Ik moet steeds harder drukken iigquote:Op donderdag 18 september 2008 21:16 schreef Hyman het volgende:
zeg sjoerd onze F5 knopjes draaien overuren heh?
Mijn dag was gewoon falend. Weet je, dat je daarmee wakker wordt?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
maar Irenka, hoe wast op school?
wow ben je zo sterk danquote:Op donderdag 18 september 2008 21:21 schreef liiszle het volgende:
ja, ik heb spierverslappers waardoor ik vet moe worddus dan maar eens aan de vermoeidheid toegeven
Awquote:Op donderdag 18 september 2008 21:21 schreef liiszle het volgende:
ja, ik heb spierverslappers waardoor ik vet moe worddus dan maar eens aan de vermoeidheid toegeven
ik steun je wel hoorquote:Op donderdag 18 september 2008 21:24 schreef RenRen- het volgende:
Copy. Paste. Copy. Paste. Paste. Paste. Paste.
Deze opdracht is saai.
Kun je niet naar Zweden, Finse vrouwen schijnen vaak godse fugly te zijnquote:Op donderdag 18 september 2008 21:27 schreef Hyman het volgende:
ohja, ik mag voor een half jaar naar finland toe, ik weet alleen niet of ik dat wel wil
alst nou italië wasquote:Op donderdag 18 september 2008 21:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kun je niet naar Zweden, Finse vrouwen schijnen vaak godse fugly te zijn
Zweden... Knappe blondinesquote:Op donderdag 18 september 2008 21:31 schreef Hyman het volgende:
[..]
alst nou italië was![]()
knappe brunette's
Italiaanse brunette's zijn niet per definitie knapquote:Op donderdag 18 september 2008 21:31 schreef Hyman het volgende:
[..]
alst nou italië was![]()
knappe brunette's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |