abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 september 2008 @ 23:21:43 #51
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_61745919
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh en nog even over dat 'tweederangs burger'.
Kruip toch eens uit je slachtofferrol. Je bent pas een tweederangs burger als je zelf besluit zo door het leven te gaan, je zo te gaan gedragen en voelen. Je dicht Wilders véél te veel macht toe zelf, op deze manier.
Zie je dat dan niet?
Ik ben een tweederangsburger in Nederland als WIlders aan de macht komt
Wij zullen alle rechten verliezen en wij zullen minacht worden door Wilders en zijn aanhangers
elke problemen in Nederland zijn wij ervoor verantwoordelijk.

Wilders die nooit aangepakt wordt in de kamer mag zijn propogandische gevaarlijke ideeen aan de Nederlanders te propoganderen.

reageer eens daarop
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  donderdag 18 september 2008 @ 23:22:06 #53
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61745923
Trouwens; Ad Hitlerum, zwaktebod.
pi_61745955
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:02 schreef Adelante het volgende:
Hitler was toch nog vrij gematigd in zijn beginjaren, dat station is Wilders al gepasseerd.
De putsch van '23 gematigd?
pi_61745958
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:20 schreef Adfundum het volgende:
Je vergeet dat Wilders, in tegenstelling tot Hitler het charisma heeft van een zak rotte aardappelen.
Het is een haatzaaier maar hij zal nooit aan de macht komen, zoveel vertrouwen heb ik nog wel in de bevolking van Nederland. Dat hij zo hoog in de peilingen staat komt alleen omdat de huidige regering er een potje van maakt.
Vertrouwen in de bevolking is er niet meer, een half miljoen die op deze racist durft te stemmen en het wordt steeds meer en meer. dat is nou waarom de Moslims in Nederland zich zorgen moeten maken.
pi_61745996
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat begreep ik
Maar jij kunt toch niet hier even in je eentje gaan zitten bepalen dat Wilders absoluut, zonder enige twijfel, de opvolger van Hitler is/zal zijn? Je mag het denken, maar je kunt het niet als feit brengen.
Nou absoluut wel en ik heb al zijn standpunten bij elkaar neergezet en die komen overeen met Hitler en daarom is hij de opvolger van Hitler

Geen enkele Moslim zal zijn bondgenoot zijn van Wilders
pi_61746019
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:21 schreef SpecialK het volgende:
meki. Hoe doe je dat toch steeds maar weer precies de verkeerde mening hebben? Het lijkt wel alsof je stiekum wel helemaal snapt hoe het zit en dat gebruikt om precies het tegenovergestelde als waarheid te verkondigen.

Zelfs de grootste idioten hebben in 7 op de 100 topics die ze aanmaken nog wel eens een goed punt maar bij jou is dat echt compleet afwezig.
Nou als de je de OP leest dan zie je dat ik gelijk heb, kijk maar eens naar de standpunten van Wilders
  donderdag 18 september 2008 @ 23:26:32 #58
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_61746065
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:25 schreef Meki het volgende:

[..]

Nou als de je de OP leest dan zie je dat ik gelijk heb, kijk maar eens naar de standpunten van Wilders
Ik heb je OP gelezen maar nee. Je snapt er echt he-le-maal niks van.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_61746074
er zullen altijd mensen zijn in de politiek met zulke extreme meningen.
het ligt er maar net aan hoe je daar zelf mee omgaat toch?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 september 2008 @ 23:27:11 #60
163650 Greys
pi_61746092
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:22 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik ben een tweederangsburger in Nederland als WIlders aan de macht komt
Wij zullen alle rechten verliezen en wij zullen minacht worden door Wilders en zijn aanhangers
elke problemen in Nederland zijn wij ervoor verantwoordelijk.

Wilders die nooit aangepakt wordt in de kamer mag zijn propogandische gevaarlijke ideeen aan de Nederlanders te propoganderen.
Kijk jij wel eens televisie?
Lees je wel eens kranten?
Wilders wordt vaak zat aangepakt in de kamer. Vaak terecht, soms wat mij betreft onterecht.
Zijn motie van wantrouwen is vandaag toch ook weer massaal afgekeurd?
Zoals al zijn moties? Wat nou 'niet aangepakt'?

Nogmaals, jij dicht hem veel te veel macht toe.
Zelfs al komt Wilders 'aan de macht' zoals jij het stelt, dan nog altijd is het in dit land niet zo dat één iemand het volledig voor het zeggen heeft. Er is een heel kabinet, jij denkt dat die ineens allemaal als een blad aan een boom omgaan en volledig achter Wilders zijn ideeën gaan staan?
quote:
reageer eens daarop
Ik doe niet anders.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 september 2008 @ 23:28:16 #61
163650 Greys
pi_61746129
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:24 schreef Meki het volgende:

[..]

Nou absoluut wel en ik heb al zijn standpunten bij elkaar neergezet en die komen overeen met Hitler en daarom is hij de opvolger van Hitler

Geen enkele Moslim zal zijn bondgenoot zijn van Wilders
Oke, ik heb geprobeerd normaal met je in discussie te gaan, maar ik geef het (weer) op
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61746146
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Kijk jij wel eens televisie?
Lees je wel eens kranten?
Wilders wordt vaak zat aangepakt in de kamer. Vaak terecht, soms wat mij betreft onterecht.
Zijn motie van wantrouwen is vandaag toch ook weer massaal afgekeurd?
Zoals al zijn moties? Wat nou 'niet aangepakt'?

Nogmaals, jij dicht hem veel te veel macht toe.
Zelfs al komt Wilders 'aan de macht' zoals jij het stelt, dan nog altijd is het in dit land niet zo dat één iemand het volledig voor het zeggen heeft. Er is een heel kabinet, jij denkt dat die ineens allemaal als een blad aan een boom omgaan en volledig achter Wilders zijn ideeën gaan staan?
[..]

Ik doe niet anders.
W8 maar over 10 jaar en dan zul je zeker zeggen dat ik gelijk heb, Hij zit nu gratis reclame en te propoganderen voor zijn plannen,. Hij huurt Telegraaf in zodat Telegraaf als enige krant alleen de negatieve nieuws over de Moslims schrijft.
pi_61746168
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:11 schreef Scaurus het volgende:
Meki, al eens met de gedachte gespeeld dat achter de PVV en indeed de hele rechtse lobby alleen maar Joodse haakneuzen zitten? Lijkt me voor iemand als jij een realistische gedachte.
Het joodse wereldcomplot?
pi_61746178
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:17 schreef Meki het volgende:

[..]

''We willen genoeg. De grenzen dicht, geen islamieten meer Nederland in, veel moslims Nederland uit, denaturalisatie van islamitische criminelen.''
Daglbad De Pers, februari 2007

Dus jij vindt dat als er geen extreministen zijn dan geen Wilders

Hoe zie jij deze zin dan ? Waar maakt Wilders een verschil tussen Moslims en extreministen
Hoe kijk jij tegen de Christelijke extreminsten o.a Extreem rechts ??
iedereen die rel schopt mag van mij het land uit, zoals ze vroeger gevangen naar Australie stuurden bijv. zet alle moslims maar ook rechts en links extremisten maar op een eiland, texel ofzo en laten ze daar hun problemen uitvechten.. wordt tijd dat mensen respect voor mekaar gaan krijgen en niet een reden vinden om iemand te vermoorden of te bedreigen etc etc.. ik ken genoeg moslims die zich aan de wet houden dus die hoeven zich ook niet aangesproken te voelen. Je hebt je gewoon aan de regels te houden van dit land en als je dat niet doet en je komt uit een ander land dan ben je hier te gast, zo simpel is het. en dat weet jij ook wel denk ik. Of zullen we morgen eens verhuizen naar Iran of Libie en daar eens onze normen en waarden gaan uitoefenen zoals sommige figuren dat in Gouda doen.. moet je zien hoeveel Wilders's je daar hebt.. maar daar hoor je jou niet over..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_61746215
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:29 schreef Meki het volgende:

[..]

W8 maar over 10 jaar en dan zul je zeker zeggen dat ik gelijk heb, Hij zit nu gratis reclame en te propoganderen voor zijn plannen,. Hij huurt Telegraaf in zodat Telegraaf als enige krant alleen de negatieve nieuws over de Moslims schrijft.
Meki, als je gelijk hebt ga ik over 10 jaar samen met je in het verzet, maar tot op heden geloof ik er geen reet van dat we op de rand van een nieuwe Europese oorlog staan.
pi_61746224
Wat je ook van Wilders en zijn "visie" dan wel gebrek daaraan ( ) en zijn "oplossingen" mag denken, zijn optreden gisteren in de Tweede Kamer was fenomenaal. De gehele Linkse Kerk sprakeloos laten, dat is nog maar weinigen gelukt.

En volkomen terecht. "De tijd van All You Need is Love is voorbij, het wordt tijd voor Jailhouse Rock."

Geniaal.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_61746243
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:31 schreef Diederik_Duck het volgende:

...tot op heden geloof ik er geen reet van dat we op de rand van een nieuwe Europese oorlog staan.
Was het maar waar. Het zou het westen goed doen als het wel zo was.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

donderdag 18 september 2008 @ 23:32:40 #68
217719 Klautje
IK KOM HIER OM TE HATEN GEK
pi_61746255
Opflikkeren Meki, die koppige allochtonen moeten ook het land uit. En ik ben zelf ook allochtoon, moet je nagaan.
© Bafnek
pi_61746256
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:30 schreef kawotski het volgende:

[..]

iedereen die rel schopt mag van mij het land uit, zoals ze vroeger gevangen naar Australie stuurden bijv. zet alle moslims maar ook rechts en links extremisten maar op een eiland, texel ofzo en laten ze daar hun problemen uitvechten.. wordt tijd dat mensen respect voor mekaar gaan krijgen en niet een reden vinden om iemand te vermoorden of te bedreigen etc etc.. ik ken genoeg moslims die zich aan de wet houden dus die hoeven zich ook niet aangesproken te voelen. Je hebt je gewoon aan de regels te houden van dit land en als je dat niet doet en je komt uit een ander land dan ben je hier te gast, zo simpel is het. en dat weet jij ook wel denk ik. Of zullen we morgen eens verhuizen naar Iran of Libie en daar eens onze normen en waarden gaan uitoefenen zoals sommige figuren dat in Gouda doen.. moet je zien hoeveel Wilders's je daar hebt.. maar daar hoor je jou niet over..
Nogmaals dit is geen antwoord op de vraag

''We willen genoeg. De grenzen dicht, geen islamieten meer Nederland in, veel moslims Nederland uit, denaturalisatie van islamitische criminelen.''
Daglbad De Pers, februari 2007

Moslims gaat het hier over

“Iedere niet-westerse allochtoon moet een assimilatiecontract tekenen. Daarin staat precies wat je wel en niet mag doen. Als je daar niet aan voldoet, moet je het land verlaten.”
Geert Wilders, Volkskrant 7 oktober 2006

“Ik ontzeg niemand een gezinsleven. Ook niet-westerse allochtonen niet. Ze mogen trouwen, ze mogen samenwonen. Alleen niet in Nederland.”
Geert Wilders, Volkskrant 7 oktober 2006
pi_61746279
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:32 schreef Klautje het volgende:
Opflikkeren Meki, die koppige allochtonen moeten ook het land uit. En ik ben zelf ook allochtoon, moet je nagaan.
Waar zie jij staan dat alle criminelen mogen blijven en spelen..
Open je ogen en laat je niet misleiden
  donderdag 18 september 2008 @ 23:34:02 #71
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61746297
Maar Moslims zijn dus tweederangs burgers? Moeten die dan ook hun zitplaats in de trein aan mij afstaan enzo? Mogen ze dan uberhaupt wel op fok posten?
pi_61746317
oh ohhhhhhhhhhhh................
  donderdag 18 september 2008 @ 23:34:36 #73
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_61746318
Moslims die zichzelf de slachtofferrol inlullen ipv hem te negeren en gewoon hun leven te leiden zoals gematigd islam dat hun vertelt, zijn degenen die Nederland moet houden.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_61746327
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:31 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Meki, als je gelijk hebt ga ik over 10 jaar samen met je in het verzet, maar tot op heden geloof ik er geen reet van dat we op de rand van een nieuwe Europese oorlog staan.
Wilders kent de democratie en de gevaren daarvan heel goed
, Hij weet hoe de democratie kan worden verworpen en hoe je de democratie kan misbruiken en dat is een gevaar een gevaar voor alle Moslims. en voor de Nederlanders
pi_61746344
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:34 schreef Wheelgunner het volgende:
Maar Moslims zijn dus tweederangs burgers? Moeten die dan ook hun zitplaats in de trein aan mij afstaan enzo? Mogen ze dan uberhaupt wel op fok posten?
Volgens Wilders wel
pi_61746349
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:05 schreef Meki het volgende:

[..]

Het is de begin van Wilders, als hij zo doorgaat ben jij verlost van alle Moslims
Denk jij dat Wilders zo'n pak hem beet ongeveer 20 % van de wereldbevolking kan wegvegen/pesten/krijgen?

Jij bent wel heel bang moet ik zeggen...
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_61746350
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:22 schreef Wheelgunner het volgende:
Trouwens; Ad Hitlerum, zwaktebod.
Maar die Wilders die vraag er toch echt om..

Je kan er echt vrij moeilijk omheen.
pi_61746377
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:35 schreef prupke het volgende:

[..]

Denk jij dat Wilders zo'n pak hem beet ongeveer 20 % van de wereldbevolking kan wegvegen/pesten/krijgen?

Niet van de aardbodem. Wel van Nederland.
En we moeten juist leren samenleven.

Deze toonzetting gaat het niet echt worden ben ik bang.
pi_61746381
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:34 schreef cerror het volgende:
Moslims die zichzelf de slachtofferrol inlullen ipv hem te negeren en gewoon hun leven te leiden zoals gematigd islam dat hun vertelt, zijn degenen die Nederland moet houden.
Negeren helpt niet, je kan Osama Bin laden ook niet negeren, kijk wat hij heeft aangericht hij is jaren genegeerd door de hele wereld en dan slaat hij toe..
zo'n actie is Wilders in staat maar dan erger
pi_61746397
quote:

[..]

Inderdaad. Als het hem zou lukken, zou het een prestatie van formaat zijn.

Helaas jankt Wilders een hoop, maar presteert bar weinig.

pi_61746413
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Was het maar waar. Het zou het westen goed doen als het wel zo was.
Welnee, een dergelijke interne oorlog zal voor enorm veel ellende gaan zorgen, vergeleken waarbij irak een vakantieoord is. De oplossing ligt heel ergens anders: veel meer staan voor de eigen waarden (wég met cultuurrelativisme!), afrekenen met flauwekul gedoogbeleid, racistisch ingegeven handje boven het hoofd houden van bepaalde importgroepen, en opschonen van het justitieel apparaat.
pi_61746415
quote:

[..]

Wilders kan op de manier van de democratie te misbruiken en te verwerpen alle kanten op
Natuurlijk ben ik bang, ik ben mijn toekomst in Nederland niet veilig gesteld.
  donderdag 18 september 2008 @ 23:37:53 #83
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61746424
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:35 schreef Meki het volgende:

[..]

Volgens Wilders wel
Wat boeit het me nou wat hij vindt....
pi_61746452
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:36 schreef IHVK het volgende:
Ik hoef niks te leren. Ik leef prima samen met mijn moslimse buren. Maar ik heb net zo goed het recht hun religie de kanker in te schelden als ik daar gegronde redenen voor heb.

Dat is het mooie van het Westen; daar hoef je niet eenkennig te zijn om toch met mensen te kunnen omgaan.

Vandaar onze superioriteit.

pi_61746453
hey ehm...hij is nog steeds niet aan de macht gekomen hoor...denk je niet dat daar een reden voor is?
pi_61746455
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:37 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Wat boeit het me nou wat hij vindt....
jij bent geen slachtoffer
pi_61746457
Zeg Meki, mag jij eigenlijk wel topic's openen tijdens de ramadan?
pi_61746480
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:34 schreef Meki het volgende:

[..]

Wilders kent de democratie en de gevaren daarvan heel goed
, Hij weet hoe de democratie kan worden verworpen en hoe je de democratie kan misbruiken en dat is een gevaar een gevaar voor alle Moslims. en voor de Nederlanders
Ik denk dat Wilders veel meer een democraat is dan jij denkt, en zeker veel meer een democraat dan Hitler was (die was nl helegaar geen democraat).
pi_61746489
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:39 schreef Pony-Lover het volgende:
Die is goed man.
  donderdag 18 september 2008 @ 23:40:45 #90
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61746497
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:35 schreef IHVK het volgende:

[..]

Maar die Wilders die vraag er toch echt om..

Je kan er echt vrij moeilijk omheen.
Meen je dat nou?
pi_61746515
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:37 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Welnee, een dergelijke interne oorlog zal voor enorm veel ellende gaan zorgen, vergeleken waarbij irak een vakantieoord is. De oplossing ligt heel ergens anders: veel meer staan voor de eigen waarden (wég met cultuurrelativisme!), afrekenen met flauwekul gedoogbeleid, racistisch ingegeven handje boven het hoofd houden van bepaalde importgroepen, en opschonen van het justitieel apparaat.
Een oorlog in Europa dient een veel breder doel. Het zou het decadente fin-de-siecle gevoel dat heerst wegnemen. Er is op de lange termijn geen enkel land slechter geworden van een oorlog. Oorlog schift en maakt wederom duidelijk waar het om draait in het leven. Namelijk overleven. Niet de vrijmibo, de files op dinsdag of de extra bijtellingen van het pensioengat.

Maar om kogels suizend om je oren, het vergaren van je dagelijkse kostje vreten en het veiligstellen van je broodnodige grondstoffen.

pi_61746518
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:36 schreef IHVK het volgende:

[..]

Niet van de aardbodem. Wel van Nederland.

Deze toonzetting gaat het niet echt worden ben ik bang.
Oi meki had het over alle moslims ( en dat zijn er nog al wat vandaar mijn reactie )

Maar goed , wat je zegt : we moeten leren samenleven!
Hoe doe je dat?

Hoe kan je nu goed samenleven met zijn allen in dit landje?
pi_61746526
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:40 schreef IHVK het volgende:

[..]

Die is goed man.
ja
  donderdag 18 september 2008 @ 23:42:18 #94
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61746537
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:39 schreef Meki het volgende:

[..]

jij bent geen slachtoffer
Jij toch ook niet? Dat hij jou een tweederangs burger vindt maakt geen bal uit, laat hem lekker roepen.
pi_61746577
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:40 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik denk dat Wilders veel meer een democraat is dan jij denkt, en zeker veel meer een democraat dan Hitler was (die was nl helegaar geen democraat).
Hij weet hoe hij dan kan misbruiken, en de democratie kan verwerpen
pi_61746589
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:39 schreef Pony-Lover het volgende:
Ongelovigen dien je als stront te behandelen ("en doodt hen, waar gij hen ook vindt!") , zo heeft de Pedofiele Profeet Meki zelf toevertrouwt. Ook, nee JUIST, tijdens de "heilige maand".

Mooi man, islam.

pi_61746609
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:32 schreef Meki het volgende:

De grenzen dicht
waarom moet iedereen in Nederland wonen, dat is toch echt niet omdat men de regen en de kou zo geweldig vind..
quote:
geen islamieten meer Nederland in, [b]veel moslims Nederland uit
je moet toch een keer naar Mekka, dus kan je beter daar gaan wonen, is ook een zee van ruimte en je hebt daar geen Wilders maar alle vrijheid van de islamitische republiek.. zie het probleem niet als je een echte moslim bent..
quote:
denaturalisatie van islamitische criminelen.''
dat is om te zien hoe het land van je andere nationaliteit met jou omgaat.. die waarderen je fratsen als crimineel vast wel..

Kijk beste Meki, als iedereen zich netjes aan de regels zou houden dan zou niemand ooit van Wilders gehoord hebben.. het zijn die mensen die hier de boel komen verprutsen en dan verbaasd zijn dat er iemand over valt.. en ze weten dat maar al te goed anders zaten zij al lang permanent in het land waar men vandaan komt.. maar daar gaan ze niet zo zachtzinnig met raddraaiers om en dat weet jij ook.. dus beetje vreemd dat je voor die raddraaiers opkomt
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_61746610
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:42 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Jij toch ook niet? Dat hij jou een tweederangs burger vindt maakt geen bal uit, laat hem lekker roepen.
ik voel me aangesproken als moslim
pi_61746612
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:37 schreef Meki het volgende:

[..]

Wilders kan op de manier van de democratie te misbruiken en te verwerpen alle kanten op
Natuurlijk ben ik bang, ik ben mijn toekomst in Nederland niet veilig gesteld.
Mag ik je iets vragen Meki?
Stel dat jij oog in oog komt te staan met Wilders, en hij steekt een hand uit voor een begroeting.... schud jij hem dan de hand??

en btw wilders verglijken met adolf hitler is een beetje overdreven.....
pi_61746643
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ongelovigen dien je als stront te behandelen ("en doodt hen, waar gij hen ook vindt!") , zo heeft de Pedofiele Profeet Meki zelf toevertrouwt. Ook, nee JUIST, tijdens de "heilige maand".

Mooi man, islam.
nou nou nou, niet iedere moslim is zwakbegaafd

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')