Waarom dan een knipoog als PI als dit serieus is?quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Allemaal geen grap, maar het kan natuurlijk dat fok! dit als [ONZ] beoordeelt.
Wat kan mij die pi schelen? Een knipoog naar Danny, omdat "we" wat hebben meegemaakt.quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Waarom dan een knipoog als PI als dit serieus is?
Je hebt nogal een reputatie hier; het kan net zo goed een misplaatste 'grap' zijn.
Ok, die PI kan ik dan begrijpen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat kan mij die pi schelen? Een knipoog naar Danny, omdat "we" wat hebben meegemaakt.
Verder ga ik niet hypocriet lopen doen, grappen over kanker vind ik prima, ook als ik het zelf heb. Zo is het leven. Fok zet dit in [ONZ], wat maakt mij dat verder uit?
Is dat relevant? Ja natuurlijk, wat dacht je dan?quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Apart zijn er eerder users gestorven
Ik denk dat FOK! een prima afleiding is wanneer je zo ziek bent.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:35 schreef Wheelgunner het volgende:
Er vanuitgaande dat het waarom is? Waarom zou je zoiets op fok posten? En waarom verdoe je je kostbare laatste weken/maanden hier?
Ik heb het ook niet over een wereldreis, maar die tijd deel je toch met vrienden en familie?quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik denk dat FOK! een prima afleiding is wanneer je zo ziek bent.
Het is niet zo dat mensen maar even vrolijk een wereldreis gaan maken om de laatste tijd vol te maken.
Dat denk je misschien als je veertien bent, de praktijk is heel anders.
Alle tijd? Zou ik niet doen hoor. Ten eerste lijkt me dat verschikkelijk, ten tweede houden zij recht op een normaal leven, ten derde: je weet niet hoe lang het gaat duren.quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:23 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over een wereldreis, maar die tijd deel je toch met vrienden en familie?
Dan nog, ik zou mijn tijd niet hier verdoen. En al zou ik dat wel leuk vinden, dan zie ik nog niet in wat iemand eraan heeft om zoiets te posten... Wat wil hij ermee bereiken?quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Alle tijd? Zou ik niet doen hoor. Ten eerste lijkt me dat verschikkelijk, ten tweede houden zij recht op een normaal leven, ten derde: je weet niet hoe lang het gaat duren.
Ach, hij komt echt wel terug hoor.quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:35 schreef sigme het volgende:
Je verdoet nu je tijd hier. Bij leven en welzijn, notabene.
Als ik aangekondigd dood zou gaan zou ik dat ook even melden hoor.
Das wel waar jaquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:35 schreef sigme het volgende:
Je verdoet nu je tijd hier. Bij leven en welzijn, notabene.
quote:To fear love is to fear life, and those who fear life are already three parts dead.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |