JAAA ik ook nog steedsquote:Op donderdag 18 september 2008 16:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]Jij ook nog steeds?
Doe ze de groeten![]()
quote:Op donderdag 18 september 2008 18:01 schreef Sjoegerd het volgende:
Dat duurde lang voor de laatste post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is Music
iddquote:Op donderdag 18 september 2008 17:59 schreef liiszle het volgende:
[..]
JAAA ik ook nog steeds
we doen t goed
hihi, k moest ook al de groeten van erik doen
ze zijn populaaiirr
wel wat fototjes gemaakt
Ja dat ja.quote:
Ja, best wel. Ik leef. Nog wel. Redelijkerwijs. Een beetje.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:03 schreef liiszle het volgende:
je bent welkom ?
denk je dat ?![]()
Renesitedas lang geleden
quote:Op donderdag 18 september 2008 18:11 schreef Fredo55 het volgende:
Gadver, jullie raden nooit wat ik ga eten.
das wel lekkker..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik had andijvie stampotBut if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
ja.,. tis niet aan te slepen de 'dames' bij erikquote:Op donderdag 18 september 2008 18:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
iddIs kuifmans ook nog steeds gaatjesvrij?
Die Erik, ouwe player dat-ie dr is![]()
oeh. das ehh..quote:Op donderdag 18 september 2008 18:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, best wel. Ik leef. Nog wel. Redelijkerwijs. Een beetje.
Ja. Enigszins,quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 18:42 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja.,. tis niet aan te slepen de 'dames' bij erik
ik weunie, kuifmans spreek ik zelden
Oh jongen toch.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:48 schreef Blaxje het volgende:
Oh jongens toch.
aaahhw... njha succes!quote:Op donderdag 18 september 2008 18:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. Enigszins,!
2 weken geleden begonnen met een nieuwe studie na mijn vorige afgesloten te hebbenConflict met mijn werk
en verder... dingen en zulks
!
hij stond wel open voor een BaBoLi hoorde ikquote:Op donderdag 18 september 2008 18:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]![]()
Ik spreek hem ook zeldenMoet maar weer eens
Heeft Bart je aangestoken?quote:
Okquote:Op donderdag 18 september 2008 18:53 schreef liiszle het volgende:
[..]
hij stond wel open voor een BaBoLi hoorde ik
Half Nederland steekt de andere helft aan geloof ik...quote:
dan doen we datquote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 18:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Half Nederland steekt de andere helft aan geloof ik...
Dat vermoeden heb ik ook.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Half Nederland steekt de andere helft aan geloof ik...
Puickquote:Op donderdag 18 september 2008 18:59 schreef liiszle het volgende:
[..]
dan doen we dat
ik ga even hardlopen
Komt omdat je weer vrijgezel bent.quote:
zou t ?quote:Op donderdag 18 september 2008 19:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Komt omdat je weer vrijgezel bent.
Plan!quote:Op donderdag 18 september 2008 20:11 schreef liiszle het volgende:
[..]
zou t ?![]()
moet ik vaker doen dan
sjooow, even de spierbalsem er op, en ik ben weer readddyyyquote:
Howwort in Roon?quote:Op donderdag 18 september 2008 20:39 schreef RenRen- het volgende:
Whoi
Kut. Ben ik in de war met iemand die uit Roden kwamquote:Op donderdag 18 september 2008 20:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Roon? Rhoon? Dat ken ik wel, maar geen Roon
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kut. Ben ik in de war met iemand die uit Roden kwam!
How wort in Rotknor?
Ja, wel cool verder.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]![]()
Wort? Wa's wort? Hoe het gaat?![]()
Ik ben moe, excuseer me hoor![]()
Als het dat is, het gaat goed. Daar?
2 uurtjes college gehad, had 4 klokuren ertussen, laatste 2 uurtjes plots vergetenquote:
Dat is veel tijd ertussenquote:Op donderdag 18 september 2008 20:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
2 uurtjes college gehad, had 4 klokuren ertussen, laatste 2 uurtjes plots vergeten! Voor de rest ben ik eigenlijk best wel brak
!
Brak, omdat ik tegen half ziek zijn aanhik.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is veel tijd ertussenHad ik ook vandaag.
Maarja.
Hoe komt het dat je brak bent?
Minder headbangen mede metaalhoofd!quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Brak, omdat ik tegen half ziek zijn aanhik.
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Minder overtuigende neuqsex hebben.
Zoek en gij zult vindenquote:Op donderdag 18 september 2008 21:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
![]()
, als ik een vriendin had, dan was het een goed argument.
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
aha, en dan zoek ik net zo lang als jou zeker?
Mooi. Als je het leuk vindt dan.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
oh wel lekker, net klaar met werk, morgen en overmorgen weer
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Minder overtuigende neuqsex hebben.
Wat een liefdequote:Op donderdag 18 september 2008 21:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
aha, en dan zoek ik net zo lang als jou zeker?
Het leven is één grote faalquote:Op donderdag 18 september 2008 21:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat een liefde
En "Vindt je weg."
Nogsteeds zo faal.
Welterustenquote:
Ik moet steeds harder drukken iigquote:Op donderdag 18 september 2008 21:16 schreef Hyman het volgende:
zeg sjoerd onze F5 knopjes draaien overuren heh?
Mijn dag was gewoon falend. Weet je, dat je daarmee wakker wordt?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
maar Irenka, hoe wast op school?
wow ben je zo sterk danquote:Op donderdag 18 september 2008 21:21 schreef liiszle het volgende:
ja, ik heb spierverslappers waardoor ik vet moe worddus dan maar eens aan de vermoeidheid toegeven
Awquote:Op donderdag 18 september 2008 21:21 schreef liiszle het volgende:
ja, ik heb spierverslappers waardoor ik vet moe worddus dan maar eens aan de vermoeidheid toegeven
ik steun je wel hoorquote:Op donderdag 18 september 2008 21:24 schreef RenRen- het volgende:
Copy. Paste. Copy. Paste. Paste. Paste. Paste.
Deze opdracht is saai.
Kun je niet naar Zweden, Finse vrouwen schijnen vaak godse fugly te zijnquote:Op donderdag 18 september 2008 21:27 schreef Hyman het volgende:
ohja, ik mag voor een half jaar naar finland toe, ik weet alleen niet of ik dat wel wil
alst nou italië wasquote:Op donderdag 18 september 2008 21:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kun je niet naar Zweden, Finse vrouwen schijnen vaak godse fugly te zijn
Zweden... Knappe blondinesquote:Op donderdag 18 september 2008 21:31 schreef Hyman het volgende:
[..]
alst nou italië was![]()
knappe brunette's
Italiaanse brunette's zijn niet per definitie knapquote:Op donderdag 18 september 2008 21:31 schreef Hyman het volgende:
[..]
alst nou italië was![]()
knappe brunette's
quote:
Omdat hij(/je) net zulke onzin en kinderachtige posts maakt als nijnja altijd doetquote:
word ik ook wel hoorquote:Op donderdag 18 september 2008 21:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Omdat hij(/je) net zulke onzin en kinderachtige posts maakt als nijnja altijd doetNo offence enzo hoor, je kan er vast heel gelukkig en oud mee worden
De liefde weer.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Omdat hij(/je) net zulke onzin en kinderachtige posts maakt als nijnja altijd doetNo offence enzo hoor, je kan er vast heel gelukkig en oud mee worden
Je lult jezelf een slag in de rondtequote:Op donderdag 18 september 2008 21:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
De liefde weer.
Ach. Mag toch ook wel. Je zegt niet dat hij dat niet mag, klopt.
quote:
Nou johquote:
Ben ik goed in.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je lult jezelf een slag in de rondte![]()
Nee toch, ben je kinderachtigquote:Op donderdag 18 september 2008 21:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
hey bart noemde mij net jouw kloon
Ik wist hetquote:Op donderdag 18 september 2008 21:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Niet serieus nemenquote:
Haha ja maar ik weet dat ik ook gewoon mijn kinderachtige momenten heb ,kom ik ook gewoon voor uit.. Maar men leert ermee levenquote:Op donderdag 18 september 2008 21:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet serieus nemenJe weet dat we je mogen
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha ja maar ik weet dat ik ook gewoon mijn kinderachtige momenten heb ,kom ik ook gewoon voor uit.. Maar men leert ermee levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PreciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van jou zijn we het gewend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis![]()
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:44 schreef nijnja het volgende:
[..]Daar is toch een post van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
PreciesVan jou zijn we het gewend
Maargoed, ik merk echt dat mijn vrije tijd krimpt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HBO enzo, en ik ben nu gewoon ana het HW maken (en toch weer op fok!!)
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D![]()
Klopt, maar nooit de moeite genomen om die door te nemenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D![]()
Je moet het niet gaan overdrijven hèquote:Op donderdag 18 september 2008 21:46 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maargoed, ik merk echt dat mijn vrije tijd krimpt...
HBO enzo, en ik ben nu gewoon ana het HW maken (en toch weer op fok!!)
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis![]()
Ik doe mn bestquote:Op donderdag 18 september 2008 21:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je moet het niet gaan overdrijven hè
Hoooi mitch
Niet echt... Jij?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:49 schreef Hyman het volgende:
mja, iemand anders nog leuke/minder leuke dingen meegemaakt dan?
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt![]()
Spijt mijquote:
Ik ging werken en dr waren soesjes over datum enzoquote:
en nee, ik ben naar school gegaan, en daarna gelijk doorgegaan naar werk.quote:
heb wel lekker een patatje sate met een hamburger op et station gegeten
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ![]()
Op Zwolle kun je wel wat te vreten krijgen jaquote:Op donderdag 18 september 2008 21:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
en nee, ik ben naar school gegaan, en daarna gelijk doorgegaan naar werk.
heb wel lekker een patatje sate met een hamburger op et station gegeten
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt![]()
smullers hamburgersquote:Op donderdag 18 september 2008 21:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Op Zwolle kun je wel wat te vreten krijgen ja
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ![]()
In Zwolle ookquote:Op donderdag 18 september 2008 21:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Op Zwolle kun je wel wat te vreten krijgen ja?
Ik ben altijd zo thuis... Scheelt me weer een hoop geldquote:
Zondag starten op de Kralingse plas
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Op Station Zwolle, ik kortte t afquote:
Mc Donalds, visboer, patattentjesquote:
keuze genoeg me dunkt.
ohja en wat restaurantjes(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ![]()
Snap ik, mar dit is ongeveer wat BB bedoelde geloof ikquote:Op donderdag 18 september 2008 22:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Op Station Zwolle, ik kortte t af
![]()
Kralingse plas. Introductiedag. Regen. Haat.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zondag starten op de Kralingse plas
![]()
Veel plezier alvastVaren?
![]()
Wat zeg jij dan? Frietsquote:?
Van onder de rivierenquote:
Echt niet. Ik praat gewoon abn maar dan met een zachte g en een andere rquote:Op donderdag 18 september 2008 22:07 schreef RenRen- het volgende:
FRIETEKES. Mich is practisch een Belg.. Jullie zeggen die r allemaal zo van "erllrll" en ik zeg gewoon er!
.
![]()
als het nou frietjens was had ik het goed gevondenquote:
Frtietjus.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
als het nou frietjens was had ik het goed gevonden![]()
De R op dezelfde manier als wij de G zeggen, daarom vind ik het zo raar dat je geen G kanquote:Op donderdag 18 september 2008 22:08 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Echt niet. Ik praat gewoon abn maar dan met een zachte g en een andere r. Jullie zeggen die r allemaal zo van "erllrll" en ik zeg gewoon er!
.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
mich spreekt met de zachte G, das liev
Zachte G
![]()
Dan heb je mijn R nog niet gehoordquote:Op donderdag 18 september 2008 22:08 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Echt niet. Ik praat gewoon abn maar dan met een zachte g en een andere r. Jullie zeggen die r allemaal zo van "erllrll" en ik zeg gewoon er!
.
Weten we ook gelijk dat jullie op dezelfde dingen vallen over het algemeen. Behalve qua haarkleurquote:![]()
![]()
of als je in noord/zuid Holland woont ist een arquote:Op donderdag 18 september 2008 22:08 schreef Mich92 het volgende:
[..]
.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ![]()
scenegirlsquote:Op donderdag 18 september 2008 22:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Weten we ook gelijk dat jullie op dezelfde dingen vallen over het algemeen. Behalve qua haarkleur
![]()
ofniet sjoerd
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ![]()
Niet zon rol-rquote:Op donderdag 18 september 2008 22:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
De R op dezelfde manier als wij de G zeggen, daarom vind ik het zo raar dat je geen G kan. Ik kan wel een G, een zachte g
. Ik kan jullie G echt niet
.
![]()
Ik praat -blijkbaar- bijna bekakt.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
of als je in noord/zuid Holland woont ist een ar
![]()
Rollende R doe je met de voorkant van je tongquote:Op donderdag 18 september 2008 22:12 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Niet zon rol-r. Ik kan wel een G, een zachte g
.
Ik bedoel die achter R. Dat is practisch een g
![]()
![]()
Hihi, met zon rol-r dusquote:Op donderdag 18 september 2008 22:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik praat -blijkbaar- bijna bekakt..
![]()
ik kan wel met een limburgs accent pratenquote:Op donderdag 18 september 2008 22:12 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Niet zon rol-r. Ik kan wel een G, een zachte g
.
heel goed
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ![]()
Ik praat gewoon ABN punt
quote:
Oh, toch geen rol-rquote:Op donderdag 18 september 2008 22:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Rollende R doe je met de voorkant van je tongIk bedoel die achter R. Dat is practisch een g
. Ikweet niet wat je bedoelt, ken maar 2 rren
.
![]()
![]()
Ohja... Zolang ze maar cute zijnquote:Op donderdag 18 september 2008 22:12 schreef Hyman het volgende:
ohnee sjoerd is meer van de emo's das net een tikkie extremer
Dat kan ik dan wel met een rollende r.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRrenRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRren-
![]()
Wie zegt dat je het moet aflerenquote:Op donderdag 18 september 2008 22:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet aflerenSoms komt er een accentje door. Maar ja.
? Bij sommige mensen is het wel schattig
.
![]()
Amsterdamsquote:Op donderdag 18 september 2008 22:18 schreef Hyman het volgende:
soms heb ik een tik dat ik een beetje amsterdams klink, maar dat is maar soms
![]()
![]()
Bij mij alleen irritant.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:18 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Wie zegt dat je het moet afleren? Bij sommige mensen is het wel schattig
.
Ik heb besloten m'n haar te laten groeien.![]()
Ik voel me oud
Same, wil t weer wat langerquote:Op donderdag 18 september 2008 22:18 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb besloten m'n haar te laten groeien.
Dat klopt, gisteren zei ik dat nietquote:Op donderdag 18 september 2008 22:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
zei je dat gisteren niet ook al?
FR tietjesquote:
Wedstrijd roeien in een achtquote:Op donderdag 18 september 2008 22:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kralingse plas. Introductiedag. Regen. Haat.![]()
Veel plezier alvastVaren?
ik heb et besloten toch maar weer in te korten, het kan nu net tot onder mn oogquote:Op donderdag 18 september 2008 22:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bij mij alleen irritant.
Ik heb besloten m'n haar te laten groeien.
![]()
en ik ben heel geen emo
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ![]()
Dat is met 8 personen?quote:Op donderdag 18 september 2008 22:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wedstrijd roeien in een acht
![]()
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
ik heb et besloten toch maar weer in te korten, het kan nu net tot onder mn oog![]()
en ik ben heel geen emo
![]()
Mijn haar komt, krullend, tot op m'n schouders. Iets erover. Maar wil het dus echt een stuk langor![]()
![]()
hij is pas 1 dag openquote:Op donderdag 18 september 2008 22:25 schreef Adothehague het volgende:
Ik ga mijn fobo sluiten, niemand reageert.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ![]()
quote:
Nee, ik wil levenquote:Op donderdag 18 september 2008 22:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ben je ook, want ik geloof dat dat is wat je wilt horen.iedereen negert mij bedoel ik meer
ik heb geen levenquote:Op donderdag 18 september 2008 22:28 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee, ik wil leveniedereen negert mij bedoel ik meer
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ![]()
Je hebt 'm net een paar uur open, net wanneer Liz slaapt.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:25 schreef Adothehague het volgende:
Ik ga mijn fobo sluiten, niemand reageert.
Laat 'm nog een dagje open. En post in Liz d'r fobo.
![]()
Daar heb ik gezeild, vet hipquote:Op donderdag 18 september 2008 22:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zondag starten op de Kralingse plas![]()
![]()
Ik neger je niet.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:28 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee, ik wil leveniedereen negert mij bedoel ik meer
![]()
Ik ga hem moirgen weer opengooien als Lis online is en dan iets in haar fobo schrijven.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je hebt 'm net een paar uur open, net wanneer Liz slaapt.Laat 'm nog een dagje open. En post in Liz d'r fobo.
Snachts is de kermis gesloten, dus mijn fobo ook.![]()
Dat mag, maar eigenlijk weet ik nu nog niets over jou, en jij misschien ook niet over mij, wat doe jij precies qua school enofwerk enzoquote:?
Zei ik ookalquote:![]()
Krullentjesquote:Op donderdag 18 september 2008 22:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]![]()
Mijn haar komt, krullend, tot op m'n schouders. Iets erover. Maar wil het dus echt een stuk langor. Zie je nu, je lijkt op het meisje uit mn klas
!
edit; oh, we zijn inmiddels al 600 pagina's verder!
![]()
Maar jij bent ook RenRen- ==>quote:
Ik zit op Deltion, das een MBO school(wist je mss wel)quote:Op donderdag 18 september 2008 22:31 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat mag, maar eigenlijk weet ik nu nog niets over jou, en jij misschien ook niet over mij, wat doe jij precies qua school enofwerk enzo?
daar doe ik ICT beheer.
en naast school werk ik bij een Plus supermarkt, dat ik leuk vind![]()
jij dan?(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ![]()
Zie je nou welquote:Op donderdag 18 september 2008 22:32 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Krullentjes. Zie je nu, je lijkt op het meisje uit mn klas
!
edit; oh, we zijn inmiddels al 600 pagina's verder!
?
bij de weg, ik heb ook krullen
Toe maar toe maarquote:Op donderdag 18 september 2008 22:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Zie je nou wel?
bij de weg, ik heb ook krullen.
![]()
mijn haar krult ook, een beetje dan, tis meer slag ofzo, iig je merkt et niet zo snel dat ik heel lang haar hebquote:Op donderdag 18 september 2008 22:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Zie je nou wel?
bij de weg, ik heb ook krullen
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ![]()
De PABO, een keuze die voor veel mannen nog wel eens een afweging kan zijn omdat ze bij voorbaad al in de minderheid zijn. Is dat juist goed of juist niet? Ik hoor altijd om me heen dat andere jongens met andere opleidingen jaloers zijn op mijn positie in de klas. “Ja, lekker veel chickies in de klas”, en andere voorbeelden kan je je natuurlijk zelf inbeelden. Ik weet niet of dat beeld goed is, ik denk juist het tegendeel. Als heer op de PABO krijg je te maken met een opleiding die behoorlijk vrouwelijk is ingesteld. Daarnaast is het compleet afhankelijk hoe jij je denkwijze kan afstemmen op die van de vrouwen, ga je er in mee? Blijf je juist jezelf en zet je je misschien wat eerder af wat mannelijk gedrag is. Lastig om te combineren, en zeker lastig om daar dagelijks mee geconfronteerd te worden. Mentor heeft de eerste dagen van de PABO gezegd, het zal je leven gaan veranderen. En in zekere zin zal dat zeker zo zijn, of dat een goede ontwikkeling is voor de man? We laten het in het midden.
Ja laat mij maar stukjes schrijven
Deltion ken ik ergens van, waarvan?quote:Op donderdag 18 september 2008 22:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik zit op Deltion, das een MBO school(wist je mss wel)
daar doe ik ICT beheer.
en naast school werk ik bij een Plus supermarkt, dat ik leuk vind![]()
jij dan?
Ik zit in het 2e jaar van de Pabo en het is echt geweldig, daarbij ben ik helemaal lomp weg van kinderliedjes als in VOF de Kunst en Kinderen voor Kinderen enzo....
Ik schijn te werken in de Appie hier, naar mijn idee loop ik dr maar gewoon in Appiekleding bij
Maar geweldig is dat wel
quote:
Heel mooi DAquote:Op donderdag 18 september 2008 22:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
De PABO, een keuze die voor veel mannen nog wel eens een afweging kan zijn omdat ze bij voorbaad al in de minderheid zijn. Is dat juist goed of juist niet? Ik hoor altijd om me heen dat andere jongens met andere opleidingen jaloers zijn op mijn positie in de klas. “Ja, lekker veel chickies in de klas”, en andere voorbeelden kan je je natuurlijk zelf inbeelden. Ik weet niet of dat beeld goed is, ik denk juist het tegendeel. Als heer op de PABO krijg je te maken met een opleiding die behoorlijk vrouwelijk is ingesteld. Daarnaast is het compleet afhankelijk hoe jij je denkwijze kan afstemmen op die van de vrouwen, ga je er in mee? Blijf je juist jezelf en zet je je misschien wat eerder af wat mannelijk gedrag is. Lastig om te combineren, en zeker lastig om daar dagelijks mee geconfronteerd te worden. Mentor heeft de eerste dagen van de PABO gezegd, het zal je leven gaan veranderen. En in zekere zin zal dat zeker zo zijn, of dat een goede ontwikkeling is voor de man? We laten het in het midden.
Ja laat mij maar stukjes schrijven
Kwartet![]()
?
Da's lang geleden, Lis zou jaloers zijn
Geeft wel goed weer wat een man denk ik zal ervarenquote:
Ik krijg het wel vaak te horen, alleen waar ik nu in zit is een 'manrijke' lichting, als in: 11 jongens in een klas van 36quote:Op donderdag 18 september 2008 22:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Geeft wel goed weer wat een man denk ik zal ervaren
Das wel balen
Pabo.... ik heb soms colleges in het Pedagogische blabla instituut (PABO). Echt he, dan zitten ze in de aula daar in groepjes te praten en te doen, en datzelfde doen ze 2 uur later als m'n college voorbij is nog. En waarover? Niks!
No offence
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
In mijn klas zijn wij in de mindehreid, 7 meisjes uit 29 geloof ikquote:Op donderdag 18 september 2008 22:37 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik krijg het wel vaak te horen, alleen waar ik nu in zit is een 'manrijke' lichting, als in: 11 jongens in een klas van 36.
Maar ik doe dan ook geen pabo.
![]()
Het is dan ook voornamelijk gericht op mijn ervaringen maar toen ik het las bedacht ik me dat he tmeer mensen wel zou kunnen aanspreken.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:37 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik krijg het wel vaak te horen, alleen waar ik nu in zit is een 'manrijke' lichting, als in: 11 jongens in een klas van 36[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Dat zijn vrouwenquote:Op donderdag 18 september 2008 22:38 schreef Renesite het volgende:
Pabo.... ik heb soms colleges in het Pedagogische blabla instituut (PABO). Echt he, dan zitten ze in de aula daar in groepjes te praten en te doen, en datzelfde doen ze 2 uur later als m'n college voorbij is nog. En waarover? Niks!
No offence
wat doe jij danquote:Op donderdag 18 september 2008 22:38 schreef Mich92 het volgende:
[..]
In mijn klas zijn wij in de mindehreid, 7 meisjes uit 29 geloof ik.
?
wij hebben helemaal geen meiden bij ons op school
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ![]()
Dat kan heel goed, wat doet u wel danquote:Op donderdag 18 september 2008 22:38 schreef Mich92 het volgende:
[..]
In mijn klas zijn wij in de mindehreid, 7 meisjes uit 29 geloof ik.
/
Ik doe Sociaal Juridische Dienstverlening. ik zit met 8 jongens in de klasquote:Op donderdag 18 september 2008 22:37 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik krijg het wel vaak te horen, alleen waar ik nu in zit is een 'manrijke' lichting, als in: 11 jongens in een klas van 36! 32 zitten in de totale klas.
Heimen onze ictert!
5 havoquote:Op donderdag 18 september 2008 22:39 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat kan heel goed, wat doet u wel dan/
!
![]()
Ja inderdaad, wat ik heb gezien en gehoord van vriendinnen die ook Pabo doen zitten zij ook met veel meiden, als ik klassenfoto's bekijk zie ik ook voornamelijk meiden, maar ik zit in een herenrijke omgeving, als in ook nog genoeg aantrekkelijke damesquote:Op donderdag 18 september 2008 22:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het is dan ook voornamelijk gericht op mijn ervaringen maar toen ik het las bedacht ik me dat he tmeer mensen wel zou kunnen aanspreken.
Ja dat heb je vaak, wanneer de hersenen gevraagd worden haken de dames afquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Ja, en ho... o wacht, niet doen Renéquote:! En de wat feministischere man.
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja dat heb je vaak, wanneer de hersenen gevraagd worden haken de dames afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ![]()
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, en ho... o wacht, niet doen René! En de wat feministischere man.
Sorry
Btw doe jaar 2 van MBO4 Elektrotechniek in de richting automatisering
NeeGeen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Aight.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:45 schreef Hyman het volgende:
[..]
echte jongens doen natuurlijk N&T
Ik niet. Ik deed VMBO Economisch / Havo stroom + natuurkunde als extra vak. Vraag me overigens maar niet waarom natuurkunde, daar zit een verhaal achter. Alleen had ik geen zin in Havo!
"www.jouwboomverzorger.nl"quote:Op donderdag 18 september 2008 22:45 schreef Hyman het volgende:
BTW er staat wel een leuke reclame onderaan de pagina?
![]()
Is dat goed of slechtquote:Op donderdag 18 september 2008 22:47 schreef RenRen- het volgende:![]()
"Je bent geloof ik veel afgevallen!"
?
![]()
wie ikquote:Op donderdag 18 september 2008 22:47 schreef RenRen- het volgende:![]()
"Je bent geloof ik veel afgevallen!"
![]()
ik ben in de zomervakantie 5 kg aangekomen, weeg nu 69
maarja is ook nog niet gek veel voor 1.90(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ![]()
vetklep!quote:Op donderdag 18 september 2008 22:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
wie ik![]()
maarja is ook nog niet gek veel voor 1.90
* Renesite rent weg
![]()
Het zou goed zijn, als het echt was gebeurd. Maar iedereen ziet me afvallen, en de cijfertjes. Doen niets.quote:![]()
Weetikveel hoe veel ik weeg. 50 kg geloof ik, en k ben 1.65quote:Op donderdag 18 september 2008 22:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
wie ik![]()
maarja is ook nog niet gek veel voor 1.90.
Van die superdunne mensen vind k niet zo mooi.
![]()
dan groei jequote:Op donderdag 18 september 2008 22:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het zou goed zijn, als het echt was gebeurd. Maar iedereen ziet me afvallen, en de cijfertjes. Doen niets.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ![]()
Ik ben ook niet superdun, maar ik mag wel iets kwijtquote:Op donderdag 18 september 2008 22:50 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Weetikveel hoe veel ik weeg. 50 kg geloof ik, en k ben 1.65.
Van die superdunne mensen vind k niet zo mooi.
Dat heeft volgens mij de halve wereld. "Ja ik ben te dik." en dan vind ik het juist mooi bij diegene, terwijl die helemaal niet te dik is ofzoquote:Op donderdag 18 september 2008 22:51 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ben ook niet superdun, maar ik mag wel iets kwijt.
![]()
mijn moeder was iets van 1,80 en die vond het al teveel als ze 50 woog
ik heb vast haar genen, ze zeggen wel vaker dat ik op die famillie van mn moeder lijk, mn zusje daarentegen is heel anders(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ![]()
85 @ 1,80 ofzo. Lekker zo laten. Hoort bij mijquote:Op donderdag 18 september 2008 22:49 schreef Hyman het volgende:
[..]
eind 4e woog ik nog 60![]()
bmi van 17![]()
Ik fiets/snelfiets elke dag 1 uur, loop de hele Hanze 20 keer daags door (WAAROM lussen ze de verdiepingen ook niet ff door met elkaar, I gebouw 2e verdieping > C gebouw 2e verdieping is alle trappen af, 50 meter lopen en weer alle trappen op!
Geloof me, ik welquote:Op donderdag 18 september 2008 22:52 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Dat heeft volgens mij de halve wereld. "Ja ik ben te dik." en dan vind ik het juist mooi bij diegene, terwijl die helemaal niet te dik is ofzo.
ik zit ook net boven het gezonde BMI ofzo...
Muisknopf
Knopjequote:
Het zijn pubers, wat verwacht je.quote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Whehehe, pubers dissen
D_A die in een puber topic post.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
altijd tochquote:Op donderdag 18 september 2008 22:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
D_A die in een puber topic post.
?
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ![]()
Docenten dissenquote:
* Spiekt even hoe oud.quote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Het zijn de rootsquote:
DA vindt alles oud tochquote:
Oud genoeg jaquote:
Ik denk zowaar dat ik de oudste puber hier ben
Daar zit dan wel weer een verschil tussenquote:
En ik de jongstequote:Op donderdag 18 september 2008 22:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik denk zowaar dat ik de oudste puber hier ben
Subtiele woordspeling.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daar zit dan wel weer een verschil tussen[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
* Mompelt iets over PABO'ers en taalquote:Op donderdag 18 september 2008 22:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
De PABO, een keuze die voor veel mannen nog wel eens een afweging kan zijn omdat ze bij voorbaad voorbaat al in de minderheid zijn. Is dat juist goed of juist niet? Ik hoor altijd om me heen dat andere jongens met andere opleidingen jaloers zijn op mijn positie in de klas. “Ja, lekker veel chickies in de klas”, en andere voorbeelden kan je je natuurlijk zelf inbeelden. Ik weet niet of dat beeld goed is, ik denk juist het tegendeel. Als heer op de PABO krijg je te maken met een opleiding die behoorlijk vrouwelijk is ingesteld. Daarnaast is het compleet afhankelijk hoe jij je denkwijze kan afstemmen op die van de vrouwen, ga je er in mee? Blijf je juist jezelf en zet je je misschien wat eerder af wat mannelijk gedrag is. Lastig om te combineren, en zeker lastig om daar dagelijks mee geconfronteerd te worden. Mentor heeft de eerste dagen van de PABO gezegd, het zal je leven gaan veranderen. En in zekere zin zal dat zeker zo zijn, of dat een goede ontwikkeling is voor de man? We laten het in het midden.
Ja laat mij maar stukjes schrijven![]()
![]()
It's getting betterquote:Op donderdag 18 september 2008 23:03 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
* Mompelt iets over PABO'ers en taal
En het was nog maar een proef opzetje
Smoesjes ook altijd
Heb jij nog steeds mijn zwarte haarband? Die ik overal geprobeerd heb te vinden, maar die nergens meer verkocht wordt?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
It's getting better
En het was nog maar een proef opzetje
Ruilen voor je huissleutel? Anders kun je niet verhuizen geloof ik![]()
![]()
Maar het scheelde wel voor mijn VU aanmelding, de taaltoets hoefde ik daar niet meer te maken
Hehe, dan ga ik even in de catacomben van mijn kamer kijken maar volgens mij heb ik die denk misschien nog wel even ergens liggen.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:05 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Heb jij nog steeds mijn zwarte haarband? Die ik overal geprobeerd heb te vinden, maar die nergens meer verkocht wordt?
Ruilen voor je huissleutel? Anders kun je niet verhuizen geloof ik
Ja ik ben ook wel benieuwd naar je kamertje, koffie?
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: