wees maar blij, anders hadden we tegen een onmogelijke klok aan moeten kijken!quote:Op donderdag 25 september 2008 16:17 schreef Topspin het volgende:
Op RTL-z is er een bedrijf die zwembaden en whirlpools verkoopt. Dat bedrijf maakt de klok mogelijk![]()
Zouteloosquote:Op woensdag 24 september 2008 21:19 schreef Pauze het volgende:
Carglass
Laatst een klant nog.....bla bla (2 min)..........krakkkkkkkk
Wat een zouteloze kerel
Chevrolet in europa is sowieso echt kutquote:Op donderdag 25 september 2008 15:23 schreef Casos het volgende:
Die reclame van Chevrolet voor de Matiz ofzo. Een klein kuthok en dan als laatste, Chevrolet, it's a big plus. Je zou toch verdomme een Corvette hebben... je schaamt je de ogen uit de kop na die reclame. Een keiharde belediging.
Gelukkig is Corvette sinds enkele jaren een zefstandig merk. Het bedrijf wilde idd niet meer worden geassocieerd met Matizzen, Kalossen en Nubira's.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:23 schreef Casos het volgende:
Die reclame van Chevrolet voor de Matiz ofzo. Een klein kuthok en dan als laatste, Chevrolet, it's a big plus. Je zou toch verdomme een Corvette hebben... je schaamt je de ogen uit de kop na die reclame. Een keiharde belediging.
Misschien dat daarom Corvette al een paar jaar niet meer onder Chevrolet valt, maar een opzichzelfstaand merk is geworden.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:23 schreef Casos het volgende:
egt hé!!!quote:Op donderdag 25 september 2008 00:01 schreef Xbox_360 het volgende:
Dat wijf bij die Clearasil reclame!!!
"Verkeerd verbonden, bios?"
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt één van de meest gare reclames ooit gemaakt. Elke keer als ik em zie krijg ik zin om die hoer een klap in d'r gezicht te verkopenquote:
Die vind ik juist erg grappig, met zo een stereotype hoor-mij-eens-leuk-uit-de-hoek-komen-zakenman.quote:
Net alsof een hele afdeling gaat rondbellen waar iemand zijn sleutelhanger isquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:06 schreef Trannellius het volgende:
"Zeg, heb jij mijn sleutelhanger gezien?"
"Je Ferrarisleutelhanger? Je bent hem toch niet kwijt?"
"Nee, maar ik dacht dat je hem nog wel een keer wilde zien"
Wtf moet je met een ferrari sleutelhanger
Nee, hij stapt dan in zijn Vivaroquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Net alsof een hele afdeling gaat rondbellen waar iemand zijn sleutelhanger is
Wat een fucking retard trouwens. Beetje lopen te pronken met zijn hanger. En dan in een Multipla ofzo stappenDie collega's moeten toch wel kotsen op dat jong.
HAHAHAHHAH! !!111 !1HHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA !!!!!quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:28 schreef Salatrel het volgende:
dit is de voicemail van fons. fons heb een poliep op ze stembanden. hij mag dus een maand nie prate nie en dus ook nie belle nie. spreek een bericht in na de piep en fons bel jou over een maand terug
ik vind die wel geniaalquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:28 schreef Salatrel het volgende:
dit is de voicemail van fons. fons heb een poliep op ze stembanden. hij mag dus een maand nie prate nie en dus ook nie belle nie. spreek een bericht in na de piep en fons bel jou over een maand terug
Die heb je ook in het Frans, Engels en Duits (?) En allemaal met hetzelfde motto op het einde.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:19 schreef Pauze het volgende:
Carglass
Laatst een klant nog.....bla bla (2 min)..........krakkkkkkkk
Wat een zouteloze kerel
Die ja.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
En die reclame van dat jongentje met z'n vader over die koekjes die je in de melk doopt: 'Lekker he.'
quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:16 schreef Berkery het volgende:
[..]
Die ja.
-Draaien, likken, door je bilnaad, even op hoesten, marineren in oorsmeer, dippen. Lekker![]()
Zo'n quasi-gelukkig gezin met hun "kijk pap, kip in het pannetje" of "Nee, daar ga ik echt niet mee naar mijn werk"-onzin. En dan dat stomme Stef Meeder muziekje op de achtergrond.quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:53 schreef SuspendedAnimation het volgende:
Die nieuwe van DSB/Frisia/etc.
Man en vrouw hebben nieuwe badkamer dankzij een lening van... Hele gezin staat gelijktijdig in de badkamer. Ja, we zijn er zoooo blij mee.
Alsof je 's ochtends met z'n allen in een klein hok wurmt om jezelf op te tutten.
Ik denk dat ze dat zeggen omdat ze eigenlijk die reclametijd hebben gekocht omdat het vóór het nieuws zit. En omdat "Jansen Zwembaden maakt het nieuws mogelijk!" suggereert dat Jansen Zwembaden ook invloed kan hebben op de berichtgeving, klinkt "Jansen Zwembaden maakt de klok mogelijk" iets objectiever.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:17 schreef Topspin het volgende:
Op RTL-z is er een bedrijf die zwembaden en whirlpools verkoopt. Dat bedrijf maakt de klok mogelijk![]()
" De klok wordt mede mogelijk gemaakt door .......zwembaden en whirlpools". Weet de naam niet nu, morgen eens kijken hoe dat bedrijf heet. Ik erger me eraan en tevens erger ik me aan rtl-z dat ze net doen alsof ze het nodig hebben dat een bedrijf de klok mogelijk maakt. Uberhaupt....wat valt er mogelijk te maken aan een klok? Dan gaat de klok van 15:59 en 50 seconden tot 16:00 en in die 10 seconde krijg je dat steeds te horen. Dan doen ze dat vanaf 10:00 tot 17:00 elk uur met die klok. De onzinnigheid zelver.
Dat kleine sterretje wordt al gauw een grote scheurquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Carglass met afstand.
Die is juistquote:
Haha, die is juist meesterlijk iddquote:
Die scoort inderdaad heel hoog. En dat dan nog zijn boytoy de deur opendoet:quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:50 schreef Joeriii het volgende:
Joop Braakhekke boven de WC-pot.![]()
En die stem van hem
Typisch dat je dat noemt, daar erger ik me ook zo aan. Zit je lekker in je auto in de drukte, hoor je ineens een claxon. Geen idee welke reclame het is, maar ik schrik er elke keer vanquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:47 schreef _Arual_ het volgende:
De Vivaro die wordt aangezien voor een Ferrari. Sowieso alle reclames die schattig moeten worden geworden omdat er een bijdehante kutkoter in zit. Dat McDonalds-jong, is er iemand die hem leuk vindt!??!??!?
Die ene leenreclame waarbij die papa écht niet een felgroene auto komt, omdat hij daarmee niet op zijn werk durft te verschijnen. Burgerlul.
En dan die afschuwelijke slankiereclame, waarin ronduit beweerd wordt dat je, als je een slank strak lijf hebt, best wat blunders mag maken.
En dit idiote deuntje van hornbach - afschuwelijk.
Tevens erger ik me aan alle radiospotjes waarin verkeersgeluiden worden nagebootst. Claxons, sirenes, dat soort dingen. Levensgevaarlijk.
Ja die is zwaar irritant, het is nog een lelijk kind ookquote:Op zondag 5 oktober 2008 11:41 schreef Ceausescu het volgende:
Vind trouwens die McDonalds reclame met dat bijdehandte kutkind bijzonder irritant. Schoen voor je voorhoofd kun je krijgen, kutjong.
Daar kan ik me ook dood aan ergeren. Een week lang wordt je doodgegooid met reclame voor dezelfde kutfilm die je helemaal niet wilt zien, maar dat ene fragment heb je dan wel 100 keer gezien.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:23 schreef Id_do_her het volgende:
Vergeet niet de "reclames" van de zenders zelf waar ze tijdens een reclameblok echt een keer of twee laten zien dat er een bepaalde film op tv is, dit gebeurt vervolgens op maandag en de film komt op vrijdag, een hele week hetzelfde irritante fragment van die film op tv.
Die tampon reclame met dat springen. Ik weet niet hoor, maar sinds wanneer schuiven dingen makkelijker omhoog als je springt?quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:14 schreef StateOfMind het volgende:
Op het werk hebben we een lokale zender opstaan (Keizerstad FM).
2 Keer per uur komt er een reclame van Schoonheidsinstituut Dorien met Leontien van Moorsel![]()
[b]Ik wordt[b/] echt schijtziek van die kutreclame![]()
Dus als er iemand een vrachtwagen door de gevel van de Brouwersstraat 14 in Druten wil rijden? Dank u.
Sowieso vraag ik me af wat die mensen doen in hun badkamer/keuken of op de vloer. Om het ZO smerig te krijgen moet je toch wel iets heel bijzonders doen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:26 schreef WHATSHESAID het volgende:
Reclames met te ziekelijk gore WC-potten. Want die komen ALTIJD tijdens het ontbijt.
Voor tijdens het middageten dan:quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:26 schreef WHATSHESAID het volgende:
Reclames met te ziekelijk gore WC-potten. Want die komen ALTIJD tijdens het ontbijt.
What the fuuuck...quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:33 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Voor tijdens het middageten dan:
http://www.houston-imports.com/forums/showthread.php?t=486637
ja, die.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:12 schreef Loohcs het volgende:
Wakker dier, tegen te rood kalfsvlees. Is een reclame met een gemaakt mocro accent met een jeweetog op het einde.
Met die schoenen laat je je kind toch opgroeien voor een leven achter de ramen......quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:25 schreef erodome het volgende:
Lelli-kelly schoenen, lelli-kelly schiene bla bla bla, dellie-kelly zal je bedoelen.
Om te beginnen is het deuntje echt meer dan afschuwelijk, ten 2de, welke gek van een ouder laat zijn dochter nu op rode lakleren laarsen rondlopen met hakjes, dat zelfs al onder de 10 jaar!!!
Behalve dat dat ride lakleer een bepaalde associatie oproept zitten er ook nog hakken onder, hakken bij een kind in de groei, maniakerig!!!!!!!
Oke, ik heb veel smerige dingen gezien op internet.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:33 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Voor tijdens het middageten dan:
http://www.houston-imports.com/forums/showthread.php?t=486637
of je installeert adblockquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:04 schreef Lente_ninja het volgende:
Ik erger me aan de nieuwe flashbanners van Adeco. Die duiken op bepaalde websites op met het geluid aan. Open je nietsvermoedend een nieuw tabblad op de achtergrond, hoor je opeen zo'n domme vrouw gillen: "Halloooo Iiiiisaaaaaaa!!! Alles goooeeehoeeed?!" En dan mag je die hele website afzoeken naar de banner om het geluid uit te zetten. Ja, of je zet je speakers uit, maar dat is niet zo fijn als je net muziek aan het luisteren bent
Oh die is geniaal. Een van de beste dit jaar.quote:
Merel en Wouter !!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:14 schreef Lente_ninja het volgende:
Oh, ik weet er nog één: dat domme mens van de LOI die weer gaat studeren. Zie je haar (het domme vrouwtje) druk rondrennen met op de achtergrond een stem (de wijze man) die ons verteld dat we carriere willen, en NATUURLIJK ook kinderen, en...en...en...
Dat bepaal ik zelf wel
Nee, MEERROHL en WAUWTUHR !!!quote:
Thanx, ik krijg het niet zo mijn strot uit.....quote:
Van die twee mensen moeten de ribbenkasten nodig even ingetrapt worden, het liefst in 1 keer goed zodat ze nooit meer die kanker ERRWWW kunnen uitspreken.quote:
...en alles van Jamba en aanverwant.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:39 schreef Urquhart het volgende:
Alles van Becam, DSB en Frisia rotzooi
Ja, deze dus:quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:39 schreef Croupouque het volgende:
Er is ook zo'n reclame van de 'Stichting tegen zinloos geweld tegen kinderen' (of iets dergelijks), waarin een veredelde Nils Holgersson met een zachte 'g' getooid in een door een blinde kleermaker gefabriceerde pyama op overdreven zielige toon Sinterklaas smeekt om dit jaar niet meer gepest te worden op school. Als je het als reclamemaker presteert om met je spotje juist agressie tegen kinderen op te wékken, dan heb je je werk toch niet helemaal goed gedaan.
Deze is dan weer wel geslaagd:quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:29 schreef AlmightyArjen het volgende:
Die irritante reclame ronddraaiende koffiezetters met James Brown op de achtergrond...
[ afbeelding ]
Waarom? Waarom zo'n irritante reclame? Wat heeft zo'n domme koffiezetter nou met sexmachine van James Brown te maken?
Ik loop spontaan de kamer uit zodra ik dat ge-eikel weer op tv zie
Laat dit nou juist het type kind zijn wat ook daadwerkelijk gepest wordt. Wat had je dan verwacht: een super-assertief joch wat aandoenlijk en gevat uit de hoek komt?quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:39 schreef Croupouque het volgende:
Er is ook zo'n reclame van de 'Stichting tegen zinloos geweld tegen kinderen' (of iets dergelijks), waarin een veredelde Nils Holgersson met een zachte 'g' getooid in een door een blinde kleermaker gefabriceerde pyama op overdreven zielige toon Sinterklaas smeekt om dit jaar niet meer gepest te worden op school. Als je het als reclamemaker presteert om met je spotje juist agressie tegen kinderen op te wékken, dan heb je je werk toch niet helemaal goed gedaan.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:31 schreef r_one het volgende:
[..]
Laat dit nou juist het type kind zijn wat ook daadwerkelijk gepest wordt. Wat had je dan verwacht: een super-assertief joch wat aandoenlijk en gevat uit de hoek komt?
Ik vind 'm juist akelig natuurgetrouw.
Beide kutkinderen zou ik gelijk de hersenpan intrappenquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:09 schreef Casey_Dehner het volgende:
die met dat hilversumse geadopteerde poepchineesje dat ineens als ie aan het schijten is ons rond etenstijd met het bord op schoot mededeelt "ooofff..dat riekt heftig"
en dan komt de arische sorbo-moeder even aan met de luchtverfrisser en redt de dag.
en zo zijn er velen
Ja, en als je dan als kind naar voorbeeld van die reclame je koekje gaat zitten ontleden, krijg je nog op je flikker ook van je ouders: 'Niet klooien met je eten!'quote:Op zaterdag 6 december 2008 08:14 schreef Electro-Worm het volgende:
Aan die van die koekjes, die zwarte.
van:
eerst dipppeeennn open draaaieeeen en dan eet je hem op.
En dan pakt die pa zo'n koekje, likt aan dat koekje, dipt hem, EN DAN VREET DAT KUTKIND DAT KOEKJE OP.
"Ik wil geen pepernoten"quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:52 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, deze dus:
Hij is nog erger dan ik me kon herinneren.
juist een goede reclamequote:Op vrijdag 5 december 2008 23:52 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, deze dus:
Daar is ook een topic over geopend.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:52 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, deze dus:
Wtf is daar nou een goede reclame aanquote:
Is nog de minst slechte reclame.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:38 schreef George_Klooney het volgende:
BORN TO BE CHEEEEEEEEEEAP!
Niet eens grappig.
Op tv is deze al gecensureerd. Stel je voor dat parkeerwachten die je uitlachen in een kwaad daglicht komen te staan...quote:Op zondag 7 december 2008 11:49 schreef karr-1 het volgende:
Deze vond ik in het begin best leuk, maar als je hem te vaak ziet is er geen bal meer aan en wordt ie ook vervelend.
Ik meende inderdaad al dat er stukken uitgeknipt waren.quote:Op zondag 7 december 2008 14:46 schreef fratsman het volgende:
[..]
Op tv is deze al gecensureerd. Stel je voor dat parkeerwachten die je uitlachen in een kwaad daglicht komen te staan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |