OMGquote:Op donderdag 18 september 2008 20:40 schreef roedjeeee het volgende:
ik heb een meisje leren kennen op een ander forum en sindsdien hebben we veel cyber contact maar nu ben ik ondertussen stapelverliefdd op haar geworden, maar het lullige is is dat ik al een vriendin heb, maar ik ken haar maar niet uit me hoofd krijgen, wat moet ik nu doen??
kiezenquote:Op donderdag 18 september 2008 20:40 schreef roedjeeee het volgende:
ik heb een meisje leren kennen op een ander forum en sindsdien hebben we veel cyber contact maar nu ben ik ondertussen stapelverliefdd op haar geworden, maar het lullige is is dat ik al een vriendin heb, maar ik ken haar maar niet uit me hoofd krijgen, wat moet ik nu doen??
Een goede vader kun je ook zonder de moeder zijnquote:Op donderdag 18 september 2008 20:46 schreef roedjeeee het volgende:
ben echt serieus, zij weet het ook en ze is zo lief en het liefs ga ik weg bij me vriendin voor haar, maar het lullige is is dat ik wel vader ben
dit topic wordt steeds beterquote:Op donderdag 18 september 2008 20:46 schreef roedjeeee het volgende:
ben echt serieus, zij weet het ook en ze is zo lief en het liefs ga ik weg bij me vriendin voor haar, maar het lullige is is dat ik wel vader ben
Jezus man kom op,,,dat cybergrietje is in het echt misschien helemaal niet zoals ze op het forum is.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:42 schreef roedjeeee het volgende:
ik weet het echt niet word er helemaal gek van in me kop
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:46 schreef roedjeeee het volgende:
Net zolang met een hamer op je hoofd slaan tot je niet meer aan haar denktquote:Op donderdag 18 september 2008 20:40 schreef roedjeeee het volgende:
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:46 schreef roedjeeee het volgende:
* =quote:Op donderdag 18 september 2008 20:40 schreef roedjeeee het volgende:
ik heb een meisje leren kennen op een ander forum* en sindsdien hebben we veel cyber contact* maar nu ben ik ondertussen stapelverliefdd op haar geworden, maar het lullige is is dat ik al een vriendin heb, maar ik ken haar maar niet uit me hoofd krijgen, wat moet ik nu doen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |