Waar woon jij dan?quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:37 schreef Klautje het volgende:
[ afbeelding ]
ik pas niet op dit plaatje
Dat het even duidelijk isquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:34 schreef zeemonster het volgende:
Elegy is een hele aardige jongen en geen vrouw.
Ik heb in de Konmar gewerkt in de Stedequote:Op dinsdag 23 september 2008 13:31 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb daar gewoond in mijn jeugd van mijn tiende tot mijn achttiende (toen ging ik zelfstandig wonen). Wat een takkebuurt. Al heb ik er ook leuke dingen meegemaakt.
dan moeten we snel afspreken, kan je het controleren. Zal je zien dat hij echt isquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:37 schreef zeemonster het volgende:
ik heb ooit een foto van een oog gezien , maar of dat je echte oog is , geen id!.
Maar ik vind dat Charisma echt supermooie ogen heeft.
Maar ze zeggen ook wel beauty is in the eyes of the beholder. Dus wat de een mooi vind , vind de ander niet
maar ik wil het ik wil het ik wil het!!quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:55 schreef zeemonster het volgende:
Hahaha ik ben geen controlerend tiep
Als koploperkopper vind ik het wel goed dat juist jij hem gaat verdedigenquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:37 schreef Koploperkopper het volgende:
Las het ja, was er 30 minuten voor het gebeurde nog toevallig.
Schijnt om een Amerikaan te gaan, die zijn die dingen niet gewend gok ik. Sowieso hebben die kuttrams veels te veel rechten, is het vaak onduidelijk voor onbekenden welke richting ze opgaan, hebben ze overal voorrang, en zitten ze met hun kut tengels aan de verkeerslichten waardoor iedereen lang staat te wachten als er 2 van die dingen achter elkaar rijden.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:34 schreef zeemonster het volgende:
Maar Charisma vind ik echt heel mooi!! Zij heeft ontzettende mooie ogen (ik kijk altijd naar ogen).
Ahwww.. Koffie?quote:Op woensdag 24 september 2008 09:05 schreef becky27 het volgende:
hellow,![]()
gister tot half een aan het klussen geweest en dan vandaag weer veuls te vroeg een afspraak, die is namelijk al weer weg....
Ah, zag gisteren bij Rog linten over de trambaan hangen.. Waar is ie geraakt dan? Bij Rog vind ik het best een lastig punt, al ben ik opgegroeid met bovengrondse metro, dus wat dat betreft zal ik er nooit door geraakt wordenquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:30 schreef Jill-RMC het volgende:
Hupsa weer een fietser platgereden door de tram op de Scheveningseweg. Dood.
Snap niet dat mensen dat ding op een lange rechte weg over het hoofd kunnen zien, bedoel je steekt toch rails over dan kan je best wel ff links en rechts kijken voor je dat doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |