Ja, die is de ergste van dit moment. Sjees he, wat een irritant kutkind !quote:Op zondag 21 september 2008 01:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Die nieuwe reclame van Mc Donalds met dat verschrikkelijke eigenwijze blonde teringjoch erin![]()
Als mijn kind zo wordt, gaat ie in een plunje zak met bakstenen de zeebodem inspecteren
Helemaal mee eens...en dan ook die reclame van die walgelijk Oreo koekjes (draaien, likken, enz enz)quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Die domme hoer met d'r gitaar. Die slankie 20+ reclames dus..
Fons moet gewoon dood, zowel op tv als op de radio.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:03 schreef Garisson72 het volgende:
radio-reclames mogen ook, neem ik aan?
dan wil ik die zwakzinnigheid van KPN Mobiel even noemen, met die achterlijke Brabantse kut die de voicemail inspreekt voor Fons met een poliep op de stembanden die "nie mag prate nie en dus ok nie belle nie".
wees maar blij, anders hadden we tegen een onmogelijke klok aan moeten kijken!quote:Op donderdag 25 september 2008 16:17 schreef Topspin het volgende:
Op RTL-z is er een bedrijf die zwembaden en whirlpools verkoopt. Dat bedrijf maakt de klok mogelijk![]()
Zouteloosquote:Op woensdag 24 september 2008 21:19 schreef Pauze het volgende:
Carglass
Laatst een klant nog.....bla bla (2 min)..........krakkkkkkkk
Wat een zouteloze kerel
Chevrolet in europa is sowieso echt kutquote:Op donderdag 25 september 2008 15:23 schreef Casos het volgende:
Die reclame van Chevrolet voor de Matiz ofzo. Een klein kuthok en dan als laatste, Chevrolet, it's a big plus. Je zou toch verdomme een Corvette hebben... je schaamt je de ogen uit de kop na die reclame. Een keiharde belediging.
Gelukkig is Corvette sinds enkele jaren een zefstandig merk. Het bedrijf wilde idd niet meer worden geassocieerd met Matizzen, Kalossen en Nubira's.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:23 schreef Casos het volgende:
Die reclame van Chevrolet voor de Matiz ofzo. Een klein kuthok en dan als laatste, Chevrolet, it's a big plus. Je zou toch verdomme een Corvette hebben... je schaamt je de ogen uit de kop na die reclame. Een keiharde belediging.
Misschien dat daarom Corvette al een paar jaar niet meer onder Chevrolet valt, maar een opzichzelfstaand merk is geworden.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:23 schreef Casos het volgende:
egt hé!!!quote:Op donderdag 25 september 2008 00:01 schreef Xbox_360 het volgende:
Dat wijf bij die Clearasil reclame!!!
"Verkeerd verbonden, bios?"
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt één van de meest gare reclames ooit gemaakt. Elke keer als ik em zie krijg ik zin om die hoer een klap in d'r gezicht te verkopenquote:
Die vind ik juist erg grappig, met zo een stereotype hoor-mij-eens-leuk-uit-de-hoek-komen-zakenman.quote:
Net alsof een hele afdeling gaat rondbellen waar iemand zijn sleutelhanger isquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:06 schreef Trannellius het volgende:
"Zeg, heb jij mijn sleutelhanger gezien?"
"Je Ferrarisleutelhanger? Je bent hem toch niet kwijt?"
"Nee, maar ik dacht dat je hem nog wel een keer wilde zien"
Wtf moet je met een ferrari sleutelhanger
Nee, hij stapt dan in zijn Vivaroquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Net alsof een hele afdeling gaat rondbellen waar iemand zijn sleutelhanger is
Wat een fucking retard trouwens. Beetje lopen te pronken met zijn hanger. En dan in een Multipla ofzo stappenDie collega's moeten toch wel kotsen op dat jong.
HAHAHAHHAH! !!111 !1HHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA !!!!!quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:28 schreef Salatrel het volgende:
dit is de voicemail van fons. fons heb een poliep op ze stembanden. hij mag dus een maand nie prate nie en dus ook nie belle nie. spreek een bericht in na de piep en fons bel jou over een maand terug
ik vind die wel geniaalquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:28 schreef Salatrel het volgende:
dit is de voicemail van fons. fons heb een poliep op ze stembanden. hij mag dus een maand nie prate nie en dus ook nie belle nie. spreek een bericht in na de piep en fons bel jou over een maand terug
Die heb je ook in het Frans, Engels en Duits (?) En allemaal met hetzelfde motto op het einde.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:19 schreef Pauze het volgende:
Carglass
Laatst een klant nog.....bla bla (2 min)..........krakkkkkkkk
Wat een zouteloze kerel
Die ja.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
En die reclame van dat jongentje met z'n vader over die koekjes die je in de melk doopt: 'Lekker he.'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |