Jaja, doe maar net alsof je van niks weet hèquote:Op zondag 21 september 2008 21:19 schreef PrincePolly het volgende:
Heb maar even snel een topic aangemaakt. Overal waar mij staat moet je niet mij as in PP lezen.
Aangezien de speciale functies hun pm naar hara hebben gestuurd (als het goed is) weet ik dus ook niet wat er gaat gebeuren met wie.
[ afbeelding ]
Ja iedereen wel denk ik. Maar er is er maar een die het je kan vertellen.quote:Op zondag 21 september 2008 22:06 schreef Trigalti het volgende:
* Trigalti benieuwd is wie er dood is.
Geen idee?quote:Op zondag 21 september 2008 23:39 schreef Susi het volgende:
Ah, we zijn hier.
Hoeveel maffia-lui zijn er trouwens ?
Stond dan in het vorige forum? Ik kon het ff niet vindenquote:
Harajuku is spelleidster en aangezien ze niet reageert denk ik dat ze dood isquote:Op maandag 22 september 2008 08:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Stond dan in het vorige forum? Ik kon het ff niet vindenhebben nog geen nieuwe clues of wel?
Waarom heb je je bericht aangepast ?quote:Op zondag 21 september 2008 23:50 schreef Isdatzo het volgende:
minus één nu.                                    
Ze heeft wel degelijk een rol, namelijk clues e.d. laten zien, en kills laten zien + showen waar de kills bij zaten.quote:Op maandag 22 september 2008 09:09 schreef -SG- het volgende:
[..]
Harajuku is spelleidster en aangezien ze niet reageert denk ik dat ze dood is.
Ze heeft verder geen rol in het spel.
Misschien moet vanaf nu alles maar naar PP?quote:Op maandag 22 september 2008 09:09 schreef -SG- het volgende:
[..]
Harajuku is spelleidster en aangezien ze niet reageert denk ik dat ze dood is.
Ze heeft verder geen rol in het spel.
Okequote:Op maandag 22 september 2008 13:00 schreef Lekiamh het volgende:
Wachten tot de spelleider aangeeft wie er zijn gelynched lijkt me?
quote:Op maandag 22 september 2008 15:06 schreef Harajuku. het volgende:
Yes, riep ItaloDancer(Bodyguard)toen hij in het donker door de smalle steegjes liep van Fok!Town.
Ongelooflijk!
Samen met de burgemeester had hij toch een plezier.
Anders dan normaal liepen ze echter via een andere weg naar huis.
Nadat ze op het grote plein waren aangekomen gebeurde er echter iets.
D e achtervolgers schoten met een machinegeweer hun magazijnen leeg.
Eenmaal klaar met schieten bleek dat Italodancer zich opgeofferd had.
Reken maar dat de rest zal volgen...
Verdummele!quote:
quote:Op maandag 22 september 2008 16:24 schreef debbie_19 het volgende:
## vote Yosander
maar wat als hij ons om de tuin probeert te leiden?
Jij bent ook mafia zekerquote:Op maandag 22 september 2008 16:24 schreef debbie_19 het volgende:
## vote Yosander
maar wat als hij ons om de tuin probeert te leiden?
Fobo: En luister heul veul muziek..quote:Op maandag 22 september 2008 17:10 schreef lynda het volgende:
Meanwhile stond -SG-(Velddokter) uit te zoeken wie hij nu moest gaan beschermen. Elke avond vielen er wel doden, dit ging helemaal niet goed!
Hij zette zijn lievelings CD maar even op voor wat inspiratie. De kogel die zijn achterhoofd doorboorde heeft hij nooit zien aankomen
Muziek -> Trigalti post redelijk wat in MUZ en Fobo zegt: En luister heul veul muziek..
Verder reageerde Trigalti gister opeens weer na 7 uur..
Dus mijn 2e vote ## Trigalti
Als de nachtwaker iets gedaan heeft staat hij of zij er ook in.quote:Op maandag 22 september 2008 17:06 schreef Ladidadida het volgende:
Vraag aan de spelleiders: zit in elk stukje een hint over alle mafialeden?
EN alle mafia? Of kan het ook 1 of 2 per keer zijn?quote:Op maandag 22 september 2008 17:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als de nachtwaker iets gedaan heeft staat hij of zij er ook in.
Elke blinde idioot kan toch zien dat mijn naam daar staat en zal er dus ook van uitgaan dat ik mafia ben.quote:Op maandag 22 september 2008 17:12 schreef lynda het volgende:
[..]
Ook zo handig (ook al is de hint te duidelijk) dat je gelijk zo reageert
quote:Op maandag 22 september 2008 18:00 schreef yosander het volgende:
1. ## Lynda, 't zekere voor 't onzekere.
2. ## Debbie_19, haar reactie is overduidelijk.
Yosander wil ons graag uit de weg hebben omdat hij zoooo duidelijk dood moetquote:Op maandag 22 september 2008 18:04 schreef lynda het volgende:
Yosander stemt terwijl hij zo dood is.. Dus debbie en ik zijn het sowieso niet
Of hij wil alle maffia nu verlullen
@ PS: Jij was vervelend haha
19.00quote:Op maandag 22 september 2008 18:10 schreef debbie_19 het volgende:
Hoe laat wordt dinges daar ter dood veroordeeld?
OOOW dan gaat mijn tweede stem naar Trigaltiquote:Op maandag 22 september 2008 18:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
19.00
Maar de burgemeester heeft een dubbele lynch dus iedereen moet op 2! personen stemmen
Staat erbij.quote:Op maandag 22 september 2008 18:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OOOW dan gaat mijn tweede stem naar Trigalti
Ja, toen ik postte dacht ik "Oh, wachtquote:Op maandag 22 september 2008 18:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Yosander, zelfde bericht als dat ik de dubbele lynch instel
Volgens mij zijn er maar 2 die bijna niets gezegd hebben?quote:Op maandag 22 september 2008 18:27 schreef debbie_19 het volgende:
Zijn er veel mensen die mee zouden doen die niet meer meedoen?
OMGquote:Op maandag 22 september 2008 18:37 schreef Isdatzo het volgende:
ik had al op yosander gestemd![]()
dus nummer 2:
## Debbie_19
Je kunt niet ontkennen dat je reacties enigzins apart zijn..quote:Op maandag 22 september 2008 18:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OMGwaar baseer je dat dan op? dat moet wel een gok zijn
Zelfs ík ontken niet.quote:Op maandag 22 september 2008 18:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OMGwaar baseer je dat dan op? dat moet wel een gok zijn
Maar apart hoeft niet altijd verkeerd te zijn...denk eraanquote:Op maandag 22 september 2008 18:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat je reacties enigzins apart zijn..
quote:Op maandag 22 september 2008 18:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Zelfs ík ontken niet.
Geef 't maar toe.
Ik ook zo te zien?quote:
Nee maar ik welquote:Op maandag 22 september 2008 18:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan mensen niet voor de gek houden of zo hè, als leider
Nonoquote:Op maandag 22 september 2008 18:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan mensen niet voor de gek houden of zo hè, als leider
Nee dat jij mij voor mafia aanziet is belachelijkquote:Op maandag 22 september 2008 18:52 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik ook zo te zien?
## vote debbie_19
Overduidelijke reactie inderdaad.
Dat jullie mij voor maffia aanzien
quote:
Nee hoor, we hebben jou ook alquote:
Is goedquote:Op maandag 22 september 2008 19:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee hoor, we hebben jou ook al
Is goedquote:Op maandag 22 september 2008 19:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee hoor, we hebben jou ook al
quote:
Yup.quote:Op maandag 22 september 2008 19:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
mogen we nu zeggen wat we waren dan?
Welke wil je wetenquote:Op maandag 22 september 2008 19:09 schreef Ladidadida het volgende:
Hebben we al gewonnen?
Worden de hints ook nog uitgelegd?
En van het laatste stuk? Die van Yosander, zaten daar nog meer Mafiahints in?quote:Op maandag 22 september 2008 19:10 schreef Harajuku. het volgende:
Persoon X(DODE) was vanavond op bezoek bij zijn/haar grote vriendin Hare Majesteit(NEDERLAND). Na gezellig een kopje thee te hebben gedronken ging persoon X op weg naar huis. Onderweg hoorde hi/zij ineens voetstappen en hij/ze draaide zich om.
Het enige wat hij/ze hoorde was "rechts zal overwinnen!".
Persoon Z zat die avond rustig thuis een filmpje te kijken, hij was niet echt sociaal(IK HEB NIETS TE MELDEN) Tijdens de reclame ging hij even naar het toilet, maar hij had zijn gulp nog niet dicht of de toiletruimte vulde zich met een dodelijk gas(gifhint ). Op de deur stond "Fight for your right" geschreven
Oh. Ik had de PM al klaar om jou te vermoorden vannachtquote:
Mafia heeft een keer Puntenslijpsel als target ingeleverd terwijl dat niet kon omdat zij nog bodyguards hadquote:Op maandag 22 september 2008 19:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar waarom waren er geen drie doden toen -SG- werd vermoord?
Overigens, count me in voor de volgende ronde
Zo foutquote:Op maandag 22 september 2008 19:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh. Ik had de PM al klaar om jou te vermoorden vannacht
CD was een heel vergezochte die op jou sloegquote:Op maandag 22 september 2008 19:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En van het laatste stuk? Die van Yosander, zaten daar nog meer Mafiahints in?
Dat is domquote:Op maandag 22 september 2008 19:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mafia heeft een keer Puntenslijpsel als target ingeleverd terwijl dat niet kon omdat zij nog bodyguards had
quote:Overigens, count me in voor de volgende ronde
Ik probeerde nog zogenaamd wijs te doen..zoals uhm...vreemd is niet altijd fout enzquote:Op maandag 22 september 2008 19:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh. Ik had de PM al klaar om jou te vermoorden vannacht
Ik probeerde iedereen op te stoken tegen jou, want mijn laatste uurtje was toch al geslagen.quote:Op maandag 22 september 2008 19:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik probeerde nog zogenaamd wijs te doen..zoals uhm...vreemd is niet altijd fout enz
Ik vermoedde het al, maar kon helemaal niks vinden waar ie op zou slaanquote:Op maandag 22 september 2008 19:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
CD was een heel vergezochte die op jou sloegVerder stond er neits in
Ik zag hetquote:Op maandag 22 september 2008 19:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik probeerde iedereen op te stoken tegen jou, want mijn laatste uurtje was toch al geslagen.
Jaquote:Op maandag 22 september 2008 19:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik vermoedde het al, maar kon helemaal niks vinden waar ie op zou slaanNickname?
Geen flauw idee. Dat stuk was van PrincePolly wat ik een klein beetje heb aangepast door Puntenslijpels als targetquote:Op maandag 22 september 2008 19:19 schreef yosander het volgende:
En klopt 't dat 'schoot zijn magazijnen leeg', sloeg op mijn bijbaantje?
Haha, ik had geen clue wie ik moest ombrengen dus het was een gokquote:
Jawel. Met maar één mafia over kan mafia niet meer winnen, was altijd al zoquote:Op maandag 22 september 2008 19:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eh, leefde de laatste maffia nou nog toen werd besloten dat het dorp won? Want dat kan toch helemaal niet?
Hoe dan ook, ik wil graag weer een keer meedoen
Teamkillingquote:Op maandag 22 september 2008 19:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Haha, ik had geen clue wie ik moest ombrengen dus het was een gokRandom killing
quote:Op maandag 22 september 2008 19:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En deze nieuwe ronde ook met zombie en dorpsgek
Sollyquote:
Volgens mij moeten we daarvoor op ItaloDancer wachtenquote:Op maandag 22 september 2008 19:22 schreef -SG- het volgende:
Trouwens vinden mensen dat er nog iets veranderd moet worden?
Ja, reactietijden voor de speciale rollenquote:Op maandag 22 september 2008 19:22 schreef -SG- het volgende:
Trouwens vinden mensen dat er nog iets veranderd moet worden?
quote:Op maandag 22 september 2008 19:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
1. Ladidadida
2. Debbie_19
3. Harajuku.
4. Yosander
5. PS
6. PP
whatever
Als er niemand SG wil helpen dan help ik hem wel. Spelers genoeg lijkt me. Heb gisteren wat PM's gehad van mensen die mee willen doen, dus dat komt goed.
1. Ladidadidaquote:Op maandag 22 september 2008 19:30 schreef Isdatzo het volgende:
1. Ladidadida
2. Debbie_19
3. Harajuku.
4. Yosander
5. PS
6. Isdatzo
en ik ben lekker niet doodnánánáááááá
quote:Op maandag 22 september 2008 19:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
1. Ladidadida
2. Debbie_19
3. Harajuku.
4. Yosander
5. PS
6. Isdatzo
7. Robier
8. PP, je moet er snel bij zijn hè
Was volgens mij al zo, maar goed...quote:Op maandag 22 september 2008 19:33 schreef lynda het volgende:
* lynda opent worddocu:
hmm alle maffia goed
Ik zou het best een keer willen leiden maar deze week komt mij zeer slecht uit (of avond weg of overdag of gewoon euh vanaf 's ochtends vroeg tot 's avonds laat)de tijden ook ivm werk..
Ik stel voor dat de tijden wat aangepast worden.. Bijvoorbeeld iedereen die stemt tot 19.00 uur en maffia / speciale rollen 21.00 / 22.00 uur..
Of iets in die richting..
Ja maar ff wat verbredenquote:Op maandag 22 september 2008 19:34 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Was volgens mij al zo, maar goed...
Het kan wel, het is alleen onwaarschijnlijkquote:Op maandag 22 september 2008 19:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jawel. Met maar één mafia over kan mafia niet meer winnen, was altijd al zo
Ja dus 1 maffia over..maffia verloren... 2200 zit ik film te kijken, maar ik check daarna of morgen weerquote:Op maandag 22 september 2008 19:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het kan wel, het is alleen onwaarschijnlijk
Of iedereen tot 18:00 en speciale rollen tot 22:00?quote:Op maandag 22 september 2008 19:49 schreef -SG- het volgende:
Iedereen stemt tot 19.30 en speciale rollen tot 22.30?
Een half uurtje extra kan veel uitmaken.
Lijstje overnemen gaarne.quote:Op maandag 22 september 2008 19:54 schreef Trigalti het volgende:
Ik schrijf me ook in..
Jammer dat ronde zo snel was afgelopen, hints waren iets te makkelijk..
Jij bent de eerste die die irritante regel achter mijn naam weghaaltquote:Op maandag 22 september 2008 20:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
1. Ladidadida
2. Debbie_19
3. Harajuku.
4. Yosander
5. PS
6. Isdatzo
7. Robier
8. PP
9. lynda
10. Hawaii_Tim
11. Trigalti
Dan doe ik het maar
Het stoorde me al de hele tijdquote:Op maandag 22 september 2008 20:20 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die die irritante regel achter mijn naam weghaalt
Ik was als bodyguard heel lief voor jouquote:Op maandag 22 september 2008 20:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wow, opeens dat besef
Ik heb gewoon een ronde overleefd!!!(niet dankzij de maffia, trouwens, die deden gewoon nogal stom
)
Italodancer stierf voor haar, waar was jij?quote:Op maandag 22 september 2008 20:47 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik was als bodyguard heel lief voor jou
Ik bewaakte je met mijn leven
Aan wie, aan de burgers?quote:Op maandag 22 september 2008 20:50 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ja, SG, bodyguard rollen pas uitdelen na de verkiezingen
Ik had de bodyguard rollen gelijk uitgedeeld met de anderen, en toen werd Puntenslijpsel bodyguard die zich al verkiesbaar had gesteld voor burgemeesterquote:
Hoezo eerlijk voor de mafia? Mafia aantallen worden aangepast aan hoeveelheid dorp zodat het altijd eerlijk is?quote:Op maandag 22 september 2008 20:59 schreef Klautje het volgende:
1. Ladidadida
2. Debbie_19
3. Harajuku.
4. Yosander
5. PS
6. Isdatzo
7. Robier
8. PP
9. lynda
10. Hawaii_Tim
11. Trigalti
12. Klautje
Kunnen we niet wachten op een man of 20-25. Lijkt me vooral zo eerlijk voor de mafia.
Met eerlijk bedoel ik dat het moeilijker wordt om hints te raden... Nu hebben we elke keer mafia te pakken.quote:Op maandag 22 september 2008 21:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoezo eerlijk voor de mafia? Mafia aantallen worden aangepast aan hoeveelheid dorp zodat het altijd eerlijk is?
DAarbij, op 25 man kun je lang wachten denk ik
Ik deed het nu ook expres makkelijker trouwens, omdat de vorige keer dat ik de hints maakte men ze te moeilijk vond.quote:Op maandag 22 september 2008 21:02 schreef Klautje het volgende:
[..]
Met eerlijk bedoel ik dat het moeilijker wordt om hints te raden... Nu hebben we elke keer mafia te pakken.
En 25 man is helemaal niet veel!Ik zet wel een linkje in m'n sig.
Je moet het wel wat tijd geven he.quote:Op maandag 22 september 2008 21:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik deed het nu ook expres makkelijker trouwens, omdat de vorige keer dat ik de hints maakte men ze te moeilijk vond.
Nee, 25 zou leuker zijn maar wij zijn nooit verder gekomen dan 18 of zo, en dat ging met moeite
Begint het hier nou ook al? Volgens mij had ik me ook al beschikbaar gesteldquote:Op maandag 22 september 2008 21:00 schreef Harajuku. het volgende:
Ik stel me ook verkiesbaar, ik heb altijd veel hints opgelost en t dorp de goede kant op gestuurd
Puntenslijpsel
Harajuku.
Klautje
Ja, deden we toen ook, maar er kwam gewoon niets bijquote:Op maandag 22 september 2008 21:11 schreef Klautje het volgende:
[..]
Je moet het wel wat tijd geven he.
Had ik niet gezien. Ben niet zo treurig dat ik je dan op die manier zou negeren hoorquote:Op maandag 22 september 2008 21:15 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Begint het hier nou ook al? Volgens mij had ik me ook al beschikbaar gesteld
Dus jouw stem heb ik?quote:Op maandag 22 september 2008 21:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hooei, tegen Hara durf ik het niet op te nemen![]()
Ik ben wel voor een zombie en een dorpsoudste!!
Weet je nog hoe leuk wij samenwerkten, hmm? Hoe geweldig we het toen hadden? En allebei die liefde voor dieren.. Stem je op mij?quote:Op maandag 22 september 2008 21:19 schreef lynda het volgende:
Dan moet ik mezelf eigenlijk ook verkiesbaar stellen
Maar toch doe ik het niet wegens teveel tijdgebrek
Dan ga je mij nooit geloven!quote:Op maandag 22 september 2008 21:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, deden we toen ook, maar er kwam gewoon niets bij
[..]
Had ik niet gezien. Ben niet zo treurig dat ik je dan op die manier zou negeren hoorHell, straks zijn we samen mafia, zul je net zien
Als mafia weet je wie je mede mafia isquote:Op maandag 22 september 2008 21:21 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Dan ga je mij nooit geloven!![]()
quote:Op maandag 22 september 2008 21:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Weet je nog hoe leuk wij samenwerkten, hmm? Hoe geweldig we het toen hadden? En allebei die liefde voor dieren.. Stem je op mij?
-SG-, ik wil je eventueel ook wel helpen.quote:Op maandag 22 september 2008 19:18 schreef -SG- het volgende:
Ik wil de nieuwe ronde wel leiden MITS ers iemand anders mee wil helpen.
Ja sorry hoor, was aan het bellen ondertussenquote:Op maandag 22 september 2008 23:02 schreef -SG- het volgende:
[..]
Lijstje kopieren en je naam er bij plakken biatch.
Je doet 2 keer mee?quote:Op dinsdag 23 september 2008 00:11 schreef Robier het volgende:
1. Ladidadida
2. Debbie_19
3. Harajuku.
4. Yosander
5. PS
6. Isdatzo
7. Robier
8. PP
9. lynda
10. Hawaii_Tim
11. Trigalti
12. Klautje
13. Susi
14. MaJo
15. Thieske
16. Robier
Mooi, kijken of we Sheep ook weer kunnen strikkenquote:
Oeps, iemand had me al op de lijst gezet zie ik, scherpquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:27 schreef Harajuku. het volgende:
Trouwens, tijdens het spel geen sigs veranderen en zo hè
Nou vooruit, ik ook weerquote:Op dinsdag 23 september 2008 08:53 schreef tripack het volgende:
1. Ladidadida
2. Debbie_19
3. Harajuku.
4. Yosander
5. PS
6. Isdatzo
7. Robier
8. PP
9. lynda
10. Hawaii_Tim
11. Trigalti
12. Klautje
13. Susi
14. MaJo
15. Thieske
16. Tripack
nieuwe ronde nieuwe kansenik doe mee
Ja maar dan nogquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:31 schreef Klautje het volgende:
[..]
Omdat de OP onduidelijk is en het handig is als de host ook TS is
Rollen zijn nog niet verdeeld hequote:Op dinsdag 23 september 2008 12:39 schreef Harajuku. het volgende:
En wat als je dan mafia of nachtwaker zou zijn
Nee, maar die kans heb je wel en als je geen tijd hebt is dat dan wel lullig. Of lukt dat wel denk je?quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:02 schreef timmmmm het volgende:
Zeg, de rol van dorpsbewoner snap ik nu wel, wat moet je nu precies doen als je maffia bent, ik snap het nog niet helemaal (wanneer worden de rollen trouwens verdeelt)
quote:Op maandag 22 september 2008 22:35 schreef -SG- het volgende:
Niemand stelt zich verkiesbaar want ik wacht pas tot morgen 19.00 uur met rollen uitdelen dus tot die tijd kan iedereen zich nog aanmelden!!!
Mafia moet het dorp uitmoorden. Elke avond mag de mafia 2 kills insturen, en dan hopen dat het bijvoorbeeld de nachtwaker is.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:02 schreef timmmmm het volgende:
Zeg, de rol van dorpsbewoner snap ik nu wel, wat moet je nu precies doen als je maffia bent, ik snap het nog niet helemaal (wanneer worden de rollen trouwens verdeelt)
Over het algemeen, ja. Maar wanneer de nachtwaker een kill maakt hoort daar ook een hint over in te staan.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:15 schreef timmmmm het volgende:
Okay, en wie vb nachtwaker is, daar komen geen hints voor, in de hint staat alleen wie maffia is?
Oh goed om te wetenquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Over het algemeen, ja. Maar wanneer de nachtwaker een kill maakt hoort daar ook een hint over in te staan.
Verder zijn er geen hints
Ja alleen de burgermeester is algemeen bekend, maar die kan ook nog een andere rol hebben!!!quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:18 schreef timmmmm het volgende:
Dan snap ik het, alleen nog een laatste vraag: Welke rollen zijn nu algemeen bekend, die van burgemeester toch iig, verder nog 1?
Bij anchtwaker een hint over de nachtwaker. En mafia gewoon hints over mafia of coursequote:Op dinsdag 23 september 2008 13:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh goed om te weten, alleen bij mafiakills en nachtwakerkills staan hints(over de mafia)?
Alleen burgemeester inderdaad, maar de burgemeester weet wel wie zijn bodyguards zijn. Verder moet iedereen zijn mond houdenquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:18 schreef timmmmm het volgende:
Dan snap ik het, alleen nog een laatste vraag: Welke rollen zijn nu algemeen bekend, die van burgemeester toch iig, verder nog 1?
Dan begrijp ik het helemaal! ik heb er zin inquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Alleen burgemeester inderdaad, maar de burgemeester weet wel wie zijn bodyguards zijn. Verder moet iedereen zijn mond houden
Er kunnen zelfs nog mensen bijkomenquote:
Oh zo gedeeld door 2quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:40 schreef Thieske het volgende:
Uit de openingspost:
Mafia - Jouw doel is om de stad uit te moorden! Je zult te weten krijgen wie je mede-mafialeden zijn. Samen zullen jullie elke dag mij een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal mafia gedeeld door twee (naar boven afgerond).
Zou t wel denken? Hoe meer mensen hoe meer rollenquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:45 schreef timmmmm het volgende:
Doen zombie en dorpsidioot deze ronde wel mee?
Men kan zich nog aanmelden tot 19.00 dus zo een vaart hoeft dat niet te lopenquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:47 schreef timmmmm het volgende:
Leuk!, als we em nu nog 18 berichten volspammen, kunnen we de nieuwe ronde in een nieuw topic beginnen, heeft iemand eigelijk een linkje naar het vorige topic?
ik denk dat het sarcastisch was heurquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:31 schreef Thieske het volgende:
[..]
Bedoel je dit sarcastisch ofzo? Zo nee:
5/2 = 2.5 naar boven afgerond maakt 3 kills....
quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:31 schreef Thieske het volgende:
[..]
Bedoel je dit sarcastisch ofzo? Zo nee:
5/2 = 2.5 naar boven afgerond maakt 3 kills....
Dan zal ik elke keer even snel kijken en doen wat ik moet doenquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, maar die kans heb je wel en als je geen tijd hebt is dat dan wel lullig. Of lukt dat wel denk je?
Zo dachten we allemaal tot we meededenquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik wil wel meedoen maar dan moet ik nog ff kijken hoe het allemaal werkt en wat ik moet doen want ik snap er de ballen van!
Had jij dat de vorige keer ook al niet?quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:46 schreef MaJo het volgende:
Ik heb gewoon gedroomd dat ik een PM kreeg met mijn rol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |