Dat verklaard ook weer het een en ander.quote:Hij verklaarde alcohol gedronken te hebben, waarop een politiearts bloed bij hem afnam om te bepalen hoeveel.
mijn reactie slaat eigelijk meer over het algemeen over sportwagens en zeker amerikanen. Die dingen kunnen snel in een rechte lijn en een bocht is andere koek.quote:Op zondag 21 september 2008 20:38 schreef zeemonster het volgende:
[..]
In dat geval en in combinatie met alcohol en een te hoge snelheid kon hij er niets aan doen dat het gebeurde natuurlijk.
je zal bijna zeggen dat je een vrouw bentquote:Op zondag 21 september 2008 20:49 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb geen verstand van auto's . Ik kijk alleen naar het uiterlijk
| 1 |
Dat heb ik nou met vrouwen!quote:Op zondag 21 september 2008 20:49 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb geen verstand van auto's . Ik kijk alleen naar het uiterlijk
quote:
Foto's van jezelf?quote:Op zondag 21 september 2008 21:26 schreef Sanne19 het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik zo'n plaatje bij mijn reactie kan zetten? (L)
zal wel koud zijn op scheveningenquote:Op maandag 22 september 2008 12:45 schreef Sanne19 het volgende:
maar hoe doe ik zo'n plaatje bij profiel?
Tevens heerlijk weertje vandaag, lekker zo op scheveningen wat drinken
nou ja dan neem ik jullie maar mee de volgende keerquote:Op maandag 22 september 2008 12:52 schreef Sanne19 het volgende:
zal wel koud zijn op scheveningen
en je kan nergens echt leuk drinken op scheveningen vind ik
ja wij en binnen is wel leuk.
Overal is het gezellig drinken, zeker als ik met vriendinnen ergens ben is het altijd feest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |