Lukkien zit toch aan de Verlenge Hereweg, in Helpman? Is nog geen Haren hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:36 schreef Duderella het volgende:
[..]
De Pauw, Lukkien (Haren) en Seizoen.
Binnenkort proberen we Muller, die zal vast ook wel goed scoren.![]()
O nee, dat is nog geen Haren nee.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:06 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Lukkien zit toch aan de Verlenge Hereweg, in Helpman? Is nog geen Haren hoorMuller heb ik ooit eens als 15-jarige gegeten en ik vond er geen fluit aan
Maar ik vermoed zomaar dat mijn smaak zich nog wel ontwikkeld heeft in de loop der jaren, ik zou het eigenlijk nog eens moeten proberen.
Voor wat betreft 'chique en buiten de stad', zijn mijn ouders erg enthousiast over de Vlindertuin in Zuidlaren (www.restaurant-devlindertuin.nl). Zelf ben ik er nooit geweest, maar ze eten ook erg graag bij de Pauw, Seizoen en de Valk in Middelstum, dus wat dat betreft zie ik wel overeenkomsten
van Tarel, in Taarlo, zou je daar niet eens willen gaan eten? Ik zou graag willen weten of het de moeite waard isquote:Op maandag 17 mei 2010 16:03 schreef pozko het volgende:
Ben eigenlijk heel benieuwd of iemand tips heeft voor leuke aparte eettentjes in de provincie. Beetje alternatieve dingen zoals het appeltje in pieterburen, de meeste zaakjes in de provincie zijn ooooeeersaai. Of net over de grens in duitsland, ik hou wel van UIT eten.
Deden ze lullig tegen je?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bij het Feithhuis kom ik niet meer (lang, niet erg interessant verhaal). Vestibule ben ik nog nooit geweest, ik ga de site even bekijken!
Dank je!
Ja.quote:
Ik vind terras een groot woord voor die paar stoelen die er voor staan. Die ook nog eens altijd bezet zijn door de stamgast.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:04 schreef Lienekien het volgende:
Bij het Feithhuis kun je erg lekker buiten zitten. 't Is niet heel goedkoop, maar er staat volgens mij voldoende 'gewoon' eten op de menukaart.
Anders De Vestibule, Oosterstraat. Heeft ook een terras buiten.
O ja, nu weet ik het weer. Bah.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja.. Ik had DO2 eindelijk zover om eens met mij te gaan high tea-en. Ik wist dat ze dat doen in het Feithhuis, dus wij daarnaartoe, maar het was een paar minuten over half 5 en toen we vroegen om een high tea zei de ober dat ze dat maar tot half 5 doen en we dus helaas net te laat waren. Nou ja, jammer, gewoon een kopje thee dan maar en volgende keer beter. Komt er 10 minuten later een ander stel binnen, vraagt aan diezelfde ober om een high tea, en heeft binnen 5 minuten een etagère vol heerlijkheden voor zich.
Nou moe.
Ik zei al, oninteressant verhaal..
Ja, ik bedoel aan de achterkant.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:03 schreef Knuffleheinz het volgende:
[..]
Ik vind terras een groot woord voor die paar stoelen die er voor staan. Die ook nog eens altijd bezet zijn door de stamgast.
Tenzij ze achterbuiten ook een terras hebben, dan heb ik niets gezegd.
Nou moe! Daar ga ik over een kwartiertje naartoe!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
O ja, nu weet ik het weer. Bah.
Er zit in Houwerzijl trouwens een leuk adres voor allerlei 'teas': de Theefabriek
Voor het eerst?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:10 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou moe! Daar ga ik over een kwartiertje naartoe!
Soort McDonalds maar dan Mexicaans.... Alles smaakt daar hetzelfdequote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:16 schreef pessie het volgende:
De Brasserie aan de oude boteringestraat. Verder Land van Kokanje.
Als je wel avontuurlijk wilt: Cantina Mexicana.
Ben het niet met je eens. Maar dan moet je wel de speciale gerechten proberen en niet blijven hangen bij de standaard dingen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:26 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Soort McDonalds maar dan Mexicaans.... Alles smaakt daar hetzelfde
Zou kunnen, maar ik neem dan ook altijd hetzelfdequote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:26 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Soort McDonalds maar dan Mexicaans.... Alles smaakt daar hetzelfde
En het smaakt elke keer hetzelfde? Goh, vreemdquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:51 schreef Yankee het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik neem dan ook altijd hetzelfde
hehequote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:07 schreef maok het volgende:
[..]
En het smaakt elke keer hetzelfde? Goh, vreemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |