Klik!quote:Op donderdag 18 september 2008 23:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, dan ga ik even in de catacomben van mijn kamer kijken maar volgens mij heb ik die denk misschien nog wel even ergens liggen.
Ja ik ben ook wel benieuwd naar je kamertje, koffie?
Ja ik had al gespiekt in dat topicquote:Op donderdag 18 september 2008 23:10 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Klik!
Doe maar ergens volgende week ofzo dan, ik heb nog meer spullen van jou, ligt allemaal nog in Almelo
Gelul!quote:Op donderdag 18 september 2008 23:11 schreef Sjoegerd het volgende:
Het is "Seks" om de Nederlandsche spelling aan te houden![]()
Carepolice, wijsneus. Ik vind sex leuker.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:11 schreef Sjoegerd het volgende:
Uiteindelijk komt het toch op hetzelfde neer.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:11 schreef Sjoegerd het volgende:
Goed punt D_A.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt het toch op hetzelfde neer.
Ik bekijk het vanuit een levendig perspectief en daaruit kan ik niet anders concluderen dat het voor de meeste geen reet uit maakt.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:13 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
", zei de PABO-student.
Hollandsche seks is gewoon met -ks, anders is het niks!
Sex is hetzelfde als seks, maar dan met een neger.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik bekijk het vanuit een levendig perspectief en daaruit kan ik niet anders concluderen dat het voor de meeste geen reet uit maakt.
Rare theorieën hou je erop na.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:14 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Sex is hetzelfde als seks, maar dan met een neger.
Is toch zoooooooooooquote:Op donderdag 18 september 2008 23:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Rare theorieën hou je erop na.
Als dat je betoog is om mij te overtuigen..quote:
Spuit 11.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:16 schreef Bravebart het volgende:
Sechs is hetzelfde als 6!
Maar dan in het naziaans :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Je hoeft niet te gaan krat!quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 23:17 schreef nijnja het volgende:
D_A, wat vies,
Je hebt het over:
Sex
Seks
Gelul
ReetJa ik moet nog een weekje geduld hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
HUH?quote:
Hahaquote:Op donderdag 18 september 2008 23:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja ik moet nog een weekje geduld hebben
Bingo!quote:
Jij zei 11quote:Op donderdag 18 september 2008 23:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gelukkig snap ik Nijnja wel vaker niet, dus dat ligt vast niet aan mij.
Pingquote:
Ja, moet je hier nou meequote:Op donderdag 18 september 2008 23:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jij zei 11
of 10
Meter
Bier?
Hier?
Bier --> Je hoeft niet te gaan krat
Schat, lieverd, meestal iemand waarmee je 6 hebt
en toen snapte leon het zelf ook niet meer
Hoeveel heb je er zelf op?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jij zei 11
of 10
Meter
Bier?
Hier?
Bier --> Je hoeft niet te gaan krat
Schat, lieverd, meestal iemand waarmee je 6 hebt
en toen snapte leon het zelf ook niet meer
Helemaal nietsquote:Op donderdag 18 september 2008 23:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, moet je hier nou mee
Het levert iig goede discussies op.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:21 schreef Hyman het volgende:
Goede titel RenRen-!
Ik drink geen alcohol, rememberquote:
Tof, heb ik nu Nance gewonnen?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ping
Ping
Ping
Ping
Ping.
U heeft Lingo!
Baggeren hier?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol, remember?
Daarbij dacht ik dat het al nacht was, en bagger hoorde ik ooit iets over?
Ja, is het nou met een X of KSquote:Op donderdag 18 september 2008 23:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het levert iig goede discussies op.
Oh vertel, wat mis ik hier?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja ik moet nog een weekje geduld hebben
Nuances?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tof, heb ik nu Nance gewonnen?!
Moet je eerst even groene ballen trekken.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tof, heb ik nu Nance gewonnen?!
Oepsquote:
----quote:Op donderdag 18 september 2008 23:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Moet je eerst even groene ballen trekken.
Niets lijkt me?quote:
Heel wijs.quote:
Trusten Bquote:
Heel goedquote:
Of blauwe (quote:Op donderdag 18 september 2008 23:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Moet je eerst even groene ballen trekken.
Dat is dus wat ik lietquote:
quote:
Sluit goed op elkaar aan dit.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
Bijna klaar met werken.
Oh maar jij weet wel meer niet.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:26 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een neukmaatje had?
Ik ben een blauwe bal, je weet.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[..]
Sluit goed op elkaar aan dit.
Oh zal ik hem inkoppen?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik ben een blauwe bal, je weet.
DO IT DO ITquote:
Jamaar, enlighten me!quote:Op donderdag 18 september 2008 23:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh maar jij weet wel meer niet.
Nee, het is een fijne tijd om te gaan slapen! Want morgenvroeg weer trainen en ik was ziek vandaag.quote:
'steek me in de fik'quote:
Volgende week bij de koffiequote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 23:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee, het is een fijne tijd om te gaan slapen! Want morgenvroeg weer trainen en ik was ziek vandaag.
Dus, bedtijd
Met genoegen.quote:
Dank Nijnquote:
Sjappie, je hebt gewoon niks te vertellenquote:Op donderdag 18 september 2008 23:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Volgende week bij de koffie
dat meen je nietquote:
Doe dan maar een half bakkie!quote:Op donderdag 18 september 2008 23:33 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Sjappie, je hebt gewoon niks te vertellen
In een plastic bekertje op de stoep?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Doe dan maar een half bakkie!
Oh ik wil allemaal flauwe grapjes maken maar ze komen niet uit de vingers.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:35 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
In een plastic bekertje op de stoep?
Mensen die patsen met chickies die ze niet hebben kunnen geen grappen makenquote:Op donderdag 18 september 2008 23:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh ik wil allemaal flauwe grapjes maken maar ze komen niet uit de vingers.
Verdorie.
Ik voel me bijna genoodzaakt om pics te posten. Maar goed, ik hou me sterk. Volgende week, koffie, pics, en goede verhalen.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:39 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mensen die patsen met chickies die ze niet hebben kunnen geen grappen maken
Je post toch geen pics, heb je toch nietquote:Op donderdag 18 september 2008 23:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik voel me bijna genoodzaakt om pics te posten. Maar goed, ik hou me sterk. Volgende week, koffie, pics, en goede verhalen.
Over douchen gesproken.. Goed plan!quote:Op donderdag 18 september 2008 23:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het lijkt wel een beetje mijn douche ritueel van een jaartje geleden. Ja ik ga douchen..
Nee nu echt..
Ja nu!
Echt.
Wellus!quote:Op donderdag 18 september 2008 23:43 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Je post toch geen pics, heb je toch niet
Prove it!quote:Op donderdag 18 september 2008 23:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wellus!
Nietus!
Wellus!
Ha, goed gesprek is dit.
quote:Op donderdag 18 september 2008 23:44 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Over douchen gesproken.. Goed plan!
Nieuwsgierig aagje dat je bent.quote:
Ben gewoon benieuwd wat je gaat doen om je hieruit te reddenquote:Op donderdag 18 september 2008 23:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nieuwsgierig aagje dat je bent.
Helemaal niets, ik laat jou nog even in het duister tasten. Vermaak me er wel even meequote:Op donderdag 18 september 2008 23:48 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ben gewoon benieuwd wat je gaat doen om je hieruit te redden
Hoe zit dat nu op de UvA, gesprekje of toelatingstest?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:50 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb alle tijd, bij geneeskunde hoef je nooit vroeg uit bed
Ah daarom duurt die studie 10 jaar.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:50 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb alle tijd, bij geneeskunde hoef je nooit vroeg uit bed
Heb je die geile donder ook weer.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:51 schreef seekfaM het volgende:
Hoi lieverds
Eerste ronde; onmogelijke toets over biomedisch inzicht etc (65 punten te behalen, hoogste score 24) + kort CV + motivatie voor keuze voor de UvAquote:Op donderdag 18 september 2008 23:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hoe zit dat nu op de UvA, gesprekje of toelatingstest?
12quote:Op donderdag 18 september 2008 23:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah daarom duurt die studie 10 jaar.
Nou goed, ik heb niet alle tijd want 9 uur liggen we weer op het water
Dus, ik ga nu een poging doen
Denk.
Waar valt het gros op af?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:53 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Eerste ronde; onmogelijke toets over biomedisch inzicht etc (65 punten te behalen, hoogste score 24) + kort CV + motivatie voor keuze voor de UvA
Tweede ronde; supersimpele toets over gegeven colleges en studiestof + simpele toets over sociale vaardigheden + uitgebreid CV/referenties/aanbevelingsbrieven
Dat zou je stil houden!quote:Op donderdag 18 september 2008 23:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Heb je die geile donder ook weer.
In de eerste ronde ga je van 900 naar 350, tweede ronde van 350 naar 175.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Waar valt het gros op af?
Heb je nog tips over wat je daaraan zou kunnen voorbereiden, die eerste toets?. Ben het van plan zoals je wellicht al gemerkt hadquote:Op donderdag 18 september 2008 23:55 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
In de eerste ronde ga je van 900 naar 350, tweede ronde van 350 naar 175.
Meeste mensen vallen af op de 1e toets, die is gewoon echt best wel moeilijk, in de tweede ronde weet ik het niet, daar kreeg je geen details over te horen.
Hehe, dat bedoel ik!quote:
Ik ben er wel vaker hoor, maar niet zoveel in de SC.quote:
Dat zeg ik, je bent weer eens Onlinequote:Op donderdag 18 september 2008 23:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik ben er wel vaker hoor, maar niet zoveel in de SC.
Aankomend jaar?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Heb je nog tips over wat je daaraan zou kunnen voorbereiden, die eerste toets?. Ben het van plan zoals je wellicht al gemerkt had.
Hehe ik dacht dat jij er wasquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:01 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wat loop jij nou weer te kwekken op hyves tegen mijn moeder
2009-2010 ja. Dan ga ik maar hopen op het beste ja, je kunt maar een keer meedoen aan decentraal of niet?quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:00 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Aankomend jaar?
Je kan niet echt iets voorbereiden, gewoon zorgen dat je goed uitgeslapen aankomt. Het gaat om logisch nadenken, inzicht, etc.
Je krijgt bijvoorbeeld een stuk tekst (bij ons ging het helemaal over Le Milieu Interieure, je interne vochthuishouding zeg maar) en daar krijg je dan ook vragen over. Het waren absoluut geen onderwerpen die je op de middelbare school gehad had, bioboeken nalezen heeft geen zin.
Ik vond het in principe best goed te doen, wel veel dingen die je kan verzinnen aan de hand van wat je voor je examens geleerd had, maar ik had precies genoeg punten om door te gaan (20).
Een keer bij elke uni.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
2009-2010 ja. Dan ga ik maar hopen op het beste ja, je kunt maar een keer meedoen aan decentraal of niet?
Hyves is nog ingelogd in Almelo denk.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Waarom zit je moeder op jouw hyves?
Ah, zodoende. Okidokiequote:Op vrijdag 19 september 2008 00:07 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Hyves is nog ingelogd in Almelo denk.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah, zodoende. Okidokie Okienokie!
PE bal.quote:
Haha, da's nou balen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:06 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Een keer bij elke uni.
Maar helaas kan ik je dan nog niet helpen, ik ga misschien dat jaar erna wel in de decentraal-commissie
Kanoër!quote:
Of jij.quote:
Meer gewoon een nerd.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:19 schreef seekfaM het volgende:
Afgezien van het feit dat lichte pikken om de grond gooien gewoon geniaal is. Ben ik echt absoluut geen corps
quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:36 schreef Kankerlijer. het volgende:
[..]
Meer gewoon een nerd.
Hahahahahahahahahahahaha
Dit is mijn nieuwe kloon jongus, hij heed Freddy en hij is een tijger.
Vanaf school.quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:59 schreef Vamps het volgende:
[..]
Vanaf school.
Moet wachten tot de leraar-dude men code nakijkt.![]()
Goede morgen.
Hoe oud is ze gewordenquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Whoei!
Ik ben zo moe
Ohja, mijn mam is jarig.
Zeg maar hoi. Hij was toch van de seks-opmerking?quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:14 schreef Hyman het volgende:
hey sjoerd zit in dezelfde trein als ik
Geeef hem een reep chocolade danquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:14 schreef Hyman het volgende:
hey sjoerd zit in dezelfde trein als ik
Toch niet van...quote:
Nee, ze is vrouw-ish en heeft een tijgerprint stoel.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:30 schreef Kankerlijer. het volgende:
[..]
Toch niet van...
[ afbeelding ]
Robbert Fuchs...?
Of Kawasaki Fuchsquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:30 schreef Kankerlijer. het volgende:
[..]
Toch niet van...
[ afbeelding ]
Robbert Fuchs...?
altijd goedquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, ze is vrouw-ish en heeft een tijgerprint stoel.
Haha, ik moest lachenquote:
wellicht, maar heb wellicht andere plannen..quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:41 schreef Kankerlijer. het volgende:
[..]
Haha, ik moest lachen
Vladje kom naar de meet
Rimpelig. Als ik tussen ervaring en rimpelig, en strak lichaam en minder ervaring moest kiezen, wist ik het welquote:
Ik doe daar gewoon niet zo moeilijk overquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Rimpelig. Als ik tussen ervaring en rimpelig, en strak lichaam en minder ervaring moest kiezen, wist ik het wel
Wie niet?quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Rimpelig. Als ik tussen ervaring en rimpelig, en strak lichaam en minder ervaring moest kiezen, wist ik het wel
Een maat van me heeft van de week een chick geneukt die ouder dan z'n ma is, 48quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:50 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik doe daar gewoon niet zo moeilijk over
Respectquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:54 schreef Kankerlijer. het volgende:
[..]
Een maat van me heeft van de week een chick geneukt die ouder dan z'n ma is, 48Kankerziek.
Moet er toch gvd niet aan denkenquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:57 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik daar verschil in...
Punt is enkel dat ik er niet zo moeilijk over doe
Te jong is strafbaarquote:
Ik ben sowieso niet strafbaar.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:02 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Te jong is strafbaar
Te oud niet![]()
Tevens zijn er vrouwen die op 30 beginnen te rimpelen![]()
En ik heb ook echt geen problemen met Linda de Mol.... alhoewel die de 50 passé is
nodig je hem nu uit om jou te neuken of wat?quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet strafbaar.
Voor nog 2 maanden
Neequote:Op vrijdag 19 september 2008 12:31 schreef liiszle het volgende:
[..]
nodig je hem nu uit om jou te neuken of wat?
Uuh neequote:Op vrijdag 19 september 2008 12:02 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Te jong is strafbaar
Te oud niet![]()
Tevens zijn er vrouwen die op 30 beginnen te rimpelen![]()
En ik heb ook echt geen problemen met Linda de Mol.... alhoewel die de 50 passé is
quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh neeZo ziet ze er misschien uit, maar ze is pas 44
Maakt voor Vladi niet uitquote:
Woah,quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh neeZo ziet ze er misschien uit, maar ze is pas 44
Smoesjesssssquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee
Het ging daar niet om
Het ging erom, dat ik over 2 maanden ook strafbaar ben als ik het te jong ga zoeken.
Die is pas 40quote:
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:56 schreef RenRen- het volgende:
Ik mag niet online.
Hoi jou ken ik nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:58 schreef Tonio-mcdo het volgende:
hoi!
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:03 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Je moet wat met je tijd hé (:
GOEIEMIDDAGquote:Ik luister vooral veel naar ; Justice, Crystal Castles, Hadouken, Simian, Daft Punk, The Kooks, The Strokes, The Kills, The Killers, Modeselektor, Late of the pier, The hives, The Wombats and so on.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:25 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Nee, doe mij maar een cola'tje.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:39 schreef RenRen- het volgende:
Net even gevierd met m'n mam.
Ze heeft wietlollies.
Tieten boeien me niet. Ze zijn er gewoon altijd, maar zijn niet boeiendquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
ja renren, had van de TT biercola & tietuhh gemaakt![]()
dan was ie perfect
Tot hoe laat?quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:41 schreef nijnja het volgende:
Ja gaat ook goed, alleen moe, trek en moet zo ook werken
Neequote:Op vrijdag 19 september 2008 15:45 schreef Hyman het volgende:
heb jij die wietlollies voor dr gekocht xD?
vanavond van 7 tot 9quote:
Nog 4 uuurtjes.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:51 schreef nijnja het volgende:
[..]
vanavond van 7 tot 9
dan van 9 tot half 11 nadrinken
Haha dankquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nog 4 uuurtjes.
En veel plezier alvast
quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:55 schreef nijnja het volgende:
ja, ik ben wegtot ziens lieve mensen
laatste 3 uur bij een zwaar demente vrouw gewerktquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:31 schreef liiszle het volgende:
[..]
laatste 3 uur bij een zwaar demente vrouw gewerkt
3x in 5 min de zelfde vraag, 'Hoe oud ben je? ... 19... Oh, das nog niet zo oud he.'
gesprek over italie
'maar hoe oud ben je dan? ... 19... oooh, dan heb je nog even te gaan!.'
verder over mn italie plannnen
'je wil wel graag naar het buitenland he.. hoe oud ben je dan? ... 19... oh dan kan dat wel ja!'
vermoeiend
echt hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik snap dat het vermoeiend was. Ik heb een keer de nagels moeten lakken van een dementerende vrouw. Die woonde nog met haar moeder op de afrikalaan, niet in een tehuis ofzo
Een keer herhalen, tot daar aan toe.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:07 schreef liiszle het volgende:
[..]
echt hoortis fakking vervelend
t zijn lieve mensen verder hoor.. maar echt ik heb écht een hekel aan dingen herhalen
wat zijn de plannen dit weekend?
weet je da je kunt puzzelen op msn?quote:
Oh echt?quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:32 schreef liiszle het volgende:
[..]
weet je da je kunt puzzelen op msn?
*is daar vorrige week 1.5 uurmee bezig geweest*
Dankjewelquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:38 schreef Mich92 het volgende:
Haha, ik las de TT, zag de topicopener en dacht; dit kan nooit goed zijn.
ja met 1000 stukjes enzoquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh echt?Gewoon een puzzel? Wist ik niet
Ik hou niet van puzzelslsss.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
WauwDat is wel groot
En Mich, oké
Wat vooor?quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:44 schreef RenRen- het volgende:
Ik wil ook tof haar.
jaaa, t was ook echt kutquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
WauwDat is wel groot
En Mich, oké
Doe je mee?quote:
Hoezo niet? Krulliesquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Haar waar je veel mee kanWant mijn haar kan geen toffe kapsels.
Ik ookquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:47 schreef liiszle het volgende:
IK
moet dus ook een nieuw kapsel.
maar heb werkelijk geen idee hoe
Ik vind het wel mooiquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Krullies kun je niets mee.Het is of lang, korter kortst.
Hoe wil jij je koffie morgenochtend?quote:
Als thee.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoe wil jij je koffie morgenochtend?
quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb energie, ook zonder koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |