abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:56:34 #251
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_81134042
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:50 schreef Lienekien het volgende:
Vrij bijzonder vond ik Bistro Het Gerecht, waar ik bij toeval terecht kwam, eigenlijk. Kreeg zomaar een amuse tussendoor voorgeschoteld met smaken die ik écht niet kende. Jantje zag eens pruimen hangen en Brussels Lof zijn wat mij betreft ook voor de wat specialere gelegenheden. Land van Kokanje was jarenlang favoriet, maar daar zijn we op afgeknapt.

Ook lekker: De Vestibule, Cervantes.

Lekker snel/goedkoop: Maff, Moghul, Rigoletto, Lambik, Fortuna. (Ergens in het midden daarvan wonen we.)

Er staan nog steeds een heleboel op mijn verlanglijstje. In die hoek bij de Oosterhaven, bijv. Daar hoor ik goede dingen over, maar daar komen we nooit terecht. Jouw top drie ken ik bijv. ook nog niet. Dus ik koester nog best hoge verwachtingen, al dan niet terecht.
Het Gerecht en Jantje: lekker gegeten!
Brussels Lof vind ik niet zo'n leuke sfeer hebben. Zal persoonlijk zijn, en ik weet ook niet wat het precies is. Wel mooie ingrediënten gebruiken ze!

Kokanje is hier nog alleen voor de lunch (de hamburgers zijn lekker) en De Vestibule vind ik vreselijk zout eten serveren. Is wat mij betreft ook 'gewoon' een eetcafé. Nog niet gegeten bij de nieuwe eigenaar, maar het trekt ook niet meer zo nu. Cervantes is oké. Ik loop voor allemaal niet zo heel erg warm. De kwaliteit is niet om van over straat te rollen, terwijl ze (door het kleine Groningse aanbod wellicht) zogenaamd wel tot de 'betere' restaurants behoren. Daar komen ze wel erg makkelijk mee weg en ik heb het idee dat ze dat weten. <--- Allemaal persoonlijke smaak natuurlijk.

Vertel eens over de Oosterhaven-hoek?
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:58:25 #252
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_81134140
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:54 schreef Chewie het volgende:

[..]

Kan je bij in de Valk ook doen, slaap je in borg Ewsum op een paar minuten lopen van het restaurant.
Ik zag het! Leuk is dat.

In Aduard zaten we op hemelsbreed zeven kilometer van ons huis, maar toch hebben we er overnacht. Wijnarrangament natuurlijk en cognacjes nippen. Dichtbij en toch een beetje op vakantie.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 15:12:45 #253
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_81134989
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:56 schreef Duderella het volgende:

[..]

Het Gerecht en Jantje: lekker gegeten!
Brussels Lof vind ik niet zo'n leuke sfeer hebben. Zal persoonlijk zijn, en ik weet ook niet wat het precies is. Wel mooie ingrediënten gebruiken ze!

Kokanje is hier nog alleen voor de lunch (de hamburgers zijn lekker) en De Vestibule vind ik vreselijk zout eten serveren. Is wat mij betreft ook 'gewoon' een eetcafé. Nog niet gegeten bij de nieuwe eigenaar, maar het trekt ook niet meer zo nu. Cervantes is oké. Ik loop voor allemaal niet zo heel erg warm. De kwaliteit is niet om van over straat te rollen, terwijl ze (door het kleine Groningse aanbod wellicht) zogenaamd wel tot de 'betere' restaurants behoren. Daar komen ze wel erg makkelijk mee weg en ik heb het idee dat ze dat weten. <--- Allemaal persoonlijke smaak natuurlijk.

Vertel eens over de Oosterhaven-hoek?
Ik kende De Vestibule nog uit de tijd van de veredelde frituur. Het was toen ook eigenlijk nog een kroeg. De laatste twee keer waren recenter en we waren positief. De tweede keer gingen we met vrienden en die bleken de nieuwe eigenaresse te kennen. De kok legde vooral eer in met zijn toetjes en dat was te merken.

Oosterhaven: daar rijden we dan wel eens langs en dan zie ik allerlei restaurants waar ik nog nooit ben geweest. Tijdloos zit daar toch? Schijnt ook aardig te zijn.

Ik denk overigens dat ik wat sneller tevreden ben dan jij. Ligt denk ik ook een beetje aan de verwachting waarmee je ergens naartoe gaat. Ik ga liever met niet al te hoge verwachtingen en dat het dan positief uitpakt, in plaats van met hooggespannen verwachtingen en dat het dan tegenvalt.

Mijn grootste bron van ergernis is trouwens bediening. Als die slecht is, moet ik moeite doen om mijn avond niet te laten bederven.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 15:15:23 #254
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_81135173
Welke restaurants in Groningen hebben een slechte bediening volgens jullie? Op nummer 1 staat voor mij absoluut Italia, slechter dan dat kan niet
.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 15:18:35 #255
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_81135380
Land van Kokanje was de laatste keer een grote ergernis! We zijn er daarna ook niet weer geweest (anderhalf jaar geleden). Kan best een off day zijn geweest voor de bediening, maar ik was zó pissig.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 15:24:29 #256
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_81135739
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik kende De Vestibule nog uit de tijd van de veredelde frituur. Het was toen ook eigenlijk nog een kroeg. De laatste twee keer waren recenter en we waren positief. De tweede keer gingen we met vrienden en die bleken de nieuwe eigenaresse te kennen. De kok legde vooral eer in met zijn toetjes en dat was te merken.
Dan gaan we het onder het nieuwe bewind nog eens proberen!
quote:
Oosterhaven: daar rijden we dan wel eens langs en dan zie ik allerlei restaurants waar ik nog nooit ben geweest. Tijdloos zit daar toch? Schijnt ook aardig te zijn.
Tijdloos is zalig eten. Bovengemiddeld ook, met een hele vaste en trouwe klantenkring. Moet je zeker eens proberen! Die mag eigenlijk ook wel bij mijn favorieten-lijstje.
quote:
Ik denk overigens dat ik wat sneller tevreden ben dan jij. Ligt denk ik ook een beetje aan de verwachting waarmee je ergens naartoe gaat. Ik ga liever met niet al te hoge verwachtingen en dat het dan positief uitpakt, in plaats van met hooggespannen verwachtingen en dat het dan tegenvalt.
Mja, hooggespannen... ik wil gewoon graag krijgen wat er wordt beloofd of gepretendeerd. Wij gaan best vaak uit eten en in de randstad was ik best wel een goede prijs-kwaliteitverhouding gewend geraakt (door de grote concurrentie denk ik). Hartstikke verwend zijn we dus. Anderzijds, verwend? Of gewoon kritisch? Nederlanders zijn ook wel érg snel tevreden in de horeca. Wie stuurt er nou wel eens iets terug naar de kok? Gebeurt zelden. Terwijl je beste prijzen betaalt. Stap in menig ander land een eetcafé binnen en je krijgt met zorg bereid eten, vers en met liefde bereid. Voor een prijs die prima beloont wat je net voorgeschoteld hebt gekregen. Die verhouding vind ik, zeker hier in het noorden, nog al eens ver te zoeken. Dan zie ik op IENS een loooooooooooovende recensie staan van de Japanner op de Grote Markt en dan denk ik: huh?

Wij eten vaak genoeg supersimpel (zoals bij de Grote Frederik). Maar die doen precies wat ze beloven en daar hou ik van.
quote:
Mijn grootste bron van ergernis is trouwens bediening. Als die slecht is, moet ik moeite doen om mijn avond niet te laten bederven.
Helemaal mee eens.
En dezelfde ervaring met Kokanje trouwens!

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderella op 07-05-2010 15:31:04 ]
pi_81135813
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:15 schreef Yankee het volgende:
Welke restaurants in Groningen hebben een slechte bediening volgens jullie? Op nummer 1 staat voor mij absoluut Italia, slechter dan dat kan niet
Die schaar ik tegenwoordig onder fast-food, leuk met kleine kinderen maar meer ook niet.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 15:27:05 #258
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_81135903
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:37 schreef Plasterk het volgende:

[..]

dikke onzin, mss dat de aardappeltjes een keer te vet waren.

De knoflooksaus is

Pepersteak, welke mijn favoriet is

Aardappeltjes zijn ook (ligt er wel een beetje aan wie in de keuken staat)
Ik moet zeggen dat ik er ook al jaren niet meer geweest ben. Maar ik vond het toen iig altijd erg Oost-europees aandoen.Ik hou er ook gewoon niet van dat alles al op je bord ligt zodat alles naar elkaar smaakt. Geen idee of je tegenwoordig wel losse bakjes met aardappeltjes en groente krijgt?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  vrijdag 7 mei 2010 @ 15:29:50 #259
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_81136086
Zou het ook liggen aan het relatief grote studentenaandeel van de bevolking? Studenten zijn natuurlijk niet kritisch.

Die Japanner aan de Grote Markt, die kan dus van mijn lijstje? Is er in Groningen een Japans restaurant dat wel door de (jouw) beugel kan?

En nee, ik stuur nooit wat terug. Ik zou niet durven. We vonden het al heel wat dat we destijds wél geklaagd hebben over de bediening in Kokanje. Mijn moeder was erbij en die sprak er schande van dat we geklaagd hadden. Weet je ook direct hoe ik in dat aspect ben opgevoed.

Oh, en in de Grote Frederik heb ik ook lekker gegeten.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 15:32:57 #260
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_81136254
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:29 schreef Lienekien het volgende:
Zou het ook liggen aan het relatief grote studentenaandeel van de bevolking? Studenten zijn natuurlijk niet kritisch.
Ongetwijfeld. En dat is ook prima te begrijpen hoor.
quote:
Die Japanner aan de Grote Markt, die kan dus van mijn lijstje? Is er in Groningen een Japans restaurant dat wel door de (jouw) beugel kan?
Er zit er volgens mij nog ééntje. Maar die is eraan gelieerd. Verder zou ik het eigenlijk niet weten. Ik weet wel een hele goede in Caïro.
quote:
En nee, ik stuur nooit wat terug. Ik zou niet durven. We vonden het al heel wat dat we destijds wél geklaagd hebben over de bediening in Kokanje. Mijn moeder was erbij en die sprak er schande van dat we geklaagd hadden. Weet je ook direct hoe ik in dat aspect ben opgevoed.
Herkenbaar hoor.
pi_81136314
Ik zou ook niet gauw klagen.
Wat was de druppel?
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
pi_81136317
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:15 schreef Yankee het volgende:
italia is idd een ramp vooral als je met een groep komt. de laatsten krijgen hun eten als de eersten het op hebben(of koud als ze wachten)

aan de zuiderdiep zit ook een pizzeria die er wat van kan. veel te vol, nog ff snel een tafeltje ergens tussen proppen want zo kunnen er weer 2 mensen extra zitten. we wouden daar ff snel een pizza eten. dan komen ze dingen brengen die je niet besteld(extra salade, tussengerecht enz) maar wel moesten betalen. en een van de bediening gooide ook nog iets over onze tafel heen. gelukkig waren we toen net klaar met eten en zijn we heel snel weg gegaan.
pi_81136408
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:29 schreef Lienekien het volgende:

Heb er 2 x gegeten en 2 x was het prima (niet het beste japans wat ik ooit gehad heb, dat was in Indonesië), is al wel weer een tijd geleden. Wat ik ook wel goed vond was Fuji-tei maar die ervaring is ook niet erg recent.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 15:52:56 #264
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_81137274
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:27 schreef maok het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik er ook al jaren niet meer geweest ben. Maar ik vond het toen iig altijd erg Oost-europees aandoen.Ik hou er ook gewoon niet van dat alles al op je bord ligt zodat alles naar elkaar smaakt. Geen idee of je tegenwoordig wel losse bakjes met aardappeltjes en groente krijgt?
Jij bent niet geschikt voor een eetcafé blijkt wel.
pi_81138000
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:33 schreef loecje het volgende:

[..]

italia is idd een ramp vooral als je met een groep komt. de laatsten krijgen hun eten als de eersten het op hebben(of koud als ze wachten)

aan de zuiderdiep zit ook een pizzeria die er wat van kan. veel te vol, nog ff snel een tafeltje ergens tussen proppen want zo kunnen er weer 2 mensen extra zitten. we wouden daar ff snel een pizza eten. dan komen ze dingen brengen die je niet besteld(extra salade, tussengerecht enz) maar wel moesten betalen. en een van de bediening gooide ook nog iets over onze tafel heen. gelukkig waren we toen net klaar met eten en zijn we heel snel weg gegaan.
Heb bij Napoli wel eens meegemaakt dat we zomaar stokbrood kregen, waar we later wel voor moesten betalen.. En dat de pizza's van ons op bij een tafel naast ons werden bezorgd. Vervolgens moesten wij weer 'n ronde wachten aangezien die mensen naast ons al begonnen te eten
  vrijdag 7 mei 2010 @ 16:12:45 #266
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_81138355
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:33 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik zou ook niet gauw klagen.
Wat was de druppel?
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:25 schreef Lienekien het volgende:
Land van Kokanje heb ik eerder nog aangeraden. Na een desastreuze lunch* in februari ga ik daar voorlopig niet meer naar terug.

*Vieze glazen, bediening liet ons eten vallen (het duurde daardoor nog langer) en het bestelde drinken bij het serveren van het eten kwam pas toen we al lang en breed waren uitgegeten. Ik heb me kapot geërgerd.
  † In Memoriam † zaterdag 8 mei 2010 @ 19:41:20 #267
34726 Fratz
Max
pi_81187186
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:56 schreef Duderella het volgende:
Dat vind ik ook. Lekker eten, maar een rare sfeer. Vind de bediening ook raar.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_81190490
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:35 schreef Chewie het volgende:

[..]

Heb er 2 x gegeten en 2 x was het prima (niet het beste japans wat ik ooit gehad heb, dat was in Indonesië), is al wel weer een tijd geleden. Wat ik ook wel goed vond was Fuji-tei maar die ervaring is ook niet erg recent.
Fuji Tei en Smile Sushi (afhalen/bezorgen) zijn beiden wel goed, prima kwaliteit, maar niet bijzonder ... volgens mij zit in Groningen niet één Japanner die echt goddelijk is...
pi_81384990
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:52 schreef Chewie het volgende:

[..]

Daarom is het een eetcafe en goedkoop
[..]

Nog nooit een slechte ervaring gehad daar maar mischien is dat omdat ik de eigenaar goed ken.
Wij hebben ook nog nooit slechte ervaring gehad met Macedonië. Wij vinden het een van de beste in de stad!
pi_81386140
Ik heb een keer gegeten bij de BENZ in de poelstraat. Je eet in echte bedoeïnentent op de grond met allemaal kussentjes. Het eten is niet duur en je hebt de mogelijkheid om een waterpijp erbij te bestellen. Tevens voorzien van Oosterse? muziek.

Een echte aparte ervaring en echt helemaal anders dan wij Nederlanders gewend zijn. Soms is er zelfs een show van een buikdanseres, tevens kan je haar ook bestellen bij je tafel
pi_81537875
Ben eigenlijk heel benieuwd of iemand tips heeft voor leuke aparte eettentjes in de provincie. Beetje alternatieve dingen zoals het appeltje in pieterburen, de meeste zaakjes in de provincie zijn ooooeeersaai. Of net over de grens in duitsland, ik hou wel van UIT eten.
pi_81537908
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:52 schreef Chewie het volgende:

Nog nooit een slechte ervaring gehad daar maar mischien is dat omdat ik de eigenaar goed ken.
Moet je trots op zijn, die penose-figuur.
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  maandag 17 mei 2010 @ 16:16:16 #273
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_81538436
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:26 schreef marckvandijk het volgende:
Ik heb een keer gegeten bij de BENZ in de poelstraat. Je eet in echte bedoeïnentent op de grond met allemaal kussentjes. Het eten is niet duur en je hebt de mogelijkheid om een waterpijp erbij te bestellen. Tevens voorzien van Oosterse? muziek.

Een echte aparte ervaring en echt helemaal anders dan wij Nederlanders gewend zijn. Soms is er zelfs een show van een buikdanseres, tevens kan je haar ook bestellen bij je tafel
Wat vreselijk!
pi_81538572
quote:
Op maandag 17 mei 2010 16:04 schreef NelsonWandelaar het volgende:

[..]

Moet je trots op zijn, die penose-figuur.
Ach ja waarom niet, zijn restaurant zat toen tegenover mijn werk in de peperstraat en aangezien wij veel kleingeld hadden kwam hij daar vaak wisselen (en spelen).
  † In Memoriam † maandag 17 mei 2010 @ 17:55:00 #275
34726 Fratz
Max
pi_81543014
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:26 schreef marckvandijk het volgende:

Ik heb daar ook wel eens gegeten. Ik vond vooral de omgeving en de waterpijp aan het einde leuk, het eten was ik niet zo gecharmeerd van. Maar voor een personeelsavondje ofzo is het wel geschikt, je zit lekker bij elkaar, kan je tenminste met iedereen kletsen.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_81593594
http://www.moghul.nl/

De kleine Mogul, Indiaas heerlijk en zwaar goedkoop eten.
Ze hebben kulfi-ijs na voor 3 euro nog wat.

zelfde als diginoob
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:33:08 #277
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_81593707
Kaap Noord is ook lekker!
pi_83061223
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:36 schreef Duderella het volgende:

[..]

De Pauw, Lukkien (Haren) en Seizoen.

Binnenkort proberen we Muller, die zal vast ook wel goed scoren.
Lukkien zit toch aan de Verlenge Hereweg, in Helpman? Is nog geen Haren hoor Muller heb ik ooit eens als 15-jarige gegeten en ik vond er geen fluit aan Maar ik vermoed zomaar dat mijn smaak zich nog wel ontwikkeld heeft in de loop der jaren, ik zou het eigenlijk nog eens moeten proberen.

Voor wat betreft 'chique en buiten de stad', zijn mijn ouders erg enthousiast over de Vlindertuin in Zuidlaren (www.restaurant-devlindertuin.nl). Zelf ben ik er nooit geweest, maar ze eten ook erg graag bij de Pauw, Seizoen en de Valk in Middelstum, dus wat dat betreft zie ik wel overeenkomsten
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 20 juni 2010 @ 17:14:46 #279
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_83061601
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:06 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Lukkien zit toch aan de Verlenge Hereweg, in Helpman? Is nog geen Haren hoor Muller heb ik ooit eens als 15-jarige gegeten en ik vond er geen fluit aan Maar ik vermoed zomaar dat mijn smaak zich nog wel ontwikkeld heeft in de loop der jaren, ik zou het eigenlijk nog eens moeten proberen.

Voor wat betreft 'chique en buiten de stad', zijn mijn ouders erg enthousiast over de Vlindertuin in Zuidlaren (www.restaurant-devlindertuin.nl). Zelf ben ik er nooit geweest, maar ze eten ook erg graag bij de Pauw, Seizoen en de Valk in Middelstum, dus wat dat betreft zie ik wel overeenkomsten
O nee, dat is nog geen Haren nee. Ik vind alles buiten het centrum al ver, vrees ik. De Vlindertuin lijkt me heel leuk!
pi_83062158
Maar dat is een typische 'kwaal' van Groningers die binnen de ring wonen Dat kleine, compacte centrum maakt dat alle buitenwijken, en dat zijn er nogal wat, ver weg lijken. Ik ben opgegroeid in de Wijert (-Zuid!) dus Lukkien was wat mij betreft pas halverwege de weg naar huis. Heb er nooit gegeten, wel ontelbare keren langsgefietst, het ziet er wel erg gezellig vind ik

En wat betreft de categorie gewoon-lekker-uit-eten-niet-te-duur vind ik Dinercafé Diep aan het Schuitendiep en de Gulzige Kater aan het Kattendiep aanraders. Bij die laatste pas geleden een heel lekker en verrassend vegetarisch hoofdgerecht gehad.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 20 juni 2010 @ 17:30:40 #281
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_83062242
Vlindertuin is top, wel eens met m'n vader geweest
.
pi_83062581
quote:
Op maandag 17 mei 2010 16:03 schreef pozko het volgende:
Ben eigenlijk heel benieuwd of iemand tips heeft voor leuke aparte eettentjes in de provincie. Beetje alternatieve dingen zoals het appeltje in pieterburen, de meeste zaakjes in de provincie zijn ooooeeersaai. Of net over de grens in duitsland, ik hou wel van UIT eten.
van Tarel, in Taarlo, zou je daar niet eens willen gaan eten? Ik zou graag willen weten of het de moeite waard is .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_83423391
Vraagje aan de kenners. Morgen komen m'n ouders langs en ze willen me mee uit eten nemen. . Nu is de keus van het restaurant natuurlijk wel aan mij, aangezien zij hier dus niets kennen.

Nu moeten jullie weten dat m'n ouders niet erg avontuurlijke eters zijn. . Ter illustratie: op mijn laatste verjaardag heeft mijn vader voor de eerste keer in zijn leven olijven gegeten. M'n moeder durfde ze niet te proberen. .

Oftewel, ik ben eigenlijk op zoek naar een gezellige tent waar ze normaal eten serveren. Niet te fancy, gewoon goed eten. Iemand?

Dank!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 09:04:35 #284
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_83430657
Bij het Feithhuis kun je erg lekker buiten zitten. 't Is niet heel goedkoop, maar er staat volgens mij voldoende 'gewoon' eten op de menukaart.

Anders De Vestibule, Oosterstraat. Heeft ook een terras buiten.
pi_83432399
Bij het Feithhuis kom ik niet meer (lang, niet erg interessant verhaal ). Vestibule ben ik nog nooit geweest, ik ga de site even bekijken!

Dank je!
  dinsdag 29 juni 2010 @ 10:35:31 #286
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_83432984
DAD, je zou het ook kunnen aangrijpen als eet-les natuurlijk. Zij nemen je mee uit eten en dat betekent zelden dat je aan de zuurkool met spek gaat. Dus tja.

DIEP is ook goed en lekker eten. Heus geen wilde experimenten.
pi_83433399
Wat de boer niet kent... . Als het aan mij lag, met dit weer, gingen we naar de Mexicaan of zo. Maar eens heel voorzichtig voorstellen. .

Bij Diep heb ik eens de slechtste risotto ooit gehad, dus ik sta niet te springen om daar weer naartoe te gaan. .

Maar ik heb wel een aantal ideetjes, dus komt wel goed!
  dinsdag 29 juni 2010 @ 10:51:06 #288
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_83433448
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bij het Feithhuis kom ik niet meer (lang, niet erg interessant verhaal ). Vestibule ben ik nog nooit geweest, ik ga de site even bekijken!

Dank je!
Deden ze lullig tegen je?
pi_83433647
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Deden ze lullig tegen je?
Ja. . Ik had DO2 eindelijk zover om eens met mij te gaan high tea-en. Ik wist dat ze dat doen in het Feithhuis, dus wij daarnaartoe, maar het was een paar minuten over half 5 en toen we vroegen om een high tea zei de ober dat ze dat maar tot half 5 doen en we dus helaas net te laat waren. Nou ja, jammer, gewoon een kopje thee dan maar en volgende keer beter. Komt er 10 minuten later een ander stel binnen, vraagt aan diezelfde ober om een high tea, en heeft binnen 5 minuten een etagère vol heerlijkheden voor zich.

Nou moe.

Ik zei al, oninteressant verhaal. .
pi_83433871
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 09:04 schreef Lienekien het volgende:
Bij het Feithhuis kun je erg lekker buiten zitten. 't Is niet heel goedkoop, maar er staat volgens mij voldoende 'gewoon' eten op de menukaart.

Anders De Vestibule, Oosterstraat. Heeft ook een terras buiten.
Ik vind terras een groot woord voor die paar stoelen die er voor staan. Die ook nog eens altijd bezet zijn door de stamgast.

Tenzij ze achterbuiten ook een terras hebben, dan heb ik niets gezegd.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:05:12 #291
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_83433915
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:57 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja. . Ik had DO2 eindelijk zover om eens met mij te gaan high tea-en. Ik wist dat ze dat doen in het Feithhuis, dus wij daarnaartoe, maar het was een paar minuten over half 5 en toen we vroegen om een high tea zei de ober dat ze dat maar tot half 5 doen en we dus helaas net te laat waren. Nou ja, jammer, gewoon een kopje thee dan maar en volgende keer beter. Komt er 10 minuten later een ander stel binnen, vraagt aan diezelfde ober om een high tea, en heeft binnen 5 minuten een etagère vol heerlijkheden voor zich.

Nou moe.

Ik zei al, oninteressant verhaal. .
O ja, nu weet ik het weer. Bah.

Er zit in Houwerzijl trouwens een leuk adres voor allerlei 'teas': de Theefabriek
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:08:12 #292
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_83434033
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:03 schreef Knuffleheinz het volgende:

[..]

Ik vind terras een groot woord voor die paar stoelen die er voor staan. Die ook nog eens altijd bezet zijn door de stamgast.

Tenzij ze achterbuiten ook een terras hebben, dan heb ik niets gezegd.
Ja, ik bedoel aan de achterkant.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:10:25 #293
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_83434128
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]

O ja, nu weet ik het weer. Bah.

Er zit in Houwerzijl trouwens een leuk adres voor allerlei 'teas': de Theefabriek
Nou moe! Daar ga ik over een kwartiertje naartoe!
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:11:15 #294
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_83434165
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:10 schreef Duderella het volgende:

[..]

Nou moe! Daar ga ik over een kwartiertje naartoe!
Voor het eerst?
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:16:55 #295
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_83434386
De Brasserie aan de oude boteringestraat. Verder Land van Kokanje.

Als je wel avontuurlijk wilt: Cantina Mexicana .
pi_83434768
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:16 schreef pessie het volgende:
De Brasserie aan de oude boteringestraat. Verder Land van Kokanje.

Als je wel avontuurlijk wilt: Cantina Mexicana .
Soort McDonalds maar dan Mexicaans.... Alles smaakt daar hetzelfde
  dinsdag 29 juni 2010 @ 12:48:34 #297
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_83438341
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:26 schreef Underdoggy het volgende:

[..]

Ben het niet met je eens. Maar dan moet je wel de speciale gerechten proberen en niet blijven hangen bij de standaard dingen.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 12:51:29 #298
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_83438476
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:26 schreef Underdoggy het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar ik neem dan ook altijd hetzelfde
.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:07:46 #299
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_83441795
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:51 schreef Yankee het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar ik neem dan ook altijd hetzelfde
En het smaakt elke keer hetzelfde? Goh, vreemd
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_83452635
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:07 schreef maok het volgende:

[..]

En het smaakt elke keer hetzelfde? Goh, vreemd
hehe
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')