Geweldig inderdaad zoals ze de tegenstander vastzetten op de eigen helft en die er 45 minuten lang volledig van langs geven met technisch geweldig voetbal.quote:Op zondag 21 september 2008 13:33 schreef Manu82 het volgende:
Ik zie de hand van Bassie trouwens wel bij 020, echt aantrekkelijk voetbal
Okay, ik ben wat hard in mijn bewoordingen. Maar .. deze scheids mist de daadkracht om rood te geven. Spelers die nu geel hebben houdt hij de hand boven het hoofd.quote:
quote:Op zondag 21 september 2008 13:32 schreef sirmike het volgende:
conclusie:
-fey verdiend 1 strafschop
-de kansen die ajax heeft zijn allen gevaarlijk, met geluk aan timmer die goed keept.
-Timmer had rood moeten hebben
-Braamhaar cruciale rol
-feyenoord de eerste 20 minuten sterk en fel
-Ajax pikt het daarna op en ziet dat fey dit nooit een hele helft laat staan een wedstrijd volhoud.
-Ajax heeft een overwicht op het middenveld waardoor de aanvallen beter worden opgezet, dus gevaarlijker.
dat zegt vrijwel iedereen ookquote:Op zondag 21 september 2008 13:34 schreef denthemen het volgende:
We hebben het nu wel over die bal van Timmer, maar Makaay had ook een pingel moeten hebben
een doorgebroken speler is een doorgebroken speler. of hij nou scheef gaat of niet.;)quote:Op zondag 21 september 2008 13:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Timmer rood.
Ga aub eens de herhaling bekijken. Hij speelt met de buitenkant van zijn voet de bal. Daarnaast is Leonardo niet eens doorgebroken.
Penalty was ook twijfelachtig. Erg lichte overtreding, maar genoeg om een 100 % kans van Makaay te verneuken. Erg twijfelachtig.
maar was geen doorgebroken spelerquote:Op zondag 21 september 2008 13:35 schreef sirmike het volgende:
[..]
een doorgebroken speler is een doorgebroken speler. of hij nou scheef gaat of niet.;)
stekelenburg kreeg zon zelfde rode kaart een paar weken terug geloof ik;) waar hij ooke en speler torpedeerde;)
Jij moet helemaal niks zeggen want ik zou me ogen uit me kop schamen met een ploeg dat wedstrijd op wedstrijd laf op de counter speeltquote:Op zondag 21 september 2008 13:33 schreef Manu82 het volgende:
maak er maar 2 maanden van ofsow, je weet hoe het bij Ajax gaat.quote:Op zondag 21 september 2008 13:36 schreef Suijk het volgende:
Sulejmani 6 weken eruit?
Volgens mij speculeerden ze dat toch? "As hij een scheurtje in z'n hamstring heeft is hij er 6 weken uit".quote:
rond de 150 gradenquote:Op zondag 21 september 2008 13:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, wat is de ideale temperatuur voor een afstandsbediening?²
Nee idd, Timmer wou gewoon artistiek met buitenkantje rechts de bal de diepte in krullen en toen kwam die Leonardo er doorheen gestormd.quote:Op zondag 21 september 2008 13:36 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
maar was geen doorgebroken speler
quote:Op zondag 21 september 2008 13:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik lette even niet zo goed op, maar hoorde zo iets idd.quote:Op zondag 21 september 2008 13:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens mij speculeerden ze dat toch? "As hij een scheurtje in z'n hamstring heeft is hij er 6 weken uit".
Rood of geen rood, ik ben iig blij met geel.quote:Op zondag 21 september 2008 13:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Timmer rood.
Ga aub eens de herhaling bekijken. Hij speelt met de buitenkant van zijn voet de bal. Daarnaast is Leonardo niet eens doorgebroken.
Penalty was ook twijfelachtig. Erg lichte overtreding, maar genoeg om een 100 % kans van Makaay te verneuken. Erg twijfelachtig.
Dat is meestal zo bij een hamstring blessure.quote:
PSV pretendeert dan ook niet attractief te spelen, we streven slechts naar het doel elk jaar attractiever te spelen dan het vorige, maar de punten zijn heiligquote:Op zondag 21 september 2008 13:36 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Jij moet helemaal niks zeggen want ik zou me ogen uit me kop schamen met een ploeg dat wedstrijd op wedstrijd laf op de counter speelt
Gelukkig dat het nu eens afgestraft wordt.
Helaas werden ze er de afgelopen 4 seizoenen wel kampioen mee. Dat telt helaas.quote:Op zondag 21 september 2008 13:36 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Jij moet helemaal niks zeggen want ik zou me ogen uit me kop schamen met een ploeg dat wedstrijd op wedstrijd laf op de counter speelt
Gelukkig dat het nu eens afgestraft wordt.
Lief dat juist een lamp dit moet melden.quote:Op zondag 21 september 2008 13:33 schreef Manu82 het volgende:
Welke drugs gebruik je? Lijkt me goede shit...quote:Op zondag 21 september 2008 13:37 schreef BansheeBoy het volgende:
het is te amateuristisch voor woorden dat de blessure na donderdag niet beter is onderzocht.quote:Op zondag 21 september 2008 13:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens mij speculeerden ze dat toch? "As hij een scheurtje in z'n hamstring heeft is hij er 6 weken uit".
Juiste samenvatting van de eerste helft.quote:Op zondag 21 september 2008 13:32 schreef sirmike het volgende:
conclusie:
-fey verdiend 1 strafschop
-de kansen die ajax heeft zijn allen gevaarlijk, met geluk aan timmer die goed keept.
-Timmer had rood moeten hebben
-Braamhaar cruciale rol
-feyenoord de eerste 20 minuten sterk en fel
-Ajax pikt het daarna op en ziet dat fey dit nooit een hele helft laat staan een wedstrijd volhoud.
-Ajax heeft een overwicht op het middenveld waardoor de aanvallen beter worden opgezet, dus gevaarlijker.
Hij heeft toch wel vaker rood gegeven in toppers? Waarop baseer je dat hij daadkracht daarvoor?quote:Op zondag 21 september 2008 13:35 schreef Barca het volgende:
[..]
Okay, ik ben wat hard in mijn bewoordingen. Maar .. deze scheids mist de daadkracht om rood te geven. Spelers die nu geel hebben houdt hij de hand boven het hoofd.
Bij PSV geven ze het toch ook toe. Ik heb PSV nooit horen zeggen dat ze aantrekkelijk willen spelen itt 020quote:Op zondag 21 september 2008 13:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Lief dat juist een lamp dit moet melden.
Waar ik dat op baseer? Op wedstrijden die ik van hem (in samenvatting) gezien heb. Hij geeft wel eens rood, maar dat is dan in een vlaag van "verstand"sverbijstering.quote:Op zondag 21 september 2008 13:41 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij heeft toch wel vaker rood gegeven in toppers? Waarop baseer je dat hij daadkracht daarvoor?
Raffie was de eerste toen Braamhaar zijn eerste grote partij mocht fluiten. Toen bij PSV - AJax wat een WWF partij werdquote:Op zondag 21 september 2008 13:41 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij heeft toch wel vaker rood gegeven in toppers? Waarop baseer je dat hij daadkracht daarvoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |