Het was een knipoog smiley, dus zo vat ik dit topic dan ook op.quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat was een lach smiley toch? Dat zegt niets, kan ook juist onderkoeld bedoeld zijn. En dan nog, ook nog een topic openen in FB, en oppergoeroe Danny aanspreken? Ik vind het vreemd, maar we zullen wrs zien.
Nee, hij had epilepsiequote:[..]
Was wel goede muziek.
Maar waarom ging hij met zijn kop in het gasfornuis liggen, dacht hij dat-ie kanker had?
Da's Aaahikwordgekquote:Op zaterdag 20 september 2008 03:27 schreef MLI het volgende:
Verdomme, ik kan niet uitstaan dat ik niet weet wie TS is.
't Is (of was?) geen kloon nee.quote:Op zaterdag 20 september 2008 03:34 schreef MLI het volgende:
Is dit de originele account?
Same here... Zal ik je eens even haarfijn uitleggen waar ik zelf woonde in Brussel anders?quote:Op zaterdag 20 september 2008 03:52 schreef MLI het volgende:
Is er iets te beleven op fok vannacht? Ik verveel me kapot en ik wil niet slapen.
Goed planquote:Op zaterdag 20 september 2008 03:54 schreef MLI het volgende:
Nee, wacht! Remlof is wakker! SC mag niet. Ik kick die van SEX wel even..
Traditioneel aangeduid als nachtbagger, dat wel.quote:Op zaterdag 20 september 2008 03:59 schreef Dagonet het volgende:
Wie zegt dat slowchatten 's nachts niet mag?
Of bikkeltijd.quote:Op zaterdag 20 september 2008 04:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Traditioneel aangeduid als nachtbagger, dat wel.
Nou. remlos dus.quote:Op zaterdag 20 september 2008 03:59 schreef Dagonet het volgende:
Wie zegt dat slowchatten 's nachts niet mag?
Neah, alsof je om 4 uur 's nachts nog serieuse dingen gaat posten.quote:
Waarom dan een knipoog als PI als dit serieus is?quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Allemaal geen grap, maar het kan natuurlijk dat fok! dit als [ONZ] beoordeelt.
Wat kan mij die pi schelen? Een knipoog naar Danny, omdat "we" wat hebben meegemaakt.quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Waarom dan een knipoog als PI als dit serieus is?
Je hebt nogal een reputatie hier; het kan net zo goed een misplaatste 'grap' zijn.
Ok, die PI kan ik dan begrijpen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat kan mij die pi schelen? Een knipoog naar Danny, omdat "we" wat hebben meegemaakt.
Verder ga ik niet hypocriet lopen doen, grappen over kanker vind ik prima, ook als ik het zelf heb. Zo is het leven. Fok zet dit in [ONZ], wat maakt mij dat verder uit?
Is dat relevant? Ja natuurlijk, wat dacht je dan?quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Apart zijn er eerder users gestorven
Ik denk dat FOK! een prima afleiding is wanneer je zo ziek bent.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:35 schreef Wheelgunner het volgende:
Er vanuitgaande dat het waarom is? Waarom zou je zoiets op fok posten? En waarom verdoe je je kostbare laatste weken/maanden hier?
Ik heb het ook niet over een wereldreis, maar die tijd deel je toch met vrienden en familie?quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik denk dat FOK! een prima afleiding is wanneer je zo ziek bent.
Het is niet zo dat mensen maar even vrolijk een wereldreis gaan maken om de laatste tijd vol te maken.
Dat denk je misschien als je veertien bent, de praktijk is heel anders.
Alle tijd? Zou ik niet doen hoor. Ten eerste lijkt me dat verschikkelijk, ten tweede houden zij recht op een normaal leven, ten derde: je weet niet hoe lang het gaat duren.quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:23 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over een wereldreis, maar die tijd deel je toch met vrienden en familie?
Dan nog, ik zou mijn tijd niet hier verdoen. En al zou ik dat wel leuk vinden, dan zie ik nog niet in wat iemand eraan heeft om zoiets te posten... Wat wil hij ermee bereiken?quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Alle tijd? Zou ik niet doen hoor. Ten eerste lijkt me dat verschikkelijk, ten tweede houden zij recht op een normaal leven, ten derde: je weet niet hoe lang het gaat duren.
Ach, hij komt echt wel terug hoor.quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:35 schreef sigme het volgende:
Je verdoet nu je tijd hier. Bij leven en welzijn, notabene.
Als ik aangekondigd dood zou gaan zou ik dat ook even melden hoor.
Das wel waar jaquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:35 schreef sigme het volgende:
Je verdoet nu je tijd hier. Bij leven en welzijn, notabene.
quote:To fear love is to fear life, and those who fear life are already three parts dead.
quote:
Zeg dan gewoon dat dit je nieuwe kloon is.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:04 schreef poepa het volgende:
Vaag topic. Wat moet ik nu wel of niet geloven? Is TS nou ernstig ziek, of toch een grap? ()
Biologisch? Dat kan niet goed zijn.quote:Op zondag 21 september 2008 00:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat dit je nieuwe kloon is.
-- Biologische kloonscan --
Dan moet je bij FA zijnquote:Op zondag 21 september 2008 00:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah....
[ afbeelding ]
Te biologisch is niet goed...... chemicaliën willen wij.
zo denken we allemaal poepie.quote:Op zondag 21 september 2008 20:01 schreef yvonne het volgende:
Take care aaah!
Als het waar is is het kut,
is het niet waar is het vannacht toch nog een waardig topic geworden.
wel omdat ts zo sumier en onverschillig doet. misschien is het stoerheid, misschien is het gewoon een kankertopic.quote:Op zondag 21 september 2008 20:07 schreef EchtGaaf het volgende:
Al met al een vreselijk topic. Waar of niet?
Hij is ook best onverschillig. Hij vind dat grappen over kanker ook moeten kunnen.quote:Op zondag 21 september 2008 20:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wel omdat ts zo sumier en onverschillig doet. misschien is het stoerheid, misschien is het gewoon een kankertopic.
Kweenie, ik vind het aaah-esque, mededeling, niet piepen, geen drama, het is zo, kun je niks meer aan veranderen.quote:Op zondag 21 september 2008 20:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wel omdat ts zo sumier en onverschillig doet. misschien is het stoerheid, misschien is het gewoon een kankertopic.
Dat komt dan wel weer bekend voor...quote:Op zondag 21 september 2008 20:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kweenie, ik vind het aaah-esque, mededeling, niet piepen, geen drama, het is zo, kun je niks meer aan veranderen.
Waarschijnlijk dat niet over 3 maanden iemand opeens roept Weet je wie ik al een tijd niet meer gezien hebt? aahikwordgek!quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:31 schreef Wheelgunner het volgende:
dan zie ik nog niet in wat iemand eraan heeft om zoiets te posten... Wat wil hij ermee bereiken?
Ik denk dat ik ook zo'n soortgelijke mededeling zou doen, geen drama, geen R&P, het was leuk hier en iedereen de groeten.quote:Op zondag 21 september 2008 20:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat komt dan wel weer bekend voor...
![]()
Toch vraag ik me werkelijke af of je zoiets op Fok! gaat plaatsen.
Ik zou dat nooit doen.
Imperatief (gebiedende wijs). Dus niet: het gaat jou en jullie goed, maar: het ga jou en jullie goed.quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
...
Het was leuk, het gaat jou en jullie goed.
...
Ik wil natuurlijk wel dat er om me gerouwd en gehuild wordt. Hmz, maar als ik daar zelf getuige van wil zijn betekent dat wel dat ik iets terminaals moet ontwikkelen ipv plotseling dood neervallen. Ik twijfel nu of mijn narcisme het wint van mijn angst voor pijnquote:Op zondag 21 september 2008 20:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook zo'n soortgelijke mededeling zou doen, geen drama, geen R&P, het was leuk hier en iedereen de groeten.
Zoiets
ik heb er dan ook respect voor als het zo is. maar het zou ook nog goedaardig kunnen zijn of een klein plekje op de huid een paar centimeter onder het scrotum.quote:Op zondag 21 september 2008 20:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kweenie, ik vind het aaah-esque, mededeling, niet piepen, geen drama, het is zo, kun je niks meer aan veranderen.
Het probleem is dat ik jou direct zou geloven. Maar bij TS weet je het maar nooit. Dat maakt het zo lastig.quote:Op zondag 21 september 2008 20:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook zo'n soortgelijke mededeling zou doen, geen drama, geen R&P, het was leuk hier en iedereen de groeten.
Zoiets
ik heb ooit al een keer een riptopic aangevraagd. een subfora waar je dierbaren kan herdenken. zonder al die kneuzen die 'stoer' zijn en gespeend van rotnoobs. 'RIP', dus.quote:Op zondag 21 september 2008 20:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik jou direct zou geloven. Maar bij TS weet je het maar nooit. Dat maakt het zo lastig.
Niettemin vind ik de boodschap wel kut. Omdat ik denk dat hij het dit keer wel meent.![]()
Dit gun je niemand natuurlijk.
Is er trouwens een Fok! kerkhof en een OverMijn LijkFok oid ?![]()
Voor diegenen die dat wel willen?
En werd dat afgewezen?quote:Op zondag 21 september 2008 20:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb ooit al een keer een riptopic aangevraagd. een subfora waar je dierbaren kan herdenken. zonder al die kneuzen die 'stoer' zijn en gespeend van rotnoobs. 'RIP', dus.
Wie?quote:Op zondag 21 september 2008 20:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ken er wel een aantal.
piet helaas ook en er zijn velen die hem missen, al is hij niet dood maar gewoon weg van fok!quote:Op zondag 21 september 2008 20:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En werd dat afgewezen?
Ik ken trouwens niemand die dood is. Hooguit Fokkers die virtueel dood zijn. PMB_rug is daar eentje van.
Calypso, Otakusan, Hagelslag, Gboy27.quote:
Onder fokkers bedoel je neem ik aan? Lijkt me dat er wel eens iemand in je omgeving is overleden...quote:Op zondag 21 september 2008 20:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En werd dat afgewezen?
Ik ken trouwens niemand die dood is.
Sokolsky overledenquote:Op zondag 21 september 2008 21:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Een jongen die altijd in film topics postte weet ik nog, maar ken zijn naam niet
Ik bedoel dat onder Fokkers...quote:Op zondag 21 september 2008 21:09 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Onder fokkers bedoel je neem ik aan? Lijkt me dat er wel eens iemand in je omgeving is overleden...
PietVerdriet...... Nou, die mis ik eigenlijk niet zo. Binnen 3 posten speelde die alweer op de persoon. Maar PMB_rug mis ik nog steeds.quote:Op zondag 21 september 2008 20:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
piet helaas ook en er zijn velen die hem missen, al is hij niet dood maar gewoon weg van fok!
Vreselijk. Als je zo het einde vindt...quote:in het echt alleen die jongen die zich heeft opgehangen nadat hij een gemeenteraadslid, dat erg homo-onvriendelijk was, terecht kritiek gaf en een koude deksel op de neus kreeg.
hooghartigheid van mensen die zich kunnen beschermen vanuit hun positie die wij betalen, zie agenten. zelf betaalde onmacht is de ergste kwelgeest.
Sokolsky, de onbegrepen hoogbegaafde vriendelijk beer, is voor de trein gesprongen, meen ik. Ik kende hem van het forum op filmtotaal.quote:Op zondag 21 september 2008 21:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
PietVerdriet...... Nou, die mis ik eigenlijk niet zo. Binnen 3 posten speelde die alweer op de persoon. Maar PMB_rug mis ik nog steeds.
En Genverbrander, dat was ook een hele goede. Jammer dat ie weg is, hij was ongeveer gelijk met mij op dit forum.
[..]
Vreselijk. Als je zo het einde vindt...
Ik keek net even in dat topic. Ik kende hem niet, ik geef niet zo om films. Het moet toch wel heel erg zijn wil je tot zoiets komen.quote:Op zondag 21 september 2008 21:20 schreef MarlaSinger het volgende:
[..]
Sokolsky, de onbegrepen hoogbegaafde vriendelijk beer, is voor de trein gesprongen, meen ik. Ik kende hem van het forum op filmtotaal.
Er staat een ontroerend verhaal over hem in dat topic, uit de krant meen ik. Het is triest, maar er is helaas weinig aan te doen. Buitenbeentjes moeten het uiteindelijk toch ook zelf doen.quote:Op zondag 21 september 2008 21:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik keek net even in dat topic. Ik kende hem niet, ik geef niet zo om films. Het moet toch wel heel erg zijn wil je tot zoiets komen.
Hoogbegaafden lopen trouwens meer risico op psychisch ongemak, al weet ik niet dat dit bij hem speelde.
Ja, dat is zo. Maar het valt in deze conformistische maatschappij, want dat is het, bepaald niet mee als buitenbeentje om te overleven. Het is me toch een partij kuddelopen.quote:Op zondag 21 september 2008 21:25 schreef MarlaSinger het volgende:
[..]
Er staat een ontroerend verhaal over hem in dat topic, uit de krant meen ik. Het is triest, maar er is helaas weinig aan te doen. Buitenbeentjes moeten het uiteindelijk toch ook zelf doen.
Kozzmic is gewoon afgeknapt op wat er van z'n eens zo mooie forum geworden is. Verpest door politiek correcte ratten, al zal hij dat zelf ongetwijfeld anders zien.quote:Op zondag 21 september 2008 21:25 schreef Klopkoek het volgende:
Kozzmic is van de aardbodem verdwenen, genverbrander, dvmbt (op hoe die precies heette), sidekick....
Een beetje triest om iemand niet te missen vanwege z'n politieke overtuiging. Alsof Pietverdriet niks anders bijdroeg dan posts in POL.quote:Die zijn iid virtueel dood. Pietverdriet daarentegen was een rechtse libertarische homosexueel met een steekje los dus mis ik geenszins.
Pietverdriet kan ik missen als kiespijn. Wat een misplaatste arrogantie had die gast zeg.quote:Op zondag 21 september 2008 21:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
PietVerdriet...... Nou, die mis ik eigenlijk niet zo. Binnen 3 posten speelde die alweer op de persoon. Maar PMB_rug mis ik nog steeds.
Anders lees je alleen deze post. Dat is dat verhaal waar ik het net over had, uit Trouw. Ik vond het zelf erg ontroerend.quote:Op zondag 21 september 2008 21:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. Maar het valt in deze conformistische maatschappij, want dat is het, bepaald niet mee als buitenbeentje om te overleven. Het is me toch een partij kuddelopen.![]()
Maar het is natuurlijk te triest voor woorden dat hulp hem niet kon redden.
Ik zal dat topic eens helemaal lezen. Ik heb er nu de tijd voor, want DS4 is toch met vakantie.
Doe dan SCHquote:Op zondag 21 september 2008 21:36 schreef Xenomaniac het volgende:
Heel naar bericht. Aah, ik hoop dat het goed komt.
Verder hoop ik dat 'links' ook een speler offert.
Ik stel Klopkoek voor.
dVtb dacht ik. Was een beetje kleurloos, maar had af en toe beste goede bijdragen. En Sidekick vond ik erg goed, maar ik kreeg geen hoogte van hem.quote:Op zondag 21 september 2008 21:25 schreef Klopkoek het volgende:
Kozzmic is van de aardbodem verdwenen, genverbrander, dvmbt (op hoe die precies heette), sidekick....
Over aahikwordgek die zegt kanker te hebben en aan het eind van zijn pad gekomen schijnt te zijn.quote:
Over de dood. Al dan niet virtueelquote:Op zondag 21 september 2008 21:39 schreef Mutant01 het volgende:
Hoi, waar gaat dit topic over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |