Dacht dat het onweer was.quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die weet waar het vuurwerk vandaan komt?
het was vliegersfestival in Schevningen,misschien dat het dsar vandaan kwam?quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik dacht van de Vlietdagen ofzo....quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Jaquote:Op zondag 21 september 2008 07:36 schreef Charisma het volgende:
[..]
het was vliegersfestival in Schevningen,misschien dat het dsar vandaan kwam?
RATMAN heb je lekker geslapen?
goede morgen
Ah, met hoge snelheid... Verdiende loon...quote:Op zondag 21 september 2008 15:40 schreef Koploperkopper het volgende:
http://www.nufoto.nl/2008/09/21/autobrand-den-haag/
Zonde van die auto ook. Okee, tis maar een amerikaan maar tochquote:Op zondag 21 september 2008 16:08 schreef zeemonster het volgende:
Ik herken er amper meer een auto in maar de man heeft geluk dat omstanders hem eruit hebben gehaald. Die had een engeltje op zijn schouder
.
Hoe was de modeshow Elegy? Bedankt voor het meelopen naar de auto van deze schijterd.
Nee Germansquote:Op zondag 21 september 2008 20:11 schreef McKillem het volgende:
[..]
![]()
Die chang fan ping auto's die stellen de norm wil je zeggen.
In dat geval en in combinatie met alcohol en een te hoge snelheid kon hij er niets aan doen dat het gebeurde natuurlijkquote:Op zondag 21 september 2008 20:08 schreef ook_gek het volgende:
glad op de weg, achterwielaandrijving, te veel gas en het einden is zoek.
Dan is het zo gebeurd
Dat verklaard ook weer het een en ander.quote:Hij verklaarde alcohol gedronken te hebben, waarop een politiearts bloed bij hem afnam om te bepalen hoeveel.
mijn reactie slaat eigelijk meer over het algemeen over sportwagens en zeker amerikanen. Die dingen kunnen snel in een rechte lijn en een bocht is andere koek.quote:Op zondag 21 september 2008 20:38 schreef zeemonster het volgende:
[..]
In dat geval en in combinatie met alcohol en een te hoge snelheid kon hij er niets aan doen dat het gebeurde natuurlijk.
je zal bijna zeggen dat je een vrouw bentquote:Op zondag 21 september 2008 20:49 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb geen verstand van auto's . Ik kijk alleen naar het uiterlijk
| 1 |
Dat heb ik nou met vrouwen!quote:Op zondag 21 september 2008 20:49 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb geen verstand van auto's . Ik kijk alleen naar het uiterlijk
quote:
Foto's van jezelf?quote:Op zondag 21 september 2008 21:26 schreef Sanne19 het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik zo'n plaatje bij mijn reactie kan zetten? (L)
zal wel koud zijn op scheveningenquote:Op maandag 22 september 2008 12:45 schreef Sanne19 het volgende:
maar hoe doe ik zo'n plaatje bij profiel?
Tevens heerlijk weertje vandaag, lekker zo op scheveningen wat drinken
nou ja dan neem ik jullie maar mee de volgende keerquote:Op maandag 22 september 2008 12:52 schreef Sanne19 het volgende:
zal wel koud zijn op scheveningen
en je kan nergens echt leuk drinken op scheveningen vind ik
ja wij en binnen is wel leuk.
Overal is het gezellig drinken, zeker als ik met vriendinnen ergens ben is het altijd feest
Misschien is het een leuk idee dat je een bijeenkomst, een soort "meeting" organiseert voor het Den Haag Topicquote:Op maandag 22 september 2008 23:31 schreef Sanne19 het volgende:
Ook_gek: nou ja dan neem ik jullie maar mee de volgende keer
Kunnen we misschien doen, misschien dat er ook meer mensen van fok meegaan, zo leer ik ook weer wat mensen kennen
OEH dat is nou een leuk idee zegquote:Op maandag 22 september 2008 23:31 schreef Sanne19 het volgende:
Ook_gek: nou ja dan neem ik jullie maar mee de volgende keer
Kunnen we misschien doen, misschien dat er ook meer mensen van fok meegaan, zo leer ik ook weer wat mensen kennen
ja super idee, wil jij het organiseren, jij bent daar vast heel goed inquote:Op maandag 22 september 2008 23:36 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Misschien is het een leuk idee dat je een bijeenkomst, een soort "meeting" organiseert voor het Den Haag Topic.
Volgens mij moet jij gewoon met Sanne gaan borrelen en dan samen een leuke meet organiserenquote:Op maandag 22 september 2008 23:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja super idee, wil jij het organiseren, jij bent daar vast heel goed in
nee jo een groot man heeft ooit bewezen dat je op die manier meerdere vrouwen over de vloer kan krijgenquote:Op dinsdag 23 september 2008 00:18 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij gewoon met Sanne gaan borrelen en dan samen een leuke meet organiseren.
zo ben ik nietquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:44 schreef Elegy het volgende:
We moeten natuurlijk wel eerst om pics zeuren van Sanne hè
Wie doet er mee?
Sanneeeee! PPIIIHHHIIICCSSSSS111!!!!!einzeinz!!!
Kut.. ik had haar al welkom geheten..quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:44 schreef Elegy het volgende:
We moeten natuurlijk wel eerst om pics zeuren van Sanne hè
Wie doet er mee?
Sanneeeee! PPIIIHHHIIICCSSSSS111!!!!!einzeinz!!!
Waar woon jij dan?quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:37 schreef Klautje het volgende:
[ afbeelding ]
ik pas niet op dit plaatje
Dat het even duidelijk isquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:34 schreef zeemonster het volgende:
Elegy is een hele aardige jongen en geen vrouw.
Ik heb in de Konmar gewerkt in de Stedequote:Op dinsdag 23 september 2008 13:31 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb daar gewoond in mijn jeugd van mijn tiende tot mijn achttiende (toen ging ik zelfstandig wonen). Wat een takkebuurt. Al heb ik er ook leuke dingen meegemaakt.
dan moeten we snel afspreken, kan je het controleren. Zal je zien dat hij echt isquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:37 schreef zeemonster het volgende:
ik heb ooit een foto van een oog gezien , maar of dat je echte oog is , geen id!.
Maar ik vind dat Charisma echt supermooie ogen heeft.
Maar ze zeggen ook wel beauty is in the eyes of the beholder. Dus wat de een mooi vind , vind de ander niet
maar ik wil het ik wil het ik wil het!!quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:55 schreef zeemonster het volgende:
Hahaha ik ben geen controlerend tiep
Als koploperkopper vind ik het wel goed dat juist jij hem gaat verdedigenquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:37 schreef Koploperkopper het volgende:
Las het ja, was er 30 minuten voor het gebeurde nog toevallig.
Schijnt om een Amerikaan te gaan, die zijn die dingen niet gewend gok ik. Sowieso hebben die kuttrams veels te veel rechten, is het vaak onduidelijk voor onbekenden welke richting ze opgaan, hebben ze overal voorrang, en zitten ze met hun kut tengels aan de verkeerslichten waardoor iedereen lang staat te wachten als er 2 van die dingen achter elkaar rijden.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:34 schreef zeemonster het volgende:
Maar Charisma vind ik echt heel mooi!! Zij heeft ontzettende mooie ogen (ik kijk altijd naar ogen).
Ahwww.. Koffie?quote:Op woensdag 24 september 2008 09:05 schreef becky27 het volgende:
hellow,![]()
gister tot half een aan het klussen geweest en dan vandaag weer veuls te vroeg een afspraak, die is namelijk al weer weg....
Ah, zag gisteren bij Rog linten over de trambaan hangen.. Waar is ie geraakt dan? Bij Rog vind ik het best een lastig punt, al ben ik opgegroeid met bovengrondse metro, dus wat dat betreft zal ik er nooit door geraakt wordenquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:30 schreef Jill-RMC het volgende:
Hupsa weer een fietser platgereden door de tram op de Scheveningseweg. Dood.
Snap niet dat mensen dat ding op een lange rechte weg over het hoofd kunnen zien, bedoel je steekt toch rails over dan kan je best wel ff links en rechts kijken voor je dat doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |