abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61745608
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:07 schreef RayMania het volgende:
Eerste helft heb ik echt genoten van bepaalde aanvallen, maar de tweede helft was weinig. Sulejmani en Van der Wiel speelden sterk. Emanuelson redelijk voor zijn doen, maar had gewoon weer foute passes.

Die 2-0 en 4-1 .
Van der Wiel? Kijk die goal nog eens terug, hoe waardeloos hij daar verdedigd. En zo waren er nog wel een paar momenten (oa die keer dat Steek hem verrot schold). Waarom staat Silva er niet in?

Verder Urby speelde heel aardig, maar zat bij die goal toch weer gigantisch fout. Helaas blijft hij dat ongeconcentreerde houden .
pi_61745629
Het viel me niet tegen vanavond. Natuurlijk was de tegenstander te zwak om serieus tegenstand te bieden, maar de wedstrijd werd in ieder geval wel beslist.
pi_61745635
Joden! Leuke goal suljemani, hopen dat gabri meedoet zondag?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_61745638
Van der Wiel speelde ondanks die 2 fouten gewoon goed.
Maar jammer dat 1 fout wel gelijk afgestraft werd.

Komt helemaal goed met hem!
pi_61745662
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:14 schreef Noshiba het volgende:
Joden! Leuke goal suljemani, hopen dat gabri meedoet zondag?
Hij heeft dit seizoen nog geen een keer gespeeld behalve in de voorbereiding dus die zal nooit gaan starten.
pi_61745671
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Van der Wiel? Kijk die goal nog eens terug, hoe waardeloos hij daar verdedigd. En zo waren er nog wel een paar momenten (oa die keer dat Steek hem verrot schold). Waarom staat Silva er niet in?

Verder Urby speelde heel aardig, maar zat bij die goal toch weer gigantisch fout. Helaas blijft hij dat ongeconcentreerde houden .
Opbouwend vond ik Van der Wiel wel aardig ja. Hij kwam vaak goed op en had zelfs wat kansen. Verdedigd af en toe wat minder, maar toch een dikke voldoende wat mij betreft hoor. En Silva kwam zaterdag terug van Uruguay, dus daarom speelde Gregory en ik denk dat Van Basten hem gewoon heeft laten staan.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_61745673
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:12 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Dat is echt zwaar overdreven, ik weet niet wie er dan op die plek moet staan want Lindgren was in verdedigend opzicht echt wel minder dan Sno. Sno stond vaak op de juiste plek voor de afvallende bal.
Om die dan vervolgens weer in te leveren .
Lindgren was ook niet goed inderdaad, maar het hele elftal speelde de 20 minuten na rust waardeloos. Dat is natuurlijk ook niet lekker invallen. De laatste 25 minuten heb ik Lindgren niets verkeerds zien doen. Jij wel?
  donderdag 18 september 2008 @ 23:15:43 #33
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_61745687
Zondag dan ook maar winnen
Ik ben inmiddels overleden
pi_61745705
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:15 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Hij heeft dit seizoen nog geen een keer gespeeld behalve in de voorbereiding dus die zal nooit gaan starten.
Nou echt wel
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  donderdag 18 september 2008 @ 23:16:18 #35
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_61745708
Ik mag toch hopen dat Sno snel wiebert.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_61745711
Van der Wiel was niet echt slecht.. Maar ik vind dat je Silva daar moet laten spelen omdat hij gewoon beter is op dit moment.
pi_61745754
Waarom speelde Silva niet? Toch één van de beste rechtsbacks van de eredivisie alhoewel Van der Wiel het ook goed doet daar
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_61745766
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:16 schreef Chadi het volgende:
Van der Wiel was niet echt slecht.. Maar ik vind dat je Silva daar moet laten spelen omdat hij gewoon beter is op dit moment.
Juist. En daarbij komt dat de tandem Suárez - Silva levensgevaarlijk is!
pi_61745768
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Om die dan vervolgens weer in te leveren .
Lindgren was ook niet goed inderdaad, maar het hele elftal speelde de 20 minuten na rust waardeloos. Dat is natuurlijk ook niet lekker invallen. De laatste 25 minuten heb ik Lindgren niets verkeerds zien doen. Jij wel?
Tja de laatste 25 minuten was er ook totaal geen geloof meer bij Borac maar Lindgren liet wel te makkelijk passeren aan de rechterkant van het doel en de speler van Borac kon zo het strafschop gebied inlopen. Tuurlijk hoort Gabri gewoon op die plek te spelen maar vanavond vond ik Sno een betere optie voor zondag.
  donderdag 18 september 2008 @ 23:18:09 #40
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_61745782
Wel lekkere wedstrijd, ik hoop dat Sno zich een beetje verbeterd de komende tijd... hij kan zijn lichaam echt goed gebruiken. Klaas-Jan gelukkig 2x gescoord, na 10 uur geen goaltje voor Ajax is dit een opluchting voor hem. Komt ook nog eens op tijd.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_61745788
In de VI(?) hadden ze weleens van die plaatjes waarop je zag naar welke medespelers iemand de bal speelde. Ik zou zoiets graag van Sno zien. Die kerel staat voortdurend met zijn rug naar de aanval en speelt alleen maar terug op de verdediging.
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
  donderdag 18 september 2008 @ 23:18:18 #42
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_61745791
Sarpong vond ik toch echt te zwak en velen met mij. Leonardo is ook niets voor de basis. Sulejmani vind ik momenteel beter op 10 zodat 'ie beter kan combineren met Suaréz. "Links" zou ik dan toch Cvitanich proberen aangezien die gewoon veel inzet en kwaliteit herbergt en Vertonghen/Emanuelson die doorschuiven, maar ja dat doet Marco toch niet.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_61745792
YESSSSSSSS

Sno was wel okay ja, Sarpong hoeft ff niet meer terug te komen

Ajax is favoriet voor de UEFA beker
pi_61745808
Goede generale. Ik hoop echt dat het zondag weer eens een grote afstraffing gaat worden voor die havenarbeiders.
pi_61745860
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Sno, Sarpong

Leuk die twee ballen die Sno heeft afgepakt. Dat hij ook 25 ballen zo maar aan de tegenstander geeft wordt zeker even vergeten? Donder toch op met die lamzak.
Sarpong komt ook gewoon veel te kort voor Ajax.

Verder vraag ik me af met wat voor opstelling we speelden vandaag. Sarpong als linksbuiten? Daar heeft hij geen seconde gelopen

Oh ja, wel een goede overwinning verder. Suárez, Huntelaar en Sulejmani gaan ons kampioen maken.
ik denk er precies zo over het lijkt wel of hier iedereen zat te slapen ofzo.
AFC AJAX
pi_61745872
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:18 schreef Ruiseart het volgende:
In de VI(?) hadden ze weleens van die plaatjes waarop je zag naar welke medespelers iemand de bal speelde. Ik zou zoiets graag van Sno zien. Die kerel staat voortdurend met zijn rug naar de aanval en speelt alleen maar terug op de verdediging.
Hij is ook niet heel technisch. Elke bal die hij aanneemt heeft hij gewoon niet 100% onder controle. Hij heeft echt teveel tijd nodig, dat moet verbeterd worden. Met ballen afpakken is hij wel okay.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_61745878
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:18 schreef Ruiseart het volgende:
Inderdaad, geen enkel risico. Type Maduro, alleen dan met het verschil dat Maduro de bal zelden kwijtraakte en Sno de bal meer naar de tegenstander speelt dan naar zijn teamgenoten. Foppe heeft het echt wel goed gezien wat deze jongen betreft.
pi_61745881
Snap niet dat ze Cvitanich voor 8 miljoen halen maar hem niet gebruiken. Nu al twee keer met Sarpong beginnen die niks presteerd en dan Leo erin brengen.

Lindgren viel matig in, maar ik heb wel vertrouwen in hem omdat ie vorig seizoen ook erg sterk speelde. Voor de rest was het weer genieten van die passes van Vertonghen en Suarez met een mooie goal.
pi_61745904
Hij is niet voor 8 miljoen gehaald...
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  donderdag 18 september 2008 @ 23:22:36 #50
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_61745936
hehe...eindelijk!!!
we kunnen het wel...
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')