Ik zie ook graag Cvitanich op linksbuiten. Ik kan me ook een interview met Dario herinneren dat hij zei dat hij ook prima op de vleugel uit de voeten kan. Tegen Willem II deed hij 20 minuutjes (dacht ik) mee en was hij de enige die inzet toonde en er voor wilde gaan. Waarom hem niet eens vanaf het begin proberen. Daar was vandaag de uitgelezen mogelijkheid voor.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:18 schreef finsdefis het volgende:
Sarpong vond ik toch echt te zwak en velen met mij. Leonardo is ook niets voor de basis. Sulejmani vind ik momenteel beter op 10 zodat 'ie beter kan combineren met Suaréz. "Links" zou ik dan toch Cvitanich proberen aangezien die gewoon veel inzet en kwaliteit herbergt en Vertonghen/Emanuelson die doorschuiven, maar ja dat doet Marco toch niet.
De verdediging ziet er nog steeds niet goed uit vind ik dus zeker geen favoriet.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:18 schreef Fiskus het volgende:
YESSSSSSSS
Sno was wel okay ja, Sarpong hoeft ff niet meer terug te komen
Ajax is favoriet voor de UEFA beker
Nummers 3 CL komen ook nog..quote:Op donderdag 18 september 2008 23:18 schreef Fiskus het volgende:
YESSSSSSSS
Sno was wel okay ja, Sarpong hoeft ff niet meer terug te komen
Ajax is favoriet voor de UEFA beker
Tegen FC Bal op het dak 17.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
hehe...eindelijk!!!
we kunnen het wel...
precies met Cvitanich, Suarez,Huntelaar en Sulejmani kom je tenminste nog ergens.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik zie ook graag Cvitanich op linksbuiten. Ik kan me ook een interview met Dario herinneren dat hij zei dat hij ook prima op de vleugel uit de voeten kan. Tegen Willem II deed hij 20 minuutjes (dacht ik) mee en was hij de enige die inzet toonde en er voor wilde gaan. Waarom hem niet eens vanaf het begin proberen. Daar was vandaag de uitgelezen mogelijkheid voor.
Jij snapt het!quote:Op donderdag 18 september 2008 23:32 schreef StarGazer het volgende:
Lindgren gewoon in de basis laten starten, die krijgt zijn vorm wel weer terug.
Daarnaast Cvitanich voor Sarpong.
Moet goedkomen komende zondag.
Waar kan ik tekenen?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:32 schreef StarGazer het volgende:
Lindgren gewoon in de basis laten starten, die krijgt zijn vorm wel weer terug.
Daarnaast Cvitanich voor Sarpong.
Moet goedkomen komende zondag.
Borac Nummer 4?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:25 schreef BonJovi het volgende:
de nr4 van Servie he wel een beetje respect
We houden allebei van bier en hockeyvrouwenquote:Op donderdag 18 september 2008 23:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jij snapt het!
Wij zitten vaak op één lijn trouwens.
Gaat niet gebeuren. Ik houd nu mijn hart al vast met wat voor tactische vondst Marco zondag op de proppen komt. Hij heeft nog wel mijn vertrouwen, maar ik vind dat hij (op zijn zachtst gezegt) af en toe hele vreemde keuzes maakt.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:39 schreef Cheiron het volgende:
Cvitanich voor Sarpong dan maar?
Feyenoord is wel niveautje Borac idd.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:42 schreef Prosac het volgende:
gefeliciteerd. Het was niet geweldig, maar genoeg. Zondag tegen Feyenoord ook na 15 minuten wel klaar denk ik.
En Ajaxquote:Op donderdag 18 september 2008 23:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
We houden allebei van bier en hockeyvrouwen.
Borac wist nog te scoren.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Feyenoord is wel niveautje Borac idd.
Ik mag toch hopen, ook adhv de wissels, dat Sno en Sarpong niet meer terugkeren.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Ik houd nu mijn hart al vast met wat voor tactische vondst Marco zondag op de proppen komt. Hij heeft nog wel mijn vertrouwen, maar ik vind dat hij (op zijn zachtst gezegt) af en toe hele vreemde keuzes maakt.
Idd, ze zijn iig al bangquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:05 schreef w00h00 het volgende:
[..]
eens! Ik heb er zin in! Kakkies even in de zeik zetten in die graf kuip
Is denk niet het juiste subforum om je wens voor een date met hem uit te spreken.quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:01 schreef Sethje het volgende:
Lekkere goal van KJH...Ik wil cvitanich vaker zien, ben wel gecharmeerd van hem
tegen borac..quote:Op donderdag 18 september 2008 23:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
hehe...eindelijk!!!
we kunnen het wel...
Haquote:Op vrijdag 19 september 2008 01:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is denk niet het juiste subforum om je wens voor een date met hem uit te spreken.²
Sulejmani een 6,5quote:Op donderdag 18 september 2008 23:58 schreef koningdavid het volgende:
Beoordeling:
Stekelenburg 7
Van der Wiel 7
Oleguer 7
Vermaelen 7
Urby 6
Vertonghen 7
Sno 6
Sarpong 5
Suarez 8
Sulejmani 6,5
Huntelaar 7
Ja, als Ajax net ff wat scherper is nog dat mag je van het f'noord dat ik gisteren gezien heb nooit verliezen natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:49 schreef Scorpie het volgende:
Na wat ik gisteren zag heb ik wat meer vertrouwen in zondag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |