hij had em kunnen geven maar het was geen zuivere, imoquote:
Inderdaad, volgens mij hield Makaay zelf ook vast.quote:Op zondag 21 september 2008 12:58 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
hij had em kunnen geven maar het was geen zuivere, imo
Nee, het was een troebele penaltyquote:Op zondag 21 september 2008 12:58 schreef G.Fawkes het volgende:
hij had em kunnen geven maar het was geen zuivere, imo
quote:Op zondag 21 september 2008 12:59 schreef DJ_Ryow het volgende:
Rijnmond:
"nu moet je alles via links spelen en Van der Wiel een rode kaart aannaaien"
!
Als evert ten napel zo praat is er niemand die er naar omkijktquote:Op zondag 21 september 2008 12:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee, het was een troebele penalty
Evert zou dat nooit zo zeggen!quote:Op zondag 21 september 2008 13:00 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Als evert ten napel zo praat is er niemand die er naar omkijkt
Bij een lokale omroep moet dat kunnen.quote:Op zondag 21 september 2008 12:59 schreef DJ_Ryow het volgende:
Rijnmond:
"nu moet je alles via links spelen en Van der Wiel een rode kaart aannaaien"
!
Wel waarquote:
Ah, jou misten we met je interessante materie en filosofische invalshoek!quote:Op zondag 21 september 2008 13:02 schreef Barca het volgende:
Ik vraag me toch echt af welke criteria er worden gesteld bij het scouten van nieuwe spelers. Wat moet een nieuwe speler kunnen? En nog belangrijker: wat doe je met die kwaliteiten en hoe zorg je er voor dat de verschillende kwaliteiten elkaar aanvullen?
Loep en loepzuiver zou het dan zijnquote:
Wat je kunt betalen is wel een belangrijk criteriumquote:Op zondag 21 september 2008 13:02 schreef Barca het volgende:
Ik vraag me toch echt af welke criteria er worden gesteld bij het scouten van nieuwe spelers. Wat moet een nieuwe speler kunnen? En nog belangrijker: wat doe je met die kwaliteiten en hoe zorg je er voor dat de verschillende kwaliteiten elkaar aanvullen?
Wil je niet zo denigrerend over Theooooo pratenquote:Op zondag 21 september 2008 13:02 schreef Prosac het volgende:
tjonge jonge Leonardo.. als je Lucius al niet voorbij komt..
Is dat een vraag of een bevel?quote:Op zondag 21 september 2008 13:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wil je niet zo denigrerend over Theooooo praten
Jawohlquote:Op zondag 21 september 2008 13:04 schreef PrincePolly het volgende:
doet huntelaar vandaag ook mee? me stream is misschien niet helemaal helder?
Die uitspraken zijn gevaarlijk, straks prikt hij er door zijn specifieke kwaliteiten er 1 in met nog 2 minuten op de klok.quote:Op zondag 21 september 2008 13:04 schreef PrincePolly het volgende:
doet huntelaar vandaag ook mee? me stream is misschien niet helemaal helder?
de afgelopen 2 jaar vond ik hem wat minder...quote:Op zondag 21 september 2008 13:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik begrijp niet waarom Derksen zo denigerend doet altijd over verse Timmer. Hij keept eigenlijk altijd wel goed.²
0 maar das de sguld van de sgeidsquote:Op zondag 21 september 2008 13:08 schreef patrickt37 het volgende:
Hoeveel schoten heeft Feyenoord al op Stekelenburg afgevuurd?
Dat lijkt me logisch. Daarom koopt Feyenoord geen Sulejmani. Maar ... Ajax heeft wél geld, hun aankopen vind ik geen succes. Onlogisch en ondoordacht.quote:Op zondag 21 september 2008 13:03 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wat je kunt betalen is wel een belangrijk criterium
Althans, zo zie ik het. Nu willen sommige spelers misschien niet maar ... Boulahrouz? Braafheid? Pieters? Dingsdag? Hansen? De Zeeuw? Gregoor van Dijk? Pranjic? De Guzman?quote:Op zondag 21 september 2008 13:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ah, jou misten we met je interessante materie en filosofische invalshoek!
Dankzij mijn gemiep!quote:Op zondag 21 september 2008 13:11 schreef Cheiron het volgende:
JAAAH!! 0-1~! Suarez held! Sarpong goed ingeschoten!
quote:Op zondag 21 september 2008 13:11 schreef Prosac het volgende:
beetje des PSV's dit.. overwicht voor het team dat niet scoort
quote:Op zondag 21 september 2008 13:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
JODUH!!
Pas op, straks gaan ze je uitmaken voor 'Calimero'!!111 Dat vinden Ajacieden namelijk altijd hét argument als ze op deze manier benaderd worden!quote:Op zondag 21 september 2008 13:11 schreef Prosac het volgende:
beetje des PSV's dit.. overwicht voor het team dat niet scoort
Als feijenoord had gescoord was het #100 geweest, niet ajax... die zijn er al overheenquote:Op zondag 21 september 2008 13:12 schreef DJ_Ryow het volgende:
Rijnmond:
"Sarpong maakt het 100ste doelpunt voor Ajax in Rotterdam tegen feyenoord....... 100 doelpunten teveel"
Waarom luister je er eigenlijk naar?quote:Op zondag 21 september 2008 13:12 schreef DJ_Ryow het volgende:
Rijnmond:
"Sarpong maakt het 100ste doelpunt voor Ajax in Rotterdam tegen feyenoord....... 100 doelpunten teveel"
ik had de eerstequote:Op zondag 21 september 2008 13:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Pas op, straks gaan ze je uitmaken voor 'Calimero'!!111 Dat vinden Ajacieden namelijk altijd hét argument als ze op deze manier benaderd worden!
quote:Op zondag 21 september 2008 13:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Pas op, straks gaan ze je uitmaken voor 'Calimero'!!111 Dat vinden Ajacieden namelijk altijd hét argument als ze op deze manier benaderd worden!
Want? compleet terecht. Zo onbesuisd inkomen met twee benen naar voren in een soort flying kick. Wat een gek.quote:Op zondag 21 september 2008 13:14 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Braamhaar wordt afgefikt op Rijnmond nu, na die gele kaart voor Timmer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |