ja dit speelt al maanden maar heb haar nog steeds niet verlaten maar ik krijg die ander echt niet uit me hoofdquote:Op donderdag 18 september 2008 21:28 schreef Liquidootje het volgende:
Blijf bij je vrouw omwille de kinderen. Dat lijkt mij het meest menselijke.
Je bent echt een baby hier moet slot opquote:Op donderdag 18 september 2008 21:30 schreef roedjeeee het volgende:
[..]
ja dit speelt al maanden maar heb haar nog steeds niet verlaten maar ik krijg die ander echt niet uit me hoofd
waarom doe je zo vijandig?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je bent echt een baby hier moet slot op
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:34 schreef -SG- het volgende:
Wat wil je van ons horen?!
Je zit al maanden te denken om weg te gaan en jij denkt dat wij dat kunnen veranderen_!
dank jequote:Op donderdag 18 september 2008 21:34 schreef Liquidootje het volgende:
Dat maakt toch niks uit. Fantaseer er maar op los. Doe je ogen dicht tijdens het vrijen etc. Dat helpt.
Blijf gewoon cybercontact houden en elke keer als ze wilt afspreken, dan kijk je eventjes naar je kind en zeg nee. Na een verloop van tijd druipt ze toch af omdat ze een andere cyberdude heeft gevonden.
Succes.
dank jequote:Op donderdag 18 september 2008 21:34 schreef Liquidootje het volgende:
Dat maakt toch niks uit. Fantaseer er maar op los. Doe je ogen dicht tijdens het vrijen etc. Dat helpt.
Blijf gewoon cybercontact houden en elke keer als ze wilt afspreken, dan kijk je eventjes naar je kind en zeg nee. Na een verloop van tijd druipt ze toch af omdat ze een andere cyberdude heeft gevonden.
Succes.
ja das waar, ik weet niet ik hoop eigelijk dat iemand wat zegt waarvan ik denk van ja dit is hetquote:Op donderdag 18 september 2008 21:34 schreef -SG- het volgende:
Wat wil je van ons horen?!
Je zit al maanden te denken om weg te gaan en jij denkt dat wij dat kunnen veranderen_!
Spring van het Hilton hotelquote:Op donderdag 18 september 2008 21:37 schreef roedjeeee het volgende:
[..]
ja das waar, ik weet niet ik hoop eigelijk dat iemand wat zegt waarvan ik denk van ja dit is het
Hey dat zei ik alquote:Op donderdag 18 september 2008 21:42 schreef muay-toy het volgende:
wie maakt er ff een lemming?
No shitquote:Op donderdag 18 september 2008 21:48 schreef roedjeeee het volgende:
weet je wat het gewoon is ik wou gewoon effe me hart luchten, thuis ken ik er gewoon met niemand over praten
ja maar dat is de reden ook dat ik nog niet weg benquote:Op donderdag 18 september 2008 21:53 schreef Wouser het volgende:
[..]
Hey dat zei ik al![]()
![]()
[..]
No shiten als het waar is wat je zegt, wat ik zeer in twijfel trek zou je je keihard moeten schamen. Beetje vrouw en kind verlaten vanwege iemand die je nog niet eens hebt gezien. Uberhaupt is al schandje als je je kind achterlaat.
Natuurlijk is dit herkenbaar, maar dit is een hele naïve gedachte die na de pubertijd wel zou moeten verdwijnen. Toen ik een jaar of 16 was had ik ook een aantal cybervriendinnetjes, de een nog leuker dan de ander. Ik was smoorverliefd en het voelde onderhand als een relatie ook al hadden we elkaar nog nooit ontmoet. Tot de dag dat de ontmoeting dan uiteindelijk plaatsvond............... Wanneer je zit te chatten kun je minuten lang nadenken welk antwoord je zult geven en zult in de meeste gevallen dan ook op een acceptabele wijze reageren. Daarnaast ga je alles in je hoofd idealiseren. Wanneer je foto's ziet dan denk je iedere keer 'goh, maar in het echt zal ze nog wel mooier zijn'. Geloof me, wat je in het echt te zien krijgt is misschien 20% van het ideaalbeeld dat je in je eigen gedachten gecreëerd hebt. Vergelijk het met de periode dat je huidige relatie begonnen is, ieder smsje dat je stuurde of ontving was leuk, interessant en/of geil, is je huidige vriendin nu net zo spannend en passioneel als de dame waar je destijds een relatie mee begonnen bent? De smsjes, mailtjes en/of eventueel telefoongesprekken waren een stuk spannender dan de momenten dat je elkaar in het restaurant sprak of samen ging winkelen nietwaar? Een vrouw is meer dan een stem of een foto, en zéker meer dan een stuk tekst.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:15 schreef roedjeeee het volgende:
ok het zal misschien moeilijk voor te stellen zijn, maar ik hoopte eigelijk dat er iemand was die ook zoiets heb en nah gewoon zo raar is het toch niet?
En terecht.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:48 schreef roedjeeee het volgende:
weet je wat het gewoon is ik wou gewoon effe me hart luchten, thuis ken ik er gewoon met niemand over praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |