Aan wie, aan de burgers?quote:Op maandag 22 september 2008 20:50 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ja, SG, bodyguard rollen pas uitdelen na de verkiezingen
Ik had de bodyguard rollen gelijk uitgedeeld met de anderen, en toen werd Puntenslijpsel bodyguard die zich al verkiesbaar had gesteld voor burgemeesterquote:
Hoezo eerlijk voor de mafia? Mafia aantallen worden aangepast aan hoeveelheid dorp zodat het altijd eerlijk is?quote:Op maandag 22 september 2008 20:59 schreef Klautje het volgende:
1. Ladidadida
2. Debbie_19
3. Harajuku.
4. Yosander
5. PS
6. Isdatzo
7. Robier
8. PP
9. lynda
10. Hawaii_Tim
11. Trigalti
12. Klautje
Kunnen we niet wachten op een man of 20-25. Lijkt me vooral zo eerlijk voor de mafia.
Met eerlijk bedoel ik dat het moeilijker wordt om hints te raden... Nu hebben we elke keer mafia te pakken.quote:Op maandag 22 september 2008 21:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoezo eerlijk voor de mafia? Mafia aantallen worden aangepast aan hoeveelheid dorp zodat het altijd eerlijk is?
DAarbij, op 25 man kun je lang wachten denk ik
Ik deed het nu ook expres makkelijker trouwens, omdat de vorige keer dat ik de hints maakte men ze te moeilijk vond.quote:Op maandag 22 september 2008 21:02 schreef Klautje het volgende:
[..]
Met eerlijk bedoel ik dat het moeilijker wordt om hints te raden... Nu hebben we elke keer mafia te pakken.
En 25 man is helemaal niet veel!Ik zet wel een linkje in m'n sig.
Je moet het wel wat tijd geven he.quote:Op maandag 22 september 2008 21:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik deed het nu ook expres makkelijker trouwens, omdat de vorige keer dat ik de hints maakte men ze te moeilijk vond.
Nee, 25 zou leuker zijn maar wij zijn nooit verder gekomen dan 18 of zo, en dat ging met moeite
Begint het hier nou ook al? Volgens mij had ik me ook al beschikbaar gesteldquote:Op maandag 22 september 2008 21:00 schreef Harajuku. het volgende:
Ik stel me ook verkiesbaar, ik heb altijd veel hints opgelost en t dorp de goede kant op gestuurd
Puntenslijpsel
Harajuku.
Klautje
Ja, deden we toen ook, maar er kwam gewoon niets bijquote:Op maandag 22 september 2008 21:11 schreef Klautje het volgende:
[..]
Je moet het wel wat tijd geven he.
Had ik niet gezien. Ben niet zo treurig dat ik je dan op die manier zou negeren hoorquote:Op maandag 22 september 2008 21:15 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Begint het hier nou ook al? Volgens mij had ik me ook al beschikbaar gesteld
Dus jouw stem heb ik?quote:Op maandag 22 september 2008 21:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hooei, tegen Hara durf ik het niet op te nemen![]()
Ik ben wel voor een zombie en een dorpsoudste!!
Weet je nog hoe leuk wij samenwerkten, hmm? Hoe geweldig we het toen hadden? En allebei die liefde voor dieren.. Stem je op mij?quote:Op maandag 22 september 2008 21:19 schreef lynda het volgende:
Dan moet ik mezelf eigenlijk ook verkiesbaar stellen
Maar toch doe ik het niet wegens teveel tijdgebrek
Dan ga je mij nooit geloven!quote:Op maandag 22 september 2008 21:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, deden we toen ook, maar er kwam gewoon niets bij
[..]
Had ik niet gezien. Ben niet zo treurig dat ik je dan op die manier zou negeren hoorHell, straks zijn we samen mafia, zul je net zien
Als mafia weet je wie je mede mafia isquote:Op maandag 22 september 2008 21:21 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Dan ga je mij nooit geloven!![]()
quote:Op maandag 22 september 2008 21:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Weet je nog hoe leuk wij samenwerkten, hmm? Hoe geweldig we het toen hadden? En allebei die liefde voor dieren.. Stem je op mij?
-SG-, ik wil je eventueel ook wel helpen.quote:Op maandag 22 september 2008 19:18 schreef -SG- het volgende:
Ik wil de nieuwe ronde wel leiden MITS ers iemand anders mee wil helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |