Misschien is het een leuk idee dat je een bijeenkomst, een soort "meeting" organiseert voor het Den Haag Topicquote:Op maandag 22 september 2008 23:31 schreef Sanne19 het volgende:
Ook_gek: nou ja dan neem ik jullie maar mee de volgende keer
Kunnen we misschien doen, misschien dat er ook meer mensen van fok meegaan, zo leer ik ook weer wat mensen kennen
OEH dat is nou een leuk idee zegquote:Op maandag 22 september 2008 23:31 schreef Sanne19 het volgende:
Ook_gek: nou ja dan neem ik jullie maar mee de volgende keer
Kunnen we misschien doen, misschien dat er ook meer mensen van fok meegaan, zo leer ik ook weer wat mensen kennen
ja super idee, wil jij het organiseren, jij bent daar vast heel goed inquote:Op maandag 22 september 2008 23:36 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Misschien is het een leuk idee dat je een bijeenkomst, een soort "meeting" organiseert voor het Den Haag Topic.
Volgens mij moet jij gewoon met Sanne gaan borrelen en dan samen een leuke meet organiserenquote:Op maandag 22 september 2008 23:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja super idee, wil jij het organiseren, jij bent daar vast heel goed in
nee jo een groot man heeft ooit bewezen dat je op die manier meerdere vrouwen over de vloer kan krijgenquote:Op dinsdag 23 september 2008 00:18 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij gewoon met Sanne gaan borrelen en dan samen een leuke meet organiseren.
zo ben ik nietquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:44 schreef Elegy het volgende:
We moeten natuurlijk wel eerst om pics zeuren van Sanne hè
Wie doet er mee?
Sanneeeee! PPIIIHHHIIICCSSSSS111!!!!!einzeinz!!!
Kut.. ik had haar al welkom geheten..quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:44 schreef Elegy het volgende:
We moeten natuurlijk wel eerst om pics zeuren van Sanne hè
Wie doet er mee?
Sanneeeee! PPIIIHHHIIICCSSSSS111!!!!!einzeinz!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |