Klik!quote:Op donderdag 18 september 2008 23:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, dan ga ik even in de catacomben van mijn kamer kijken maar volgens mij heb ik die denk misschien nog wel even ergens liggen.
Ja ik ben ook wel benieuwd naar je kamertje, koffie?
Ja ik had al gespiekt in dat topicquote:Op donderdag 18 september 2008 23:10 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Klik!
Doe maar ergens volgende week ofzo dan, ik heb nog meer spullen van jou, ligt allemaal nog in Almelo
Gelul!quote:Op donderdag 18 september 2008 23:11 schreef Sjoegerd het volgende:
Het is "Seks" om de Nederlandsche spelling aan te houden![]()
Carepolice, wijsneus. Ik vind sex leuker.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:11 schreef Sjoegerd het volgende:
Uiteindelijk komt het toch op hetzelfde neer.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:11 schreef Sjoegerd het volgende:
Goed punt D_A.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt het toch op hetzelfde neer.
Ik bekijk het vanuit een levendig perspectief en daaruit kan ik niet anders concluderen dat het voor de meeste geen reet uit maakt.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:13 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
", zei de PABO-student.
Hollandsche seks is gewoon met -ks, anders is het niks!
Sex is hetzelfde als seks, maar dan met een neger.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik bekijk het vanuit een levendig perspectief en daaruit kan ik niet anders concluderen dat het voor de meeste geen reet uit maakt.
Rare theorieën hou je erop na.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:14 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Sex is hetzelfde als seks, maar dan met een neger.
Is toch zoooooooooooquote:Op donderdag 18 september 2008 23:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Rare theorieën hou je erop na.
Als dat je betoog is om mij te overtuigen..quote:
Spuit 11.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:16 schreef Bravebart het volgende:
Sechs is hetzelfde als 6!
Maar dan in het naziaans :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Je hoeft niet te gaan krat!quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 23:17 schreef nijnja het volgende:
D_A, wat vies,
Je hebt het over:
Sex
Seks
Gelul
ReetJa ik moet nog een weekje geduld hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
HUH?quote:
Hahaquote:Op donderdag 18 september 2008 23:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja ik moet nog een weekje geduld hebben
Bingo!quote:
Jij zei 11quote:Op donderdag 18 september 2008 23:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gelukkig snap ik Nijnja wel vaker niet, dus dat ligt vast niet aan mij.
Pingquote:
Ja, moet je hier nou meequote:Op donderdag 18 september 2008 23:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jij zei 11
of 10
Meter
Bier?
Hier?
Bier --> Je hoeft niet te gaan krat
Schat, lieverd, meestal iemand waarmee je 6 hebt
en toen snapte leon het zelf ook niet meer
Hoeveel heb je er zelf op?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jij zei 11
of 10
Meter
Bier?
Hier?
Bier --> Je hoeft niet te gaan krat
Schat, lieverd, meestal iemand waarmee je 6 hebt
en toen snapte leon het zelf ook niet meer
Helemaal nietsquote:Op donderdag 18 september 2008 23:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, moet je hier nou mee
Het levert iig goede discussies op.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:21 schreef Hyman het volgende:
Goede titel RenRen-!
Ik drink geen alcohol, rememberquote:
Tof, heb ik nu Nance gewonnen?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ping
Ping
Ping
Ping
Ping.
U heeft Lingo!
Baggeren hier?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol, remember?
Daarbij dacht ik dat het al nacht was, en bagger hoorde ik ooit iets over?
Ja, is het nou met een X of KSquote:Op donderdag 18 september 2008 23:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het levert iig goede discussies op.
Oh vertel, wat mis ik hier?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja ik moet nog een weekje geduld hebben
Nuances?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tof, heb ik nu Nance gewonnen?!
Moet je eerst even groene ballen trekken.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tof, heb ik nu Nance gewonnen?!
Oepsquote:
----quote:Op donderdag 18 september 2008 23:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Moet je eerst even groene ballen trekken.
Niets lijkt me?quote:
Heel wijs.quote:
Trusten Bquote:
Heel goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |