Stuur ze de jungle in zou ik zeggen. Genoeg natuurlijke ellende.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Ze zijn zozeer het contact met de natuurlijke ellende verloren, dat ze het met graagte opzoeken.
En waarom heeft WOI onze superieure cultuur dan niet sterker gemaakt? Het was namelijk de opmaat naar een ongekende barbarij...quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee hoor. Een oorlog werkt heel zuiverend. Zeker voor het Westen dat nog weinig hordes te nemen heeft. Een interne oorlog maakt onze superieure cultuur alleen maar sterker. Precies zoals WOII gedaan heeft (het consequent afwijzen van racisme).
hey ik denk dat je nou een beetje TE gaat...quote:Op donderdag 18 september 2008 23:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Jullie zien ons zo, elke misdaad Marokkanen dat Marokkanen dit
Moslims dat Moslims dit
Moslims uitkering niet werken etc.
Terwijl wij in NEDERLAND geboren zijn en NEDERLANDSE paspoort hebben
ik begrijp je connectie met kinderen krijgen niet?quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Een oorlog is ziek en zorgt voor slachtingen van onschuldige mensen.
Misschien snap je wat ik bedoel als je ooit kinderen krijgt.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:05 schreef prupke het volgende:
[..]
Als iemand mij een hand wil geven kan hij/zij een hand terug krijgen. ook al ben ik het niet eens met de denkwijze van die persoon.
@ diederick : dank je voor de info
Laat ze stierenvechten in Spanje, is ook goed.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Stuur ze de jungle in zou ik zeggen. Genoeg natuurlijke ellende.
Daarmee is je antwoord eigenlijk dus gewoon neequote:Op vrijdag 19 september 2008 00:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja, oké. Als de situatie het vraagt dat je iemand een hand geeft, dan uiteraard.![]()
Maar ik denk niet dat ik zo gauw in zo'n situatie verzeild raak. Dat was meer mijn punt.
3000+ mensen de dood injagen is toch wel even iets anders dan een blonde brabander met een grote bek.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Negeren helpt niet, je kan Osama Bin laden ook niet negeren, kijk wat hij heeft aangericht hij is jaren genegeerd door de hele wereld en dan slaat hij toe..
zo'n actie is Wilders in staat maar dan erger
Ik heb het over de samenleving ontwrichten , haat zaaien en duidelijk een vijand hebben en die bestrijdenquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:12 schreef cerror het volgende:
[..]
3000+ mensen de dood injagen is toch wel even iets anders dan een blonde brabander met een grote bek.
Jezus Meki, je bent nu echt de draad kwijt.
En dat zwart-wit denken van je zorgt weer voor een stereotyp wat je najuist wilt voorkomen bij de moslimgemeenschap.
Chapeau.
Omdat kinderen een perfect voorbeeld van onschuld zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:10 schreef prupke het volgende:
[..]
ik begrijp je connectie met kinderen krijgen niet?
ik heb ze niet en zal ze ook nooit krijgen .....maar oorlog is gewoon altijd fout!
Zelf persoonlijk zie ik (als er dan oorlog gevoerd moet worden ) liever een woordelijke en psychische oorlog (ook liever niet maar ok) dan een fysieke oorlog.
En is er voorkeur voor fysieke oorlog....dan wel met gelijke wapens ...de vuist bv
Natuurlijk niet, maar ze zijn wel beeldvormend voor veel mensen. Wilders springt erop in, maar hij is niet degene die het negatieve imago van Moslims schept. Hij houdt het wel in stand omdat zijn politieke carriere erop is gebaseerd.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat zijn een enkeling en dat zijn Nederlanders en die zijn niet aanspreekbaar op een groep of wel soms.
LIMBURGER!!!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:12 schreef cerror het volgende:
[..]
3000+ mensen de dood injagen is toch wel even iets anders dan een blonde brabander met een grote bek.
En dat zwart-wit denken van je zorgt weer voor een stereotyp wat je najuist wilt voorkomen bij de moslimgemeenschap.
Chapeau.
Daarmee is mijn antwoord dus gewoon ja.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:11 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Daarmee is je antwoord eigenlijk dus gewoon nee(verder prima hoor)
Natuurlijk slaat de vraag "zou je Wilders een hand geven" op een situatie waarin het normaal zou zijn iemand een hand te geven.
![]()
Ik doe mee aan de samenleving ik werk, ik zorg voor mijn familie ik doe een studie en werkquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:10 schreef dutchgal het volgende:
[..]
hey ik denk dat je nou een beetje TE gaat...
ik denk bijvoorbeeld helemaal niet zo over moslims...maar ik heb wel het idee dat jij jezelf in een hokje hebt geplaatst..en wat we ook zeggen..daar haal jij jezelf niet meer uit...
Brabander?quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Chapeau.
Ik dnek dat ik je begrijp ...maar dat heeft niet perse iets te maken met kinderen krijgen....quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Omdat kinderen een perfect voorbeeld van onschuld zijn.
Ik zie alleen maar loze praatjes over superieure cultuur en sterker worden etc. Die bovendien niet eens waar zijn..
Maar is dat het doel van de mens? Of gewoon een samenleving creëren waar een kind bijvoorbeeld veilig in kan opgroeien? En waar je niet constant het gevaar loopt opgeblazen of neergeschoten te worden.
Het is maar welke prioriteiten je stelt.
In de Duitse visie omdat ie nog niet uitgevochten was op het moment van de wapenstilstand en winnaar en verliezer dus eigenlijk door de jury en niet op het speelverld bepaald zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:10 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
En waarom heeft WOI onze superieure cultuur dan niet sterker gemaakt? Het was namelijk de opmaat naar een ongekende barbarij...
En daarom is hij levensgevaarlijk levensgevaarlijk dat hij de doodstraf verdient, hij is een gevaar voor de mensenlevens in Nederland.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:13 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar ze zijn wel beeldvormend voor veel mensen. Wilders springt erop in, maar hij is niet degene die het negatieve imago van Moslims schept. Hij houdt het wel in stand omdat zijn politieke carriere erop is gebaseerd.
En ik haat het om over het Kerkplein te lopen hier en voor kaaskop uitgemaakt te worden door een paar marokkaanse jongeren.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik doe mee aan de samenleving ik werk, ik zorg voor mijn familie ik doe een studie en werk
Maar ik haat het om als een schuldig te bekeken worden door Nederlanders en dat ik minacht wordt geacht op mijn werk. telkens waar je loopt krijg je te horen dat JIJ er niet bijhoort.
dan moet je voortaan niet veinzen de vraag niet te snappen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Daarmee is mijn antwoord dus gewoon ja.
Je hoeft heus geen kinderen te krijgen hoor van mij.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:15 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik dnek dat ik je begrijp ...maar dat heeft niet perse iets te maken met kinderen krijgen....
Ik heb de vraag niet gelezen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:17 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
dan moet je voortaan niet veinzen de vraag niet te snappen.
Jongen, van mijn part komt hij uit smurfenland.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |