GBoy deed het echtquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:45 schreef static het volgende:
Dat is lang geleden zo'n topic. Over een paar dagen - of uren post je weer, al dan niet met kloon.
Echtquote:Op zaterdag 20 september 2008 01:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat was een hoax, BaajGuardian leeft nog.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Danny, je vond mij een lul, ik hoop dat dat veranderd is.
Ik wens vooral jou veel succes en plezier met deze site.
Het was leuk, het gaat jou en jullie goed.
Aaah!
Wie ?quote:
Kondigt hij hier aan [POL SC1496] Feedback hier aub.quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie ?
Want ik wil er geen grapjes over maken.
Gboy werd ooit doodverklaard op Fok
Heette ie eerst Gboy die zogenaamd zelfmoord had gepleegd ?quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kondigt hij hier aan [POL SC1496] Feedback hier aub.
Iemand zegt zomaar dat-ie kanker heeft en opent vervolgens een topic in FB?quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:34 schreef Dagonet het volgende:
Ja, dat had ik gezien maar de POL SC neem ik niet echt serieus
Het enige dat jij denkt is "Hoe scoor ik nog een gare post".quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:36 schreef tong80 het volgende:
Ik weet niet wat ik er van moet denken
Nee, ik ook niet, dus ik waak ervoor al te ras te concluderen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:36 schreef tong80 het volgende:
Ik weet niet wat ik er van moet denken
Houd de registers maar in de gaten.quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Iemand zegt zomaar dat-ie kanker heeft en opent vervolgens een topic in FB?
ras sist.quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, dus ik waak ervoor al te ras te concluderen.
wat?quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
zou ik maar doen ja, met je pueken
Met die combinaties van PI? Klinkt als iemand die zich verveelt. Het is dan ook alweer een hele tijd rustig in POLquote:Op zaterdag 20 september 2008 01:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Iemand zegt zomaar dat-ie kanker heeft en opent vervolgens een topic in FB?
Iemand die een uurtje geen reactie krijgt in POL SC en dan even checkt hoe snel zijn gabbertjes reageren als hij iets schokkends post. Dat kan idd, hoewel ik dat wel heel erg sneu zou vinden toch.quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Met die combinaties van PI? Klinkt als iemand die zich verveelt. Het is dan ook alweer een hele tijd rustig in POL
spice it up. kan fok wel gebruiken in de relatief rustige periode en weinig nieuwe aanwas.quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Met die combinaties van PI? Klinkt als iemand die zich verveelt. Het is dan ook alweer een hele tijd rustig in POL
quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Danny, je vond mij een lul, ik hoop dat dat veranderd is.
Ik wens vooral jou veel succes en plezier met deze site.
Het was leuk, het gaat jou en jullie goed.
Aaah!
Aahtje zou dan net als jij weleens doet een heel erg rechts topic openen, hem een beetje kennende.quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
spice it up. kan fok wel gebruiken in de relatief rustige periode en weinig nieuwe aanwas.
wat ben je toch een lollig sujet af en toe. prijs je jezelf nog altijd de hemel in bij gebrek aan zelfkennis en reflectie van vrienden die je ontbeert?quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Aahtje zou dan net als jij weleens doet een heel erg rechts topic openen, hem een beetje kennende.
En het gaat ook niet om een pubertje dat aandacht wil, the guy loopt tegen de 40, en is 1 of andere senior ict'er.
Dit topic gaat niet over jou, dude.quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat ben je toch een lollig sujet af en toe. prijs je jezelf nog altijd de hemel in bij gebrek aan zelfkennis en reflectie van het hebben van vrienden?
ook niet over jou knaap.quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet over jou, dude.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:54 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ja hee dat wou ik ook net posten
Nee, precies, dus daarom nogmaals de vraag waarom zou dit niet echt kunnen zijn.quote:
wat ben je toch een moeilijk persoon. vermakelijk, maar moeilijk. ben je altijd zo geweest? lijkt me lastig kroegen met jou.quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, precies, dus daarom nogmaals de vraag waarom zou dit niet echt kunnen zijn.
Aah als aandachtstrekker dat kunnen we ons nog wel voorstellen, maar dat doet-ie meestal op identieke wijze als jij doet, niet op de manier waarop GellarBoy (was dat hem niet?) deed. Dat is àAahnesk.
Vriend, dit gaat niet over jou, niet over mij, dat zei je NB zelf net.quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat ben je toch een moeilijk persoon. vermakelijk, maar moeilijk. ben je altijd zo geweest? lijkt me lastig kroegen met jou.
misschien is het wel waar. en dan?quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vriend, dit gaat niet over jou, niet over mij, dat zei je NB zelf net.
Als je over mij wilt beginnen zul je een ander topic moeten openen...
Het gaat wmb uiteindelijk over de vraag, waarom wat Aah schreef per se niet waar is.
Als het niet waar is, dan zit-ie te trollen, en dan daarmee, dan is het ook niet best, dan hoop ik eigenlijk een beetje dat het wel waar is...quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:05 schreef Stali het volgende:
Aaah weet meer dan zat te trollen zonder met iets als kanker op de proppen te hoeven komen.
Sorry, maar ik schrik hier toch wel een beetje van.
Ik hoop dat het niet waar is.
Dat het kut is?quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien is het wel waar. en dan?
Als ik Aaah een beetje zo inschat zou hij dat niet op die manier brengen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Iemand die een uurtje geen reactie krijgt in POL SC en dan even checkt hoe snel zijn gabbertjes reageren als hij iets schokkends post. Dat kan idd, hoewel ik dat wel heel erg sneu zou vinden toch.
Maar het kan ook waar zijn wat hij schrijft of niet?
O, btw, meneer zoalshetis, wie is hier de cultuser ook al weer??? Hè. hè??? Nou?quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat ben je toch een moeilijk persoon. vermakelijk, maar moeilijk. ben je altijd zo geweest? lijkt me lastig kroegen met jou.
Neuh, ik niet toch. Ieder zijn gevoel voor humor maar een bannetje is lolliger dan kanker me dunkt.quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als het niet waar is, dan zit-ie te trollen, en dan daarmee, dan is het ook niet best, dan hoop ik eigenlijk een beetje dat het wel waar is....
Heeft hij pech, of geluk het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien is het wel waar. en dan?
Dan schat je hem wel in dat hij over het hebben van kanker geintjes maakt, ten einde wat aandacht te sorteren op het door hem vermaledijde kinderforum? Zo schat ik hem niet in eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als ik Aaah een beetje zo inschat zou hij dat niet op die manier brengen.
dat "cultuser" was door jou bedacht. ik was er half door gevleid omdat ik je aandoenlijk vind... nu begint het irritant te worden omdat je net doet of het algemeen bepaald is.quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, btw, meneer zoalshetis, wie is hier de cultuser ook al weer??? Hè. hè??? Nou?
Dat zou toch te kinderachtig voor woorden zijn?quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:09 schreef Stali het volgende:
[..]
Neuh, ik niet toch. Ieder zijn gevoel voor humor maar een bannetje is lolliger dan kanker me dunkt.
als het zo is hoop ik dat zijn goede cellen de kwade cellen vernietigen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heeft hij pech, of geluk het is maar hoe je het bekijkt.
Maar jij hebt altijd het beste met de mens voor natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als het zo is hoop ik dat zijn goede cellen de kwade cellen vernietigen.
Sorry, dude, ik verzin dat soort dingen niet. Jij was toen op dat moment de cultuser. De glans is er wat van af idd, naar mate de stapels rapporten bij het MDI over jouw activiteiten op Fok! almaar groter worden...quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat "cultuser" was door jou bedacht. ik was er half door gevleid omdat ik je aandoenlijk vind... nu begint het irritant te worden omdat je net doet of het algemeen bepaald is.
lol! wat ben je toch een zielig persoon.quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Sorry, dude, ik verzin dat soort dingen niet. Jij was toen op dat moment de cultuser. De glans is er wat van af idd, naar mate de rapporten bij het MDI over jouw activiteiten op Fok! almaar groter worden...
grammetje wat? en ja ik heb het beste voor met mensen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:12 schreef Stali het volgende:
[..]
Maar jij hebt altijd het beste met de mens voor natuurlijk.
Wat kost een grammetje bij jou?
Ze korten die af, naar het schijnt.quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol! wat ben je toch een zielig persoon.mdi... alsof ze ooit mijn usernaam zouden noemen.
doe eens niet zo vaag en wees duidelijk, of houd je bek en ga anderen lopen sarren in je zielige eenzaamheid. dit topic gaat over iemand die misschien ziek is, misschien.quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze korten die af, naar het schijnt.
Ja hoor, je bent een braaf Bartje.quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
grammetje wat? en ja ik heb het beste voor met mensen.
nee klopt zie mijn vorige post.quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja hoor, je bent een braaf Bartje.
Maar je zit hier te zoutzakken op R3 omdat hij meent dat Aaah dit soort dingen niet nodig heeft om te trollen.
Het gaat hier niet om jullie he?
Joh, het is hier niet de zoalshetisshow hè, ook als cultuser kun je het verbruien hoor bij de de mindere goden op Fok!.quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
doe eens niet zo vaag en wees duidelijk, of houd je bek en ga anderen lopen sarren in je zielige eenzaamheid. dit topic gaat over iemand die misschien ziek is, misschien.
Zeg eens ik probeer het insect van me af te slaan hè, maar hij blijft maar om me heen cirkelen. Niets helpt.quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja hoor, je bent een braaf Bartje.
Maar je zit hier te zoutzakken op R3 omdat hij meent dat Aaah dit soort dingen niet nodig heeft om te trollen.
Het gaat hier niet om jullie he?
zie mijn post in dit topic waar jij als een soort imbeciel op reageert. waarom moet alles de grote 'ryan, ik-heb-geen-vrienden-dus-post-ik-zo-zielig' show zijn dan?quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Joh, het is hier niet de zoalshetisshow hè, ook als cultuser kun je het verbruien hoor bij de de mindere goden op Fok!.
Je vorige post was hem ook niet hoor.quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee klopt zie mijn vorige post.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:27 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Ik heb ook wel eems zo een topic gehad, dat ik afscheid nam omdat ik dacht na een weekend bruut stappen niet weer te keren.
Maar de sarcastische reactie's hebben me toen besloten jullie tot in je kist te jennen.
Zo leer je je echte vrienden kennen...
Remember Plunk?quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zeg eens ik probeer het insect van me af te slaan hè, maar hij blijft maar om me heen cirkelen. Niets helpt.
zei ik eerdere of eerste post? anyhow... yawn. en trelk geen conclusies. jij wel en dat weten we nu wel.quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:27 schreef Stali het volgende:
[..]
Je vorige post was hem ook niet hoor.
Maar je trekt te snel een conclusie. Het enige wat R3 zei was dat Aaah geen kanker nodig heeft om een beetje te trollen maar dan wel wat "rechtse" opmerkingen zou maken. Doe nou niet alsof dat volkomen uit de lucht gegrepen is.
Daarna post je, tja als het zo is, wat dan?
Ja he, niks wat dan. Maar met sommige mensen post je wat intensiever dan met andere users.
En wanneer er ineens uit het niets afscheid en kanker genoemd wordt... nou ja, dat doet je dan wel wat.
Mij iig. wel ookal is het maar internet.
quote:
Echt fijn is dat hè, dat er dan mensen op fok! weten dat je dood ben.. Kan je met een rustig gevoel opgegeten worden door bacteriën...quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:37 schreef zoalshetis het volgende:
als ik dood ben dan zal mijn vriendin een topic maken.
weer zo'n vreemde conclusie. kan je het verder communicatief niet winnen?quote:
ja.quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:30 schreef Aamon het volgende:
[..]
Echt fijn is dat hè, dat er dan mensen op fok! weten dat je dood ben.. Kan je met een rustig gevoel opgegeten worden door bacteriën...
Ik probeer je alsmaar aardig te woord te staan, maar het dringt niet tot die botte harsens van je door dat het hier niet om jou gaat, en al je hang ups mbt mij, noch ook om mij (mocht je dat weer te berde willen brengen, en wat overigens sws niet spreekt uit hetgeen ik aanvankelijk in dit topic bijdroeg, maar à la). Het gaat erom dat blijkbaar iedereen er van uitgaat dat Aahtje de dramaqueen probeert te spelen, na een uurtje geen aandacht in POl SC, of op Gellarboyiaanse toer gaat, maar dat ik in het midden breng dat dat eigenlijk een voorbarige conclusie is. Waar de eerste houding m.i. duidt op pseudo-scepsis, probeer ik er weer een beetje echte scepsis in te berengen. Pseudo-scepsis gaat namelijk van een vooronderstelling uit dat iets per definitie onwaar is, terwijl dat niet het oorspronkelijke idee was van scepsis. Die laat een conclusie namelijk open, totdat er genoeg feitenmateriaal is om wel een conclusie te trekken.quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zie mijn post in dit topic waar jij als een soort imbeciel op reageert. waarom moet alles de grote 'ryan, ik-heb-geen-vrienden-dus-post-ik-zo-zielig' show zijn dan?
Of via een schoorsteen in de atmosfeer komen, zodat je later via het water uit de kraan nog wat zahi tot je kan nemenquote:Op zaterdag 20 september 2008 02:30 schreef Aamon het volgende:
[..]
Echt fijn is dat hè, dat er dan mensen op fok! weten dat je dood ben.. Kan je met een rustig gevoel opgegeten worden door bacteriën...
Cheers.quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zei ik eerdere of eerste post? anyhow... yawn. en trelk geen conclusies. jij wel en dat weten we nu wel.
na deze onbenullige dronkenmanspost benoem ik dit topic plechtig tot het ryantopic.quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik probeer je alsmaar aardig te woord te staan, maar het dringt niet tot die botte harsens van je door dat het hier niet om jou gaat, en al je hang ups mbt mij, noch ook om mij (mocht je dat weer te berde willen brengen, en wat overigens sws niet spreekt uit hetgeen ik aanvankelijk in dit topic bijdroeg, maar à la). Het gaat erom dat blijkbaar iedereen er van uitgaat dat Aahtje de dramaqueen probeert te spelen, na een uurtje geen aandacht in POl SC, of op Gellarboyiaanse toer gaat, maar dat ik in het midden breng dat dat eigenlijk een voorbarige conclusie is. Waar de eerste houding m.i. duidt op pseudo-scepsis, probeer ik er weer een beetje echte scepsis in te berengen. Pseudo-scepsis gaat namelijk van een vooronderstelling uit dat iets per definitie onwaar is, terwijl dat niet het oorspronkelijke idee was van scepsis. Die laat een conclusie namelijk open, totdat er genoeg feitenmateriaal is om wel een conclusie te trekken.
Leuk staat zijn laatste topic straks misschien in ONZ, dankzij zoalshetis.quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:26 schreef remlof het volgende:
Het gaat weer nergens over, schop naar ONZ dus
quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Leuk staat zijn laatste topic straks misschien in ONZ, dankzij zoalshetis..
quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:33 schreef Vodkadruppel het volgende:
VECHTEN!!!1
Dan had ie een andere PI moeten kiezen danquote:Op zaterdag 20 september 2008 02:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Leuk staat zijn laatste topic straks misschien in ONZ, dankzij zoalshetis..
Zijn er goeie redenen dan? Hoi, witlofquote:Op zaterdag 20 september 2008 02:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan had ie een andere PI moeten kiezen dan [ afbeelding ]
Maar goed, ik heb vanavond Control gezien en Ian Curtis hing zichzelf ook op om redenen waarvan ik dacht ""
Dat was een lach smiley toch? Dat zegt niets, kan ook juist onderkoeld bedoeld zijn. En dan nog, ook nog een topic openen in FB, en oppergoeroe Danny aanspreken? Ik vind het vreemd, maar we zullen wrs zien.quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan had ie een andere PI moeten kiezen dan [ afbeelding ]
Was wel goede muziek.quote:Maar goed, ik heb vanavond Control gezien en Ian Curtis hing zichzelf ook op om redenen waarvan ik dacht ""
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |