Welke wil je wetenquote:Op maandag 22 september 2008 19:09 schreef Ladidadida het volgende:
Hebben we al gewonnen?
Worden de hints ook nog uitgelegd?
En van het laatste stuk? Die van Yosander, zaten daar nog meer Mafiahints in?quote:Op maandag 22 september 2008 19:10 schreef Harajuku. het volgende:
Persoon X(DODE) was vanavond op bezoek bij zijn/haar grote vriendin Hare Majesteit(NEDERLAND). Na gezellig een kopje thee te hebben gedronken ging persoon X op weg naar huis. Onderweg hoorde hi/zij ineens voetstappen en hij/ze draaide zich om.
Het enige wat hij/ze hoorde was "rechts zal overwinnen!".
Persoon Z zat die avond rustig thuis een filmpje te kijken, hij was niet echt sociaal(IK HEB NIETS TE MELDEN) Tijdens de reclame ging hij even naar het toilet, maar hij had zijn gulp nog niet dicht of de toiletruimte vulde zich met een dodelijk gas(gifhint ). Op de deur stond "Fight for your right" geschreven
Oh. Ik had de PM al klaar om jou te vermoorden vannachtquote:
Mafia heeft een keer Puntenslijpsel als target ingeleverd terwijl dat niet kon omdat zij nog bodyguards hadquote:Op maandag 22 september 2008 19:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar waarom waren er geen drie doden toen -SG- werd vermoord?
Overigens, count me in voor de volgende ronde
Zo foutquote:Op maandag 22 september 2008 19:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh. Ik had de PM al klaar om jou te vermoorden vannacht
CD was een heel vergezochte die op jou sloegquote:Op maandag 22 september 2008 19:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En van het laatste stuk? Die van Yosander, zaten daar nog meer Mafiahints in?
Dat is domquote:Op maandag 22 september 2008 19:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mafia heeft een keer Puntenslijpsel als target ingeleverd terwijl dat niet kon omdat zij nog bodyguards had
quote:Overigens, count me in voor de volgende ronde
Ik probeerde nog zogenaamd wijs te doen..zoals uhm...vreemd is niet altijd fout enzquote:Op maandag 22 september 2008 19:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh. Ik had de PM al klaar om jou te vermoorden vannacht
Ik probeerde iedereen op te stoken tegen jou, want mijn laatste uurtje was toch al geslagen.quote:Op maandag 22 september 2008 19:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik probeerde nog zogenaamd wijs te doen..zoals uhm...vreemd is niet altijd fout enz
Ik vermoedde het al, maar kon helemaal niks vinden waar ie op zou slaanquote:Op maandag 22 september 2008 19:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
CD was een heel vergezochte die op jou sloegVerder stond er neits in
Ik zag hetquote:Op maandag 22 september 2008 19:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik probeerde iedereen op te stoken tegen jou, want mijn laatste uurtje was toch al geslagen.
Jaquote:Op maandag 22 september 2008 19:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik vermoedde het al, maar kon helemaal niks vinden waar ie op zou slaanNickname?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |