Geeef hem een reep chocolade danquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:14 schreef Hyman het volgende:
hey sjoerd zit in dezelfde trein als ik
Toch niet van...quote:
Nee, ze is vrouw-ish en heeft een tijgerprint stoel.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:30 schreef Kankerlijer. het volgende:
[..]
Toch niet van...
[ afbeelding ]
Robbert Fuchs...?
Of Kawasaki Fuchsquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:30 schreef Kankerlijer. het volgende:
[..]
Toch niet van...
[ afbeelding ]
Robbert Fuchs...?
altijd goedquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, ze is vrouw-ish en heeft een tijgerprint stoel.
Haha, ik moest lachenquote:
wellicht, maar heb wellicht andere plannen..quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:41 schreef Kankerlijer. het volgende:
[..]
Haha, ik moest lachen
Vladje kom naar de meet
Rimpelig. Als ik tussen ervaring en rimpelig, en strak lichaam en minder ervaring moest kiezen, wist ik het welquote:
Ik doe daar gewoon niet zo moeilijk overquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Rimpelig. Als ik tussen ervaring en rimpelig, en strak lichaam en minder ervaring moest kiezen, wist ik het wel
Wie niet?quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Rimpelig. Als ik tussen ervaring en rimpelig, en strak lichaam en minder ervaring moest kiezen, wist ik het wel
Een maat van me heeft van de week een chick geneukt die ouder dan z'n ma is, 48quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:50 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik doe daar gewoon niet zo moeilijk over
Respectquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:54 schreef Kankerlijer. het volgende:
[..]
Een maat van me heeft van de week een chick geneukt die ouder dan z'n ma is, 48Kankerziek.
Moet er toch gvd niet aan denkenquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:57 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik daar verschil in...
Punt is enkel dat ik er niet zo moeilijk over doe
Te jong is strafbaarquote:
Ik ben sowieso niet strafbaar.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:02 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Te jong is strafbaar
Te oud niet![]()
Tevens zijn er vrouwen die op 30 beginnen te rimpelen![]()
En ik heb ook echt geen problemen met Linda de Mol.... alhoewel die de 50 passé is
nodig je hem nu uit om jou te neuken of wat?quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet strafbaar.
Voor nog 2 maanden
Neequote:Op vrijdag 19 september 2008 12:31 schreef liiszle het volgende:
[..]
nodig je hem nu uit om jou te neuken of wat?
Uuh neequote:Op vrijdag 19 september 2008 12:02 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Te jong is strafbaar
Te oud niet![]()
Tevens zijn er vrouwen die op 30 beginnen te rimpelen![]()
En ik heb ook echt geen problemen met Linda de Mol.... alhoewel die de 50 passé is
quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh neeZo ziet ze er misschien uit, maar ze is pas 44
Maakt voor Vladi niet uitquote:
Woah,quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh neeZo ziet ze er misschien uit, maar ze is pas 44
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |