hij had em kunnen geven maar het was geen zuivere, imoquote:
Inderdaad, volgens mij hield Makaay zelf ook vast.quote:Op zondag 21 september 2008 12:58 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
hij had em kunnen geven maar het was geen zuivere, imo
Nee, het was een troebele penaltyquote:Op zondag 21 september 2008 12:58 schreef G.Fawkes het volgende:
hij had em kunnen geven maar het was geen zuivere, imo
quote:Op zondag 21 september 2008 12:59 schreef DJ_Ryow het volgende:
Rijnmond:
"nu moet je alles via links spelen en Van der Wiel een rode kaart aannaaien"
!
Als evert ten napel zo praat is er niemand die er naar omkijktquote:Op zondag 21 september 2008 12:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee, het was een troebele penalty
Evert zou dat nooit zo zeggen!quote:Op zondag 21 september 2008 13:00 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Als evert ten napel zo praat is er niemand die er naar omkijkt
Bij een lokale omroep moet dat kunnen.quote:Op zondag 21 september 2008 12:59 schreef DJ_Ryow het volgende:
Rijnmond:
"nu moet je alles via links spelen en Van der Wiel een rode kaart aannaaien"
!
Wel waarquote:
Ah, jou misten we met je interessante materie en filosofische invalshoek!quote:Op zondag 21 september 2008 13:02 schreef Barca het volgende:
Ik vraag me toch echt af welke criteria er worden gesteld bij het scouten van nieuwe spelers. Wat moet een nieuwe speler kunnen? En nog belangrijker: wat doe je met die kwaliteiten en hoe zorg je er voor dat de verschillende kwaliteiten elkaar aanvullen?
Loep en loepzuiver zou het dan zijnquote:
Wat je kunt betalen is wel een belangrijk criteriumquote:Op zondag 21 september 2008 13:02 schreef Barca het volgende:
Ik vraag me toch echt af welke criteria er worden gesteld bij het scouten van nieuwe spelers. Wat moet een nieuwe speler kunnen? En nog belangrijker: wat doe je met die kwaliteiten en hoe zorg je er voor dat de verschillende kwaliteiten elkaar aanvullen?
Wil je niet zo denigrerend over Theooooo pratenquote:Op zondag 21 september 2008 13:02 schreef Prosac het volgende:
tjonge jonge Leonardo.. als je Lucius al niet voorbij komt..
Is dat een vraag of een bevel?quote:Op zondag 21 september 2008 13:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wil je niet zo denigrerend over Theooooo praten
Jawohlquote:Op zondag 21 september 2008 13:04 schreef PrincePolly het volgende:
doet huntelaar vandaag ook mee? me stream is misschien niet helemaal helder?
Die uitspraken zijn gevaarlijk, straks prikt hij er door zijn specifieke kwaliteiten er 1 in met nog 2 minuten op de klok.quote:Op zondag 21 september 2008 13:04 schreef PrincePolly het volgende:
doet huntelaar vandaag ook mee? me stream is misschien niet helemaal helder?
de afgelopen 2 jaar vond ik hem wat minder...quote:Op zondag 21 september 2008 13:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik begrijp niet waarom Derksen zo denigerend doet altijd over verse Timmer. Hij keept eigenlijk altijd wel goed.²
0 maar das de sguld van de sgeidsquote:Op zondag 21 september 2008 13:08 schreef patrickt37 het volgende:
Hoeveel schoten heeft Feyenoord al op Stekelenburg afgevuurd?
Dat lijkt me logisch. Daarom koopt Feyenoord geen Sulejmani. Maar ... Ajax heeft wél geld, hun aankopen vind ik geen succes. Onlogisch en ondoordacht.quote:Op zondag 21 september 2008 13:03 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wat je kunt betalen is wel een belangrijk criterium
Althans, zo zie ik het. Nu willen sommige spelers misschien niet maar ... Boulahrouz? Braafheid? Pieters? Dingsdag? Hansen? De Zeeuw? Gregoor van Dijk? Pranjic? De Guzman?quote:Op zondag 21 september 2008 13:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ah, jou misten we met je interessante materie en filosofische invalshoek!
Dankzij mijn gemiep!quote:Op zondag 21 september 2008 13:11 schreef Cheiron het volgende:
JAAAH!! 0-1~! Suarez held! Sarpong goed ingeschoten!
quote:Op zondag 21 september 2008 13:11 schreef Prosac het volgende:
beetje des PSV's dit.. overwicht voor het team dat niet scoort
quote:Op zondag 21 september 2008 13:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
JODUH!!
Pas op, straks gaan ze je uitmaken voor 'Calimero'!!111 Dat vinden Ajacieden namelijk altijd hét argument als ze op deze manier benaderd worden!quote:Op zondag 21 september 2008 13:11 schreef Prosac het volgende:
beetje des PSV's dit.. overwicht voor het team dat niet scoort
Als feijenoord had gescoord was het #100 geweest, niet ajax... die zijn er al overheenquote:Op zondag 21 september 2008 13:12 schreef DJ_Ryow het volgende:
Rijnmond:
"Sarpong maakt het 100ste doelpunt voor Ajax in Rotterdam tegen feyenoord....... 100 doelpunten teveel"
Waarom luister je er eigenlijk naar?quote:Op zondag 21 september 2008 13:12 schreef DJ_Ryow het volgende:
Rijnmond:
"Sarpong maakt het 100ste doelpunt voor Ajax in Rotterdam tegen feyenoord....... 100 doelpunten teveel"
ik had de eerstequote:Op zondag 21 september 2008 13:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Pas op, straks gaan ze je uitmaken voor 'Calimero'!!111 Dat vinden Ajacieden namelijk altijd hét argument als ze op deze manier benaderd worden!
quote:Op zondag 21 september 2008 13:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Pas op, straks gaan ze je uitmaken voor 'Calimero'!!111 Dat vinden Ajacieden namelijk altijd hét argument als ze op deze manier benaderd worden!
Want? compleet terecht. Zo onbesuisd inkomen met twee benen naar voren in een soort flying kick. Wat een gek.quote:Op zondag 21 september 2008 13:14 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Braamhaar wordt afgefikt op Rijnmond nu, na die gele kaart voor Timmer.
Liepen nog 3 feynoorders mee hoor dus terecht dat het geel was en geen rood.quote:Op zondag 21 september 2008 13:17 schreef StarGazer het volgende:
Als je daar al geen rood voor geeft
Ik heb er geen beeld bij, maar zoals ze het brachten ging Timmer gewoon met z'n benen voor het schot liggen (oid).quote:Op zondag 21 september 2008 13:16 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Want? compleet terecht. Zo onbesuisd inkomen met twee benen naar voren in een soort flying kick. Wat een gek.
Ja wel mee eens. Zo ontzettend erg was het niet.quote:Op zondag 21 september 2008 13:18 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Liepen nog 3 feynoorders mee hoor dus terecht dat het geel was en geen rood.
Met 2 benen zo inkomen is normaal gesproken rood waar dan ook op het veld volgens mij.quote:Op zondag 21 september 2008 13:18 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Liepen nog 3 feynoorders mee hoor dus terecht dat het geel was en geen rood.
6quote:Op zondag 21 september 2008 13:20 schreef G.Fawkes het volgende:
Hoeveel kaarten zijn er nu al weggegeven
heel veelquote:Op zondag 21 september 2008 13:20 schreef G.Fawkes het volgende:
Hoeveel kaarten zijn er nu al weggegeven
100% mee eens.quote:Op zondag 21 september 2008 13:19 schreef Cheiron het volgende:
Sno is na een minuut of 20 wel beter gaan spelen. Simpeler, en gewoon hard er in. Een van de redenen dat Ajax een beetje normaal over het middenveld kan.
Waarvan zeker 4 terecht. Eigenlijk vond ik alleen die van Suarez nonsensquote:
Hoezo mooi? Als hij die overtreding niet maakt maakt Leonardo 0-2 omdat alleen hofland er nog was geloof ik.quote:Op zondag 21 september 2008 13:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Onhandig van Timmer, mooi dat het bij geel blijft.
Dit kun je niet maken.quote:Op zondag 21 september 2008 13:20 schreef the_undertaker het volgende:
geel voor die plantageneger
zou knap zijn aangezien hij gister nog in Arnhem meedeedquote:Op zondag 21 september 2008 13:22 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoezo mooi? Als hij die overtreding niet maakt maakt Leonardo 0-2 omdat alleen hofs er nog was geloof ik.
Let jij wel op? Die speelt prima!quote:
Feyenoord had een penalty moeten hebben. Verder gaat het gelijk op. Dus je moet misschien je Ajax bril even afzetten.quote:Op zondag 21 september 2008 13:22 schreef RayMania het volgende:
Meer dan terechte voorsprong voor Ajax. Naast de 0-1 ook twee keer Huntelaar een kans gehad en een Leonardo die weggestuurd weg. Stekelenburg geen één keer in actie hoeven te komen, op wat matige corners na.
Hij is zóóó traag.quote:Op zondag 21 september 2008 13:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Let jij wel op? Die speelt prima!
Inderdaad, die jongen speelt goed. Hij doet wat van hem gevraagd wordt.quote:Op zondag 21 september 2008 13:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die neutraal naar deze wedstrijd kijken, voor de 2e helft is 11 tegen 11 leuker dan 10 tegen 11.quote:Op zondag 21 september 2008 13:22 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoezo mooi? Als hij die overtreding niet maakt maakt Leonardo 0-2 omdat alleen hofland er nog was geloof ik.
Hou op manquote:Op zondag 21 september 2008 13:23 schreef Manu82 het volgende:
Volkomen onterechte tussenstand
Klopt, het had al 0-2 moeten staan.quote:Op zondag 21 september 2008 13:23 schreef Manu82 het volgende:
Volkomen onterechte tussenstand
Feyenoord zo goed.quote:Op zondag 21 september 2008 13:23 schreef BB-King het volgende:
Waarom staat het nog maar 0-1?
Is Feyenoord zo goed of Ajax zo slecht?
Let jij wel op?quote:Op zondag 21 september 2008 13:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja, twee halve kansen meer ja. 0-0 had ik terechter gevonden. Maarja, eigen schuld als De Cler zo'n domme fout maakt.quote:Op zondag 21 september 2008 13:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hou op man.
Ajax heeft meer gecreëerd dan Feyenoord.
Welke wedstrijd kijk jij?quote:Op zondag 21 september 2008 13:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, twee halve kansen meer ja. 0-0 had ik terechter gevonden. Maarja, eigen schuld als De Cler zo'n domme fout maakt.
Ik wel. De cler of Suarez gaat hem krijgen.quote:Op zondag 21 september 2008 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik verwacht eigenlijk geen rode kaart, gek genoeg.
Dat deed ie bij NAC al, alles op zn borst aannemen i.p.v (weg)koppenquote:Op zondag 21 september 2008 13:27 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Let jij wel op?
Buiten staat Leo te wachten, nee speel hem in de voeten van een tegenstander.
En die achterlijke bodychecks. Ga gewoon voetballen maar nee dat duurt te lang. Wederom een bal op de borst aannemen met 3 Feyenoorders om hem heen. Kop gewoon weg!
Is het nou zo moeilijk?
quote:Op zondag 21 september 2008 13:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Feyenoord had minimaal een penalty moeten krijgen
Zo gek is dat niet. Die schaamhaar is een laffe lul!quote:Op zondag 21 september 2008 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik verwacht eigenlijk geen rode kaart, gek genoeg.
Kom op zeg, alsof Ajax zoveel creëert. Tot die goal had Ajax toch ook geen enkele kans gehad, op dat schot van Huntelaar na. Daarnaast wordt Feyenoord een 100% penalty onthouden.quote:
Ja en Timmer roodquote:Op zondag 21 september 2008 13:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Op zichzelf waarschijnlijk.quote:Op zondag 21 september 2008 13:29 schreef RayMania het volgende:
Waarom was De Cler nou zo boos? Hij maakte zelf een stomme blunder.
Camouflagetechniek.quote:Op zondag 21 september 2008 13:29 schreef RayMania het volgende:
Waarom was De Cler nou zo boos? Hij maakte zelf een stomme blunder.
en timmer roodquote:Op zondag 21 september 2008 13:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Of het penalty was weet ik niet, ik denk eerlijk gezegd van niet.quote:Op zondag 21 september 2008 13:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kom op zeg, alsof Ajax zoveel creëert. Tot die goal had Ajax toch ook geen enkele kans gehad, op dat schot van Huntelaar na. Daarnaast wordt Feyenoord een 100% penalty onthouden.
Ik probeer redelijk neutraal te kijken, maar die Ajacieden vergeten hun 020-bril af te zetten.
En dan was het alsnog geen doorgebroken speler. Je zag duidelijk nog 1 feyenoorder in het strafschop gebied staan.quote:Op zondag 21 september 2008 13:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Timmer speelt toch gewoon de bal.Op een mongole manier, maar dat ter zijde.
Dat 2e schot van Huntelaar, de goal en de grote kans van Leo, dat zijn al 3 grote kansenquote:Op zondag 21 september 2008 13:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, twee halve kansen meer ja. 0-0 had ik terechter gevonden. Maarja, eigen schuld als De Cler zo'n domme fout maakt.
Qua spel doet Feyenoord niet onder aan Ajax... al hebben ze wel gezwijnd dat Timmer geen rood kreeg. Maar goed, daar staat die penalty tegenover idd.quote:Op zondag 21 september 2008 13:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kom op zeg, alsof Ajax zoveel creëert. Tot die goal had Ajax toch ook geen enkele kans gehad, op dat schot van Huntelaar na. Daarnaast wordt Feyenoord een 100% penalty onthouden.
Ik probeer redelijk objectief te kijken, maar die Ajacieden vergeten hun 020-bril af te zetten.
Als je al niet verder dan 1 kan tellen is het moeilijk objectief kijken hequote:Op zondag 21 september 2008 13:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik probeer redelijk objectief te kijken, maar die Ajacieden vergeten hun 020-bril af te zetten.
En dan je woede uiten tegenover de grensrechter?quote:
klopt, maar dat helpt wel de hele wedstrijd naar de klotenquote:
quote:Op zondag 21 september 2008 13:29 schreef Barca het volgende:
[..]
Zo gek is dat niet. Die schaamhaar is een laffe lul!
Nou gefeliciteerd, 2 schoten dan. Doet weinig aan het feit af dat Ajax meer dan tevreden mag zijn met 1-0.quote:Op zondag 21 september 2008 13:31 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Als je al niet verder dan 1 kan tellen is het moeilijk objectief kijken he
Zag toch 2 schoten van Huntelaar op Timmer
Ik draag geen 020-bril. Die verkopen ze niet bij Pearl.quote:Op zondag 21 september 2008 13:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja en? Dat weet je toch van te voren.quote:Op zondag 21 september 2008 13:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
klopt, maar dat helpt wel de hele wedstrijd naar de kloten
Ben ik ook.quote:Op zondag 21 september 2008 13:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd, 2 schoten dan. Doet weinig aan het feit af dat Ajax meer dan tevreden mag zijn met 1-0.
Wat een doordachte conclusie!quote:Op zondag 21 september 2008 13:32 schreef Jorwol het volgende:
Als Feyenoord er nu ééntje in knalt, wordt het nog heel spannend. 0-2 en de wedstrijd is over.
Geweldig inderdaad zoals ze de tegenstander vastzetten op de eigen helft en die er 45 minuten lang volledig van langs geven met technisch geweldig voetbal.quote:Op zondag 21 september 2008 13:33 schreef Manu82 het volgende:
Ik zie de hand van Bassie trouwens wel bij 020, echt aantrekkelijk voetbal
Okay, ik ben wat hard in mijn bewoordingen. Maar .. deze scheids mist de daadkracht om rood te geven. Spelers die nu geel hebben houdt hij de hand boven het hoofd.quote:
quote:Op zondag 21 september 2008 13:32 schreef sirmike het volgende:
conclusie:
-fey verdiend 1 strafschop
-de kansen die ajax heeft zijn allen gevaarlijk, met geluk aan timmer die goed keept.
-Timmer had rood moeten hebben
-Braamhaar cruciale rol
-feyenoord de eerste 20 minuten sterk en fel
-Ajax pikt het daarna op en ziet dat fey dit nooit een hele helft laat staan een wedstrijd volhoud.
-Ajax heeft een overwicht op het middenveld waardoor de aanvallen beter worden opgezet, dus gevaarlijker.
dat zegt vrijwel iedereen ookquote:Op zondag 21 september 2008 13:34 schreef denthemen het volgende:
We hebben het nu wel over die bal van Timmer, maar Makaay had ook een pingel moeten hebben
een doorgebroken speler is een doorgebroken speler. of hij nou scheef gaat of niet.;)quote:Op zondag 21 september 2008 13:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Timmer rood.
Ga aub eens de herhaling bekijken. Hij speelt met de buitenkant van zijn voet de bal. Daarnaast is Leonardo niet eens doorgebroken.
Penalty was ook twijfelachtig. Erg lichte overtreding, maar genoeg om een 100 % kans van Makaay te verneuken. Erg twijfelachtig.
maar was geen doorgebroken spelerquote:Op zondag 21 september 2008 13:35 schreef sirmike het volgende:
[..]
een doorgebroken speler is een doorgebroken speler. of hij nou scheef gaat of niet.;)
stekelenburg kreeg zon zelfde rode kaart een paar weken terug geloof ik;) waar hij ooke en speler torpedeerde;)
Jij moet helemaal niks zeggen want ik zou me ogen uit me kop schamen met een ploeg dat wedstrijd op wedstrijd laf op de counter speeltquote:Op zondag 21 september 2008 13:33 schreef Manu82 het volgende:
maak er maar 2 maanden van ofsow, je weet hoe het bij Ajax gaat.quote:Op zondag 21 september 2008 13:36 schreef Suijk het volgende:
Sulejmani 6 weken eruit?
Volgens mij speculeerden ze dat toch? "As hij een scheurtje in z'n hamstring heeft is hij er 6 weken uit".quote:
rond de 150 gradenquote:Op zondag 21 september 2008 13:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, wat is de ideale temperatuur voor een afstandsbediening?²
Nee idd, Timmer wou gewoon artistiek met buitenkantje rechts de bal de diepte in krullen en toen kwam die Leonardo er doorheen gestormd.quote:Op zondag 21 september 2008 13:36 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
maar was geen doorgebroken speler
quote:Op zondag 21 september 2008 13:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik lette even niet zo goed op, maar hoorde zo iets idd.quote:Op zondag 21 september 2008 13:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens mij speculeerden ze dat toch? "As hij een scheurtje in z'n hamstring heeft is hij er 6 weken uit".
Rood of geen rood, ik ben iig blij met geel.quote:Op zondag 21 september 2008 13:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Timmer rood.
Ga aub eens de herhaling bekijken. Hij speelt met de buitenkant van zijn voet de bal. Daarnaast is Leonardo niet eens doorgebroken.
Penalty was ook twijfelachtig. Erg lichte overtreding, maar genoeg om een 100 % kans van Makaay te verneuken. Erg twijfelachtig.
Dat is meestal zo bij een hamstring blessure.quote:
PSV pretendeert dan ook niet attractief te spelen, we streven slechts naar het doel elk jaar attractiever te spelen dan het vorige, maar de punten zijn heiligquote:Op zondag 21 september 2008 13:36 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Jij moet helemaal niks zeggen want ik zou me ogen uit me kop schamen met een ploeg dat wedstrijd op wedstrijd laf op de counter speelt
Gelukkig dat het nu eens afgestraft wordt.
Helaas werden ze er de afgelopen 4 seizoenen wel kampioen mee. Dat telt helaas.quote:Op zondag 21 september 2008 13:36 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Jij moet helemaal niks zeggen want ik zou me ogen uit me kop schamen met een ploeg dat wedstrijd op wedstrijd laf op de counter speelt
Gelukkig dat het nu eens afgestraft wordt.
Lief dat juist een lamp dit moet melden.quote:Op zondag 21 september 2008 13:33 schreef Manu82 het volgende:
Welke drugs gebruik je? Lijkt me goede shit...quote:Op zondag 21 september 2008 13:37 schreef BansheeBoy het volgende:
het is te amateuristisch voor woorden dat de blessure na donderdag niet beter is onderzocht.quote:Op zondag 21 september 2008 13:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens mij speculeerden ze dat toch? "As hij een scheurtje in z'n hamstring heeft is hij er 6 weken uit".
Juiste samenvatting van de eerste helft.quote:Op zondag 21 september 2008 13:32 schreef sirmike het volgende:
conclusie:
-fey verdiend 1 strafschop
-de kansen die ajax heeft zijn allen gevaarlijk, met geluk aan timmer die goed keept.
-Timmer had rood moeten hebben
-Braamhaar cruciale rol
-feyenoord de eerste 20 minuten sterk en fel
-Ajax pikt het daarna op en ziet dat fey dit nooit een hele helft laat staan een wedstrijd volhoud.
-Ajax heeft een overwicht op het middenveld waardoor de aanvallen beter worden opgezet, dus gevaarlijker.
Hij heeft toch wel vaker rood gegeven in toppers? Waarop baseer je dat hij daadkracht daarvoor?quote:Op zondag 21 september 2008 13:35 schreef Barca het volgende:
[..]
Okay, ik ben wat hard in mijn bewoordingen. Maar .. deze scheids mist de daadkracht om rood te geven. Spelers die nu geel hebben houdt hij de hand boven het hoofd.
Bij PSV geven ze het toch ook toe. Ik heb PSV nooit horen zeggen dat ze aantrekkelijk willen spelen itt 020quote:Op zondag 21 september 2008 13:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Lief dat juist een lamp dit moet melden.
Waar ik dat op baseer? Op wedstrijden die ik van hem (in samenvatting) gezien heb. Hij geeft wel eens rood, maar dat is dan in een vlaag van "verstand"sverbijstering.quote:Op zondag 21 september 2008 13:41 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij heeft toch wel vaker rood gegeven in toppers? Waarop baseer je dat hij daadkracht daarvoor?
Raffie was de eerste toen Braamhaar zijn eerste grote partij mocht fluiten. Toen bij PSV - AJax wat een WWF partij werdquote:Op zondag 21 september 2008 13:41 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij heeft toch wel vaker rood gegeven in toppers? Waarop baseer je dat hij daadkracht daarvoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |