Denk jij dat Wilders zo'n pak hem beet ongeveer 20 % van de wereldbevolking kan wegvegen/pesten/krijgen?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is de begin van Wilders, als hij zo doorgaat ben jij verlost van alle Moslims
Maar die Wilders die vraag er toch echt om..quote:Op donderdag 18 september 2008 23:22 schreef Wheelgunner het volgende:
Trouwens; Ad Hitlerum, zwaktebod.
Niet van de aardbodem. Wel van Nederland.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:35 schreef prupke het volgende:
[..]
Denk jij dat Wilders zo'n pak hem beet ongeveer 20 % van de wereldbevolking kan wegvegen/pesten/krijgen?
Jij bent wel heel bang moet ik zeggen...
Negeren helpt niet, je kan Osama Bin laden ook niet negeren, kijk wat hij heeft aangericht hij is jaren genegeerd door de hele wereld en dan slaat hij toe..quote:Op donderdag 18 september 2008 23:34 schreef cerror het volgende:
Moslims die zichzelf de slachtofferrol inlullen ipv hem te negeren en gewoon hun leven te leiden zoals gematigd islam dat hun vertelt, zijn degenen die Nederland moet houden.
Inderdaad. Als het hem zou lukken, zou het een prestatie van formaat zijn.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:35 schreef prupke het volgende:
[..]
Denk jij dat Wilders zo'n pak hem beet ongeveer 20 % van de wereldbevolking kan wegvegen/pesten/krijgen?
Welnee, een dergelijke interne oorlog zal voor enorm veel ellende gaan zorgen, vergeleken waarbij irak een vakantieoord is. De oplossing ligt heel ergens anders: veel meer staan voor de eigen waarden (wég met cultuurrelativisme!), afrekenen met flauwekul gedoogbeleid, racistisch ingegeven handje boven het hoofd houden van bepaalde importgroepen, en opschonen van het justitieel apparaat.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Was het maar waar. Het zou het westen goed doen als het wel zo was.
Wilders kan op de manier van de democratie te misbruiken en te verwerpen alle kanten opquote:Op donderdag 18 september 2008 23:35 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik hoef niks te leren. Ik leef prima samen met mijn moslimse buren. Maar ik heb net zo goed het recht hun religie de kanker in te schelden als ik daar gegronde redenen voor heb.quote:
jij bent geen slachtofferquote:Op donderdag 18 september 2008 23:37 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Wat boeit het me nou wat hij vindt....
Ik denk dat Wilders veel meer een democraat is dan jij denkt, en zeker veel meer een democraat dan Hitler was (die was nl helegaar geen democraat).quote:Op donderdag 18 september 2008 23:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Wilders kent de democratie en de gevaren daarvan heel goed
, Hij weet hoe de democratie kan worden verworpen en hoe je de democratie kan misbruiken en dat is een gevaar een gevaar voor alle Moslims. en voor de Nederlanders
Die is goed man.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:39 schreef Pony-Lover het volgende:
Zeg Meki, mag jij eigenlijk wel topic's openen tijdens de ramadan?
Meen je dat nou?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar die Wilders die vraag er toch echt om..
Je kan er echt vrij moeilijk omheen.
Een oorlog in Europa dient een veel breder doel. Het zou het decadente fin-de-siecle gevoel dat heerst wegnemen. Er is op de lange termijn geen enkel land slechter geworden van een oorlog. Oorlog schift en maakt wederom duidelijk waar het om draait in het leven. Namelijk overleven. Niet de vrijmibo, de files op dinsdag of de extra bijtellingen van het pensioengat.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:37 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Welnee, een dergelijke interne oorlog zal voor enorm veel ellende gaan zorgen, vergeleken waarbij irak een vakantieoord is. De oplossing ligt heel ergens anders: veel meer staan voor de eigen waarden (wég met cultuurrelativisme!), afrekenen met flauwekul gedoogbeleid, racistisch ingegeven handje boven het hoofd houden van bepaalde importgroepen, en opschonen van het justitieel apparaat.
Oi meki had het over alle moslimsquote:Op donderdag 18 september 2008 23:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niet van de aardbodem. Wel van Nederland.
En we moeten juist leren samenleven.
Deze toonzetting gaat het niet echt worden ben ik bang.
Jij toch ook niet? Dat hij jou een tweederangs burger vindt maakt geen bal uit, laat hem lekker roepen.quote:
Hij weet hoe hij dan kan misbruiken, en de democratie kan verwerpenquote:Op donderdag 18 september 2008 23:40 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik denk dat Wilders veel meer een democraat is dan jij denkt, en zeker veel meer een democraat dan Hitler was (die was nl helegaar geen democraat).
Ongelovigen dien je als stront te behandelen ("en doodt hen, waar gij hen ook vindt!") , zo heeft de Pedofiele Profeet Meki zelf toevertrouwt. Ook, nee JUIST, tijdens de "heilige maand".quote:Op donderdag 18 september 2008 23:39 schreef Pony-Lover het volgende:
Zeg Meki, mag jij eigenlijk wel topic's openen tijdens de ramadan?
waarom moet iedereen in Nederland wonen, dat is toch echt niet omdat men de regen en de kou zo geweldig vind..quote:
je moet toch een keer naar Mekka, dus kan je beter daar gaan wonen, is ook een zee van ruimte en je hebt daar geen Wilders maar alle vrijheid van de islamitische republiek.. zie het probleem niet als je een echte moslim bent..quote:geen islamieten meer Nederland in, [b]veel moslims Nederland uit
dat is om te zien hoe het land van je andere nationaliteit met jou omgaat.. die waarderen je fratsen als crimineel vast wel..quote:denaturalisatie van islamitische criminelen.''
ik voel me aangesproken als moslimquote:Op donderdag 18 september 2008 23:42 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Jij toch ook niet? Dat hij jou een tweederangs burger vindt maakt geen bal uit, laat hem lekker roepen.
Mag ik je iets vragen Meki?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Wilders kan op de manier van de democratie te misbruiken en te verwerpen alle kanten op
Natuurlijk ben ik bang, ik ben mijn toekomst in Nederland niet veilig gesteld.
nou nou nou, niet iedere moslim is zwakbegaafdquote:Op donderdag 18 september 2008 23:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ongelovigen dien je als stront te behandelen ("en doodt hen, waar gij hen ook vindt!") , zo heeft de Pedofiele Profeet Meki zelf toevertrouwt. Ook, nee JUIST, tijdens de "heilige maand".
Mooi man, islam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |