OMGquote:Op donderdag 18 september 2008 20:40 schreef roedjeeee het volgende:
ik heb een meisje leren kennen op een ander forum en sindsdien hebben we veel cyber contact maar nu ben ik ondertussen stapelverliefdd op haar geworden, maar het lullige is is dat ik al een vriendin heb, maar ik ken haar maar niet uit me hoofd krijgen, wat moet ik nu doen??
kiezenquote:Op donderdag 18 september 2008 20:40 schreef roedjeeee het volgende:
ik heb een meisje leren kennen op een ander forum en sindsdien hebben we veel cyber contact maar nu ben ik ondertussen stapelverliefdd op haar geworden, maar het lullige is is dat ik al een vriendin heb, maar ik ken haar maar niet uit me hoofd krijgen, wat moet ik nu doen??
Een goede vader kun je ook zonder de moeder zijnquote:Op donderdag 18 september 2008 20:46 schreef roedjeeee het volgende:
ben echt serieus, zij weet het ook en ze is zo lief en het liefs ga ik weg bij me vriendin voor haar, maar het lullige is is dat ik wel vader ben
dit topic wordt steeds beterquote:Op donderdag 18 september 2008 20:46 schreef roedjeeee het volgende:
ben echt serieus, zij weet het ook en ze is zo lief en het liefs ga ik weg bij me vriendin voor haar, maar het lullige is is dat ik wel vader ben
Jezus man kom op,,,dat cybergrietje is in het echt misschien helemaal niet zoals ze op het forum is.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:42 schreef roedjeeee het volgende:
ik weet het echt niet word er helemaal gek van in me kop
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:46 schreef roedjeeee het volgende:
Net zolang met een hamer op je hoofd slaan tot je niet meer aan haar denktquote:Op donderdag 18 september 2008 20:40 schreef roedjeeee het volgende:
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:46 schreef roedjeeee het volgende:
* =quote:Op donderdag 18 september 2008 20:40 schreef roedjeeee het volgende:
ik heb een meisje leren kennen op een ander forum* en sindsdien hebben we veel cyber contact* maar nu ben ik ondertussen stapelverliefdd op haar geworden, maar het lullige is is dat ik al een vriendin heb, maar ik ken haar maar niet uit me hoofd krijgen, wat moet ik nu doen??
Ik vind het ook wonderbaarlijk dat deze man vader is.quote:
quote:
Goh, lullig jaquote:Op donderdag 18 september 2008 20:46 schreef roedjeeee het volgende:
En dan moet je bij ons zijnquote:Op donderdag 18 september 2008 20:51 schreef roedjeeee het volgende:
tis een serieuze vraag, ik weet me gewoon geen raad meer
Ach man, da ken mákkelijkquote:Op donderdag 18 september 2008 20:50 schreef roedjeeee het volgende:
ja daarom vind ik het zo moeilijk, het liefst laat ik alles achter me maar ik ken toch moeilijk me kids in de steek laten??
Niet je kids verlaten voor zoiets hoor.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:50 schreef roedjeeee het volgende:
ja daarom vind ik het zo moeilijk, het liefst laat ik alles achter me maar ik ken toch moeilijk me kids in de steek laten??
Gast, je kids in de steek laten voor een of ander vrouwtje wat je kent via een forum?quote:Op donderdag 18 september 2008 20:50 schreef roedjeeee het volgende:
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:55 schreef -SG- het volgende:
Heuj je bent tegenwoordig überhip als je je vrouw/vriendin en kids verlaat voor een cyberliefde!
Small of breed band?quote:Op donderdag 18 september 2008 20:55 schreef roedjeeee het volgende:
ja maar ik voel echt een band met haar
Whahaha je bent op dreefquote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:58 schreef roedjeeee het volgende:
nah as het zo moet laat maar dan hoor
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Whahaha je bent op dreefme vriend zit me aan te kijken
ik probeer uit te leggen, maar ik moet zo lachen
Och ik heb geen kinderen dus uuuhquote:Op donderdag 18 september 2008 21:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
. Nou denkt je vriend misschien wel dat je vreemdgaat met een cyberknul
![]()
!
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:27 schreef roedjeeee het volgende:
ik ben al maanden verliefd op een bosnies meisje
Dat heet manisch depressiefquote:Op donderdag 18 september 2008 21:00 schreef roedjeeee het volgende:
tis gewoon lullig want het ene moment voel ik me zo in de wolken maar het andere moment voel ik me zo down
Gewoon de koffers in pakken en weglopen.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Och ik heb geen kinderen dus uuuh![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |