abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61747212
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:08 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook. Ze zijn zozeer het contact met de natuurlijke ellende verloren, dat ze het met graagte opzoeken.
Stuur ze de jungle in zou ik zeggen. Genoeg natuurlijke ellende.
pi_61747219
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee hoor. Een oorlog werkt heel zuiverend. Zeker voor het Westen dat nog weinig hordes te nemen heeft. Een interne oorlog maakt onze superieure cultuur alleen maar sterker. Precies zoals WOII gedaan heeft (het consequent afwijzen van racisme).
En waarom heeft WOI onze superieure cultuur dan niet sterker gemaakt? Het was namelijk de opmaat naar een ongekende barbarij...
pi_61747226
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:56 schreef Meki het volgende:

[..]

Jullie zien ons zo, elke misdaad Marokkanen dat Marokkanen dit
Moslims dat Moslims dit
Moslims uitkering niet werken etc.

Terwijl wij in NEDERLAND geboren zijn en NEDERLANDSE paspoort hebben
hey ik denk dat je nou een beetje TE gaat...
ik denk bijvoorbeeld helemaal niet zo over moslims...maar ik heb wel het idee dat jij jezelf in een hokje hebt geplaatst..en wat we ook zeggen..daar haal jij jezelf niet meer uit...
pi_61747232
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:07 schreef IHVK het volgende:

[..]

Een oorlog is ziek en zorgt voor slachtingen van onschuldige mensen.

Misschien snap je wat ik bedoel als je ooit kinderen krijgt.
ik begrijp je connectie met kinderen krijgen niet?
ik heb ze niet en zal ze ook nooit krijgen .....maar oorlog is gewoon altijd fout!
Zelf persoonlijk zie ik (als er dan oorlog gevoerd moet worden ) liever een woordelijke en psychische oorlog (ook liever niet maar ok) dan een fysieke oorlog.

En is er voorkeur voor fysieke oorlog....dan wel met gelijke wapens ...de vuist bv
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_61747235
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:05 schreef prupke het volgende:

[..]

Als iemand mij een hand wil geven kan hij/zij een hand terug krijgen. ook al ben ik het niet eens met de denkwijze van die persoon.

@ diederick : dank je voor de info
Graag gedaan
pi_61747240
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:09 schreef IHVK het volgende:

[..]

Stuur ze de jungle in zou ik zeggen. Genoeg natuurlijke ellende.
Laat ze stierenvechten in Spanje, is ook goed. .
I´m back.
pi_61747244
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:06 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ja, oké. Als de situatie het vraagt dat je iemand een hand geeft, dan uiteraard.

Maar ik denk niet dat ik zo gauw in zo'n situatie verzeild raak. Dat was meer mijn punt.
Daarmee is je antwoord eigenlijk dus gewoon nee (verder prima hoor)

Natuurlijk slaat de vraag "zou je Wilders een hand geven" op een situatie waarin het normaal zou zijn iemand een hand te geven.

vrijdag 19 september 2008 @ 00:12:30 #158
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_61747254
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:36 schreef Meki het volgende:

[..]

Negeren helpt niet, je kan Osama Bin laden ook niet negeren, kijk wat hij heeft aangericht hij is jaren genegeerd door de hele wereld en dan slaat hij toe..
zo'n actie is Wilders in staat maar dan erger
3000+ mensen de dood injagen is toch wel even iets anders dan een blonde brabander met een grote bek.
Jezus Meki, je bent nu echt de draad kwijt.

En dat zwart-wit denken van je zorgt weer voor een stereotyp wat je najuist wilt voorkomen bij de moslimgemeenschap.

Chapeau.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_61747274
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:12 schreef cerror het volgende:

[..]

3000+ mensen de dood injagen is toch wel even iets anders dan een blonde brabander met een grote bek.

En dat zwart-wit denken van je zorgt weer voor een stereotyp wat je najuist wilt voorkomen bij de moslimgemeenschap.

Chapeau.
Ik heb het over de samenleving ontwrichten , haat zaaien en duidelijk een vijand hebben en die bestrijden

deze 3 lieden hebben hetzelfde kenmerken, alleen bij Wilders onbreekt er doden nog, voorlopig nog
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_61747275
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:10 schreef prupke het volgende:

[..]

ik begrijp je connectie met kinderen krijgen niet?
ik heb ze niet en zal ze ook nooit krijgen .....maar oorlog is gewoon altijd fout!
Zelf persoonlijk zie ik (als er dan oorlog gevoerd moet worden ) liever een woordelijke en psychische oorlog (ook liever niet maar ok) dan een fysieke oorlog.

En is er voorkeur voor fysieke oorlog....dan wel met gelijke wapens ...de vuist bv
Omdat kinderen een perfect voorbeeld van onschuld zijn.

Ik zie alleen maar loze praatjes over superieure cultuur en sterker worden etc. Die bovendien niet eens waar zijn..

Maar is dat het doel van de mens? Of gewoon een samenleving creëren waar een kind bijvoorbeeld veilig in kan opgroeien? En waar je niet constant het gevaar loopt opgeblazen of neergeschoten te worden.

Het is maar welke prioriteiten je stelt.
  vrijdag 19 september 2008 @ 00:13:47 #161
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61747281
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:09 schreef Meki het volgende:

[..]

Dat zijn een enkeling en dat zijn Nederlanders en die zijn niet aanspreekbaar op een groep of wel soms.
Natuurlijk niet, maar ze zijn wel beeldvormend voor veel mensen. Wilders springt erop in, maar hij is niet degene die het negatieve imago van Moslims schept. Hij houdt het wel in stand omdat zijn politieke carriere erop is gebaseerd.
pi_61747285
quote:

[..]

Chapeau.
LIMBURGER!!!!
pi_61747300
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:11 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Daarmee is je antwoord eigenlijk dus gewoon nee (verder prima hoor)

Natuurlijk slaat de vraag "zou je Wilders een hand geven" op een situatie waarin het normaal zou zijn iemand een hand te geven.

Daarmee is mijn antwoord dus gewoon ja.
pi_61747308
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:10 schreef dutchgal het volgende:

[..]

ik denk bijvoorbeeld helemaal niet zo over moslims...maar ik heb wel het idee dat jij jezelf in een hokje hebt geplaatst..en wat we ook zeggen..daar haal jij jezelf niet meer uit...
Ik doe mee aan de samenleving ik werk, ik zorg voor mijn familie ik doe een studie en werk
Maar ik haat het om als een schuldig te bekeken worden door Nederlanders en dat ik minacht wordt geacht op mijn werk. telkens waar je loopt krijg je te horen dat JIJ er niet bijhoort.
  vrijdag 19 september 2008 @ 00:15:19 #165
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61747316
quote:

[..]

Chapeau.
Brabander?
pi_61747318
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:13 schreef IHVK het volgende:

[..]

Omdat kinderen een perfect voorbeeld van onschuld zijn.

Ik zie alleen maar loze praatjes over superieure cultuur en sterker worden etc. Die bovendien niet eens waar zijn..

Maar is dat het doel van de mens? Of gewoon een samenleving creëren waar een kind bijvoorbeeld veilig in kan opgroeien? En waar je niet constant het gevaar loopt opgeblazen of neergeschoten te worden.

Het is maar welke prioriteiten je stelt.
Ik dnek dat ik je begrijp ...maar dat heeft niet perse iets te maken met kinderen krijgen....
pi_61747322
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:10 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

En waarom heeft WOI onze superieure cultuur dan niet sterker gemaakt? Het was namelijk de opmaat naar een ongekende barbarij...
In de Duitse visie omdat ie nog niet uitgevochten was op het moment van de wapenstilstand en winnaar en verliezer dus eigenlijk door de jury en niet op het speelverld bepaald zijn.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 september 2008 @ 00:16:14 #168
163650 Greys
pi_61747341
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:14 schreef prupke het volgende:

[..]

LIMBURGER!!!!
Discriminatie!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61747343
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:13 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, maar ze zijn wel beeldvormend voor veel mensen. Wilders springt erop in, maar hij is niet degene die het negatieve imago van Moslims schept. Hij houdt het wel in stand omdat zijn politieke carriere erop is gebaseerd.
En daarom is hij levensgevaarlijk levensgevaarlijk dat hij de doodstraf verdient, hij is een gevaar voor de mensenlevens in Nederland.
  vrijdag 19 september 2008 @ 00:17:05 #170
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_61747361
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:15 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik doe mee aan de samenleving ik werk, ik zorg voor mijn familie ik doe een studie en werk
Maar ik haat het om als een schuldig te bekeken worden door Nederlanders en dat ik minacht wordt geacht op mijn werk. telkens waar je loopt krijg je te horen dat JIJ er niet bijhoort.
En ik haat het om over het Kerkplein te lopen hier en voor kaaskop uitgemaakt te worden door een paar marokkaanse jongeren.
Ik trek me er geen ruk van aan, dat zij geen opvoeding hebben gekregen kan ik niets aan doen.

Hoe je het ook went of keert, je lult jezelf een slachtofferrol in.
pi_61747366
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:14 schreef IHVK het volgende:

[..]

Daarmee is mijn antwoord dus gewoon ja.
dan moet je voortaan niet veinzen de vraag niet te snappen.
pi_61747371
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:15 schreef prupke het volgende:

[..]

Ik dnek dat ik je begrijp ...maar dat heeft niet perse iets te maken met kinderen krijgen....
Je hoeft heus geen kinderen te krijgen hoor van mij.

Een neefje nichtje of kennis is ook al voldoende om te begrijpen wat ik bedoel, maar blijkbaar niet voor onze stierenvechter.
pi_61747379
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:17 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

dan moet je voortaan niet veinzen de vraag niet te snappen.
Ik heb de vraag niet gelezen.
  vrijdag 19 september 2008 @ 00:18:05 #174
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_61747383
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:15 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Brabander?
Jongen, van mijn part komt hij uit smurfenland.
pi_61747384
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Discriminatie!
Geen discriminatie ...no way...

tis meer van indentificatie voor gasten boven de rivieren

mensen die lullen zijn brabanders
mensen die zingend lullen zijn limburgers
pi_61747387
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:10 schreef dutchgal het volgende:

[..]

Natuurlijk plaatst Meki zichzelf in een hokje. Zo heb ik bv ook flinke kritiek op het straattuig wat de randstad terroriseert, en is ook godsdienstkritiek (en dus islamkritiek) mij niet vreemd, ben ik van mening dat de westerse waarden de beschaafdste zijn die we wereldwijd hebben. Dat zou je allemaal ook als Wilderiaans kunnen bestempelen, maar zijn oplossing is de mijne niet. Al die nieuwe inwoners zjn wat mij betreft gewoon welkom, maar ik zie wel graag dat er volwassen eisen aan ze gesteld worden, dat ze volwaardig deelnemen aan de samenleving (als gelijken dus) en dat ze onze waarden overnemen. En waarom zou dat niet kunnen?
  vrijdag 19 september 2008 @ 00:18:44 #177
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61747395
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:18 schreef cerror het volgende:

[..]

Jongen, van mijn part komt hij uit smurfenland.
smurfenhater!
pi_61747400
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:17 schreef IHVK het volgende:

[..]

Je hoeft heus geen kinderen te krijgen hoor van mij.

Een neefje nichtje of kennis is ook al voldoende om te begrijpen wat ik bedoel, maar blijkbaar niet voor onze stierenvechter.
naastenliefde dus
pi_61747402
Ik zit net onder de rivier de Maas in Rotterdam, dus niet voor mij.
pi_61747406
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:17 schreef cerror het volgende:

[..]

En ik haat het om over het Kerkplein te lopen hier en voor kaaskop uitgemaakt te worden door een paar marokkaanse jongeren.
Ik trek me er geen ruk van aan, dat zij geen opvoeding hebben gekregen kan ik niets aan doen.

Hoe je het ook went of keert, je lult jezelf een slachtofferrol in.
Nou jij bent er geen slachtoffer van, Ik heb geen enkele Moslimpartij in de tweede kamer gezien die zegt dat Nederlanders zoals jij maar eens snel de bijbel moet verschuren en dat jij maar moet gaan trouwen in het buitenland, en die hetzelfde partij heeft niet gezegd dat je autochtone voetbalsupporters neer mag schieten
  vrijdag 19 september 2008 @ 00:19:49 #181
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61747414
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:16 schreef Meki het volgende:

[..]

En daarom is hij levensgevaarlijk levensgevaarlijk dat hij de doodstraf verdient, hij is een gevaar voor de mensenlevens in Nederland.
Ziek Meki, je bent ziek in je hoofd. Lijkt me dat dit met deze opmerking wel een slotje / ban verdient?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 september 2008 @ 00:20:15 #182
163650 Greys
pi_61747421
quote:

[..]

Toe maar, de doodstraf nog wel!

Stiekem hoop ik nog altijd dat jij je doodrot (anders krijgen we dat weer maar je dood lachen is gewoon een uitdrukking) zit te lachen achter je computer om ons allen die er serieus op ingaan omdat jouw hele act een geintje is. Maar dat is tegen beter weten in ben ik bang.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 19 september 2008 @ 00:20:28 #183
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_61747424
quote:

[..]

Omdat zijn woorden haat en geweld uitlokken bij bepaalde moslims?
Ik hoor Hans Teeuwen bijvoorbeeld al tijden christenhonden zeggen.... vreemd genoeg nog niet omgelegd door een Jezusfreak.
Oh ja, moslims werken volgens jou iets anders blijkbaar.

Rot toch op, je haalt zelf de moslimgemeenschap naar beneden.
pi_61747429
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:18 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Natuurlijk plaatst Meki zichzelf in een hokje. Zo heb ik bv ook flinke kritiek op het straattuig wat de randstad terroriseert, en is ook godsdienstkritiek (en dus islamkritiek) mij niet vreemd, ben ik van mening dat de westerse waarden de beschaafdste zijn die we wereldwijd hebben. Dat zou je allemaal ook als Wilderiaans kunnen bestempelen, maar zijn oplossing is de mijne niet. Al die nieuwe inwoners zjn wat mij betreft gewoon welkom, maar ik zie wel graag dat er volwassen eisen aan ze gesteld worden, dat ze volwaardig deelnemen aan de samenleving (als gelijken dus) en dat ze onze waarden overnemen. En waarom zou dat niet kunnen?
Nou wij worden in die hokje gedrukt
Jij hoort er niet bij , scheer je weg naar je eigen land toe
pi_61747444
quote:

[..]

meki...hij heeft nog niks gedaan.....en jij geeft hem de doodstraf...enneh...dat maakt jou als persoon nu wel beter dan hem?
pi_61747447
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:15 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

In de Duitse visie omdat ie nog niet uitgevochten was op het moment van de wapenstilstand en winnaar en verliezer dus eigenlijk door de jury en niet op het speelverld bepaald zijn.
Vergeet de dolkstootlegende niet he, heel belangrijk. Maar wat ik bedoel is dat we helemaal niet kunnen controleren wat een oorlog zaait. Doe maar niet dan.
pi_61747451
Uh Meki, de doodstraf gaat een beetje heel erg ver ?
pi_61747454
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:10 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

In het Westen wordt wrs toch onvoldoende ingezien dat niet-Westersen niet direct warm lopen voor onze superioriteit, vanwege bepaalde hoofdstukken uit de geschiedenis.
Dit hoewel ik wel denk dat de wetenschap en technologie uit het Westen, het onderwijs, tal van andere (culturele) facetten van onze samenlevingen weldegelijk als superieur beschouwd kunnen worden.
I´m back.
pi_61747455
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:19 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Ziek Meki, je bent ziek in je hoofd. Lijkt me dat dit met deze opmerking wel een slotje / ban verdient?
een ban verdienen hiervoor,
  vrijdag 19 september 2008 @ 00:21:46 #190
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_61747457
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:19 schreef Meki het volgende:

[..]

Nou jij bent er geen slachtoffer van, Ik heb geen enkele Moslimpartij in de tweede kamer gezien die zegt dat Nederlanders zoals jij maar eens snel de bijbel moet verschuren
OMDAT JE GODVERREDOMME IN NEDERLAND WOONT JA!
Godkolere!

Fatima te paard wat ben je een ignorant stuk vreten!
Of mag dat niet zeggen omdat je aan de ramadan zit en het je gevoelens kwetst.
Kind.
pi_61747469
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:20 schreef cerror het volgende:

[..]

Omdat zijn woorden haat en geweld uitlokken bij bepaalde moslims?
Ik hoor Hans Teeuwen bijvoorbeeld al tijden christenhonden zeggen.... vreemd genoeg nog niet omgelegd door een Jezusfreak.
Oh ja, moslims werken volgens jou iets anders blijkbaar.

Rot toch op, je haalt zelf de moslimgemeenschap naar beneden.
Hans teeuwen is een grappenmaker, Wilders is een leider die haatzaaiende oproepen doet tegen de Moslims
pi_61747473
quote:

[..]

De doodstraf voeren ze uit in marokko toch?
nou Meki : Ga naar je 2e paspoortland , zorg dat je wilders daar krijgt en ga voor de rest van je leven vechten voor je geloof.

SUCCES.
pi_61747479
Meki is niet de enige moslim in dit topic en dat hij nogal apart uit de hoek komt wisten we al.

Ik ben ook moslim-allochtoon.
pi_61747480
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:21 schreef cerror het volgende:

[..]

Godkolere!

Kind.
Jah natuurlijk , maar heb je een partij gezien die autochtone Nederlanders verbiedt te handelen ?
pi_61747490
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:20 schreef Meki het volgende:

[..]

Nou wij worden in die hokje gedrukt
Jij hoort er niet bij , scheer je weg naar je eigen land toe
Ik bv zeg dat toch niet? En ik ben echt niet de enige.
pi_61747493
Wilders is gevaarlijk Meki, maar door zulke domme opmerkingen zorg je er alleen maar voor dat zijn aanhang groeit.

Erg dom.
pi_61747497
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:21 schreef cerror het volgende:

[..]

Godkolere!

Kind.
Moslims mogen iedereen en alles voor wat dan ook uitmaken, dat heet godsdienstvrijheid. Jij mag diezelfde bewoordingen niet terug gebruiken, want dan toon je geen respect.

Mooi man, religieuze standpunten.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_61747503
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:24 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik bv zeg dat toch niet? En ik ben echt niet de enige.
pi_61747505
hey meki ik ben nog steeds benieuwd...voel jij je nu een beter mens dan wilders?
jij geeft hem de doodstraf..en hij heeft nog helemaal niks gedaan behalve roepen!!!
pi_61747510
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:24 schreef IHVK het volgende:
Wilders is gevaarlijk Meki, maar door zulke domme opmerkingen zorg je er alleen maar voor dat zijn aanhang groeit.

Erg dom.
Zijn aanhang groeit vanwege omdat mensen in zijn gevaarlijke punten geloven.
Hij zegt Moslims zijn slecht, dan geloven zijn aanhangers dat ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')