Merel en Wouter !!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:14 schreef Lente_ninja het volgende:
Oh, ik weet er nog één: dat domme mens van de LOI die weer gaat studeren. Zie je haar (het domme vrouwtje) druk rondrennen met op de achtergrond een stem (de wijze man) die ons verteld dat we carriere willen, en NATUURLIJK ook kinderen, en...en...en...
Dat bepaal ik zelf wel
Nee, MEERROHL en WAUWTUHR !!!quote:
Thanx, ik krijg het niet zo mijn strot uit.....quote:
Van die twee mensen moeten de ribbenkasten nodig even ingetrapt worden, het liefst in 1 keer goed zodat ze nooit meer die kanker ERRWWW kunnen uitspreken.quote:
...en alles van Jamba en aanverwant.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:39 schreef Urquhart het volgende:
Alles van Becam, DSB en Frisia rotzooi
Ja, deze dus:quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:39 schreef Croupouque het volgende:
Er is ook zo'n reclame van de 'Stichting tegen zinloos geweld tegen kinderen' (of iets dergelijks), waarin een veredelde Nils Holgersson met een zachte 'g' getooid in een door een blinde kleermaker gefabriceerde pyama op overdreven zielige toon Sinterklaas smeekt om dit jaar niet meer gepest te worden op school. Als je het als reclamemaker presteert om met je spotje juist agressie tegen kinderen op te wékken, dan heb je je werk toch niet helemaal goed gedaan.
Deze is dan weer wel geslaagd:quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:29 schreef AlmightyArjen het volgende:
Die irritante reclame ronddraaiende koffiezetters met James Brown op de achtergrond...
[ afbeelding ]
Waarom? Waarom zo'n irritante reclame? Wat heeft zo'n domme koffiezetter nou met sexmachine van James Brown te maken?
Ik loop spontaan de kamer uit zodra ik dat ge-eikel weer op tv zie
Laat dit nou juist het type kind zijn wat ook daadwerkelijk gepest wordt. Wat had je dan verwacht: een super-assertief joch wat aandoenlijk en gevat uit de hoek komt?quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:39 schreef Croupouque het volgende:
Er is ook zo'n reclame van de 'Stichting tegen zinloos geweld tegen kinderen' (of iets dergelijks), waarin een veredelde Nils Holgersson met een zachte 'g' getooid in een door een blinde kleermaker gefabriceerde pyama op overdreven zielige toon Sinterklaas smeekt om dit jaar niet meer gepest te worden op school. Als je het als reclamemaker presteert om met je spotje juist agressie tegen kinderen op te wékken, dan heb je je werk toch niet helemaal goed gedaan.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:31 schreef r_one het volgende:
[..]
Laat dit nou juist het type kind zijn wat ook daadwerkelijk gepest wordt. Wat had je dan verwacht: een super-assertief joch wat aandoenlijk en gevat uit de hoek komt?
Ik vind 'm juist akelig natuurgetrouw.
Beide kutkinderen zou ik gelijk de hersenpan intrappenquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:09 schreef Casey_Dehner het volgende:
die met dat hilversumse geadopteerde poepchineesje dat ineens als ie aan het schijten is ons rond etenstijd met het bord op schoot mededeelt "ooofff..dat riekt heftig"
en dan komt de arische sorbo-moeder even aan met de luchtverfrisser en redt de dag.
en zo zijn er velen
Ja, en als je dan als kind naar voorbeeld van die reclame je koekje gaat zitten ontleden, krijg je nog op je flikker ook van je ouders: 'Niet klooien met je eten!'quote:Op zaterdag 6 december 2008 08:14 schreef Electro-Worm het volgende:
Aan die van die koekjes, die zwarte.
van:
eerst dipppeeennn open draaaieeeen en dan eet je hem op.
En dan pakt die pa zo'n koekje, likt aan dat koekje, dipt hem, EN DAN VREET DAT KUTKIND DAT KOEKJE OP.
"Ik wil geen pepernoten"quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:52 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, deze dus:
Hij is nog erger dan ik me kon herinneren.
juist een goede reclamequote:Op vrijdag 5 december 2008 23:52 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, deze dus:
Daar is ook een topic over geopend.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:52 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, deze dus:
Wtf is daar nou een goede reclame aanquote:
Is nog de minst slechte reclame.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:38 schreef George_Klooney het volgende:
BORN TO BE CHEEEEEEEEEEAP!
Niet eens grappig.
Op tv is deze al gecensureerd. Stel je voor dat parkeerwachten die je uitlachen in een kwaad daglicht komen te staan...quote:Op zondag 7 december 2008 11:49 schreef karr-1 het volgende:
Deze vond ik in het begin best leuk, maar als je hem te vaak ziet is er geen bal meer aan en wordt ie ook vervelend.
Ik meende inderdaad al dat er stukken uitgeknipt waren.quote:Op zondag 7 december 2008 14:46 schreef fratsman het volgende:
[..]
Op tv is deze al gecensureerd. Stel je voor dat parkeerwachten die je uitlachen in een kwaad daglicht komen te staan...
Ik hoorde hem net voor het eerst, maar hij is inderdaad wel erg stom ja. Die hele Cheers reclame slaat eigenlijk nergens op.quote:Op zondag 7 december 2008 19:15 schreef Nemain het volgende:
Die godverdommense KUTreclame op de radio van Cheers.nl. Met zo'n chick met Amsterdams/Rotterdams zeikaccent die iets onbenulligs wauwelt over 'haar kerol die nu ook doet asof ie Tom Kroes is'.
En elk reclameblok opnieuw!!
Als de kinderen uit Afrika ook geld aan mij geven als ik in nood zit, dan kunnen ze ook wat van mij krijgen. Maar aangezien ze dat niet doen krijgen ze dus geen cent van me.quote:Op zondag 7 december 2008 19:42 schreef IkkuhNL het volgende:
Dat je moet storten/smsen voor negerkinderen in Afrika
Wanneer zit jij nou in nood dan?quote:Op zondag 7 december 2008 19:43 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als de kinderen uit Afrika ook geld aan mij geven als ik in nood zit, dan kunnen ze ook wat van mij krijgen. Maar aangezien ze dat niet doen krijgen ze dus geen cent van me.
Als je bank bijvoorbeeld omvalt.quote:Op zondag 7 december 2008 20:15 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Wanneer zit jij nou in nood dan?
Waarschijnlijk nooit, maar daar gaat het niet om. Die kinderen in Afrika zouden ook niet in nood zitten als ze gewoon zouden werken in plaats van de hele dag kinderen bij elkaar neuken. Als we er maar geld in blijven pompen komen ze er nooit uit. Waarom zou je werken voor je geld als je het gratis krijgt?quote:Op zondag 7 december 2008 20:15 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Wanneer zit jij nou in nood dan?
Als jij de werkelijkheid hersenloos en denigrerend vind zegt dat meer over jou denk ik.quote:Op zondag 7 december 2008 21:25 schreef Feeeeble het volgende:
Ik vind al die hersenloze en denigrerende opmerkingen zoals 'negerkinderen in Afrika' en 'omdat de kinderen in Afrika mij geen geld geven als ik in de nood zit krijgen ze van mij ook geen cent' en al dat 'gekanker' van sommigen véééééééééééééééééél irritanter dan al die reclames bij elkaar!!!!
Ik zeg het zoals ik het vind, een ander zou het anders zeggenquote:Op zondag 7 december 2008 21:44 schreef Feeeeble het volgende:
Ik vind de werkelijkheid niet hersenloos en denigrerend! Kan dat uberhaupt? Dat is een leuke voor een filosofisch topic! Dan heb je mijn berichtje niet goed gelezen! Ik vind alleen dat je dingen ook op een normale manier kan zeggen! Zo moeilijk is dat toch niet?
Ik gok zo maar dat het op elkaar rijmt.....quote:Op zondag 7 december 2008 21:45 schreef Feeeeble het volgende:
Ja! En wat heeft cheap met sheep te maken? Vaag!
Waar heb je het over. Zelfs in landen die geholpen worden gaan nog veel mensen dood. Het is heus niet zo dat ze gepamperd worden.quote:Op zondag 7 december 2008 21:36 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nooit, maar daar gaat het niet om. Die kinderen in Afrika zouden ook niet in nood zitten als ze gewoon zouden werken in plaats van de hele dag kinderen bij elkaar neuken. Als we er maar geld in blijven pompen komen ze er nooit uit. Waarom zou je werken voor je geld als je het gratis krijgt?
Jij bent het kerstcadeautje waar het werkelijk om gaatquote:Op woensdag 24 december 2008 12:20 schreef Re het volgende:
ik ga altijd over mijn nek van de merci reclame
Sprekend m'n chefquote:Op woensdag 24 december 2008 21:42 schreef Marioeu het volgende:
Leukste reclame:
Tot maandag en die dikke man die dan zo leuk danst op dat deuntje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |