Ja maar dan nogquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:31 schreef Klautje het volgende:
[..]
Omdat de OP onduidelijk is en het handig is als de host ook TS is
Rollen zijn nog niet verdeeld hequote:Op dinsdag 23 september 2008 12:39 schreef Harajuku. het volgende:
En wat als je dan mafia of nachtwaker zou zijn
Nee, maar die kans heb je wel en als je geen tijd hebt is dat dan wel lullig. Of lukt dat wel denk je?quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:02 schreef timmmmm het volgende:
Zeg, de rol van dorpsbewoner snap ik nu wel, wat moet je nu precies doen als je maffia bent, ik snap het nog niet helemaal (wanneer worden de rollen trouwens verdeelt)
quote:Op maandag 22 september 2008 22:35 schreef -SG- het volgende:
Niemand stelt zich verkiesbaar want ik wacht pas tot morgen 19.00 uur met rollen uitdelen dus tot die tijd kan iedereen zich nog aanmelden!!!
Mafia moet het dorp uitmoorden. Elke avond mag de mafia 2 kills insturen, en dan hopen dat het bijvoorbeeld de nachtwaker is.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:02 schreef timmmmm het volgende:
Zeg, de rol van dorpsbewoner snap ik nu wel, wat moet je nu precies doen als je maffia bent, ik snap het nog niet helemaal (wanneer worden de rollen trouwens verdeelt)
Over het algemeen, ja. Maar wanneer de nachtwaker een kill maakt hoort daar ook een hint over in te staan.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:15 schreef timmmmm het volgende:
Okay, en wie vb nachtwaker is, daar komen geen hints voor, in de hint staat alleen wie maffia is?
Oh goed om te wetenquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Over het algemeen, ja. Maar wanneer de nachtwaker een kill maakt hoort daar ook een hint over in te staan.
Verder zijn er geen hints
Ja alleen de burgermeester is algemeen bekend, maar die kan ook nog een andere rol hebben!!!quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:18 schreef timmmmm het volgende:
Dan snap ik het, alleen nog een laatste vraag: Welke rollen zijn nu algemeen bekend, die van burgemeester toch iig, verder nog 1?
Bij anchtwaker een hint over de nachtwaker. En mafia gewoon hints over mafia of coursequote:Op dinsdag 23 september 2008 13:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh goed om te weten, alleen bij mafiakills en nachtwakerkills staan hints(over de mafia)?
Alleen burgemeester inderdaad, maar de burgemeester weet wel wie zijn bodyguards zijn. Verder moet iedereen zijn mond houdenquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:18 schreef timmmmm het volgende:
Dan snap ik het, alleen nog een laatste vraag: Welke rollen zijn nu algemeen bekend, die van burgemeester toch iig, verder nog 1?
Dan begrijp ik het helemaal! ik heb er zin inquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Alleen burgemeester inderdaad, maar de burgemeester weet wel wie zijn bodyguards zijn. Verder moet iedereen zijn mond houden
Er kunnen zelfs nog mensen bijkomenquote:
Oh zo gedeeld door 2quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:40 schreef Thieske het volgende:
Uit de openingspost:
Mafia - Jouw doel is om de stad uit te moorden! Je zult te weten krijgen wie je mede-mafialeden zijn. Samen zullen jullie elke dag mij een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal mafia gedeeld door twee (naar boven afgerond).
Zou t wel denken? Hoe meer mensen hoe meer rollenquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:45 schreef timmmmm het volgende:
Doen zombie en dorpsidioot deze ronde wel mee?
Men kan zich nog aanmelden tot 19.00 dus zo een vaart hoeft dat niet te lopenquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:47 schreef timmmmm het volgende:
Leuk!, als we em nu nog 18 berichten volspammen, kunnen we de nieuwe ronde in een nieuw topic beginnen, heeft iemand eigelijk een linkje naar het vorige topic?
ik denk dat het sarcastisch was heurquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:31 schreef Thieske het volgende:
[..]
Bedoel je dit sarcastisch ofzo? Zo nee:
5/2 = 2.5 naar boven afgerond maakt 3 kills....
quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:31 schreef Thieske het volgende:
[..]
Bedoel je dit sarcastisch ofzo? Zo nee:
5/2 = 2.5 naar boven afgerond maakt 3 kills....
Dan zal ik elke keer even snel kijken en doen wat ik moet doenquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, maar die kans heb je wel en als je geen tijd hebt is dat dan wel lullig. Of lukt dat wel denk je?
Zo dachten we allemaal tot we meededenquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik wil wel meedoen maar dan moet ik nog ff kijken hoe het allemaal werkt en wat ik moet doen want ik snap er de ballen van!
Had jij dat de vorige keer ook al niet?quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:46 schreef MaJo het volgende:
Ik heb gewoon gedroomd dat ik een PM kreeg met mijn rol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |