OMGquote:Op donderdag 18 september 2008 20:40 schreef roedjeeee het volgende:
ik heb een meisje leren kennen op een ander forum en sindsdien hebben we veel cyber contact maar nu ben ik ondertussen stapelverliefdd op haar geworden, maar het lullige is is dat ik al een vriendin heb, maar ik ken haar maar niet uit me hoofd krijgen, wat moet ik nu doen??
kiezenquote:Op donderdag 18 september 2008 20:40 schreef roedjeeee het volgende:
ik heb een meisje leren kennen op een ander forum en sindsdien hebben we veel cyber contact maar nu ben ik ondertussen stapelverliefdd op haar geworden, maar het lullige is is dat ik al een vriendin heb, maar ik ken haar maar niet uit me hoofd krijgen, wat moet ik nu doen??
Een goede vader kun je ook zonder de moeder zijnquote:Op donderdag 18 september 2008 20:46 schreef roedjeeee het volgende:
ben echt serieus, zij weet het ook en ze is zo lief en het liefs ga ik weg bij me vriendin voor haar, maar het lullige is is dat ik wel vader ben
dit topic wordt steeds beterquote:Op donderdag 18 september 2008 20:46 schreef roedjeeee het volgende:
ben echt serieus, zij weet het ook en ze is zo lief en het liefs ga ik weg bij me vriendin voor haar, maar het lullige is is dat ik wel vader ben
Jezus man kom op,,,dat cybergrietje is in het echt misschien helemaal niet zoals ze op het forum is.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:42 schreef roedjeeee het volgende:
ik weet het echt niet word er helemaal gek van in me kop
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:46 schreef roedjeeee het volgende:
Net zolang met een hamer op je hoofd slaan tot je niet meer aan haar denktquote:Op donderdag 18 september 2008 20:40 schreef roedjeeee het volgende:
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:46 schreef roedjeeee het volgende:
* =quote:Op donderdag 18 september 2008 20:40 schreef roedjeeee het volgende:
ik heb een meisje leren kennen op een ander forum* en sindsdien hebben we veel cyber contact* maar nu ben ik ondertussen stapelverliefdd op haar geworden, maar het lullige is is dat ik al een vriendin heb, maar ik ken haar maar niet uit me hoofd krijgen, wat moet ik nu doen??
Ik vind het ook wonderbaarlijk dat deze man vader is.quote:
quote:
Goh, lullig jaquote:Op donderdag 18 september 2008 20:46 schreef roedjeeee het volgende:
En dan moet je bij ons zijnquote:Op donderdag 18 september 2008 20:51 schreef roedjeeee het volgende:
tis een serieuze vraag, ik weet me gewoon geen raad meer
Ach man, da ken mákkelijkquote:Op donderdag 18 september 2008 20:50 schreef roedjeeee het volgende:
ja daarom vind ik het zo moeilijk, het liefst laat ik alles achter me maar ik ken toch moeilijk me kids in de steek laten??
Niet je kids verlaten voor zoiets hoor.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:50 schreef roedjeeee het volgende:
ja daarom vind ik het zo moeilijk, het liefst laat ik alles achter me maar ik ken toch moeilijk me kids in de steek laten??
Gast, je kids in de steek laten voor een of ander vrouwtje wat je kent via een forum?quote:Op donderdag 18 september 2008 20:50 schreef roedjeeee het volgende:
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:55 schreef -SG- het volgende:
Heuj je bent tegenwoordig überhip als je je vrouw/vriendin en kids verlaat voor een cyberliefde!
Small of breed band?quote:Op donderdag 18 september 2008 20:55 schreef roedjeeee het volgende:
ja maar ik voel echt een band met haar
Whahaha je bent op dreefquote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:58 schreef roedjeeee het volgende:
nah as het zo moet laat maar dan hoor
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Whahaha je bent op dreefme vriend zit me aan te kijken
ik probeer uit te leggen, maar ik moet zo lachen
Och ik heb geen kinderen dus uuuhquote:Op donderdag 18 september 2008 21:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
. Nou denkt je vriend misschien wel dat je vreemdgaat met een cyberknul
![]()
!
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:27 schreef roedjeeee het volgende:
ik ben al maanden verliefd op een bosnies meisje
Dat heet manisch depressiefquote:Op donderdag 18 september 2008 21:00 schreef roedjeeee het volgende:
tis gewoon lullig want het ene moment voel ik me zo in de wolken maar het andere moment voel ik me zo down
Gewoon de koffers in pakken en weglopen.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Och ik heb geen kinderen dus uuuh![]()
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:03 schreef -SG- het volgende:
[..]
Gewoon de koffers in pakken en weglopen.
Wat een vrijheid!.
Roedjeeeee zal jaloers op je zijn.
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:05 schreef Darklight het volgende:
je bent niet verliefd, je wilt gewoon dat andere wijf neuken
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:55 schreef roedjeeee het volgende:
ja maar ik voel echt een band met haar ze is een lekker wijf en mn vriendin eigenlijk niet meer nou ze een paar kinderen heeft geproduceerd en zich een kort vlot kapsel heeft laten aanmeten
OMG dan ben je nog erger dan ik dachtquote:Op donderdag 18 september 2008 21:07 schreef roedjeeee het volgende:
nah as het alleen om neuken ging in me hoofd dan zou ik der niet zo'n probleem van maken
Je hebt gewoon een fucking midlife crisis...duidelijkquote:
Roed je gaat nu normaal doen ja?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:08 schreef roedjeeee het volgende:
hoezo??
Get over yourself echtquote:Op donderdag 18 september 2008 21:10 schreef roedjeeee het volgende:
neeeeeeee echt niet maar as ik haar spreek dan nah gewoon dan gaat me hart echt sneller kloppen en dan straal ik helemaal
Nog minder geloof waardig. Ga is terug naar je andere account.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:13 schreef roedjeeee het volgende:
ja ik weet het cyber is maar cyber maar toch zij voelt echt as een heel belangrijk deel van me leven
Sterfquote:Op donderdag 18 september 2008 21:13 schreef roedjeeee het volgende:
ja ik weet het cyber is maar cyber maar toch zij voelt echt as een heel belangrijk deel van me leven
EN ze is bosnies?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:15 schreef roedjeeee het volgende:
ok het zal misschien moeilijk voor te stellen zijn, maar ik hoopte eigelijk dat er iemand was die ook zoiets heb en nah gewoon zo raar is het toch niet?
Kun je wel zo HEE doen, maar wat denk je dat je vrouw en kinderen minder pijn doetquote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:00 schreef roedjeeee het volgende:
tis gewoon lullig want het ene moment voel ik me zo in de wolken maar het andere moment voel ik me zo down
Neuh. Wel hopeloos.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:15 schreef roedjeeee het volgende:
en nah gewoon zo raar is het toch niet?
nah heb al zolang contact met haaar, ik vertrouw der wel hoorquote:Op donderdag 18 september 2008 21:19 schreef Karina het volgende:
Weet je zeker dat het een meisje is? En geen vent van 60?
Moet je maar niet met vreemde mokkels chatten en als je gevoelens krijgt block je haar maar vetlelquote:Op donderdag 18 september 2008 21:20 schreef roedjeeee het volgende:
nou ja hee as je heel lang met iemand chat ken der gewoon iets leuks uitkomen, of dacht je dat ik het zo zelf gewild had?
OMGquote:Op donderdag 18 september 2008 21:21 schreef julian6 het volgende:
Omfg.. dat jullie dit geloven! Ik had het niveau van de fokkers hoger ingeschat.
Speel nou meehee.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:21 schreef julian6 het volgende:
Omfg.. dat jullie dit geloven! Ik had het niveau van de fokkers hoger ingeschat.
weet je dat ik daar in het begin echt serieus over had nagedacht. maar alleen de gedachte al dat ik haar niet meer spreek maakt me gekquote:Op donderdag 18 september 2008 21:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Moet je maar niet met vreemde mokkels chatten en als je gevoelens krijgt block je haar maar vetlel
je bent al gekquote:Op donderdag 18 september 2008 21:23 schreef roedjeeee het volgende:
[..]
weet je dat ik daar in het begin echt serieus over had nagedacht. maar alleen de gedachte al dat ik haar niet meer spreek maakt me gek
Helaas. Daar heb je dan blijkbaar al te veel over nagedacht.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:23 schreef roedjeeee het volgende:
maar alleen de gedachte al dat ik haar niet meer spreek maakt me gek
Heb je ook kids en ga je die verlaten voor je cybersex?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:23 schreef Laertes het volgende:
Ik ben echt verliefd... Mag ik ook een topic starten?
Tong heeft een kloon die 'Ik ga' heet?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:23 schreef julian6 het volgende:
TS is gewoon een doorgewinterde fokker (tong80?) die dacht 'Ik ga is effe wat leven in de brouwerij brengen op FOK!".
ik denk de hele dag aan haarquote:Op donderdag 18 september 2008 21:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Helaas. Daar heb je dan blijkbaar al te veel over nagedacht.
Dat blijkt.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:25 schreef roedjeeee het volgende:
ik denk de hele dag aan haar
ja dit speelt al maanden maar heb haar nog steeds niet verlaten maar ik krijg die ander echt niet uit me hoofdquote:Op donderdag 18 september 2008 21:28 schreef Liquidootje het volgende:
Blijf bij je vrouw omwille de kinderen. Dat lijkt mij het meest menselijke.
Je bent echt een baby hier moet slot opquote:Op donderdag 18 september 2008 21:30 schreef roedjeeee het volgende:
[..]
ja dit speelt al maanden maar heb haar nog steeds niet verlaten maar ik krijg die ander echt niet uit me hoofd
waarom doe je zo vijandig?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je bent echt een baby hier moet slot op
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:34 schreef -SG- het volgende:
Wat wil je van ons horen?!
Je zit al maanden te denken om weg te gaan en jij denkt dat wij dat kunnen veranderen_!
dank jequote:Op donderdag 18 september 2008 21:34 schreef Liquidootje het volgende:
Dat maakt toch niks uit. Fantaseer er maar op los. Doe je ogen dicht tijdens het vrijen etc. Dat helpt.
Blijf gewoon cybercontact houden en elke keer als ze wilt afspreken, dan kijk je eventjes naar je kind en zeg nee. Na een verloop van tijd druipt ze toch af omdat ze een andere cyberdude heeft gevonden.
Succes.
dank jequote:Op donderdag 18 september 2008 21:34 schreef Liquidootje het volgende:
Dat maakt toch niks uit. Fantaseer er maar op los. Doe je ogen dicht tijdens het vrijen etc. Dat helpt.
Blijf gewoon cybercontact houden en elke keer als ze wilt afspreken, dan kijk je eventjes naar je kind en zeg nee. Na een verloop van tijd druipt ze toch af omdat ze een andere cyberdude heeft gevonden.
Succes.
ja das waar, ik weet niet ik hoop eigelijk dat iemand wat zegt waarvan ik denk van ja dit is hetquote:Op donderdag 18 september 2008 21:34 schreef -SG- het volgende:
Wat wil je van ons horen?!
Je zit al maanden te denken om weg te gaan en jij denkt dat wij dat kunnen veranderen_!
Spring van het Hilton hotelquote:Op donderdag 18 september 2008 21:37 schreef roedjeeee het volgende:
[..]
ja das waar, ik weet niet ik hoop eigelijk dat iemand wat zegt waarvan ik denk van ja dit is het
Hey dat zei ik alquote:Op donderdag 18 september 2008 21:42 schreef muay-toy het volgende:
wie maakt er ff een lemming?
No shitquote:Op donderdag 18 september 2008 21:48 schreef roedjeeee het volgende:
weet je wat het gewoon is ik wou gewoon effe me hart luchten, thuis ken ik er gewoon met niemand over praten
ja maar dat is de reden ook dat ik nog niet weg benquote:Op donderdag 18 september 2008 21:53 schreef Wouser het volgende:
[..]
Hey dat zei ik al![]()
![]()
[..]
No shiten als het waar is wat je zegt, wat ik zeer in twijfel trek zou je je keihard moeten schamen. Beetje vrouw en kind verlaten vanwege iemand die je nog niet eens hebt gezien. Uberhaupt is al schandje als je je kind achterlaat.
Natuurlijk is dit herkenbaar, maar dit is een hele naïve gedachte die na de pubertijd wel zou moeten verdwijnen. Toen ik een jaar of 16 was had ik ook een aantal cybervriendinnetjes, de een nog leuker dan de ander. Ik was smoorverliefd en het voelde onderhand als een relatie ook al hadden we elkaar nog nooit ontmoet. Tot de dag dat de ontmoeting dan uiteindelijk plaatsvond............... Wanneer je zit te chatten kun je minuten lang nadenken welk antwoord je zult geven en zult in de meeste gevallen dan ook op een acceptabele wijze reageren. Daarnaast ga je alles in je hoofd idealiseren. Wanneer je foto's ziet dan denk je iedere keer 'goh, maar in het echt zal ze nog wel mooier zijn'. Geloof me, wat je in het echt te zien krijgt is misschien 20% van het ideaalbeeld dat je in je eigen gedachten gecreëerd hebt. Vergelijk het met de periode dat je huidige relatie begonnen is, ieder smsje dat je stuurde of ontving was leuk, interessant en/of geil, is je huidige vriendin nu net zo spannend en passioneel als de dame waar je destijds een relatie mee begonnen bent? De smsjes, mailtjes en/of eventueel telefoongesprekken waren een stuk spannender dan de momenten dat je elkaar in het restaurant sprak of samen ging winkelen nietwaar? Een vrouw is meer dan een stem of een foto, en zéker meer dan een stuk tekst.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:15 schreef roedjeeee het volgende:
ok het zal misschien moeilijk voor te stellen zijn, maar ik hoopte eigelijk dat er iemand was die ook zoiets heb en nah gewoon zo raar is het toch niet?
En terecht.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:48 schreef roedjeeee het volgende:
weet je wat het gewoon is ik wou gewoon effe me hart luchten, thuis ken ik er gewoon met niemand over praten
dank je voor je serieuze reactie en ik weet dat je gelijk heb in alles wat je zegt en dat mensen me een idioot vinden.. nah dat vind ik van mezelf ook en natuurlijk hou ik van me meisie en me kids maar het gevoel wat ik voor die ander heb zit zo diep, ik maak geen gein ik heb haar in april leren kennen en het conact is sindsdien steeds opener en eerlijker en vertouwder geworden. we hebben samen gelachen, gehuild, geflirt nah gewon alles.. voor mij gaat het serieus verder as cyber, ze is echt een echt persoon net as ik achter de pc en ook zij heb aangegeven dat as ik het er zo moeilijk mee heb dat het misschien het beste is om ermee te stoppen.. maar dat ken ik niet, dat wil ik niet want serieus haar niet meer spreken doet echt pijn... geloof me ,dat trek ik echt nietquote:Op donderdag 18 september 2008 22:05 schreef rinzzz het volgende:
[..]
Natuurlijk is dit herkenbaar, maar dit is een hele naïve gedachte die na de pubertijd wel zou moeten verdwijnen. Toen ik een jaar of 16 was had ik ook een aantal cybervriendinnetjes, de een nog leuker dan de ander. Ik was smoorverliefd en het voelde onderhand als een relatie ook al hadden we elkaar nog nooit ontmoet. Tot de dag dat de ontmoeting dan uiteindelijk plaatsvond............... Wanneer je zit te chatten kun je minuten lang nadenken welk antwoord je zult geven en zult in de meeste gevallen dan ook op een acceptabele wijze reageren. Daarnaast ga je alles in je hoofd idealiseren. Wanneer je foto's ziet dan denk je iedere keer 'goh, maar in het echt zal ze nog wel mooier zijn'. Geloof me, wat je in het echt te zien krijgt is misschien 20% van het ideaalbeeld dat je in je eigen gedachten gecreëerd hebt. Vergelijk het met de periode dat je huidige relatie begonnen is, ieder smsje dat je stuurde of ontving was leuk, interessant en/of geil, is je huidige vriendin nu net zo spannend en passioneel als de dame waar je destijds een relatie mee begonnen bent? De smsjes, mailtjes en/of eventueel telefoongesprekken waren een stuk spannender dan de momenten dat je elkaar in het restaurant sprak of samen ging winkelen nietwaar? Een vrouw is meer dan een stem of een foto, en zéker meer dan een stuk tekst.
Iemand die al lang een relatie en tevens kinderen heeft zou slim genoeg moeten zijn om dit zelf te kunnen rationaliseren, en dat is de reden waarom de mensen je hier een idioot vinden. Ik wil niet zeggen dat je een idioot bent, maar behoorlijk naïef ben je wel aangezien je al in stappen denkt om je vrouw te verlaten terwijl je nota bene een chatrelatie hebt en de desbetreffende dame alleen nog maar op je scherm gezien hebt.
Quit it. period.
Uit deze verklaring lijk ik op te maken dat je je momenteel ook in je eerste relatie bevindt? Chatten = verslavend. Tel er bij op dat je chatgewijs een ontzettend hechte verstandsrelatie hebt opgebouwd met de desbetreffende dame, en iemand in de steek laten doet hartstikke zeer, en lijkt vanuit jouw situatie haast onmogelijk maar vooral ook ongewenst. Wanneer je het contact met haar verbreekt, dan heb je het hier even heel moeilijk mee voor een bepaalde periode, maar na deze periode en geloof me dit zal niet al te lang duren dan snap je wat ik bedoel. Je moet je huidige situatie eens objectief bekijken en dat kun je niet als je door blijft gaan waar je mee bezig bent. Dat je over de pijn van een relatie verbreken heen komt dat weet je wel wanneer je eerder een eind hebt moeten maken aan een 'normale' relatie. Het lijkt onmogelijk maar gaat sneller dan je denkt.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:51 schreef roedjeeee het volgende:
[..]
dank je voor je serieuze reactie en ik weet dat je gelijk heb in alles wat je zegt en dat mensen me een idioot vinden.. nah dat vind ik van mezelf ook en natuurlijk hou ik van me meisie en me kids maar het gevoel wat ik voor die ander heb zit zo diep, ik maak geen gein ik heb haar in april leren kennen en het conact is sindsdien steeds opener en eerlijker en vertouwder geworden. we hebben samen gelachen, gehuild, geflirt nah gewon alles.. voor mij gaat het serieus verder as cyber, ze is echt een echt persoon net as ik achter de pc en ook zij heb aangegeven dat as ik het er zo moeilijk mee heb dat het misschien het beste is om ermee te stoppen.. maar dat ken ik niet, dat wil ik niet want serieus haar niet meer spreken doet echt pijn... geloof me ,dat trek ik echt niet
Heb je geen vrienden?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:48 schreef roedjeeee het volgende:
ik weet dat je eigelijk wel gelijk heb, en as ik met me versstand nadenk dan besef ik dit alles ook wel, maar ze is laatst al een paar dagne ofline geweest en toen was ik echt heel sagerijnig, thuis, op me werk echt niet leuk gewoon. nee ik ken echt niet zonder haarquote:Op donderdag 18 september 2008 23:35 schreef rinzzz het volgende:
[..]
Uit deze verklaring lijk ik op te maken dat je je momenteel ook in je eerste relatie bevindt? Chatten = verslavend. Tel er bij op dat je chatgewijs een ontzettend hechte verstandsrelatie hebt opgebouwd met de desbetreffende dame, en iemand in de steek laten doet hartstikke zeer, en lijkt vanuit jouw situatie haast onmogelijk maar vooral ook ongewenst. Wanneer je het contact met haar verbreekt, dan heb je het hier even heel moeilijk mee voor een bepaalde periode, maar na deze periode en geloof me dit zal niet al te lang duren dan snap je wat ik bedoel. Je moet je huidige situatie eens objectief bekijken en dat kun je niet als je door blijft gaan waar je mee bezig bent. Dat je over de pijn van een relatie verbreken heen komt dat weet je wel wanneer je eerder een eind hebt moeten maken aan een 'normale' relatie. Het lijkt onmogelijk maar gaat sneller dan je denkt.
Daarnaast zijn cybervrienden géén vrienden (Nee, echt niet!). Dat zou betekenen dat wanneer de stroom in je huis uitvalt je sociale netwerk ook direct uit elkaar valt. Het voelt wel degelijk zo omdat de mensen die je online regelmatig tegenkomt je vaak evengoed kunnen steunen als 'echte' vrienden, maar jou vooral ook bezig kunnen houden op het moment dat jij dat nodig hebt. Hoe kijk jij tegen iemand aan die vindt dat de mensen waar hij mee online speelt in zijn WoW guild gelijk staan aan het hebben van echte vrienden waar je in de stad een kop koffie gaat drinken? Juist ja, wellicht zie jij de vergelijking naar jouw situatie niet geheel voor je, maar het is totaal gelijk!
Nou idd get over yourself zielig kind.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:00 schreef Copycat het volgende:
Je wilt niet zonder haar kunnen. Grow a backbone.
Je lijkt wel een jengelende kleuter.
Zo, het sarcasme druipt eraf.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou idd get over yourself zielig kind.
Kun je wel zonder je kind? En je zegt ergens boven dat je van je vrouwtje houdt..nou merk er geen fuck van.
Eerder wel, had je maar op moeten lettenquote:
dat dusquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:58 schreef nimarad het volgende:
Oh boy, loopt deze onzin nog steeds?
quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
waarom staat dit nog niet in ONZ?
wie wel?quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:11 schreef HeatWave het volgende:
ONZ zit er ook niet echt op te wachten gok ik.
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:47 schreef Fascination het volgende:
Mensen die kennen en kunnen niet uit elkaar kennen houden neem ik sowieso niet serieus.
Slotje!
Dan naar R&P of slotje..quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:11 schreef HeatWave het volgende:
ONZ zit er ook niet echt op te wachten gok ik.
dat heb jij ook met mij! jeweetz!quote:
OMG dat moet je toch niet door vertellenquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat heb jij ook met mij! jeweetz!
Ja, bij mij nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan naar R&P of slotje..
jezus.. bij mij wassie al lang dicht geweest of verplaatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |