Het was een knipoog smiley, dus zo vat ik dit topic dan ook op.quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat was een lach smiley toch? Dat zegt niets, kan ook juist onderkoeld bedoeld zijn. En dan nog, ook nog een topic openen in FB, en oppergoeroe Danny aanspreken? Ik vind het vreemd, maar we zullen wrs zien.
Nee, hij had epilepsiequote:[..]
Was wel goede muziek.
Maar waarom ging hij met zijn kop in het gasfornuis liggen, dacht hij dat-ie kanker had?
Da's Aaahikwordgekquote:Op zaterdag 20 september 2008 03:27 schreef MLI het volgende:
Verdomme, ik kan niet uitstaan dat ik niet weet wie TS is.
't Is (of was?) geen kloon nee.quote:Op zaterdag 20 september 2008 03:34 schreef MLI het volgende:
Is dit de originele account?
Same here... Zal ik je eens even haarfijn uitleggen waar ik zelf woonde in Brussel anders?quote:Op zaterdag 20 september 2008 03:52 schreef MLI het volgende:
Is er iets te beleven op fok vannacht? Ik verveel me kapot en ik wil niet slapen.
Goed planquote:Op zaterdag 20 september 2008 03:54 schreef MLI het volgende:
Nee, wacht! Remlof is wakker! SC mag niet. Ik kick die van SEX wel even..
Traditioneel aangeduid als nachtbagger, dat wel.quote:Op zaterdag 20 september 2008 03:59 schreef Dagonet het volgende:
Wie zegt dat slowchatten 's nachts niet mag?
Of bikkeltijd.quote:Op zaterdag 20 september 2008 04:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Traditioneel aangeduid als nachtbagger, dat wel.
Nou. remlos dus.quote:Op zaterdag 20 september 2008 03:59 schreef Dagonet het volgende:
Wie zegt dat slowchatten 's nachts niet mag?
Neah, alsof je om 4 uur 's nachts nog serieuse dingen gaat posten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |