Dat kan heel goed, wat doet u wel danquote:Op donderdag 18 september 2008 22:38 schreef Mich92 het volgende:
[..]
In mijn klas zijn wij in de mindehreid, 7 meisjes uit 29 geloof ik.
Maar ik doe dan ook geen pabo.

Ik doe Sociaal Juridische Dienstverlening. ik zit met 8 jongens in de klasquote:Op donderdag 18 september 2008 22:37 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik krijg het wel vaak te horen, alleen waar ik nu in zit is een 'manrijke' lichting, als in: 11 jongens in een klas van 36

5 havoquote:Op donderdag 18 september 2008 22:39 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat kan heel goed, wat doet u wel dan/

Ja inderdaad, wat ik heb gezien en gehoord van vriendinnen die ook Pabo doen zitten zij ook met veel meiden, als ik klassenfoto's bekijk zie ik ook voornamelijk meiden, maar ik zit in een herenrijke omgeving, als in ook nog genoeg aantrekkelijke damesquote:Op donderdag 18 september 2008 22:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het is dan ook voornamelijk gericht op mijn ervaringen maar toen ik het las bedacht ik me dat he tmeer mensen wel zou kunnen aanspreken.

Ja dat heb je vaak, wanneer de hersenen gevraagd worden haken de dames afquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D

Ja, en ho... o wacht, niet doen Renéquote:

quote:Op donderdag 18 september 2008 22:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja dat heb je vaak, wanneer de hersenen gevraagd worden haken de dames afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ

quote:Op donderdag 18 september 2008 22:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, en ho... o wacht, niet doen René! En de wat feministischere man.

Aight.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:45 schreef Hyman het volgende:
[..]
echte jongens doen natuurlijk N&T

"www.jouwboomverzorger.nl"quote:Op donderdag 18 september 2008 22:45 schreef Hyman het volgende:
BTW er staat wel een leuke reclame onderaan de pagina
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |