Volgens mij is hij zo slecht nog niet maar staat hij op de verkeerde plek. Rare keuze van Marco, maargoed, als hij wint heeft hij gelijk zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:59 schreef Devz het volgende:
Ik zie alleen helemaal niks in Sarpong.. Ik snap niet waarom hij elke keer opgesteld wordt.
Heeft vd Wiel Silva nu uit de basis gespeeld? Waarom speelde hij niet?quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:09 schreef Longmen het volgende:
Vond Wiel en Verthongen ook erg goed. En die basisplaatsen van Sarpong en Sno begrijp ik ook niet echt...
Dat dus. Hoe het gebeurt maakt me geen reet uit, maar ik wil drie punten!quote:
Zo is 't, hier zijn de 3 punten heiligquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:23 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat dus. Hoe het gebeurt maakt me geen reet uit, maar ik wil drie punten!
Hij ziet het dus toch,quote:Inzetbaarheid Gabri in Klassieker twijfelachtig
Geschreven op vrijdag, 19 september om 09:21
Het wordt voor Marco van Basten nog afwachten of hij zondag tegen Feyenoord gebruik kan maken van Gabri. De Spaanse middenvelder werd wegens ziekte tegen FK Borac vervangen door Evander Sno, maar is mogelijk niet tijdig hersteld voor de confrontatie met de Rotterdammers. “Ik houd er daarom rekening mee dat ik hem ook tegen Feyenoord moet missen”, lichtte Van Basten na afloop van het gewonnen UEFA Cup-duel toe. Over de inbreng van Sno was de oefenmeester van de hoofdstedelingen niet volledig tevreden. “Daarom heb ik hem ook gewisseld, maar ik vond Rasmus Lindgren eigenlijk ook niet sterk invallen.”
Op Miralem Sulejmani, donderdag verantwoordelijk voor de openingstreffer in Belgrado, kan de keuzeheer wel rekenen. De wissel van de negentienjarige Serviër vond vooral plaats uit voorzorg. “Hij voelde iets in de hamstring, maar volgens mij is er niets aan de hand”, concludeerde Van Basten.
blessure toch?quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:11 schreef toma het volgende:
[..]
Heeft vd Wiel Silva nu uit de basis gespeeld? Waarom speelde hij niet?
Ik zie het liever andersom:quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:37 schreef Cheiron het volgende:
Ik zou toch graag zien Aissati achter de spitsen en Sulejmani waar nu Sarpong staat.
gedegradeerd? volgens mij is hij zo gehaald.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:00 schreef Voltreffer het volgende:
Is Cvitanich nu gedegradeerd tot stand in van Huntelaar dan?
Zo is hij gehaald. Ben allang blij dat Marco van Basten niet gebruikt als tien of vleugelspeler.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:00 schreef Voltreffer het volgende:
Is Cvitanich nu gedegradeerd tot stand in van Huntelaar dan?
Oleguer moet duidelijk zijn draai nog vinden ja, die speelt erg behoudend en ook niet erg sterk voor iemand met zijn CV.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:07 schreef denthemen het volgende:
Overigens leek het alsof Oleguer veel ruimte weggaf.. En ik wil Silva weer terug
Blij dat Marco het ziet.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:39 schreef Blight het volgende:
[..]
Hij ziet het dus toch,.
Verder jammer van Gabri, maar wel goed nieuws wat betreft Sulejmani.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |