Verdummele!quote:
quote:Op maandag 22 september 2008 16:24 schreef debbie_19 het volgende:
## vote Yosander
maar wat als hij ons om de tuin probeert te leiden?
Jij bent ook mafia zekerquote:Op maandag 22 september 2008 16:24 schreef debbie_19 het volgende:
## vote Yosander
maar wat als hij ons om de tuin probeert te leiden?
Fobo: En luister heul veul muziek..quote:Op maandag 22 september 2008 17:10 schreef lynda het volgende:
Meanwhile stond -SG-(Velddokter) uit te zoeken wie hij nu moest gaan beschermen. Elke avond vielen er wel doden, dit ging helemaal niet goed!
Hij zette zijn lievelings CD maar even op voor wat inspiratie. De kogel die zijn achterhoofd doorboorde heeft hij nooit zien aankomen
Muziek -> Trigalti post redelijk wat in MUZ en Fobo zegt: En luister heul veul muziek..
Verder reageerde Trigalti gister opeens weer na 7 uur..
Dus mijn 2e vote ## Trigalti
Als de nachtwaker iets gedaan heeft staat hij of zij er ook in.quote:Op maandag 22 september 2008 17:06 schreef Ladidadida het volgende:
Vraag aan de spelleiders: zit in elk stukje een hint over alle mafialeden?
EN alle mafia? Of kan het ook 1 of 2 per keer zijn?quote:Op maandag 22 september 2008 17:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als de nachtwaker iets gedaan heeft staat hij of zij er ook in.
Elke blinde idioot kan toch zien dat mijn naam daar staat en zal er dus ook van uitgaan dat ik mafia ben.quote:Op maandag 22 september 2008 17:12 schreef lynda het volgende:
[..]
Ook zo handig (ook al is de hint te duidelijk) dat je gelijk zo reageert
quote:Op maandag 22 september 2008 18:00 schreef yosander het volgende:
1. ## Lynda, 't zekere voor 't onzekere.
2. ## Debbie_19, haar reactie is overduidelijk.
Yosander wil ons graag uit de weg hebben omdat hij zoooo duidelijk dood moetquote:Op maandag 22 september 2008 18:04 schreef lynda het volgende:
Yosander stemt terwijl hij zo dood is.. Dus debbie en ik zijn het sowieso niet
Of hij wil alle maffia nu verlullen
@ PS: Jij was vervelend haha
19.00quote:Op maandag 22 september 2008 18:10 schreef debbie_19 het volgende:
Hoe laat wordt dinges daar ter dood veroordeeld?
OOOW dan gaat mijn tweede stem naar Trigaltiquote:Op maandag 22 september 2008 18:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
19.00
Maar de burgemeester heeft een dubbele lynch dus iedereen moet op 2! personen stemmen
Staat erbij.quote:Op maandag 22 september 2008 18:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OOOW dan gaat mijn tweede stem naar Trigalti
Ja, toen ik postte dacht ik "Oh, wachtquote:Op maandag 22 september 2008 18:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Yosander, zelfde bericht als dat ik de dubbele lynch instel
Volgens mij zijn er maar 2 die bijna niets gezegd hebben?quote:Op maandag 22 september 2008 18:27 schreef debbie_19 het volgende:
Zijn er veel mensen die mee zouden doen die niet meer meedoen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |