Heb je nog tips over wat je daaraan zou kunnen voorbereiden, die eerste toets?. Ben het van plan zoals je wellicht al gemerkt hadquote:Op donderdag 18 september 2008 23:55 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
In de eerste ronde ga je van 900 naar 350, tweede ronde van 350 naar 175.
Meeste mensen vallen af op de 1e toets, die is gewoon echt best wel moeilijk, in de tweede ronde weet ik het niet, daar kreeg je geen details over te horen.
Hehe, dat bedoel ik!quote:
Ik ben er wel vaker hoor, maar niet zoveel in de SC.quote:
Dat zeg ik, je bent weer eens Onlinequote:Op donderdag 18 september 2008 23:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik ben er wel vaker hoor, maar niet zoveel in de SC.
Aankomend jaar?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Heb je nog tips over wat je daaraan zou kunnen voorbereiden, die eerste toets?. Ben het van plan zoals je wellicht al gemerkt had.
Hehe ik dacht dat jij er wasquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:01 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wat loop jij nou weer te kwekken op hyves tegen mijn moeder
2009-2010 ja. Dan ga ik maar hopen op het beste ja, je kunt maar een keer meedoen aan decentraal of niet?quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:00 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Aankomend jaar?
Je kan niet echt iets voorbereiden, gewoon zorgen dat je goed uitgeslapen aankomt. Het gaat om logisch nadenken, inzicht, etc.
Je krijgt bijvoorbeeld een stuk tekst (bij ons ging het helemaal over Le Milieu Interieure, je interne vochthuishouding zeg maar) en daar krijg je dan ook vragen over. Het waren absoluut geen onderwerpen die je op de middelbare school gehad had, bioboeken nalezen heeft geen zin.
Ik vond het in principe best goed te doen, wel veel dingen die je kan verzinnen aan de hand van wat je voor je examens geleerd had, maar ik had precies genoeg punten om door te gaan (20).
Een keer bij elke uni.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
2009-2010 ja. Dan ga ik maar hopen op het beste ja, je kunt maar een keer meedoen aan decentraal of niet?
Hyves is nog ingelogd in Almelo denk.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Waarom zit je moeder op jouw hyves?
Ah, zodoende. Okidokiequote:Op vrijdag 19 september 2008 00:07 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Hyves is nog ingelogd in Almelo denk.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah, zodoende. Okidokie Okienokie!
PE bal.quote:
Haha, da's nou balen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:06 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Een keer bij elke uni.
Maar helaas kan ik je dan nog niet helpen, ik ga misschien dat jaar erna wel in de decentraal-commissie
Kanoër!quote:
Of jij.quote:
Meer gewoon een nerd.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:19 schreef seekfaM het volgende:
Afgezien van het feit dat lichte pikken om de grond gooien gewoon geniaal is. Ben ik echt absoluut geen corps
quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:36 schreef Kankerlijer. het volgende:
[..]
Meer gewoon een nerd.
Hahahahahahahahahahahaha
Dit is mijn nieuwe kloon jongus, hij heed Freddy en hij is een tijger.
Vanaf school.quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:59 schreef Vamps het volgende:
[..]
Vanaf school.
Moet wachten tot de leraar-dude men code nakijkt.![]()
Goede morgen.
Hoe oud is ze gewordenquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Whoei!
Ik ben zo moe
Ohja, mijn mam is jarig.
Zeg maar hoi. Hij was toch van de seks-opmerking?quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:14 schreef Hyman het volgende:
hey sjoerd zit in dezelfde trein als ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |