Volgens mij is hij zo slecht nog niet maar staat hij op de verkeerde plek. Rare keuze van Marco, maargoed, als hij wint heeft hij gelijk zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:59 schreef Devz het volgende:
Ik zie alleen helemaal niks in Sarpong.. Ik snap niet waarom hij elke keer opgesteld wordt.
Heeft vd Wiel Silva nu uit de basis gespeeld? Waarom speelde hij niet?quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:09 schreef Longmen het volgende:
Vond Wiel en Verthongen ook erg goed. En die basisplaatsen van Sarpong en Sno begrijp ik ook niet echt...
Dat dus. Hoe het gebeurt maakt me geen reet uit, maar ik wil drie punten!quote:
Zo is 't, hier zijn de 3 punten heiligquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:23 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat dus. Hoe het gebeurt maakt me geen reet uit, maar ik wil drie punten!
Hij ziet het dus toch,quote:Inzetbaarheid Gabri in Klassieker twijfelachtig
Geschreven op vrijdag, 19 september om 09:21
Het wordt voor Marco van Basten nog afwachten of hij zondag tegen Feyenoord gebruik kan maken van Gabri. De Spaanse middenvelder werd wegens ziekte tegen FK Borac vervangen door Evander Sno, maar is mogelijk niet tijdig hersteld voor de confrontatie met de Rotterdammers. “Ik houd er daarom rekening mee dat ik hem ook tegen Feyenoord moet missen”, lichtte Van Basten na afloop van het gewonnen UEFA Cup-duel toe. Over de inbreng van Sno was de oefenmeester van de hoofdstedelingen niet volledig tevreden. “Daarom heb ik hem ook gewisseld, maar ik vond Rasmus Lindgren eigenlijk ook niet sterk invallen.”
Op Miralem Sulejmani, donderdag verantwoordelijk voor de openingstreffer in Belgrado, kan de keuzeheer wel rekenen. De wissel van de negentienjarige Serviër vond vooral plaats uit voorzorg. “Hij voelde iets in de hamstring, maar volgens mij is er niets aan de hand”, concludeerde Van Basten.
blessure toch?quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:11 schreef toma het volgende:
[..]
Heeft vd Wiel Silva nu uit de basis gespeeld? Waarom speelde hij niet?
Ik zie het liever andersom:quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:37 schreef Cheiron het volgende:
Ik zou toch graag zien Aissati achter de spitsen en Sulejmani waar nu Sarpong staat.
gedegradeerd? volgens mij is hij zo gehaald.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:00 schreef Voltreffer het volgende:
Is Cvitanich nu gedegradeerd tot stand in van Huntelaar dan?
Zo is hij gehaald. Ben allang blij dat Marco van Basten niet gebruikt als tien of vleugelspeler.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:00 schreef Voltreffer het volgende:
Is Cvitanich nu gedegradeerd tot stand in van Huntelaar dan?
Oleguer moet duidelijk zijn draai nog vinden ja, die speelt erg behoudend en ook niet erg sterk voor iemand met zijn CV.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:07 schreef denthemen het volgende:
Overigens leek het alsof Oleguer veel ruimte weggaf.. En ik wil Silva weer terug
Blij dat Marco het ziet.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:39 schreef Blight het volgende:
[..]
Hij ziet het dus toch,.
Verder jammer van Gabri, maar wel goed nieuws wat betreft Sulejmani.
Eensch. Je zag het gisteren echt duidelijk; er zat best tempo in sommige aanvallen, maar zodra de bal dan naar Sno ging, dropte het tempo veel te hard.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:09 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Blij dat Marco het ziet.
Ik vond Sno gister dramatisch. Het werd maskeert door het Helmond sport niveau van Borac, maar jonge jonge.
De balverwerkingssnelheid van Sno is om te janken zo laag. En juist zoals hij speelt moet je het spel snel kunnen verleggen van verdediging naar aanval. (zoals Engelaar in Oranje dat goed deed). Daarbij vind ik hem teveel balverlies leiden.
Ik zou achterin spelen met Silva Oleguer Van der Wiel Vermaelen. En daarvoor Vertongen en Urby. Die laatste speelde gister op zijn dekkingsfout na een behoorlijke wedstrijd. Hij heeft zelf inmiddels 100 x aangegeven geen linksback te zijn, en bij de voorbereiding van jong oranje deed hij het uistekend op het middenveld.
Ach, eigenlijk moet Ajax daar zondag gewoon winnen. Zeker nu ook Kevin Hofland weer geblesseerd is.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
En toch denk ik dat mensen te makkelijk denken over zondag, ook na gister.
Feyenoord verloor thuis van de nr.1 van Zweden, die al een tijdje aan de competitie zijn begonnen.. Al dik 22 wedstrijden..
Ajax speelde tegen een club van een heel ander niveau.
Dat dus.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, eigenlijk moet Ajax daar zondag gewoon winnen. Zeker nu ook Kevin Hofland weer geblesseerd is.
Maar goed, ik ben er niet zeker van.
Hofland is de zwakste schakel in de defensie van Feyenoord. Staat altijd 2 meter van zijn man te dekken. Had hem juíst graag fit gezien.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, eigenlijk moet Ajax daar zondag gewoon winnen. Zeker nu ook Kevin Hofland weer geblesseerd is.
Maar goed, ik ben er niet zeker van.
Maar met een Sulejmani of Aissati met de punt naar voren heb je wel een blok van twee verdedigende mensen op het middenveld nodig en zoals gisteren ook alweer bleek, kan Urby niet zo goed verdedigen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:19 schreef fathank het volgende:
Urby moet op het middenveld spelen. Hij heeft een heerlijke techniek en ook een flinke trap in de benen waarmee hij snel het spel van links naar rechts kan verleggen. Laat Urby voetballen ipv verdedigen.
Ik vind een Greene toch beduidend zwakker.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:28 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Hofland is de zwakste schakel in de defensie van Feyenoord. Staat altijd 2 meter van zijn man te dekken. Had hem juíst graag fit gezien.
Zet die 2 naast elkaar in het centrum en je heb feestquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind een Greene toch beduidend zwakker.
Hangt ook een beetje van de tegenstander af. Tegen de mindere goden is 1 verdedigende middenvelder genoeg en kan Urby lekker ballen op het middenveld. Urby brengt toch een hoop meer voetbal als een Gabri of Lindgren. Urby kan op techniek een mannetje passeren en vervolgens een mooie voorzet geven. Dat zie ik Gabri of Lindgren niet zo snel doen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:31 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Maar met een Sulejmani of Aissati met de punt naar voren heb je wel een blok van twee verdedigende mensen op het middenveld nodig en zoals gisteren ook alweer bleek, kan Urby niet zo goed verdedigen.
Ik zie liever Lindgren en Gabri, beiden met ontzettend veel loopvermogen, op het middenveld en daarvoor een Sulejmani of Aissati met een vrije rol.
Hele interviewquote:"Er wordt meer van me verwacht", weet Emanuelson. "Ik loop hier nu al vier jaar rond. Dan word je wat belangrijker voor het team en daarmee moet je leren omgaan. Op zich is het ook niet vreemd om een terugval mee te maken. Alle jonge spelers hebben dat gehad: Van der Vaart, Sneijder, De Jong Heitinga, Babel, noem maar op. Je weet dat je er doorheen moet. Je moét er vertrouwen in hebben dat je nog steeds een goede voetballer bent. Je valt op zo'n periode terug op vaste waarden in je leven. Bij mij was dat vooral mijn moeder. Soms zag ik het echt niet meer zitten."
"Als je als jonge speler in het eerste van Ajax komt en je doet het aardig, gaan mensen er gelijk alles van maken. Ze komen met vergelijkingen. Je bent de nieuwe 'die' en 'die'; en dan komen ze met een grootheid uit de Ajax-geschiedenis. Ik was de nieuwe Maxwell, Heitinga de nieuwe Chivu, Babel de nieuwe Kluivert en Maduro de nieuwe Rijkaard. Maar wij zijn dat natuurlijk geen van allen. Als het niet loopt, vergeet men hoe jong je bent en word je genadeloos neergesabeld."
Feyenoord was echt ongelooflijk slecht gisteren, en ze hebben sowieso een dramatische verdediging waar onze aanval echt wel een aantal keer doorheen komt. Vandaar dus het optimisme.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
En toch denk ik dat mensen te makkelijk denken over zondag, ook na gister.
Feyenoord verloor thuis van de nr.1 van Zweden, die al een tijdje aan de competitie zijn begonnen.. Al dik 22 wedstrijden..
Ajax speelde tegen een club van een heel ander niveau.
Uiteraard, het zal van de scherpte van Ajax afhangen, maken ze snel een goal dan rollen ze f'noord op. Blijft die te lang (30+ min) dan gaat het lastig worden. Dus KJH, houvast! en ram hem er snel in!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:06 schreef HighVolume het volgende:
Feyenooit - Ajax is een wedstrijd opzich . Er speelt wel wat meer mee dan alleen de behaalde resultaten van de laatst gespeelde wedstrijd.Op papier zal Ajax dit moeten winnen... zonder twijfel.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, het zal van de scherpte van Ajax afhangen, maken ze snel een goal dan rollen ze f'noord op. Blijft die te lang (30+ min) dan gaat het lastig worden. Dus KJH, houvast! en ram hem er snel in!
Er is tenminste keuze, en dan niet gelijk 3erangs spelers op de bank. Willen we kampioen worden zullen we de hele selectie nodig hebben.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Balen van Gabri maar met Lindgren en Vertonghen staat er ook gewoon een goede blok. Daar ben ik van overtuigd.
Je maakt een spellingsfoutje, die club heet gewoon Feyenoord.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:06 schreef HighVolume het volgende:
Feyenooit - Ajax is een wedstrijd opzich . Er speelt wel wat meer mee dan alleen de behaalde resultaten van de laatst gespeelde wedstrijd.Op papier zal Ajax dit moeten winnen... zonder twijfel.
Dat is denk ik ook een belangrijk pluspunt van Ajax ten opzichte van feyenoord, wij zijn juist niet alleen afhankelijk van één spits. Naast Huntelaar hebben wij ook nog Sulejmani en Suarez lopen die constant dreigend zijn en uit het niets een doelpunt kunnen maken.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, het zal van de scherpte van Ajax afhangen, maken ze snel een goal dan rollen ze f'noord op. Blijft die te lang (30+ min) dan gaat het lastig worden. Dus KJH, houvast! en ram hem er snel in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |