Leuk als invaller meer niet. Moet nog groeien maar is zeker geen basisspeler.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:59 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel potentie heeft maar niet voor de basis dit jaar. Hij maakt geen gebruik van de mogelijkheden die hij krijgt om een actie te maken.
Sno was aanvallend niet veel soeps maar verdedigend stond hij zijn mannetje.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:03 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Leuk als invaller meer niet. Moet nog groeien maar is zeker geen basisspeler.
Sno heeft denk ik ook fora's gelezen want dit keer speelde hij een stuk beter. Alleen weer zo een kut balletje achterin geven die te nonchalant was waardoor deze onderschept kon worden.
Dat was inderdaad een dom foutje maar er stonden toen nog genoeg man achter, Lindgren liet zijn man kompleet lopen aan de rand van de 16 waardoor die gast bijna kon voorgeven.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:03 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Leuk als invaller meer niet. Moet nog groeien maar is zeker geen basisspeler.
Sno heeft denk ik ook fora's gelezen want dit keer speelde hij een stuk beter. Alleen weer zo een kut balletje achterin geven die te nonchalant was waardoor deze onderschept kon worden.
Daarvoor staat hij er ook. Aanvallen kan hij niet.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sno was aanvallend niet veel soeps maar verdedigend stond hij zijn mannetje.
Na zondag komt er een nieuwequote:Op donderdag 18 september 2008 23:06 schreef GGMM het volgende:
Is die tekening niet een heel klein beetje oud ondertussen?
Dan door het midden uitverdedigen of de bal niet simpel terug spelen.. die man heeft echt een pak slaag nodig!quote:Op donderdag 18 september 2008 23:07 schreef RayMania het volgende:
Eerste helft heb ik echt genoten van bepaalde aanvallen, maar de tweede helft was weinig. Sulejmani en Van der Wiel speelden sterk. Emanuelson redelijk voor zijn doen, maar had gewoon weer foute passes.
Die 2-0 en 4-1.
En hoe danquote:Op donderdag 18 september 2008 23:06 schreef F1Bas het volgende:
De goals zijn goed voor het vertrouwen van Klaas.
Dat is echt zwaar overdreven, ik weet niet wie er dan op die plek moet staan want Lindgren was in verdedigend opzicht echt wel minder dan Sno. Sno stond vaak op de juiste plek voor de afvallende bal.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Sno, Sarpong
Leuk die twee ballen die Sno heeft afgepakt. Dat hij ook 25 ballen zo maar aan de tegenstander geeft wordt zeker even vergeten? Donder toch op met die lamzak.
Van der Wiel? Kijk die goal nog eens terug, hoe waardeloos hij daar verdedigd. En zo waren er nog wel een paar momenten (oa die keer dat Steek hem verrot schold). Waarom staat Silva er niet in?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:07 schreef RayMania het volgende:
Eerste helft heb ik echt genoten van bepaalde aanvallen, maar de tweede helft was weinig. Sulejmani en Van der Wiel speelden sterk. Emanuelson redelijk voor zijn doen, maar had gewoon weer foute passes.
Die 2-0 en 4-1.
Hij heeft dit seizoen nog geen een keer gespeeld behalve in de voorbereiding dus die zal nooit gaan starten.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:14 schreef Noshiba het volgende:
Joden! Leuke goal suljemani, hopen dat gabri meedoet zondag?
Opbouwend vond ik Van der Wiel wel aardig ja. Hij kwam vaak goed op en had zelfs wat kansen. Verdedigd af en toe wat minder, maar toch een dikke voldoende wat mij betreft hoor. En Silva kwam zaterdag terug van Uruguay, dus daarom speelde Gregory en ik denk dat Van Basten hem gewoon heeft laten staan.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Van der Wiel? Kijk die goal nog eens terug, hoe waardeloos hij daar verdedigd. En zo waren er nog wel een paar momenten (oa die keer dat Steek hem verrot schold). Waarom staat Silva er niet in?
Verder Urby speelde heel aardig, maar zat bij die goal toch weer gigantisch fout. Helaas blijft hij dat ongeconcentreerde houden.
Om die dan vervolgens weer in te leverenquote:Op donderdag 18 september 2008 23:12 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Dat is echt zwaar overdreven, ik weet niet wie er dan op die plek moet staan want Lindgren was in verdedigend opzicht echt wel minder dan Sno. Sno stond vaak op de juiste plek voor de afvallende bal.
Nou echt welquote:Op donderdag 18 september 2008 23:15 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Hij heeft dit seizoen nog geen een keer gespeeld behalve in de voorbereiding dus die zal nooit gaan starten.
Juist. En daarbij komt dat de tandem Suárez - Silva levensgevaarlijk is!quote:Op donderdag 18 september 2008 23:16 schreef Chadi het volgende:
Van der Wiel was niet echt slecht.. Maar ik vind dat je Silva daar moet laten spelen omdat hij gewoon beter is op dit moment.
Tja de laatste 25 minuten was er ook totaal geen geloof meer bij Borac maar Lindgren liet wel te makkelijk passeren aan de rechterkant van het doel en de speler van Borac kon zo het strafschop gebied inlopen. Tuurlijk hoort Gabri gewoon op die plek te spelen maar vanavond vond ik Sno een betere optie voor zondag.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Om die dan vervolgens weer in te leveren.
Lindgren was ook niet goed inderdaad, maar het hele elftal speelde de 20 minuten na rust waardeloos. Dat is natuurlijk ook niet lekker invallen. De laatste 25 minuten heb ik Lindgren niets verkeerds zien doen. Jij wel?
ik denk er precies zo overquote:Op donderdag 18 september 2008 23:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Sno, Sarpong
Leuk die twee ballen die Sno heeft afgepakt. Dat hij ook 25 ballen zo maar aan de tegenstander geeft wordt zeker even vergeten? Donder toch op met die lamzak.
Sarpong komt ook gewoon veel te kort voor Ajax.
Verder vraag ik me af met wat voor opstelling we speelden vandaag. Sarpong als linksbuiten? Daar heeft hij geen seconde gelopen
Oh ja, wel een goede overwinning verder. Suárez, Huntelaar en Sulejmani gaan ons kampioen maken.
Hij is ook niet heel technisch. Elke bal die hij aanneemt heeft hij gewoon niet 100% onder controle. Hij heeft echt teveel tijd nodig, dat moet verbeterd worden. Met ballen afpakken is hij wel okay.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:18 schreef Ruiseart het volgende:
In de VI(?) hadden ze weleens van die plaatjes waarop je zag naar welke medespelers iemand de bal speelde. Ik zou zoiets graag van Sno zien. Die kerel staat voortdurend met zijn rug naar de aanval en speelt alleen maar terug op de verdediging.
Inderdaad, geen enkel risico. Type Maduro, alleen dan met het verschil dat Maduro de bal zelden kwijtraakte en Sno de bal meer naar de tegenstander speelt dan naar zijn teamgenoten. Foppe heeft het echt wel goed gezien wat deze jongen betreft.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:18 schreef Ruiseart het volgende:
In de VI(?) hadden ze weleens van die plaatjes waarop je zag naar welke medespelers iemand de bal speelde. Ik zou zoiets graag van Sno zien. Die kerel staat voortdurend met zijn rug naar de aanval en speelt alleen maar terug op de verdediging.
Ik zie ook graag Cvitanich op linksbuiten. Ik kan me ook een interview met Dario herinneren dat hij zei dat hij ook prima op de vleugel uit de voeten kan. Tegen Willem II deed hij 20 minuutjes (dacht ik) mee en was hij de enige die inzet toonde en er voor wilde gaan. Waarom hem niet eens vanaf het begin proberen. Daar was vandaag de uitgelezen mogelijkheid voor.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:18 schreef finsdefis het volgende:
Sarpong vond ik toch echt te zwak en velen met mij. Leonardo is ook niets voor de basis. Sulejmani vind ik momenteel beter op 10 zodat 'ie beter kan combineren met Suaréz. "Links" zou ik dan toch Cvitanich proberen aangezien die gewoon veel inzet en kwaliteit herbergt en Vertonghen/Emanuelson die doorschuiven, maar ja dat doet Marco toch niet.
De verdediging ziet er nog steeds niet goed uit vind ik dus zeker geen favoriet.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:18 schreef Fiskus het volgende:
YESSSSSSSS
Sno was wel okay ja, Sarpong hoeft ff niet meer terug te komen
Ajax is favoriet voor de UEFA beker
Nummers 3 CL komen ook nog..quote:Op donderdag 18 september 2008 23:18 schreef Fiskus het volgende:
YESSSSSSSS
Sno was wel okay ja, Sarpong hoeft ff niet meer terug te komen
Ajax is favoriet voor de UEFA beker
Tegen FC Bal op het dak 17.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
hehe...eindelijk!!!
we kunnen het wel...
precies met Cvitanich, Suarez,Huntelaar en Sulejmani kom je tenminste nog ergens.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik zie ook graag Cvitanich op linksbuiten. Ik kan me ook een interview met Dario herinneren dat hij zei dat hij ook prima op de vleugel uit de voeten kan. Tegen Willem II deed hij 20 minuutjes (dacht ik) mee en was hij de enige die inzet toonde en er voor wilde gaan. Waarom hem niet eens vanaf het begin proberen. Daar was vandaag de uitgelezen mogelijkheid voor.
Jij snapt het!quote:Op donderdag 18 september 2008 23:32 schreef StarGazer het volgende:
Lindgren gewoon in de basis laten starten, die krijgt zijn vorm wel weer terug.
Daarnaast Cvitanich voor Sarpong.
Moet goedkomen komende zondag.
Waar kan ik tekenen?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:32 schreef StarGazer het volgende:
Lindgren gewoon in de basis laten starten, die krijgt zijn vorm wel weer terug.
Daarnaast Cvitanich voor Sarpong.
Moet goedkomen komende zondag.
Borac Nummer 4?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:25 schreef BonJovi het volgende:
de nr4 van Servie he wel een beetje respect
We houden allebei van bier en hockeyvrouwenquote:Op donderdag 18 september 2008 23:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jij snapt het!
Wij zitten vaak op één lijn trouwens.
Gaat niet gebeuren. Ik houd nu mijn hart al vast met wat voor tactische vondst Marco zondag op de proppen komt. Hij heeft nog wel mijn vertrouwen, maar ik vind dat hij (op zijn zachtst gezegt) af en toe hele vreemde keuzes maakt.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:39 schreef Cheiron het volgende:
Cvitanich voor Sarpong dan maar?
Feyenoord is wel niveautje Borac idd.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:42 schreef Prosac het volgende:
gefeliciteerd. Het was niet geweldig, maar genoeg. Zondag tegen Feyenoord ook na 15 minuten wel klaar denk ik.
En Ajaxquote:Op donderdag 18 september 2008 23:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
We houden allebei van bier en hockeyvrouwen.
Borac wist nog te scoren.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Feyenoord is wel niveautje Borac idd.
Ik mag toch hopen, ook adhv de wissels, dat Sno en Sarpong niet meer terugkeren.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Ik houd nu mijn hart al vast met wat voor tactische vondst Marco zondag op de proppen komt. Hij heeft nog wel mijn vertrouwen, maar ik vind dat hij (op zijn zachtst gezegt) af en toe hele vreemde keuzes maakt.
Idd, ze zijn iig al bangquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:05 schreef w00h00 het volgende:
[..]
eens! Ik heb er zin in! Kakkies even in de zeik zetten in die graf kuip
Is denk niet het juiste subforum om je wens voor een date met hem uit te spreken.quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:01 schreef Sethje het volgende:
Lekkere goal van KJH...Ik wil cvitanich vaker zien, ben wel gecharmeerd van hem
tegen borac..quote:Op donderdag 18 september 2008 23:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
hehe...eindelijk!!!
we kunnen het wel...
Haquote:Op vrijdag 19 september 2008 01:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is denk niet het juiste subforum om je wens voor een date met hem uit te spreken.²
Sulejmani een 6,5quote:Op donderdag 18 september 2008 23:58 schreef koningdavid het volgende:
Beoordeling:
Stekelenburg 7
Van der Wiel 7
Oleguer 7
Vermaelen 7
Urby 6
Vertonghen 7
Sno 6
Sarpong 5
Suarez 8
Sulejmani 6,5
Huntelaar 7
Ja, als Ajax net ff wat scherper is nog dat mag je van het f'noord dat ik gisteren gezien heb nooit verliezen natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:49 schreef Scorpie het volgende:
Na wat ik gisteren zag heb ik wat meer vertrouwen in zondag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |