abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61746653
wel een leuk topic trouwens
pi_61746680
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:44 schreef kawotski het volgende:

[..]

waarom moet iedereen in Nederland wonen, dat is toch echt niet omdat men de regen en de kou zo geweldig vind..
[..]

je moet toch een keer naar Mekka, dus kan je beter daar gaan wonen, is ook een zee van ruimte en je hebt daar geen Wilders maar alle vrijheid van de islamitische republiek.. zie het probleem niet als je een echte moslim bent..
[..]

dat is om te zien hoe het land van je andere nationaliteit met jou omgaat.. die waarderen je fratsen als crimineel vast wel..

Kijk beste Meki, als iedereen zich netjes aan de regels zou houden dan zou niemand ooit van Wilders gehoord hebben.. het zijn die mensen die hier de boel komen verprutsen en dan verbaasd zijn dat er iemand over valt.. en ze weten dat maar al te goed anders zaten zij al lang permanent in het land waar men vandaan komt.. maar daar gaan ze niet zo zachtzinnig met raddraaiers om en dat weet jij ook.. dus beetje vreemd dat je voor die raddraaiers opkomt
Zo denk jij als persoon en Wilders denkt er anders over
de feiten liegen niet
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_61746708
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:46 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

nou nou nou, niet iedere moslim is zwakbegaafd

Geloven dat een pedofiele intolerante warlord de mooiste woorden in de menselijke geschiedenis heeft uitgesproken en een "Religie van Vrede" heeft gesticht, komt anders zeer, zeer dicht in de buurt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 18 september 2008 @ 23:49:05 #104
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_61746723
quote:
Op donderdag 18 september 2008 22:53 schreef RacerDKB het volgende:
Flikker nou eens op Meki, je snapt er nooit wat van.
Neerkomen wel!
pi_61746740
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:40 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Meen je dat nou?
Ja en nee.

Wilders wil artikel 1 van Grondwet schrappen
http://www.elsevier.nl/we(...)rondwetschrappen.htm

Marokkanen zijn bezig Nederland te koloniseren. Dat heeft PVV-leider Geert Wilders woensdag betoogd tijdens de Algemene Beschouwingen in de Tweede Kamer. "Ze zijn niet gekomen om te integreren, maar om ons te onderwerpen en te overheersen", zei Wilders.

De toon van PVV-leider Geert Wilders in het allochtonendebat verhard. De PVV-leider wil 'hele families' van veelplegers 'het land uit knikkeren', zo zegt hij maandag.

Dit alles maakt hem geen massamoordernaar die een genocide op zijn geweten heeft natuurlijk, maar de toon die hij aanslaat lijkt op dat van fascistische regimes tegenover minderheden die ze niet mogen. Dat is erg zorgelijk.
  donderdag 18 september 2008 @ 23:50:07 #106
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61746754
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:45 schreef Meki het volgende:

[..]

ik voel me aangesproken als moslim
Ik zou me over belangrijkere zaken druk maken dan wat die man heeft te vertellen.
pi_61746755
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:45 schreef prupke het volgende:

[..]

Mag ik je iets vragen Meki?
Stel dat jij oog in oog komt te staan met Wilders, en hij steekt een hand uit voor een begroeting.... schud jij hem dan de hand??

en btw wilders verglijken met adolf hitler is een beetje overdreven.....
NOOIT, ik zal op hem spugen
pi_61746784
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:50 schreef Meki het volgende:

[..]

I rest my case.
Thank Drunk I'm a Goddess!
  donderdag 18 september 2008 @ 23:51:39 #109
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61746796
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:49 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ja en nee.

Wilders wil artikel 1 van Grondwet schrappen
http://www.elsevier.nl/we(...)rondwetschrappen.htm

Marokkanen zijn bezig Nederland te koloniseren. Dat heeft PVV-leider Geert Wilders woensdag betoogd tijdens de Algemene Beschouwingen in de Tweede Kamer. "Ze zijn niet gekomen om te integreren, maar om ons te onderwerpen en te overheersen", zei Wilders.

De toon van PVV-leider Geert Wilders in het allochtonendebat verhard. De PVV-leider wil 'hele families' van veelplegers 'het land uit knikkeren', zo zegt hij maandag.

Dit alles maakt hem geen massamoordernaar die een genocide op zijn geweten heeft natuurlijk, maar de toon die hij aanslaat lijkt op dat van fascistische regimes tegenover minderheden die ze niet mogen. Dat is erg zorgelijk.
Het maakt hem gewoon een domme populist. Als ie een serieuze greep naar de macht doet ga ik me pas zorgen maken.
pi_61746808
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:50 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Ik zou me over belangrijkere zaken druk maken dan wat die man heeft te vertellen.
En als Wilders de kant op gaat naar Hitler
pi_61746812
quote:

[..]

Daarom ben jij ook de kutmarokkaan en wij de superieure Westerling.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_61746813
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Geloven dat een pedofiele intolerante warlord de mooiste woorden in de menselijke geschiedenis heeft uitgesproken en een "Religie van Vrede" heeft gesticht, komt anders zeer, zeer dicht in de buurt.
Dat is dan ook behoorlijk achterlijk

Het heeft alleen niet zo veel met Meki's achterlijkheid te maken.

pi_61746837
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:51 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Het maakt hem gewoon een domme populist. Als ie een serieuze greep naar de macht doet ga ik me pas zorgen maken.
Dat hij dat kan zeggen met de doel om de samenleving te ontwrichten zegt al genoeg
Als er een Imaam etc. dat zei over de Joden, werd hij allang veroordeeld en het land uitgezet
pi_61746852
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ben ik een Nederlander of een Marokkaan ?
pi_61746860
quote:

[..]

Tsja, als jij perse een geboren verliezer wil zijn.
  donderdag 18 september 2008 @ 23:54:10 #116
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_61746863
quote:

[..]

Een echte Marokkaan
pi_61746870
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je vindt jezelf heel wat he?
pi_61746876
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:53 schreef Meki het volgende:

[..]

Dat hij dat kan zeggen met de doel om de samenleving te ontwrichten zegt al genoeg
Als er een Imaam etc. dat zei over de Joden, werd hij allang veroordeeld en het land uitgezet
Voor mij mag elke imaam de schoonheid van de islam etaleren door te zeggen dat joden uitgeroeid moeten worden. Het laat alleen maar zien wat voor zieke krachten zich binnen de islam schuilhouden.

pi_61746888
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:36 schreef Meki het volgende:

[..]

Negeren helpt niet, je kan Osama Bin laden ook niet negeren, kijk wat hij heeft aangericht hij is jaren genegeerd door de hele wereld en dan slaat hij toe..
zo'n actie is Wilders in staat maar dan erger
Wauw, je bent echt een 2derangs burger als je dit serieus denkt.
deal with it
pi_61746902
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Voor mij mag elke imaam de schoonheid van de islam etaleren door te zeggen dat joden uitgeroeid moeten worden. Het laat alleen maar zien wat voor zieke krachten zich binnen de islam schuilhouden.
Voor jou wel maar hoe denkt de regering erover
UITZETTUH, SCHANDE
pi_61746907
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dus je wilt maar al te graag dat jouw beeld van de Islam bevestigd wordt, zodat je verder op de Islam kan kankeren?
pi_61746912
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een oorlog in Europa dient een veel breder doel. Het zou het decadente fin-de-siecle gevoel dat heerst wegnemen.
Dat is een aloude verzuchting. Die hebben we ook gehoord tijdens de lange periode van vrede richting WOI. Oorlog zou ook hier zuiverend werken, opgewonden trok men naar het front!

Dát was het resultaat... Zinloze slachtingen, bij de slag aan de somme vielen meer dan een miljoen (!) doden, en waarvoor? ... voor een paar kilometer winst...
quote:
Er is op de lange termijn geen enkel land slechter geworden van een oorlog. Oorlog schift en maakt wederom duidelijk waar het om draait in het leven. Namelijk overleven. Niet de vrijmibo, de files op dinsdag of de extra bijtellingen van het pensioengat.
Nee, oorlog vernietigt. Het kan - voor de overlevers - ruimte bieden om een nieuwe start te maken, maar tegen welke prijs?...
quote:
Maar om kogels suizend om je oren, het vergaren van je dagelijkse kostje vreten en het veiligstellen van je broodnodige grondstoffen.
En voor ik het vergeet, WOI is de directe aanleiding voor WOII. Het is maar wat je wil natuurlijk...
pi_61746931
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:53 schreef Meki het volgende:

[..]

Ben ik een Nederlander of een Marokkaan ?
Uitgaande van je eigen opstelling en uitspraken op fok ben je eerst moslim/marokkaan en dan pas nederlander.

Dat is dus wel je eigen keuze, en niet een die anderen voor je hebben gemaakt.

pi_61746935
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:54 schreef RTB het volgende:

[..]

Wauw, je bent echt een 2derangs burger als je dit serieus denkt.
Jullie zien ons zo, elke misdaad Marokkanen dat Marokkanen dit
Moslims dat Moslims dit
Moslims uitkering niet werken etc.

Terwijl wij in NEDERLAND geboren zijn en NEDERLANDSE paspoort hebben
pi_61746936
Waarom moet je Wilders een hand geven?

Ik zou hem keihard geen hand geven hoor. Tenzij het in een bepaalde situatie moet, maar die situatie zou ik koste wat het kost proberen te vermijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')