Het kan wel, het is alleen onwaarschijnlijkquote:Op maandag 22 september 2008 19:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jawel. Met maar één mafia over kan mafia niet meer winnen, was altijd al zo
Ja dus 1 maffia over..maffia verloren... 2200 zit ik film te kijken, maar ik check daarna of morgen weerquote:Op maandag 22 september 2008 19:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het kan wel, het is alleen onwaarschijnlijk
Of iedereen tot 18:00 en speciale rollen tot 22:00?quote:Op maandag 22 september 2008 19:49 schreef -SG- het volgende:
Iedereen stemt tot 19.30 en speciale rollen tot 22.30?
Een half uurtje extra kan veel uitmaken.
Lijstje overnemen gaarne.quote:Op maandag 22 september 2008 19:54 schreef Trigalti het volgende:
Ik schrijf me ook in..
Jammer dat ronde zo snel was afgelopen, hints waren iets te makkelijk..
Jij bent de eerste die die irritante regel achter mijn naam weghaaltquote:Op maandag 22 september 2008 20:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
1. Ladidadida
2. Debbie_19
3. Harajuku.
4. Yosander
5. PS
6. Isdatzo
7. Robier
8. PP
9. lynda
10. Hawaii_Tim
11. Trigalti
Dan doe ik het maar
Het stoorde me al de hele tijdquote:Op maandag 22 september 2008 20:20 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die die irritante regel achter mijn naam weghaalt
Ik was als bodyguard heel lief voor jouquote:Op maandag 22 september 2008 20:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wow, opeens dat besef
Ik heb gewoon een ronde overleefd!!!(niet dankzij de maffia, trouwens, die deden gewoon nogal stom
)
Italodancer stierf voor haar, waar was jij?quote:Op maandag 22 september 2008 20:47 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik was als bodyguard heel lief voor jou
Ik bewaakte je met mijn leven
Aan wie, aan de burgers?quote:Op maandag 22 september 2008 20:50 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ja, SG, bodyguard rollen pas uitdelen na de verkiezingen
Ik had de bodyguard rollen gelijk uitgedeeld met de anderen, en toen werd Puntenslijpsel bodyguard die zich al verkiesbaar had gesteld voor burgemeesterquote:
Hoezo eerlijk voor de mafia? Mafia aantallen worden aangepast aan hoeveelheid dorp zodat het altijd eerlijk is?quote:Op maandag 22 september 2008 20:59 schreef Klautje het volgende:
1. Ladidadida
2. Debbie_19
3. Harajuku.
4. Yosander
5. PS
6. Isdatzo
7. Robier
8. PP
9. lynda
10. Hawaii_Tim
11. Trigalti
12. Klautje
Kunnen we niet wachten op een man of 20-25. Lijkt me vooral zo eerlijk voor de mafia.
Met eerlijk bedoel ik dat het moeilijker wordt om hints te raden... Nu hebben we elke keer mafia te pakken.quote:Op maandag 22 september 2008 21:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoezo eerlijk voor de mafia? Mafia aantallen worden aangepast aan hoeveelheid dorp zodat het altijd eerlijk is?
DAarbij, op 25 man kun je lang wachten denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |