Hij is zóóó traag.quote:Op zondag 21 september 2008 13:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Let jij wel op? Die speelt prima!
Inderdaad, die jongen speelt goed. Hij doet wat van hem gevraagd wordt.quote:Op zondag 21 september 2008 13:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die neutraal naar deze wedstrijd kijken, voor de 2e helft is 11 tegen 11 leuker dan 10 tegen 11.quote:Op zondag 21 september 2008 13:22 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoezo mooi? Als hij die overtreding niet maakt maakt Leonardo 0-2 omdat alleen hofland er nog was geloof ik.
Hou op manquote:Op zondag 21 september 2008 13:23 schreef Manu82 het volgende:
Volkomen onterechte tussenstand
Klopt, het had al 0-2 moeten staan.quote:Op zondag 21 september 2008 13:23 schreef Manu82 het volgende:
Volkomen onterechte tussenstand
Feyenoord zo goed.quote:Op zondag 21 september 2008 13:23 schreef BB-King het volgende:
Waarom staat het nog maar 0-1?
Is Feyenoord zo goed of Ajax zo slecht?
Let jij wel op?quote:Op zondag 21 september 2008 13:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja, twee halve kansen meer ja. 0-0 had ik terechter gevonden. Maarja, eigen schuld als De Cler zo'n domme fout maakt.quote:Op zondag 21 september 2008 13:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hou op man.
Ajax heeft meer gecreëerd dan Feyenoord.
Welke wedstrijd kijk jij?quote:Op zondag 21 september 2008 13:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, twee halve kansen meer ja. 0-0 had ik terechter gevonden. Maarja, eigen schuld als De Cler zo'n domme fout maakt.
Ik wel. De cler of Suarez gaat hem krijgen.quote:Op zondag 21 september 2008 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik verwacht eigenlijk geen rode kaart, gek genoeg.
Dat deed ie bij NAC al, alles op zn borst aannemen i.p.v (weg)koppenquote:Op zondag 21 september 2008 13:27 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Let jij wel op?
Buiten staat Leo te wachten, nee speel hem in de voeten van een tegenstander.
En die achterlijke bodychecks. Ga gewoon voetballen maar nee dat duurt te lang. Wederom een bal op de borst aannemen met 3 Feyenoorders om hem heen. Kop gewoon weg!
Is het nou zo moeilijk?
quote:Op zondag 21 september 2008 13:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Feyenoord had minimaal een penalty moeten krijgen
Zo gek is dat niet. Die schaamhaar is een laffe lul!quote:Op zondag 21 september 2008 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik verwacht eigenlijk geen rode kaart, gek genoeg.
Kom op zeg, alsof Ajax zoveel creëert. Tot die goal had Ajax toch ook geen enkele kans gehad, op dat schot van Huntelaar na. Daarnaast wordt Feyenoord een 100% penalty onthouden.quote:
Ja en Timmer roodquote:Op zondag 21 september 2008 13:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Op zichzelf waarschijnlijk.quote:Op zondag 21 september 2008 13:29 schreef RayMania het volgende:
Waarom was De Cler nou zo boos? Hij maakte zelf een stomme blunder.
Camouflagetechniek.quote:Op zondag 21 september 2008 13:29 schreef RayMania het volgende:
Waarom was De Cler nou zo boos? Hij maakte zelf een stomme blunder.
en timmer roodquote:Op zondag 21 september 2008 13:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Of het penalty was weet ik niet, ik denk eerlijk gezegd van niet.quote:Op zondag 21 september 2008 13:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kom op zeg, alsof Ajax zoveel creëert. Tot die goal had Ajax toch ook geen enkele kans gehad, op dat schot van Huntelaar na. Daarnaast wordt Feyenoord een 100% penalty onthouden.
Ik probeer redelijk neutraal te kijken, maar die Ajacieden vergeten hun 020-bril af te zetten.
En dan was het alsnog geen doorgebroken speler. Je zag duidelijk nog 1 feyenoorder in het strafschop gebied staan.quote:Op zondag 21 september 2008 13:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Timmer speelt toch gewoon de bal.Op een mongole manier, maar dat ter zijde.
Dat 2e schot van Huntelaar, de goal en de grote kans van Leo, dat zijn al 3 grote kansenquote:Op zondag 21 september 2008 13:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, twee halve kansen meer ja. 0-0 had ik terechter gevonden. Maarja, eigen schuld als De Cler zo'n domme fout maakt.
Qua spel doet Feyenoord niet onder aan Ajax... al hebben ze wel gezwijnd dat Timmer geen rood kreeg. Maar goed, daar staat die penalty tegenover idd.quote:Op zondag 21 september 2008 13:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kom op zeg, alsof Ajax zoveel creëert. Tot die goal had Ajax toch ook geen enkele kans gehad, op dat schot van Huntelaar na. Daarnaast wordt Feyenoord een 100% penalty onthouden.
Ik probeer redelijk objectief te kijken, maar die Ajacieden vergeten hun 020-bril af te zetten.
Als je al niet verder dan 1 kan tellen is het moeilijk objectief kijken hequote:Op zondag 21 september 2008 13:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik probeer redelijk objectief te kijken, maar die Ajacieden vergeten hun 020-bril af te zetten.
En dan je woede uiten tegenover de grensrechter?quote:
klopt, maar dat helpt wel de hele wedstrijd naar de klotenquote:
quote:Op zondag 21 september 2008 13:29 schreef Barca het volgende:
[..]
Zo gek is dat niet. Die schaamhaar is een laffe lul!
Nou gefeliciteerd, 2 schoten dan. Doet weinig aan het feit af dat Ajax meer dan tevreden mag zijn met 1-0.quote:Op zondag 21 september 2008 13:31 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Als je al niet verder dan 1 kan tellen is het moeilijk objectief kijken he
Zag toch 2 schoten van Huntelaar op Timmer
Ik draag geen 020-bril. Die verkopen ze niet bij Pearl.quote:Op zondag 21 september 2008 13:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja en? Dat weet je toch van te voren.quote:Op zondag 21 september 2008 13:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
klopt, maar dat helpt wel de hele wedstrijd naar de kloten
Ben ik ook.quote:Op zondag 21 september 2008 13:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd, 2 schoten dan. Doet weinig aan het feit af dat Ajax meer dan tevreden mag zijn met 1-0.
Wat een doordachte conclusie!quote:Op zondag 21 september 2008 13:32 schreef Jorwol het volgende:
Als Feyenoord er nu ééntje in knalt, wordt het nog heel spannend. 0-2 en de wedstrijd is over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |