Ik ben een tweederangsburger in Nederland als WIlders aan de macht komtquote:Op donderdag 18 september 2008 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh en nog even over dat 'tweederangs burger'.
Kruip toch eens uit je slachtofferrol. Je bent pas een tweederangs burger als je zelf besluit zo door het leven te gaan, je zo te gaan gedragen en voelen. Je dicht Wilders véél te veel macht toe zelf, op deze manier.
Zie je dat dan niet?
quote:Op donderdag 18 september 2008 23:02 schreef Adelante het volgende:
Hitler was toch nog vrij gematigd in zijn beginjaren, dat station is Wilders al gepasseerd.
Vertrouwen in de bevolking is er niet meer, een half miljoen die op deze racist durft te stemmen en het wordt steeds meer en meer. dat is nou waarom de Moslims in Nederland zich zorgen moeten maken.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:20 schreef Adfundum het volgende:
Je vergeet dat Wilders, in tegenstelling tot Hitler het charisma heeft van een zak rotte aardappelen.
Het is een haatzaaier maar hij zal nooit aan de macht komen, zoveel vertrouwen heb ik nog wel in de bevolking van Nederland. Dat hij zo hoog in de peilingen staat komt alleen omdat de huidige regering er een potje van maakt.
Nou absoluut wel en ik heb al zijn standpunten bij elkaar neergezet en die komen overeen met Hitler en daarom is hij de opvolger van Hitlerquote:Op donderdag 18 september 2008 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat begreep ik
Maar jij kunt toch niet hier even in je eentje gaan zitten bepalen dat Wilders absoluut, zonder enige twijfel, de opvolger van Hitler is/zal zijn? Je mag het denken, maar je kunt het niet als feit brengen.
Nou als de je de OP leest dan zie je dat ik gelijk heb, kijk maar eens naar de standpunten van Wildersquote:Op donderdag 18 september 2008 23:21 schreef SpecialK het volgende:
meki. Hoe doe je dat toch steeds maar weer precies de verkeerde mening hebben? Het lijkt wel alsof je stiekum wel helemaal snapt hoe het zit en dat gebruikt om precies het tegenovergestelde als waarheid te verkondigen.
Zelfs de grootste idioten hebben in 7 op de 100 topics die ze aanmaken nog wel eens een goed punt maar bij jou is dat echt compleet afwezig.
Ik heb je OP gelezen maar nee. Je snapt er echt he-le-maal niks van.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou als de je de OP leest dan zie je dat ik gelijk heb, kijk maar eens naar de standpunten van Wilders
Kijk jij wel eens televisie?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben een tweederangsburger in Nederland als WIlders aan de macht komt
Wij zullen alle rechten verliezen en wij zullen minacht worden door Wilders en zijn aanhangers
elke problemen in Nederland zijn wij ervoor verantwoordelijk.
Wilders die nooit aangepakt wordt in de kamer mag zijn propogandische gevaarlijke ideeen aan de Nederlanders te propoganderen.
Ik doe niet anders.quote:reageer eens daarop
Oke, ik heb geprobeerd normaal met je in discussie te gaan, maar ik geef het (weer) opquote:Op donderdag 18 september 2008 23:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou absoluut wel en ik heb al zijn standpunten bij elkaar neergezet en die komen overeen met Hitler en daarom is hij de opvolger van Hitler
Geen enkele Moslim zal zijn bondgenoot zijn van Wilders
W8 maar over 10 jaar en dan zul je zeker zeggen dat ik gelijk heb, Hij zit nu gratis reclame en te propoganderen voor zijn plannen,. Hij huurt Telegraaf in zodat Telegraaf als enige krant alleen de negatieve nieuws over de Moslims schrijft.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk jij wel eens televisie?
Lees je wel eens kranten?
Wilders wordt vaak zat aangepakt in de kamer. Vaak terecht, soms wat mij betreft onterecht.
Zijn motie van wantrouwen is vandaag toch ook weer massaal afgekeurd?
Zoals al zijn moties? Wat nou 'niet aangepakt'?
Nogmaals, jij dicht hem veel te veel macht toe.
Zelfs al komt Wilders 'aan de macht' zoals jij het stelt, dan nog altijd is het in dit land niet zo dat één iemand het volledig voor het zeggen heeft. Er is een heel kabinet, jij denkt dat die ineens allemaal als een blad aan een boom omgaan en volledig achter Wilders zijn ideeën gaan staan?
[..]
Ik doe niet anders.
Het joodse wereldcomplot?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:11 schreef Scaurus het volgende:
Meki, al eens met de gedachte gespeeld dat achter de PVV en indeed de hele rechtse lobby alleen maar Joodse haakneuzen zitten? Lijkt me voor iemand als jij een realistische gedachte.
iedereen die rel schopt mag van mij het land uit, zoals ze vroeger gevangen naar Australie stuurden bijv. zet alle moslims maar ook rechts en links extremisten maar op een eiland, texel ofzo en laten ze daar hun problemen uitvechten.. wordt tijd dat mensen respect voor mekaar gaan krijgen en niet een reden vinden om iemand te vermoorden of te bedreigen etc etc.. ik ken genoeg moslims die zich aan de wet houden dus die hoeven zich ook niet aangesproken te voelen. Je hebt je gewoon aan de regels te houden van dit land en als je dat niet doet en je komt uit een ander land dan ben je hier te gast, zo simpel is het. en dat weet jij ook wel denk ik. Of zullen we morgen eens verhuizen naar Iran of Libie en daar eens onze normen en waarden gaan uitoefenen zoals sommige figuren dat in Gouda doen.. moet je zien hoeveel Wilders's je daar hebt.. maar daar hoor je jou niet over..quote:Op donderdag 18 september 2008 23:17 schreef Meki het volgende:
[..]
''We willen genoeg. De grenzen dicht, geen islamieten meer Nederland in, veel moslims Nederland uit, denaturalisatie van islamitische criminelen.''
Daglbad De Pers, februari 2007
Dus jij vindt dat als er geen extreministen zijn dan geen Wilders
Hoe zie jij deze zin dan ? Waar maakt Wilders een verschil tussen Moslims en extreministen
Hoe kijk jij tegen de Christelijke extreminsten o.a Extreem rechts ??
Meki, als je gelijk hebt ga ik over 10 jaar samen met je in het verzet, maar tot op heden geloof ik er geen reet van dat we op de rand van een nieuwe Europese oorlog staan.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:29 schreef Meki het volgende:
[..]
W8 maar over 10 jaar en dan zul je zeker zeggen dat ik gelijk heb, Hij zit nu gratis reclame en te propoganderen voor zijn plannen,. Hij huurt Telegraaf in zodat Telegraaf als enige krant alleen de negatieve nieuws over de Moslims schrijft.
Was het maar waar. Het zou het westen goed doen als het wel zo was.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:31 schreef Diederik_Duck het volgende:
...tot op heden geloof ik er geen reet van dat we op de rand van een nieuwe Europese oorlog staan.
Nogmaals dit is geen antwoord op de vraagquote:Op donderdag 18 september 2008 23:30 schreef kawotski het volgende:
[..]
iedereen die rel schopt mag van mij het land uit, zoals ze vroeger gevangen naar Australie stuurden bijv. zet alle moslims maar ook rechts en links extremisten maar op een eiland, texel ofzo en laten ze daar hun problemen uitvechten.. wordt tijd dat mensen respect voor mekaar gaan krijgen en niet een reden vinden om iemand te vermoorden of te bedreigen etc etc.. ik ken genoeg moslims die zich aan de wet houden dus die hoeven zich ook niet aangesproken te voelen. Je hebt je gewoon aan de regels te houden van dit land en als je dat niet doet en je komt uit een ander land dan ben je hier te gast, zo simpel is het. en dat weet jij ook wel denk ik. Of zullen we morgen eens verhuizen naar Iran of Libie en daar eens onze normen en waarden gaan uitoefenen zoals sommige figuren dat in Gouda doen.. moet je zien hoeveel Wilders's je daar hebt.. maar daar hoor je jou niet over..
Waar zie jij staan dat alle criminelen mogen blijven en spelen..quote:Op donderdag 18 september 2008 23:32 schreef Klautje het volgende:
Opflikkeren Meki, die koppige allochtonen moeten ook het land uit. En ik ben zelf ook allochtoon, moet je nagaan.
Wilders kent de democratie en de gevaren daarvan heel goedquote:Op donderdag 18 september 2008 23:31 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Meki, als je gelijk hebt ga ik over 10 jaar samen met je in het verzet, maar tot op heden geloof ik er geen reet van dat we op de rand van een nieuwe Europese oorlog staan.
Volgens Wilders welquote:Op donderdag 18 september 2008 23:34 schreef Wheelgunner het volgende:
Maar Moslims zijn dus tweederangs burgers? Moeten die dan ook hun zitplaats in de trein aan mij afstaan enzo? Mogen ze dan uberhaupt wel op fok posten?
Denk jij dat Wilders zo'n pak hem beet ongeveer 20 % van de wereldbevolking kan wegvegen/pesten/krijgen?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is de begin van Wilders, als hij zo doorgaat ben jij verlost van alle Moslims
Maar die Wilders die vraag er toch echt om..quote:Op donderdag 18 september 2008 23:22 schreef Wheelgunner het volgende:
Trouwens; Ad Hitlerum, zwaktebod.
Niet van de aardbodem. Wel van Nederland.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:35 schreef prupke het volgende:
[..]
Denk jij dat Wilders zo'n pak hem beet ongeveer 20 % van de wereldbevolking kan wegvegen/pesten/krijgen?
Jij bent wel heel bang moet ik zeggen...
Negeren helpt niet, je kan Osama Bin laden ook niet negeren, kijk wat hij heeft aangericht hij is jaren genegeerd door de hele wereld en dan slaat hij toe..quote:Op donderdag 18 september 2008 23:34 schreef cerror het volgende:
Moslims die zichzelf de slachtofferrol inlullen ipv hem te negeren en gewoon hun leven te leiden zoals gematigd islam dat hun vertelt, zijn degenen die Nederland moet houden.
Inderdaad. Als het hem zou lukken, zou het een prestatie van formaat zijn.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:35 schreef prupke het volgende:
[..]
Denk jij dat Wilders zo'n pak hem beet ongeveer 20 % van de wereldbevolking kan wegvegen/pesten/krijgen?
Welnee, een dergelijke interne oorlog zal voor enorm veel ellende gaan zorgen, vergeleken waarbij irak een vakantieoord is. De oplossing ligt heel ergens anders: veel meer staan voor de eigen waarden (wég met cultuurrelativisme!), afrekenen met flauwekul gedoogbeleid, racistisch ingegeven handje boven het hoofd houden van bepaalde importgroepen, en opschonen van het justitieel apparaat.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Was het maar waar. Het zou het westen goed doen als het wel zo was.
Wilders kan op de manier van de democratie te misbruiken en te verwerpen alle kanten opquote:Op donderdag 18 september 2008 23:35 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik hoef niks te leren. Ik leef prima samen met mijn moslimse buren. Maar ik heb net zo goed het recht hun religie de kanker in te schelden als ik daar gegronde redenen voor heb.quote:
jij bent geen slachtofferquote:Op donderdag 18 september 2008 23:37 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Wat boeit het me nou wat hij vindt....
Ik denk dat Wilders veel meer een democraat is dan jij denkt, en zeker veel meer een democraat dan Hitler was (die was nl helegaar geen democraat).quote:Op donderdag 18 september 2008 23:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Wilders kent de democratie en de gevaren daarvan heel goed
, Hij weet hoe de democratie kan worden verworpen en hoe je de democratie kan misbruiken en dat is een gevaar een gevaar voor alle Moslims. en voor de Nederlanders
Die is goed man.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:39 schreef Pony-Lover het volgende:
Zeg Meki, mag jij eigenlijk wel topic's openen tijdens de ramadan?
Meen je dat nou?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar die Wilders die vraag er toch echt om..
Je kan er echt vrij moeilijk omheen.
Een oorlog in Europa dient een veel breder doel. Het zou het decadente fin-de-siecle gevoel dat heerst wegnemen. Er is op de lange termijn geen enkel land slechter geworden van een oorlog. Oorlog schift en maakt wederom duidelijk waar het om draait in het leven. Namelijk overleven. Niet de vrijmibo, de files op dinsdag of de extra bijtellingen van het pensioengat.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:37 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Welnee, een dergelijke interne oorlog zal voor enorm veel ellende gaan zorgen, vergeleken waarbij irak een vakantieoord is. De oplossing ligt heel ergens anders: veel meer staan voor de eigen waarden (wég met cultuurrelativisme!), afrekenen met flauwekul gedoogbeleid, racistisch ingegeven handje boven het hoofd houden van bepaalde importgroepen, en opschonen van het justitieel apparaat.
Oi meki had het over alle moslimsquote:Op donderdag 18 september 2008 23:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niet van de aardbodem. Wel van Nederland.
En we moeten juist leren samenleven.
Deze toonzetting gaat het niet echt worden ben ik bang.
Jij toch ook niet? Dat hij jou een tweederangs burger vindt maakt geen bal uit, laat hem lekker roepen.quote:
Hij weet hoe hij dan kan misbruiken, en de democratie kan verwerpenquote:Op donderdag 18 september 2008 23:40 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik denk dat Wilders veel meer een democraat is dan jij denkt, en zeker veel meer een democraat dan Hitler was (die was nl helegaar geen democraat).
Ongelovigen dien je als stront te behandelen ("en doodt hen, waar gij hen ook vindt!") , zo heeft de Pedofiele Profeet Meki zelf toevertrouwt. Ook, nee JUIST, tijdens de "heilige maand".quote:Op donderdag 18 september 2008 23:39 schreef Pony-Lover het volgende:
Zeg Meki, mag jij eigenlijk wel topic's openen tijdens de ramadan?
waarom moet iedereen in Nederland wonen, dat is toch echt niet omdat men de regen en de kou zo geweldig vind..quote:
je moet toch een keer naar Mekka, dus kan je beter daar gaan wonen, is ook een zee van ruimte en je hebt daar geen Wilders maar alle vrijheid van de islamitische republiek.. zie het probleem niet als je een echte moslim bent..quote:geen islamieten meer Nederland in, [b]veel moslims Nederland uit
dat is om te zien hoe het land van je andere nationaliteit met jou omgaat.. die waarderen je fratsen als crimineel vast wel..quote:denaturalisatie van islamitische criminelen.''
ik voel me aangesproken als moslimquote:Op donderdag 18 september 2008 23:42 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Jij toch ook niet? Dat hij jou een tweederangs burger vindt maakt geen bal uit, laat hem lekker roepen.
Mag ik je iets vragen Meki?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Wilders kan op de manier van de democratie te misbruiken en te verwerpen alle kanten op
Natuurlijk ben ik bang, ik ben mijn toekomst in Nederland niet veilig gesteld.
nou nou nou, niet iedere moslim is zwakbegaafdquote:Op donderdag 18 september 2008 23:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ongelovigen dien je als stront te behandelen ("en doodt hen, waar gij hen ook vindt!") , zo heeft de Pedofiele Profeet Meki zelf toevertrouwt. Ook, nee JUIST, tijdens de "heilige maand".
Mooi man, islam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |