Als je wat vaker Hans Teeuwen hebt gekeken moet je ook wel doorhebben dat hij (net als ik) godsdienst een kwakzalver voor de zwakken vind.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Hans teeuwen is een grappenmaker, Wilders is een leider die haatzaaiende oproepen doet tegen de Moslims
Hij komt niet apart uit de hoek hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:23 schreef IHVK het volgende:
Meki is niet de enige moslim in dit topic en dat hij nogal apart uit de hoek komt wisten we al.
Ik ben ook moslim-allochtoon.
Heb ik niet gezegd, maar de Wilders stemmers welquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:24 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik bv zeg dat toch niet? En ik ben echt niet de enige.
Uiteindelijk heeft het dat wel.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:10 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
En waarom heeft WOI onze superieure cultuur dan niet sterker gemaakt? Het was namelijk de opmaat naar een ongekende barbarij...
Je mag dat best vinden, maar dat maakt je geen haar beter dan gelovigen die jou een moraal mongool vinden. In feite heb jij ook zelfs een soort van geloof. Een anti-geloof.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Als je wat vaker Hans Teeuwen hebt gekeken moet je ook wel doorhebben dat hij (net als ik) godsdienst een kwakzalver voor de zwakken vind.
Hij maakt inderdaad grappen, waarom gelachen kan worden, maar hij vind ook werkelijk dat moslims&christelijken&joden etc. die hun zin doordraven met hun geloof een stelletje betweterige moraalmongolen zijn.
Eens, maar Wilders onderscheidt de Moslims niet, hij gooit iedereen op elkaarquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Als je wat vaker Hans Teeuwen hebt gekeken moet je ook wel doorhebben dat hij (net als ik) godsdienst een kwakzalver voor de zwakken vind.
Hij maakt inderdaad grappen, waarom gelachen kan worden, maar hij vind ook werkelijk dat moslims&christelijken&joden etc. die hun zin doordraven met hun geloof een stelletje betweterige moraalmongolen zijn.
ik geloof in mezelf en niet in een god?quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je mag dat best vinden, maar dat maakt je geen haar beter dan gelovigen die jou een moraal mongool vinden. In feite heb jij ook zelfs een soort van geloof. Een anti-geloof.![]()
Heb jij zo'n partij gezien in Marokko? Of in Saudi Arabië?quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:23 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah natuurlijk , maar heb je een partij gezien die autochtone Nederlanders verbiedt te handelen ?
Ik ben absoluut ene beter mensquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:25 schreef dutchgal het volgende:
hey meki ik ben nog steeds benieuwd...voel jij je nu een beter mens dan wilders?
jij geeft hem de doodstraf..en hij heeft nog helemaal niks gedaan behalve roepen!!!
Aha en weer komt de fascistische geweldsverheerlijking de hoek om kijken.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft het dat wel.
Elke beschaving gaat fasen door. Wij hebben weer een oorlogsfase nodig. Dat zal ons weer de neus op de feiten drukken. Prima toch? Of ben je bang?
Dan geloof je dat. Wat nu? Niks..quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:28 schreef prupke het volgende:
[..]
ik geloof in mezelf en niet in een god?
en nu?
En wilders is inderdaad nogal gericht op 1 religie.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Eens, maar Wilders onderscheidt de Moslims niet, hij gooit iedereen op elkaar
Ik heb het over Nederland, en jij komt hier met het buitenland hierquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Heb jij zo'n partij gezien in Marokko? Of in Saudi Arabië?
We vertroetelen jullie zo'n beetje de laatste 35 jaar.
Nu krijgen jullie aardig wat tegengas en gelijk in de foetushouding.
Ome Wilders doet onze godsdienst pijn.... boehoe.
Naar mijn idee moet Meki elke morgen al hard genoeg vechten om met zijn veters gestrikt, zijn tanden gepoetst en twee dezelfde sokken aan bij de Albert Heijn te geraken om aldaar paprika's en komkommers in de juiste bakken te flikkeren.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:23 schreef prupke het volgende:
[..]
De doodstraf voeren ze uit in marokko toch?
nou Meki : Ga naar je 2e paspoortland , zorg dat je wilders daar krijgt en ga voor de rest van je leven vechten voor je geloof.
SUCCES.
Nu ben je voor een gelovige een paria. Je baseert immers je moraliteit op je eigen normen en waarden -in mijn ogen ideaal, maar niet voor hen dus- en niet op een eeuwenoud oorlogsboek.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:28 schreef prupke het volgende:
[..]
ik geloof in mezelf en niet in een god?
en nu?
Hij is niet enkel gericht erop, hij is uit op het deporteren van de Moslims, ze moeten oprotten en hij zal dat doenquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:29 schreef cerror het volgende:
[..]
En wilders is inderdaad nogal gericht op 1 religie.
Is dat een executie waard?
Jammer he dat dat niet mijn antwoord was.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nu ben je voor een gelovige een paria. Je baseert immers je moraliteit op je eigen normen en waarden -in mijn ogen ideaal, maar niet voor hen dus- en niet op een eeuwenoud oorlogsboek.
Hoe kan je dan ooit "Goed" doen?
Ik heb een mening.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je mag dat best vinden, maar dat maakt je geen haar beter dan gelovigen die jou een moraal mongool vinden. In feite heb jij ook zelfs een soort van geloof. Een anti-geloof.![]()
Angst hebben is nooit slim.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Aha en weer komt de fascistische geweldsverheerlijking de hoek om kijken.
Ben je bang? Ja natuurlijk ben ik bang en jij ook als je slim bent.
Klinkt al beter.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb een mening.
Die ik niet opdring.
Van mijn part mag je in Kabouter plop geloven. Zolang je er maar niet vanuit ga dat ik naar je pijpen ga dansen.
Als je in god/allah/jahweh (1 pot nat) gelooft en het bij jezelf houdt. Niets aan het handje.
ik leer van mijn fouten die ik maakquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nu ben je voor een gelovige een paria. Je baseert immers je moraliteit op je eigen normen en waarden -in mijn ogen ideaal, maar niet voor hen dus- en niet op een eeuwenoud oorlogsboek.
Hoe kan je dan ooit "Goed" doen?
Hij is erop uit om tuig (wat het is) en wat niet wil integreren met onze doorgaanse normen (en dan bedoel ik niet 1 koekje bij de thee maar meer iets in de trant van: niet de busschauffeur in elkaar slaan) maar lekker terug sturen bij het land waar hij/zij blijkelijk heimwee naar heeft gezien het hier niet wil functioneren.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:30 schreef Meki het volgende:
[..]
Hij is niet enkel gericht erop, hij is uit op het deporteren van de Moslims, ze moeten oprotten en hij zal dat doen
Heb je een paar uur?quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:23 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah natuurlijk , maar heb je een partij gezien die autochtone Nederlanders verbiedt te handelen ?
Marokko is toch zo'n geweldig land?quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:30 schreef Meki het volgende:
[..]
Hij is niet enkel gericht erop, hij is uit op het deporteren van de Moslims, ze moeten oprotten en hij zal dat doen
Jij gelooft hem klaarblijkelijk óók, aangezien je jezelf acuut een tweederangs burger noemt.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Zijn aanhang groeit vanwege omdat mensen in zijn gevaarlijke punten geloven.
Hij zegt Moslims zijn slecht, dan geloven zijn aanhangers dat ook.
Nou omdat zijn aanhangers groeien zijn wij de lul, de gehele Moslimsquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij gelooft hem klaarblijkelijk óók, aangezien je jezelf acuut een tweederangs burger noemt.
Ik ben niet bang uitgevallen hoor (alhoewel ik in de loopgraven wrs wel bang zou zijn, maar wie niet?), maar ik ben van mening dat een oorlog niet het algemeen belang dient. De grote voorspoed die wij kennen na WOII is te danken aan de vrede daarna, niet aan de oorlog. Ik zal niet ontkennen dat oorlog soms noodzakelijk is, maar het dient wel zoveel mogelijk vermeden te worden.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft het dat wel.
Elke beschaving gaat fasen door. Wij hebben weer een oorlogsfase nodig. Dat zal ons weer de neus op de feiten drukken. Prima toch? Of ben je bang?
Leuk al die oneliners joh.quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
...
Ach ik ga lekker slapen in een oorlogsloze stad in een land waar vrede is. Mag jij fantaseren over oorlog.COD4 spelen
Hier toch ook, door de bank genomen?quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:29 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb het over Nederland, en jij komt hier met het buitenland hier
Als jij toch bezig bent over buitenland
in Marokko wonen Christenen en Joden en Moslims vreedzaam naast elkaar
Nou sorry, als jij in het kabinet zou zitten en zou roepen dat alle Bleiswijkers (quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou omdat zijn aanhangers groeien zijn wij de lul, de gehele Moslims
Onzin, tuig kan je noemen, hij noemt telkens de hele bevolkingsgroep Marokkanen de de groep Moslims. als jij dat als tuig ziet dan weet ik het ook niet meer.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Hij is erop uit om tuig (wat het is) en wat niet wil integreren met onze doorgaanse normen (en dan bedoel ik niet 1 koekje bij de thee maar meer iets in de trant van: niet de busschauffeur in elkaar slaan) maar lekker terug sturen bij het land waar hij/zij blijkelijk heimwee naar heeft gezien het hier niet wil functioneren.
Kijk alleen naar de Telegraaf reacties en de FP reacties alleen dat zegt al genoegquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou sorry, als jij in het kabinet zou zitten en zou roepen dat alle Bleiswijkers () tweederangs burgers zijn, dan zou ik mezelf nog steeds niet zo noemen en voelen. Ook als jij aanhangers zou hebben die dat ook vinden. Om maar eens een niveau kleuterklas voorbeeldje te noemen.
Dat doe je dus echt zelf.
Omdat het buitenlandse volk niet een rel start omdat 1 van hen twee agentes neerstak en toen neergeschoten werd.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:29 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb het over Nederland, en jij komt hier met het buitenland hier
Als jij toch bezig bent over buitenland
in Marokko wonen Christenen en Joden en Moslims vreedzaam naast elkaar
*markeerstift pakt*quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:37 schreef El_Matador het volgende:
@Mortaxx, IHVK & Diederik Duck:
Computerspelletjes redden je niet.
In onze generatie gaan we nog een oorlog meemaken. De Koude Oorlog, maar nu de echte. Om de Noordpool tussen Rusland en de VS.
Mark my words
Zie jij nu ook incident van een enkeling aan op een hele bevolkingsgroepquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:38 schreef cerror het volgende:
[..]
Omdat het buitenlandse volk niet een rel start omdat 1 van hen twee agentes neerstak en toen neergeschoten werd.
Hier heeft hij dan wel weer een punt.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Kijk alleen naar de Telegraaf reacties en de FP reacties alleen dat zegt al genoeg
Een Bleiswijkse dierenvriendin? Ja, die mogen ze voor mij uitzetten in een berenreservaat...quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou sorry, als jij in het kabinet zou zitten en zou roepen dat alle Bleiswijkers () tweederangs burgers zijn, dan zou ik mezelf nog steeds niet zo noemen en voelen. Ook als jij aanhangers zou hebben die dat ook vinden. Om maar eens een niveau kleuterklas voorbeeldje te noemen.
Dat doe je dus echt zelf.
Jah nauurlijk w8 dacht je andersquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:39 schreef Greys het volgende:
Had je die nog onder je copypaste knop zitten Meki?
Ik zeg ook niet dat ik het helemaal eens ben met de kleine blonde limburger...quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Onzin, tuig kan je noemen, hij noemt telkens de hele bevolkingsgroep Marokkanen de de groep Moslims. als jij dat als tuig ziet dan weet ik het ook niet meer.
W8 ik zal je helpen
''We willen genoeg. De grenzen dicht, geen islamieten meer Nederland in, veel moslims Nederland uit, denaturalisatie van islamitische criminelen.''
Daglbad De Pers, februari 2007
"Ik wil een nieuw artikel 1, waarin de Leitkultur van het Westen wordt verwoord. Er mogen van mij in Nederland best joodse en christelijke scholen bestaan, maar geen islamitische scholen."
Geert Wilders, Volkskrant 7 oktober 2006
“Ik ontzeg niemand een gezinsleven. Ook niet-westerse allochtonen niet. Ze mogen trouwen, ze mogen samenwonen. Alleen niet in Nederland.”
Geert Wilders, Volkskrant 7 oktober 2006
"Ik vind wel dat er minder moslims moeten zijn in Nederland.
Ik vind de ideologie van de islam abject, fascistisch en fout."
Geert Wilders, Het Nieuwsblad (Vlaams), 9 februari 2008
"Ik wil discrimineren."
Geert Wilders, radiointerview, NIO
Neu, het is meer als voetballen tegen een mongool met een klopvoet, dat win je toch wel en misschien valt er nog wat te lachen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:37 schreef IHVK het volgende:
De meesten van jullie gaan (onbewust) heel graag met Meki in discussie omdat hij een bepaald bevestigt die men heeft.
Dat zien we dan wel weer. Ik zal mijn bijdrage (proberen te) leveren, aan het voorkomen van die oorlog welteverstaan.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:37 schreef El_Matador het volgende:
@Mortaxx, IHVK & Diederik Duck:
Computerspelletjes redden je niet.
In onze generatie gaan we nog een oorlog meemaken. De Koude Oorlog, maar nu de echte. Om de Noordpool tussen Rusland en de VS.
Mark my words
Maar had ik dan stiekem ook niet een punt?quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hier heeft hij dan wel weer een punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |