abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61733495
quote:
De klusstrijd Het Blok is dit keer voor de vijfde keer te zien bij NET 5. De lustrumeditie bevat weer alle bekende ingrediënten: lange klusnachten, slopende weekenden en keiharde strijd om een bouwval om te toveren tot vier topappartementen. Wat de deelnemers van dit jaar echter niet weten, is dat Het Blok nog gesplitst moet worden van één woonhuis in meerdere woonhuizen. En dat ze dus eerst moeten gaan slopen, voordat ze kunnen beginnen aan de zwaarste verbouwingswedstrijd annex relatietest van Nederland.

Vier koppels
Het Blok speelt zich in en rondom vier vervallen appartementen af. In deze appartementen klussen en wonen vier kleurrijke koppels, terwijl ze hun dagelijkse baan gewoon voortzetten. Ze hebben slechts elf weken en een beperkt budget om de appartementen volledig te renoveren en in te richten. Na 77 dagen van bloed, zweet en tranen, worden de appartementen op een officiële onroerend goed veiling van de hand gedaan. Het bedrag dat de stellen kunnen winnen, is het verschil tussen verkoopprijs op de veiling en de oorspronkelijk getaxeerde startwaarde. Het koppel dat de grootste meerwaarde heeft weten te realiseren, wint bovendien de hoofdprijs van 50.000 euro.

Op de proef gesteld
De stellen worden in Het Blok enorm mentaal en sociaal op de proef gesteld. Kan hun relatie dat aan? Komen er verborgen karaktereigenschappen boven drijven, die de ander tot nu toe niet gezien had? Zijn er kanten die hem of haar toch iets minder leuk maken? Of wordt de onderlinge band juist enorm versterkt?
Terugkijken:
Gelukkig heeft NET5 ook een Uitzendinggemist. Bekijk de afleveringen hier!

Stellen:

Eleanor (28) & Roek (30)

De grootste motivatie van Eleanor en Roek om mee te doen aan Het Blok, is geld. Eleanor en Roek zijn al sinds hun middelbare schooltijd onafscheidelijk en zijn twee jaar geleden getrouwd. Kinderen hebben ze niet, maar ze zullen wel kat Bumper elf weken moeten missen.

Harde werkers
Zij danst professioneel bij zangeres EliZe en werkt daarnaast als directiesecretaresse. Hij is overdag financieel medewerker bij een internetbedrijf en ’s avonds sporttrainer. Het zijn dus harde werkers en ze zijn enorm gemotiveerd om als winnaars uit Het Blok te komen.

Goede wil
Kortom: aan goede wil ontbreekt het dit stel niet, maar zullen zij erin slagen om samen te werken? Eleanor heeft weinig kluservaring, Roek is wel handig. Maar Roek kan moeilijk samenwerken en Eleanor is eigenwijs…

Floortje (25) & Jeroen (28)

Stylist/visual merchandiser Floortje en accountmanager Jeroen hebben anderhalf jaar een relatie. Het eerste jaar hebben ze elkaar echter amper gezien; Floortje studeerde in China en Jeroen woonde en werkte in Dubai.

Samenwonen
Sinds een half jaar is dit stel weer terug op Nederlandse bodem en wonen ze bij elkaar om de hoek. Floortje en Jeroen gaan in Het Blok voor het eerst samenwonen. Dat wordt de eerste beproeving. Als hun relatie de verbouwingswedstrijd overleeft, komen er in de toekomst zeker vijf kinderen en een grachtenpand met een sloep voor de deur.

Eerbetoon
Behalve een relatietest is deelname aan Het Blok voor dit stel ook een eerbetoon aan hun handige vaders. De vader van Jeroen is in 2006 overleden. Die van Floortje een jaar eerder. Beide vaders waren fervente klussers en Floortje en Jeroen willen laten zien dat zij hun genen hebben geërfd. Jeroen zegt dat hij een goede klusser is en dat Floortje ‘voor een vrouw’ best handig is, kortom: dit studentikoze stel gaat voor de winst.

Petra (37) & Frits (40)

Frits heeft een vloerenbedrijf en zijn vrouw Petra helpt hem met de administratie. Daarnaast werkt ze in een woonwinkel en vormt ze de spil van het gezin. Petra en Frits zijn al 24 jaar samen en hebben hun handen vol aan hun zoons Dion (10), Guy (8) en dochter Estelle (5).

Met z'n tweetjes
Ze gaan eindelijk weer eens iets echt met z’n tweetjes doen, dat is de belangrijkste reden van Petra en Frits om zich met hart en ziel in deze verbouwingswedstrijd te storten. Klussen is ze wel toevertrouwd. Hun huis aan de rand van Groningen hebben ze helemaal zelf opgeknapt.

Vertrouwen
Dit stel heeft er dan ook alle vertrouwen in dat ze de klus in Het Blok met het grootste gemak aan kunnen, ook al zullen ze de kinderen natuurlijk vreselijk gaan missen. Maar dat wordt meer dan goed gemaakt als Frits en Petra winnen. Want dan gaat het hele gezin samen op reis.

Kristel (25) & Yarno (31)

Kristel en Yarno hebben elkaar via internet leren kennen en wat begon als vriendschap, is langzamerhand uitgegroeid tot liefde. Inmiddels heeft dit stel acht jaar een relatie en wonen ze al zes jaar samen.

Motto
Een dag niet gewerkt, is een dag niet geleefd’, is het motto van Kristel en Yarno. Grafisch vormgever Kristel en elektromonteur Yarno zijn echte workaholics die geen minuut stil kunnen zitten. Al hun spaarzame vrije tijd gaat op aan hun eigen huis, dat zij van onder tot boven zelf verbouwen. Een flinke klus waar Kristel en Yarno zes jaar geleden mee zijn begonnen en waarvan het einde nog lang niet in zicht is…

Grootste uitdaging
Dat zij de klus in Het Blok zullen klaren, staat voor dit stel als een paal boven water, maar gaat hen dit binnen elf weken lukken? De tijdsdruk vormt de grootste uitdaging voor Kristel en Yarno, die maar één doel voor ogen hebben: met het gewonnen geld eindelijk de verbouwing van hun eigen huis afmaken.

Vorige topics:
Het Blok 2008 #1
Het Blok #2

De OP is hier te vinden.
pi_61733547
Heb nu al zin in volgende week
pi_61733596
quote:
Op donderdag 18 september 2008 15:55 schreef Piles het volgende:
Heb nu al zin in volgende week
Ik ook.
pi_61733695
ben benieuwd naar het reservekoppel
pi_61733975
Ik ook, ik hoop op een bitch fight en een nieuw koppel erin. E + R bakken er gewoon niets van.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_61734137
Ik blijf het volgen, maar ik vind wel dat ze iets meer het klussen mogen laten zien anders kan ik net zo goed naar GTST gaan kijken.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_61734721
Zomaar vergeten te kijken gister . Net even ingehaald, blijft leuk.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_61735054
heb t ook moeten missen gisteren, maar gelukkig vanmorgen op de comp. gekeken!!!
Frits en Petra, jullie gaan goed!!!!!
pi_61735334
quote:
Op donderdag 18 september 2008 16:11 schreef Fuente het volgende:
Ik ook, ik hoop op een bitch fight en een nieuw koppel erin. E + R bakken er gewoon niets van.
Lijkt me ook sterk dat E + R er tot het eind inblijven. Ze kunnen gewoon echt niets en ik heb ook het idee dat ze helemaal niets willen doen.
pi_61735589
Wel leuk dat het reserve-koppel al langs komt Ben benieuwd of de deelnemers het nu op hun heupen gaan krijgen
pi_61735837
Hoop dat Floor een burka krijgt.
pi_61736324
Ik krijg medelijden van elaonor en noek.. ze kunnen het gewoon niet .

Verder .. jeroen lijkt gewoon iemand die bekend is en ik denk Lee mead...
"Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
pi_61736657
quote:
Op donderdag 18 september 2008 15:51 schreef Derrek11 het volgende:
Maar serieus, wie vindt dat het Blok een klusprogramma is, is werkelijk niet goed bij z'n hoofd! In de aflevering van gisteren is geen moment geklust.

Elke kijker van het Blok kijkt alleen maar om te genieten van de levens van anderen omdat waarschijnlijk het eigen leven niet interessant genoeg is. Net zoals bij het lezen van de Prive en andere roddelbladen. En als je het dan ook nog nodig vindt om je gevoelens omtrent de deelnemers hier op dit forum uit te kotsen, ben je wat mij betreft helemaal treurig. Het Blok is een televisieprogramma, net als de Gouden Kooi, net als Temptation Island, net als Expeditie Robinson en Big Brother. De kijker krijgt te zien wat de televisiemaker wilt, niets meer en niets minder. Je kan er dus gewoon van uit gaan dat er gemanipuleerd wordt en dat deelnemers stereotiep worden neergezet. Knip plak en de klus is geklaard. Tel uit je kijkcijfers.

Neemt niet weg dat die deelnemers ook niet goed bij hun hoofd zijn. Je zo laten bekijken op televisie is ook een vorm van exhibitionisme.
Ga onder een steen liggen. Wat doe je hier dan?
  donderdag 18 september 2008 @ 18:27:35 #14
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_61736755
Derrek11 is natuurlijk een kloon....
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  donderdag 18 september 2008 @ 18:30:33 #15
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_61736799
misschien wel, maar een echt klusprogramma is het niet natuurlijk. Dat ben ik wel met hem eens eigenlijk

Desalniettemin leuk om te kijken tvp
pi_61736845
quote:
Op donderdag 18 september 2008 18:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
Derrek11 is natuurlijk een kloon....
Uiteraard. En ik meen zijn schrijfstijl te herkennen.
  donderdag 18 september 2008 @ 21:02:34 #17
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_61740622
Net teruggekeken, leuk weer.

Die Eleanor is wel té vervelend, Jeroen ook maar dan weer op een ander vlak.
Yarno die boos werd was tof, ik dacht ff dat ie Roek z'n kop van z'n romp ging trekken (tshirt met "de beuk erin" hielp natuurlijk ook niet echt ). En Kristel was stoer aan 't einde!
Jammer van dat spelletje, de komst van de makelaars (allebei te saai) en het brave "we doen geen sanctie", een geldboete (bv de kosten de ze anders voor deze zelfde klus aan 'n ingehuurde kracht kwijt waren geweest) was niet onlogisch geweest..... Nah ja...

Vooruitblik zag er goed uit...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 september 2008 @ 21:11:57 #18
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_61740911
diegene die het appartement van E&R mag overnemen heeft wel het voordeel dat er nog veel van te maken is naar eigen inzicht............ dat aangezien er nog geen flikker gedaan is
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 september 2008 @ 21:14:02 #19
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_61741000
en oja, hup Kristel & Yarno
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_61810156
vind Petra & Frits meest sympathieke stel. Eleanor & Roek zijn echt kansloos bezig wat ik zo op tv kan beoordelen. Ik kan zelf voor geen meter klussen maar ik ga dan ook niet aan zo'n programma meedoen. Als je dan ook nog eens slecht met geld bent (wat ik zo hoor) is het helemaal een ramp. Zit te wachten totdat Roek even paar klappen uitdeeld aan Eleanor.

Kristel & Yarno zijn goede harde werkers maar moeten nog even aan hun smaak werken.
Balletjes Jeroen & Floortje had ik niet van verwacht zulk klus talent te hebben. Goed bezig en mooie slaapkamer opgeleverd. Ruim en netjes aangekleed.
pi_61826224
quote:
Op donderdag 18 september 2008 17:39 schreef Shoombak het volgende:
Hoop dat Floor een burka krijgt.
Au!
You think that everything's alright
I think you might be wrong
pi_61829182
ik volg het programma eigenlijk helemaal niet, maar laatst zat ik toch te kijken...volgens mij was er een koppel dat in Gronningen werkte, wat ik mijn afvroeg, hoe kunnen ze dan nog klussen...ze hebben toch dan ook uren reistijd op een dag....
pi_61829206
quote:
Op maandag 22 september 2008 17:18 schreef Zana het volgende:
ik volg het programma eigenlijk helemaal niet, maar laatst zat ik toch te kijken...volgens mij was er een koppel dat in Gronningen werkte, wat ik mijn afvroeg, hoe kunnen ze dan nog klussen...ze hebben toch dan ook uren reistijd op een dag....
In de avond/nacht.
pi_61829338
Blijft een leuk programma.
pi_61829421
stel je werkt 8 uur + 1 uur pauze + 2 x 2 uur reistijd = minimaal 13 uur werk-en reistijd + 8 uur slaap= 21 uur

dus je hebt doordeweeks 3 uur om te klussen, materiaal uit te zoeken/ te kopen/ in de file te staan in Amsterdam...dan heb je nog niet gegeten of iets anders gedaan
pi_61829459
quote:
Op maandag 22 september 2008 17:26 schreef Zana het volgende:
stel je werkt 8 uur + 1 uur pauze + 2 x 2 uur reistijd = minimaal 13 uur werk-en reistijd + 8 uur slaap= 21 uur

dus je hebt doordeweeks 3 uur om te klussen, materiaal uit te zoeken/ te kopen/ in de file te staan in Amsterdam...dan heb je nog niet gegeten of iets anders gedaan
Soms slapen ze pas om twee uur in de nacht en staan ze zes uur weer op.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 22 september 2008 @ 18:40:39 #27
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_61831186
bovendien kunnen ze bijvoorbeeld wat minder gaan werken, minder pauze's nemen etc. etc. als je weet dat je hier aan mee gaat doen moet je wat schuiven met je leven
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 22 september 2008 @ 18:48:28 #28
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_61831391
Maar lieten ze in het voorstukje ook niet zien dat ze het wat tegen viel (of was dat nou in de laatste aflevering?)
pi_61834941
een beetje stomme vragen misschien van mij, omdat ik het niet zo goed volg, maar volgens mij zitten er ook mensen tussen die weinig tot geen ervaring hebben, hoe weten die dan "hoe het moet"...ja sommigen huren ook iemand in...maar toch...ik kan mij echt niet zo goed voorstellen dat ze een heel appartement van grond af aan zonder hulp van de makers in 11 weken neerzetten...hoe zit dat dan bijvoorbeeld met al die leidingen, verwarming, electricieit, enz.
  maandag 22 september 2008 @ 23:35:28 #30
124676 RobertoCarlos
pi_61839983
quote:
Op maandag 22 september 2008 20:49 schreef Zana het volgende:
een beetje stomme vragen misschien van mij, omdat ik het niet zo goed volg, maar volgens mij zitten er ook mensen tussen die weinig tot geen ervaring hebben, hoe weten die dan "hoe het moet"...ja sommigen huren ook iemand in...maar toch...ik kan mij echt niet zo goed voorstellen dat ze een heel appartement van grond af aan zonder hulp van de makers in 11 weken neerzetten...hoe zit dat dan bijvoorbeeld met al die leidingen, verwarming, electricieit, enz.
Viel mij ook al eerder op. Bij de serie vorig jaar zag je soms dat ze voor de ingewikkelde zaken geholpen werden door de mannen van de inspecteur/voorman/boeman. Alleen al hoe je qua volgorde de werkzaamheden doet, zdd je niet helemaal opnieuw moet beginnen.
Kijk maar eens op wat draadjes in het KW-subforum, dan zie je hoe ingewikkeld het in feite is. Kortom: ze krijgen begeleiding van de vaste aannemer, die jonge gast, kweet ff zijn naam niet.
pi_61850151
quote:
Op maandag 22 september 2008 23:35 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Viel mij ook al eerder op. Bij de serie vorig jaar zag je soms dat ze voor de ingewikkelde zaken geholpen werden door de mannen van de inspecteur/voorman/boeman. Alleen al hoe je qua volgorde de werkzaamheden doet, zdd je niet helemaal opnieuw moet beginnen.
Kijk maar eens op wat draadjes in het KW-subforum, dan zie je hoe ingewikkeld het in feite is. Kortom: ze krijgen begeleiding van de vaste aannemer, die jonge gast, kweet ff zijn naam niet.
Gilbert
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 23 september 2008 @ 16:36:26 #32
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_61853207
verder wordt alles volgens mij wel gecontroleerd.

De electriciteit aanleggen is trouwens niet zo heel ingewikkeld.
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:49:05 #33
124676 RobertoCarlos
pi_61859912
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:36 schreef rubbereend het volgende:
verder wordt alles volgens mij wel gecontroleerd.

De electriciteit aanleggen is trouwens niet zo heel ingewikkeld.
Voor Elenor wel
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 23 september 2008 @ 21:44:35 #34
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_61861861
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:49 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Voor Elenor wel
maarja daar is zagen zelfs te moeilijk voor
DeLuna vindt me dik ;(
pi_61868895
Vanavond.
pi_61885864
Ik vraag me af hoelang het nog duurt voordat Elenor en Roek het blok uit worden gekickt.
pi_61885884
10 minute warning
pi_61885983
Vijf minuten.
  woensdag 24 september 2008 @ 20:28:28 #39
124676 RobertoCarlos
pi_61886055
Waar waren we? Iets met een totale bouwstop of zo? Laat maar, er zal vast wel een herhaling van 10 minuten komen. Ben er klaar voor!
pi_61886081
Daar gaan we weer
pi_61886179
quote:
Op woensdag 24 september 2008 20:29 schreef VegaKip het volgende:
Daar gaan we weer
pi_61886321
Floortje en Jeroen zijn zó kinderachtig met hun 'als ze nou ook nog wat smaak kunnen kopen'
pi_61886326
Eleanor dat was inderdaad niet zo slim.
pi_61886334
Eleanor en Roek worden wakker
pi_61886335
nee die anderen zijn lekker volwassen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61886350
Petra
  woensdag 24 september 2008 @ 20:38:12 #47
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_61886352
quote:
Op woensdag 24 september 2008 20:37 schreef L0t.. het volgende:
Floortje en Jeroen zijn zó kinderachtig met hun 'als ze nou ook nog wat smaak kunnen kopen'
ik vond het zowaar wel een keer een leuke opmerking
  woensdag 24 september 2008 @ 20:38:43 #48
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_61886372
"zal ik ze dan nog een dagje stilleggen?"

we zijn begonneeeeeeeeen!!
pi_61886376
Yarno wil gezelligheid
pi_61886410
quote:
Op woensdag 24 september 2008 20:38 schreef babette21 het volgende:

[..]

ik vond het zowaar wel een keer een leuke opmerking
Ik kan Floortje en Jeroen sowieso niet uitstaan
  woensdag 24 september 2008 @ 20:40:29 #51
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_61886424
zo, nu snap ik waarom ze zo'n slaapkamertje hebben
  woensdag 24 september 2008 @ 20:41:24 #52
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_61886442
quote:
Op woensdag 24 september 2008 20:40 schreef L0t.. het volgende:
Ik kan Floortje en Jeroen sowieso niet uitstaan
ik ook niet

maar credits wie credits toekomt, deze opmerking was wel grapig
pi_61886448
Tweedehands...
pi_61886478
quote:
Op woensdag 24 september 2008 20:41 schreef Tabloid het volgende:
Tweedehands...
Over smaak gesproken
pi_61886480
Ja ze gaan als een dolle.
pi_61886490
quote:
Op woensdag 24 september 2008 20:42 schreef VegaKip het volgende:

[..]

Over smaak gesproken
  woensdag 24 september 2008 @ 20:43:17 #57
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61886508
Klussen met klunsen.

Hij werkt graag secuur.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 24 september 2008 @ 20:44:14 #58
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_61886534
straks bitchfight tussen Jarno en Gilbert?
pi_61886540
Het wordt gezelliger
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_61886544
Het beloofd spannend te worden nu maar straks zal het wel weer meevallen.
pi_61886585
handig, tweedehands... verder blokken en op het eind weet je wat je wel kan uitgeven aan meubilair.. Dat zou mijn insteek nl zijn, het gaat niet om de bank.. het gaat om het klussen.

mijn hemel wat een walgelijk stel die jarno en zijn paardensmoel... ja da is echt wat mensen willen, een lel van een woonkamer, een piepklein slaapkamertje en een badkamer waar je je kont niet kan keren en iedereen maar op dezelfde agressieve manier benaderen is ook erg vermoeiend
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61886675
--

[ Bericht 100% gewijzigd door VegaKip op 24-09-2008 20:50:48 ]
pi_61886681
ben nu wel benieuwd wie er uit gaan.. gok toch op Jarno en co
  woensdag 24 september 2008 @ 20:48:50 #64
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_61886695
ik snap ook niet dat mensen hun slaapkamer voor doen en de woonkamer aan de achterkant. Tenzij je natuurlijk in één of ander boerendorp woont, maar halloooo dit is Amsterdam

Dat bankidee is inderdaad wel slim (mocht het idd de insteek zijn zoals DarkElf noemt), het gaat om de woning zelf, inrichten doet de koper toch zelf, tenzij de smaak tóevallig hetzelfde is
  woensdag 24 september 2008 @ 20:50:23 #65
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_61886745
quote:
Op woensdag 24 september 2008 20:48 schreef VegaKip het volgende:
Maar dan heb je bij de oplevering van de woonkamer geen bank staan
jawel, die koop je aan het eind van het programma, van het geld dat over is
tenzij ze alles opmaken, nou ja, dan hebben ze dit mooie exemplaar in ieder geval nog
  woensdag 24 september 2008 @ 20:50:26 #66
124676 RobertoCarlos
pi_61886747
Ik snap niet dat Yarno en Kristel zo'n grote woonkamer hebben ontworpen. Ik bedoel: als je wilt winnen, zorg je er toch voor dat alle kamers ongeveer even groot zijn? Of doe het iig strategisch: bijv 1 grote kamer, die je dan weggeeft en de anderen klein, zodat je die kunt winnen. Maar ik heb niet het idee dat Y&K daar over nagedacht hebben, Yarno wil ook nog eens de woonkamer af krijgen

Enne: " die toon die je op mijn voicemail aanslaat, daar ben ik niet van gediend ja! "
pi_61886780
quote:
Op woensdag 24 september 2008 20:50 schreef babette21 het volgende:

[..]

jawel, die koop je aan het eind van het programma, van het geld dat over is
tenzij ze alles opmaken, nou ja, dan hebben ze dit mooie exemplaar in ieder geval nog
Ik dacht dat je bedoelde geen bank kopen en dan op het eind pas iets kopen, maar je vind hun idee dus slim
  woensdag 24 september 2008 @ 20:53:06 #68
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_61886835
quote:
Op woensdag 24 september 2008 20:51 schreef VegaKip het volgende:

[..]

Ik dacht dat je bedoelde geen bank kopen en dan op het eind pas iets kopen, maar je vind hun idee dus slim
het kán slim zijn, mits goed uitgevoerd... maar op één of andere manier heb ik daar minder vertrouwen in
pi_61886857
quote:
Op woensdag 24 september 2008 20:53 schreef babette21 het volgende:

[..]

het kán slim zijn, mits goed uitgevoerd... maar op één of andere manier heb ik daar minder vertrouwen in
Ikook
pi_61886872
Niet akkoord gaan
  woensdag 24 september 2008 @ 20:56:48 #71
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_61886943
dat keukenvloertje van Jarno en Kristel kan nooit erg groot zijn, die ligt straks in 10 minuten.
Stelletje huilies
pi_61886950
Politie bij het blok.
pi_61886997
Eleanor snapt er natuurlijk niks van.
  woensdag 24 september 2008 @ 20:58:58 #74
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61887006
quote:
Op woensdag 24 september 2008 20:58 schreef Tabloid het volgende:
Eleanor snapt er natuurlijk niks van.
Die snapt sowieso niet veel volgens mij.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 24 september 2008 @ 20:59:12 #75
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_61887012
Eleanor
ga eens wat doen, trut
pi_61887026
Succes Floortje en Jeroen met eruit halen.
pi_61887035
quote:
Op woensdag 24 september 2008 20:58 schreef Sanne het volgende:

[..]

Die snapt sowieso niet veel volgens mij.
  woensdag 24 september 2008 @ 21:00:20 #78
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_61887043
als ik Floortje was had ik die boor afgepakt en op z'n voorhoofd gezet.....
pi_61887049
Leuke relatie daar bij Floortje en Jeroen.
  woensdag 24 september 2008 @ 21:00:41 #80
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61887054
Wat is dat met die vrouwen? Nu staat die Floortje ook zo te stuntelen.
pi_61887083
Dag Yarno.
  woensdag 24 september 2008 @ 21:02:12 #82
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61887095
Ja slim, waterleiding voor de muur aanleggen. Weet je zeker dat het lelijk wordt en het geen goed doet aan de waarde van je huis.
pi_61887096
Gilbert is geliefd.
pi_61887111
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:02 schreef Sanne het volgende:
Ja slim, waterleiding voor de muur aanleggen. Weet je zeker dat het lelijk wordt en het geen goed doet aan de waarde van je huis.
Inderdaad, dacht precies het zelfde.
pi_61887131
Een tweedehandsbank en wel een dikke tv
pi_61887134
Trots op een televisie.
pi_61887140
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:03 schreef VegaKip het volgende:
Een tweedehandsbank en wel een dikke tv
pi_61887143
Tja dat gaat niet he Eleanor
pi_61887145
Eleanor kan geen eens tillen.
  woensdag 24 september 2008 @ 21:04:06 #90
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_61887148
ja hoe ga je dat nou doen?!
sjongejongejonge wat een doos is 't toch.....
  woensdag 24 september 2008 @ 21:04:57 #91
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61887173
Jaaa ruzie!!!
pi_61887175
Ik wacht nu al op de discussie tussen Gilbert en Yarno.
  woensdag 24 september 2008 @ 21:05:16 #93
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_61887186
die voicemails
pi_61887189
Gilbert komt in actie
pi_61887206
Het valt weer tegen zeg die discussie.
  woensdag 24 september 2008 @ 21:06:39 #96
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61887210
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:05 schreef VegaKip het volgende:
Gilbert komt in actie
Voor zo'n jong ventje heeft ie wel behoorlijk overwicht. Ik zou ook naar hem luisteren.
  woensdag 24 september 2008 @ 21:07:05 #97
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_61887229
Jarno wordt twee keer de les gelezen: eerst door Gilbert en dan door Kristel
Mietje
  woensdag 24 september 2008 @ 21:07:29 #98
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_61887243
jezus Erik, dat jasje!!!!
pi_61887244
Politie dreigt met een bouwstop.
pi_61887249
Reservekoppel
pi_61887259
Linda en Alex uit Putten.
  woensdag 24 september 2008 @ 21:08:05 #102
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61887262
een meubelmaker!!
pi_61887278
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:07 schreef babette21 het volgende:
jezus Erik, dat jasje!!!!
  woensdag 24 september 2008 @ 21:08:36 #104
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61887284
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:07 schreef VegaKip het volgende:
Reservekoppel
Ze zijn nu al mijn favoriet!
pi_61887288
Eleanor lijkt wel een sesamstraat pop op die foto.
pi_61887311
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:08 schreef Sanne het volgende:

[..]

Zeker omdat we hebben nog niks te klagen over ze hebben.
pi_61887313
quote:

[..]

Nog wel
  woensdag 24 september 2008 @ 21:09:28 #108
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_61887318
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:08 schreef Tabloid het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
m'n ogen
pi_61887337
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:09 schreef babette21 het volgende:

[..]

m'n ogen

woensdag 24 september 2008 @ 21:11:04 #110
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_61887372
de makers willen toch altijd zo lang mogelijk stil houden waar het Blok staat?
waarom dan die logo-vlaggen?!
pi_61887378
Oh ja ze gingen Floor en Jeroen nog irriteren.
pi_61887393
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:11 schreef babette21 het volgende:
de makers willen toch altijd zo lang mogelijk stil houden waar het Blok staat?
waarom dan die logo-vlaggen?!
Tja...

Maar dit jaar was het al voor de opnames door FOK bekend.
pi_61887451
Roek en Eleanor zijn solidair aan Floortje en Jeroen
pi_61887555
Hehe die rel tussen Yarno en co & Gilbert viel toch weer tegen..
pi_61887568
Jeroen ., Beginstukje waar hij platfond aan boren was,. helemaal bezweet .. mooi stukje

ik mag iedereen, maar ik heb en nog steeds medelij met roek en elaonor.. ze kunnen niet veel
"Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
  woensdag 24 september 2008 @ 21:16:21 #116
124676 RobertoCarlos
pi_61887581
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:07 schreef VegaKip het volgende:
Reservekoppel
Die Roek en Elenor: "ja hoor een zwart meisje en een blanke jongen, nou dan gaan we eruit."
Help!
pi_61887582
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:06 schreef Sanne het volgende:

[..]

Voor zo'n jong ventje heeft ie wel behoorlijk overwicht. Ik zou ook naar hem luisteren.
hij heeft ook wel een goeie uitstraling idd
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 24 september 2008 @ 21:17:03 #118
124676 RobertoCarlos
pi_61887616
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:16 schreef DarkElf het volgende:

[..]

hij heeft ook wel een goeie uitstraling idd
Idd, want hij kan een oplevering de vernieling in helpen
pi_61887650
quote:
een meubelmaker!!
En hij zei zo en zo ipv sowieso..
pi_61887658
oh dat kunnen ze zelf ook allemaal prima ..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61887847
Weer begonnen.
  woensdag 24 september 2008 @ 21:24:08 #122
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_61887913
een bank gebóuwd?!??!
inbouwmeubilair
  woensdag 24 september 2008 @ 21:25:50 #123
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_61887979
als je iemand een dag stil mag leggen, dan bewaar je zo'n troef toch voor de zaterdag of zondag?!
pi_61888031
Roek en Eleanor gaan gezellig meedoen met kaarten.
  woensdag 24 september 2008 @ 21:29:08 #125
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_61888136
Eleanor dééd iets!!!!!!
te weten: bloemschikken
pi_61888198
Dat heeft Roek mooi voor elkaar gekregen.
  woensdag 24 september 2008 @ 21:31:06 #127
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_61888213
mooi vloertje, maar hoog ikeagehalte.
niets bijzonders aan...
pi_61888285
Zal Yarno en vrouw nu ook 500 euro kwijt raken?
  woensdag 24 september 2008 @ 21:33:46 #129
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_61888325
zolderkamer begint steeds meer op een stacaravan te lijken (zal wel door die bank komen)
pi_61888328
Leuk studentenkamertje bij Frits maar voor een wat ouder stel is die woonkamer toch niks.
  woensdag 24 september 2008 @ 21:34:55 #131
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61888369
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:29 schreef babette21 het volgende:
Eleanor dééd iets!!!!!!
te weten: bloemschikken
Mooi.

Stil is.
  woensdag 24 september 2008 @ 21:37:11 #132
124676 RobertoCarlos
pi_61888456
Jammer dat je de laatste 10 uren haast niet ziet... dan juist wordt het een echte kamer
  woensdag 24 september 2008 @ 21:37:13 #133
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_61888461
Het is dit jaar niet leuk...

de koppels zijn niet sympathiek (behalve Petra en Frits en hoe lang duurt dat nog... Yarno en dinges waren eerst ook sympathiek... verleden tijd...) de stijlen zijn lelijk... en ik haat Jeroen
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_61888501
ik vind die Expat prick en Jollyjumper eigenlijk het grappigst
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61888694
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
Jammer dat je de laatste 10 uren haast niet ziet... dan juist wordt het een echte kamer
sowieso ligt de nadruk de laatste seizoenen meer op de mensen dan op het klussen. Ik weet een aantal seizoenen geleden nog die freak die echt 2 weken aan het schuren is geweest. Toen ging het nog om het klussen, nu staat er het ene moment een muurtje en het volgende moment is de kamer compleet af. Erg jammer.
pi_61888782
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:43 schreef Shoombak het volgende:

[..]

sowieso ligt de nadruk de laatste seizoenen meer op de mensen dan op het klussen. Ik weet een aantal seizoenen geleden nog die freak die echt 2 weken aan het schuren is geweest. Toen ging het nog om het klussen, nu staat er het ene moment een muurtje en het volgende moment is de kamer compleet af. Erg jammer.
Ik kan die persoon meteen voor me halen, alleen weet zijn naam niet.

Op zondagmiddag herhaalt Net5 trouwens altijd oude het blok seizoenen.
Alleen vergeet altijd te kijken.
pi_61888923
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:02 schreef Sanne het volgende:
dat was een fout van gilbert, daar kunnen de koppels/ het koppel, niks aan doen.
pi_61888999
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:45 schreef Tabloid het volgende:

[..]

Ik kan die persoon meteen voor me halen, alleen weet zijn naam niet.

Op zondagmiddag herhaalt Net5 trouwens altijd oude het blok seizoenen.
Alleen vergeet altijd te kijken.

Paul incl schuurapparaat.
  woensdag 24 september 2008 @ 23:15:13 #139
211083 Angelof9
I must go first
pi_61892262
Die zolder is toch wel een stuk kleiner dan ik eerst dacht, maar ik vind qua stijl het bovenste koppel nog steeds het beste. De rest is mega-saai en weinig inspirerend.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_61892298
quote:
Op woensdag 24 september 2008 23:15 schreef Angelof9 het volgende:
Die zolder is toch wel een stuk kleiner dan ik eerst dacht, maar ik vind qua stijl het bovenste koppel nog steeds het beste. De rest is mega-saai en weinig inspirerend.
wat erg positief is aangezien ze een app bouwen om te verkopen, niet om er zelf te gaan wonen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 25 september 2008 @ 08:19:56 #141
124676 RobertoCarlos
pi_61896324
quote:
Op woensdag 24 september 2008 23:16 schreef DarkElf het volgende:

[..]

wat erg positief is aangezien ze een app bouwen om te verkopen, niet om er zelf te gaan wonen
Behalve dan dat ze ook beoordeeld worden op stijl en persoonlijkheid. Je zult zien dat Expat Prick en Jolly Jumper ( ) mss niet gaan winnen vanwege de kille stijl terwijl ze wel snel waren
pi_61897880
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:33 schreef babette21 het volgende:
zolderkamer begint steeds meer op een stacaravan te lijken (zal wel door die bank komen)
Ik vond dit keer de kamer van Frits en Petra juist leuk! Ze hebben een kleine ruimte, dus ook al zouden ze er geen inbouwbank in hebben gebouwd, veel verplaatsen met je meubilair kun je toch niet.

En die van Roek en Eleanor vond ik gewoon mooi! Stond er zelf van te kijken haha. Die woonkamer van Floortje en Jeroen was veels te kaal, gordijnen waren volgens mij ook te lang..
  donderdag 25 september 2008 @ 14:19:05 #143
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_61904104
Ik dacht dat Yarno Dilbert in elkaar ging meppen als je zo die voorfilmpjes zag. Maar dat viel wel mee
opgezegd@fok.nl
  donderdag 25 september 2008 @ 17:51:40 #144
124676 RobertoCarlos
pi_61910126
quote:
Op donderdag 25 september 2008 10:01 schreef Nuna het volgende:

[..]

Ik vond dit keer de kamer van Frits en Petra juist leuk! Ze hebben een kleine ruimte, dus ook al zouden ze er geen inbouwbank in hebben gebouwd, veel verplaatsen met je meubilair kun je toch niet.

En die van Roek en Eleanor vond ik gewoon mooi! Stond er zelf van te kijken haha. Die woonkamer van Floortje en Jeroen was veels te kaal, gordijnen waren volgens mij ook te lang..
Helemaal mee eensch. Ik snap niet dat F&J er niet veel meer van hebben gemaakt, als ze toch zoveel tijd hadden..
pi_61910216
echt? vinden jullie dat leuk?

ik vind het afschuwelijk Tis niet zomaar een bank die je ff weg kan doen ofzo, het tekent nogal en buiten dat het zitkuilen tijdperk, waar dit aan doet denken, al járen voorbij is... ziet het er ook nog oncomfortabel uit..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61910553
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:51 schreef Shoombak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Paul incl schuurapparaat.
Is een cirkelzaag
pi_61913213
quote:
Op donderdag 25 september 2008 17:56 schreef DarkElf het volgende:

ik vind het afschuwelijk Tis niet zomaar een bank die je ff weg kan doen ofzo, het tekent nogal en buiten dat het zitkuilen tijdperk, waar dit aan doet denken, al járen voorbij is... ziet het er ook nog oncomfortabel uit..
Ja, zo fijn knus Het is natuurlijk ook geen huis waar je jaren in blijft wonen en al helemaal niet wanneer je kinderen hebt. Maar gewoon voor een stel of student is het perfect lijkt me.
  donderdag 25 september 2008 @ 22:06:11 #148
124676 RobertoCarlos
pi_61916897
quote:
Op donderdag 25 september 2008 17:56 schreef DarkElf het volgende:

Ik sta op dit punt helemaal achter je
pi_61948805
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:11 schreef Tabloid het volgende:

[..]

Tja...

Maar dit jaar was het al voor de opnames door FOK bekend.
Zodra dat op Fok bekend werd ben ik van de zomer eens gaan kijken in de Eerste Hugo de Grootstraat . Stonden containers voor de deur en zo'n wchuisje, overdag geen vlag of bewoner te zien. Nu maanden later is die straat nog steeds een puinhoop rond het Blok dat inmiddels al een tijd in de steigers staat.
Het zal je als straat maar overkomen zo'n stel asociale beunhazen die 'snachts doorklussen. Wat heb je als buren in vredesnaam te maken met andermans spelletje.

Als buurtbewoner is het wel grappig om te zien waar ze hun spullen halen: er is een eco-bouwmarkt in de buurt met veel sloophout en bamboe.
Lachwekkend om de presentator juist van het Blok weg te zien fietsen, die buurt uit (vanwege de zon/camerastandpunt?) als hij zegt dat hij even bij Het Blok gaat kijken.

[ Bericht 5% gewijzigd door barman op 27-09-2008 11:18:43 ]
pi_61949504
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 11:12 schreef barman het volgende:

[..]

Als buurtbewoner is het wel grappig om te zien waar ze hun spullen halen: er is een eco-bouwmarkt in de buurt met veel sloophout en bamboe.
Lachwekkend om de presentator juist van het Blok weg te zien fietsen, die buurt uit (vanwege de zon/camerastandpunt?) als hij zegt dat hij even bij Het Blok gaat kijken.
haha ja alles voor het beeld.
pi_61966489
Ik vind de kamer van El en Roek best ok! Alleen blijven ze gewoon vervelend. Frits en Petra hebben het mooiste kamertje opgeleverd vind ik heel knus, leuke stijl! En zo'n bank kun je er ook gewoon weer uitslopen.

Yarno wordt echt steeds enger vind ik!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_62046648
Vanavond weer het Blok!
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:21:54 #153
124676 RobertoCarlos
pi_62055074
Ja, da's waar!
pi_62059652
Zometeen dus
  woensdag 1 oktober 2008 @ 20:25:20 #155
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_62059682
Ja leuk!!
  woensdag 1 oktober 2008 @ 20:31:22 #156
124676 RobertoCarlos
pi_62059856
Ik ben wel weer helemaal kwijt waar we waren.... Grappig dat je dan na de uitzending er helemaal inzit en dat je het nu dan helemaal kwijt bent... Anyway, zal genoeg herhaling zijn in de intro
pi_62059957
500,- boete

Voorheen was dat niet. Wat een BS
MOKUM XXX RATED
pi_62059977
Mooi, allemaal een boete
  woensdag 1 oktober 2008 @ 20:35:44 #159
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_62059998
wat veel Ikeameubels!!
pi_62060005
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:35 schreef babette21 het volgende:
wat veel Ikeameubels!!
En meteen afgestraft
  woensdag 1 oktober 2008 @ 20:36:51 #161
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_62060022
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:35 schreef Piles het volgende:

[..]

En meteen afgestraft
en terecht! Niks mis met Ikea, maar in 't Blok verwacht ik toch wel wat meer!
pi_62060059
En weer dat lelijke grafhout
MOKUM XXX RATED
  woensdag 1 oktober 2008 @ 20:38:24 #163
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_62060071
het sloophout verbranden
pi_62060096
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:38 schreef babette21 het volgende:
het sloophout verbranden
Kan mooi in dat open haardje
MOKUM XXX RATED
pi_62060119
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:38 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

"Ach schat, gooi jij nog een kastdeurtje op het vuur"
  woensdag 1 oktober 2008 @ 20:40:05 #166
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_62060120
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:38 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Ghehe.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 20:41:14 #167
124676 RobertoCarlos
pi_62060171
"het is nog niet af, flapdrol"
pi_62060221
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
"het is nog niet af, flapdrol"
lul zei ze toch?
MOKUM XXX RATED
  woensdag 1 oktober 2008 @ 20:43:26 #169
124676 RobertoCarlos
pi_62060244
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:34 schreef dronkeykong het volgende:
500,- boete

Voorheen was dat niet. Wat een BS
Eensch! Ik snap niet anderen dit accepteren, want Frits bijv heeft alleen maar mss wat extra lawaai gemaakt. Maar Expat Prick en Jolly Jumper zaten continu regels te overtreden. En dan iedereen dezelfde boete geven....
  woensdag 1 oktober 2008 @ 20:44:18 #170
124676 RobertoCarlos
pi_62060265
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:42 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

lul zei ze toch?
Was een citaat van Yarno, die trouwens wel heel erg keek alsof ie iemand ging vermoorden (zo dus )
pi_62060282
Jolly jumper is dat Floortje?
MOKUM XXX RATED
pi_62060323
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:43 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Eensch! Ik snap niet anderen dit accepteren, want Frits bijv heeft alleen maar mss wat extra lawaai gemaakt. Maar Expat Prick en Jolly Jumper zaten continu regels te overtreden. En dan iedereen dezelfde boete geven....
Misschien hopen de producenten dat de bewoners nu meer over elkaar gaan klagen
Leuk voor de kijkcijfers
pi_62060413
Zie die koppen van Floortje en Jeroen betrekken nu de kamer van Frits en Petra enorme positieve aandacht krijgt
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 1 oktober 2008 @ 20:51:42 #174
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_62060536
wat heeft Jeroen toch een enorme kutkop
pi_62060574
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:51 schreef babette21 het volgende:
wat heeft Jeroen toch een enorme kutkop
Daarom passen die 2 zo goed bij elkaar
pi_62060601
Zeur niet Jeroen Jullie geven zelf net zo'n lage punten
  woensdag 1 oktober 2008 @ 20:53:49 #177
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_62060604
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:52 schreef Piles het volgende:

[..]

Daarom passen die 2 zo goed bij elkaar
uhuh

die gast kan geen kritiek hebben ook zeg... pfff
pi_62060633
Boehoeeee wat een huillies
MOKUM XXX RATED
pi_62060640
Petra & Frits
  woensdag 1 oktober 2008 @ 20:55:11 #180
124676 RobertoCarlos
pi_62060647
Petra en Frits
  woensdag 1 oktober 2008 @ 20:55:18 #181
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_62060655
De duo penotti's zijn niet blij.
pi_62060675
Whehe, owned!!
pi_62060679

Die muur moet toch gestukt worden anders krijg je een lelijk verloop.
MOKUM XXX RATED
  woensdag 1 oktober 2008 @ 20:57:17 #184
124676 RobertoCarlos
pi_62060711
Kakverhaal!
pi_62060723
Op het laatste moment voor de oplevering natuurlijk
  woensdag 1 oktober 2008 @ 20:58:51 #186
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_62060759
zelf gaan stuken... hoe wil je een woning verneuken?!
pi_62060786
Die boeren zijn eerlijk gezegd ook niet bijster bijdehand

Denken dat het een theekransje is ipv een westrijd. Mogen wel wat harder het spel ingaan, ze worden nu gelukkig nog geholpen door de presentator
MOKUM XXX RATED
  woensdag 1 oktober 2008 @ 21:01:31 #188
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_62060830
van die in scene gezette winkelmomentjes

GA KLUSSEN VERDOMME!!!!!!
  woensdag 1 oktober 2008 @ 21:01:35 #189
124676 RobertoCarlos
pi_62060834
Tijd voor de embedded reclame.....
  woensdag 1 oktober 2008 @ 21:02:13 #190
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_62060849
.... en El en Roek gaan het natuurlijk weer láten doen
pi_62060926
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:57 schreef VegaKip het volgende:
Op het laatste moment voor de oplevering natuurlijk
Dat dacht ik ook
pi_62061076
Niks sneu, gewoon inzetten
pi_62061124
Jeroen zou 'm niet inzetten
  woensdag 1 oktober 2008 @ 21:12:07 #194
124676 RobertoCarlos
pi_62061171
"Misschien geven we ze wel een 0.. of een 1, whoeoe"
Ze denken nog echt dat ze goed bezig zijn ook

(tis wel een beetje erg veel gemanipuleer zo..)
pi_62061178
muwha, er wordt gewoon gezweten tijdens een battle. nice! ben benieuwd...
ennem, ben ik de enige hier die jeroen en floor echt vet grappig vind?!
  woensdag 1 oktober 2008 @ 21:13:42 #196
124676 RobertoCarlos
pi_62061225
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:12 schreef Kanariepietje78 het volgende:
muwha, er wordt gewoon gezweten tijdens een battle. nice! ben benieuwd...
ennem, ben ik de enige hier die jeroen en floor echt vet grappig vind?!
als ze het niet zouden menen, zijn idd een echt komisch duo. Je gelooft het bjina niet.
pi_62061289
volgens mij is het gewoon een hoop bla-bla, maar dat maakt ze juist zo grappig...
  woensdag 1 oktober 2008 @ 21:17:29 #198
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_62061344
Natuurlijk zou Jeroen hem inzetten, hij is stikjaloers.
En als ze opzettelijk minder dan een 3 zouden geven, zouden ze daarvoor zelf ook puntenaftrek moeten krijgen.
pi_62061353
ik zou enorm ruzie met de kakkertjes krijgen.... Zou ik nooit 7 weken volhouden.

Zou die Jeroen enorm slappen. Wat een gedrag zeg
  woensdag 1 oktober 2008 @ 21:24:46 #200
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_62061585
2 sportieve mutsen
pi_62061618
MOEDIG MIJ EVEN AAN

woensdag 1 oktober 2008 @ 21:27:02 #202
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_62061649
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:26 schreef VegaKip het volgende:
MOEDIG MIJ EVEN AAN

ja die was wel

en Jeroen had het natuurlijk weer beter zelf kunnen doen
pi_62061677
Ahhhh jammer
pi_62061678
Petra, wat doe je
pi_62061728
Gelukkig Yarno en Kristel
pi_62061730
Dat zag er charmant uit Floortje
pi_62061743
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:29 schreef VegaKip het volgende:
Gelukkig Yarno en Kristel
Idd
  woensdag 1 oktober 2008 @ 21:30:52 #208
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_62061773
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:29 schreef Piles het volgende:
Dat zag er charmant uit Floortje
Roek kwam ook lekker in beeld
pi_62061790
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:30 schreef babette21 het volgende:

[..]

Roek kwam ook lekker in beeld
Dat zag ik dan net niet
  woensdag 1 oktober 2008 @ 21:32:12 #210
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_62061805
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:31 schreef Piles het volgende:

[..]

Dat zag ik dan net niet
wees maar blij!
pi_62061815
En ze zit weer niks te doen
pi_62061830
Oeh, koppel weg
  woensdag 1 oktober 2008 @ 21:33:22 #213
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_62061831
dag Roek en El?!
pi_62061839
Er gaat iemand weg
  woensdag 1 oktober 2008 @ 21:34:02 #215
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_62061853
Wie, wie, wie???
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_62061855
Ik gok El en Roek.
pi_62061879
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:34 schreef Tegan het volgende:
Ik gok El en Roek.
Zou ik ook gokken
Al kan het ook zo gemonteerd zijn dat er nog een koppel met ergere geldproblemen is
  woensdag 1 oktober 2008 @ 21:37:07 #218
124676 RobertoCarlos
pi_62061953
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:34 schreef Piles het volgende:

[..]

Zou ik ook gokken
Al kan het ook zo gemonteerd zijn dat er nog een koppel met ergere geldproblemen is
Waarom niet Floor en Jeroen? Schijnen ook vet op laag zaad te zitten
pi_62061984
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:37 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Daar werd deze aflevering toch niet echt aandacht aan besteed, of heb ik niet goed opgelet?
Maar die zouden ook goed kunnen ja
pi_62062146
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:37 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Zwart zaad.

Zo, weer even een afevering meegepikt na 3 wkn vakantie.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 21:43:20 #221
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_62062151
Wie zou er toch uit moeten
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  woensdag 1 oktober 2008 @ 21:48:27 #222
124676 RobertoCarlos
pi_62062287
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:37 schreef Piles het volgende:

[..]

Daar werd deze aflevering toch niet echt aandacht aan besteed, of heb ik niet goed opgelet?
Maar die zouden ook goed kunnen ja
Toch wel.. dat F&J zoveel geld uitgegeven hebben in het begin.... werd ook genoemd door Frits tijdens de conspiracy-bijeenkomst met K&Y
  woensdag 1 oktober 2008 @ 21:49:04 #223
124676 RobertoCarlos
pi_62062308
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:43 schreef k_man het volgende:

[..]

Zwart zaad.

Zo, weer even een afevering meegepikt na 3 wkn vakantie.
Hmmm, spijkers op zwart water zoeken
pi_62062514
F&P hebben na winst van app. bijna 4000 euro te besteden;
R&E hebben 2150 + openstaande rekeningen;
Y&K hebben na battle winst 1700 euro;
F&J hadden nog 4250 over.

Afhankelijk van de rekeningen wordt het nog spannend wie er volgende week uit moet.

Heb laatst nog wat herhalingen gezien van voorgaande jaren, wat een enorm budget hadden ze toen in vergelijking met dit jaar. Wie herinnert zich niet Brett & Tobias met de vaste klusjesman......
pi_62062729
hadden ze toen niet iets van 30.000 euro?
maar daar moest je dan ook keuken en badkamer van betalen.
en dat is dit jaar als waardebon (in totaal 15.000 ofzo).
  woensdag 1 oktober 2008 @ 22:04:28 #226
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_62062850
kvik keukens overigens hetzelfde als ikea
Wij zijn daar ook geweest en hebben toen ook bijna die witte hoogglans gekocht.
Keukens daar zijn SPOTGOEDKOOP maar het plaatsen kost een vermogen.
Het zijn gewoon bouwpaketten en ze vragen iets van 50 euro per onderdeel ofzo.
pi_62064530
Jeroen die apenkooien en apenrots door elkaar haalt.
pi_62066360
met die dure keukens gaan er een paar de mist in, uit ervaring weet ik dat de keuken en de badkamer het duurste zijn . ben benieuwd.
De Puta Madre
  donderdag 2 oktober 2008 @ 07:37:48 #229
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_62068485
kvik keukens zijn niet duur. Is een ikea-achtig concept HEt wordt pasduur als je ze door hun laat plaatsen.
En het hangt er erg vanaf wat voor apparatuur je neemt natuurlijk.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 09:23:44 #230
211083 Angelof9
I must go first
pi_62069573
quote:
Wie herinnert zich niet Brett & Tobias met de vaste klusjesman......
Ik wil ze wel vergeten maar het lukt maar niet. Mijn collega's laten allemaal hun haar knippen door Brett...
pi_62070299
Hebben jullie je ook zo geïrriteerd aan het feit dat we 5 minuten moeten gaan kijken hoe de dochter van Frits en Petra een Bosche Bol naar binnen werkt?

Waar blijven de klus beelden? (op dat zelf stuccen van Floortje na)
  donderdag 2 oktober 2008 @ 10:06:42 #232
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_62070337
Waarom zou je niet alle kamers van je concurrenten een 1 geven?
Ik vind het een mooie kamer, maar omdat het mijn concurrenten zijn geef ik een 1.
Het is toch een wedstrijd ?
opgezegd@fok.nl
  donderdag 2 oktober 2008 @ 10:08:30 #233
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_62070370
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 10:04 schreef Jose1985 het volgende:
Hebben jullie je ook zo geïrriteerd aan het feit dat we 5 minuten moeten gaan kijken hoe de dochter van Frits en Petra een Bosche Bol naar binnen werkt?

Waar blijven de klus beelden? (op dat zelf stuccen van Floortje na)
En de string van Floortje
opgezegd@fok.nl
  donderdag 2 oktober 2008 @ 12:07:29 #234
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_62073078
de aflevering van gisteren staat weer op programma gemist . Eens even kijken.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 17:44:45 #235
124676 RobertoCarlos
pi_62082007
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 10:04 schreef Jose1985 het volgende:
He, kom niet aan Frits en Petra! of ik weet je te vinden!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 18:20:59 #236
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_62082773
Ik erger me aan de kapsels van Floor Misschien moet zij maar eens een portie smaak kopen.
En dat rode blousje...getsie!
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 18:51:15 #237
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_62132300
Niks mis met Floor's smaak, behalve d'r irritante accent en houding soms

Yarno & Kristel daarentegen zijn echt bezig met een vreselijk appartement aan het maken
pi_62215239
Zoek ik via Google een plaatje kom ik op een site van een koppel van een paar jaar geleden.

http://www.sandernicoline.nl/index.htm
pi_62215325
Sander & Nicoline

Zij die van de ladder viel
pi_62227231
ben benieuwd wie er uit gaat vanavond
pi_62228504
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 11:25 schreef linebear het volgende:
ben benieuwd wie er uit gaat vanavond
Ja ik ook!
Heb d'r weer zin in! Snel eten, de was doen (kan ik nu echt niet meer onderuit) en dan lekker voor de buis!
pi_62229454
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 07:37 schreef amaranta het volgende:
kvik keukens zijn niet duur. Is een ikea-achtig concept HEt wordt pasduur als je ze door hun laat plaatsen.
En het hangt er erg vanaf wat voor apparatuur je neemt natuurlijk.

In dat geval denk ik dat Roek en El eruit gaan vanavond. Ze hadden het er vorige week over dat ze de keuken maar lieten plaatsen, kostte 'iets' extra maar dan wisten ze zeker dat het goed was.

Anyway, ik ben benieuwd
  woensdag 8 oktober 2008 @ 16:36:19 #243
211083 Angelof9
I must go first
pi_62235653
Roek en El of Yarno en Kristel, hun huis is echt een drama en zij staan er financieel ook niet best voor. Hoewel ze wel weer handiger zijn...
  woensdag 8 oktober 2008 @ 18:50:12 #244
124676 RobertoCarlos
pi_62238985
Volgens mij gaan ze gewoon kijken welk koppel voor het miste spektakel heeft gezorgd.... en dat is toch wel Roek en El lijkt me
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 8 oktober 2008 @ 19:00:58 #245
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_62239265
2 weken gemist gelukkig kan ik vanavond weer kijken

iemand een kleine update over de grote zaken die de afgelopen 2 weken zijn gebeurd?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_62241696
Bijna
pi_62241998
Begonnen
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:40:10 #248
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_62242251
wat een gezeik over dat er iemand weg moet
HAD DAN BETER JE BEST GEDAAN!!!

woensdag 8 oktober 2008 @ 20:42:54 #249
124676 RobertoCarlos
pi_62242353
Maar is dit nou een regel die van tevoren al bekend was? Volgens mij hebben ze dit gewoon ineens verzonnen om de spanning er in te brengen.... beetje vaag eigenlijk
pi_62242375
Het koppel dat er nu inkomt heeft dan wel geluk, voor de helft minder inspanning en toch misschien het appartement met meerwaarde verkopen.
pi_62242455
Nou ben wel heel benieuwd wie eruit moeten! Maar of het nou helemaal terecht is...
(ik hoop Kristel en Yarno trouwens!)
Sara
Merel
Ukje
pi_62242523
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:32 schreef VegaKip het volgende:
Begonnen
En alweer reclame
MOKUM XXX RATED
pi_62242604
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
Maar is dit nou een regel die van tevoren al bekend was? Volgens mij hebben ze dit gewoon ineens verzonnen om de spanning er in te brengen.... beetje vaag eigenlijk
Voorheen was dit niet nee. Toen verkochten stellen nog hun inboedel voor extra centjes.
MOKUM XXX RATED
pi_62242699
Roek en Eleanor eruit?
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:52:00 #255
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_62242710
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:49 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Voorheen was dit niet nee. Toen verkochten stellen nog hun inboedel voor extra centjes.
volgens mij is dit al het 2de of 3de jaar dat er een nieuw koppel komt hoor?!
pi_62242725
Dingen aan jezelf verkopen
pi_62242747
Failliet, dag
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:53:28 #258
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_62242758
El & Roek eruit!
pi_62242763
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:51 schreef VegaKip het volgende:
Roek en Eleanor eruit?
Ja !
pi_62242779
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:53:49 #261
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_62242780
el en roek eruit
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:53:55 #262
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_62242785
Goh wat een verassing.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:54:33 #263
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_62242812
zo eindelijk weg...

al had ik Jeroen er ook graag uit zien gaan, maar daarvan kan iig niet gezegd worden dat hij niet klust...
pi_62242815
Lekker kinderachtig, je hebt toch zelf al je geld uitgegeven....
pi_62242818
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:53 schreef hexje het volgende:
Goh wat een verassing.
Tis geen crematie
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:54:42 #266
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_62242820
Op wie is ze nou zo kwaad? Ze hebben het zelf verneukt!
pi_62242845
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:54 schreef babette21 het volgende:
al had ik Jeroen er ook graag uit zien gaan, maar daarvan kan iig niet gezegd worden dat hij niet klust...
Ja, daar heb je wel gelijk in
Maar als persoon
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:55:32 #268
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_62242852
graffiti.... over kinderachtig gesproken
pi_62242855
Kan ze lekker gaan douchen en de kat eten gaan geven
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:55:55 #270
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_62242870
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:54 schreef Piles het volgende:

[..]

Tis geen crematie
pi_62242871
Nou er is toch een rug door je neus geboort
MOKUM XXX RATED
pi_62242872
...en terecht. Eleanor heeft nog vrijwel niks gedaan, Roek heeft alleen wat geprobeerd... En Roek is iets financieels dus 't is gewoon schandalig!

Ben benieuwd hoe het nieuwe koppel het gaat oplossen =)
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:56:36 #273
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_62242887
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:55 schreef Piles het volgende:

[..]

Ja, daar heb je wel gelijk in
Maar als persoon
precies, dat bedoel ik
pi_62242916
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:55 schreef hexje het volgende:

[..]

Het blijft een leuke fout
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:55 schreef SterreMarit het volgende:
En Roek is iets financieels dus 't is gewoon schandalig!
Dat vond ik wel heel ernstig idd
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:56 schreef babette21 het volgende:
precies, dat bedoel ik
Dan zijn we het helemaal eens
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:57:46 #275
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_62242944
Elizenep laat zich echt kennen. Dieptriest.
pi_62242972
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:57 schreef amaranta het volgende:
Elizenep laat zich echt kennen. Dieptriest.
Echt heel sportief ja
Doch niet verrassend
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:58:22 #277
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_62242977
Nieuwe koppel zal wel geld krijgen denk ik
pi_62243021
Gaat ie weer zeuren over die sancties
Geef elkaar gewoon allemaal een 0, klaar
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:59:28 #279
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_62243025
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:58 schreef Piles het volgende:

[..]

Echt heel sportief ja
Doch niet verrassend
Doen de kinderen in mijn klas ook. Elkaars tafel bekrassen dan. Juf. hij zit aan mijn blaadje....:')
pi_62243050
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:59 schreef amaranta het volgende:
Doen de kinderen in mijn klas ook. Elkaars tafel bekrassen dan. Juf. hij zit aan mijn blaadje....:')
.
pi_62243056
Whehehehe have fun met de rommel nieuw koppel
MOKUM XXX RATED
pi_62243079
Ze kunnen klussen
pi_62243082
Gelukkig, weer een echt kluskoppel als reserve
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:01:37 #284
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_62243102
En zwarte verf waar je waarschijnlijk zes keer over heen moet texen.
Hoe komt Elizenep uberhaubt aan een zwarte spuitbus? Zonder geld?
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:01:43 #285
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_62243115
nieuw koppel heeft potentie
pi_62243119
Wat een BS dat ze er niet meteen inzaten.
MOKUM XXX RATED
pi_62243147
Is dat alles
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:02:59 #288
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_62243159
hebben ze nou minder dag 400 euro te besteden?!
pi_62243167
367,- en wat als ze dat niet halen? Worden zij dan ook vervangen
MOKUM XXX RATED
pi_62243171
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:02 schreef babette21 het volgende:
hebben ze nou minder dag 400 euro te besteden?!
Ik keek maar half, maar er stonden dus niet 4 cijfers?
pi_62243196
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:03 schreef Piles het volgende:

[..]

Ik keek maar half, maar er stonden dus niet 4 cijfers?
367,7 ofzo
pi_62243204
De vreemde eend in de vijver
pi_62243221
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:04 schreef VegaKip het volgende:

[..]

367,7 ofzo
"Ja, waarom zouden we niet winnen", tot ze het budget zagen
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:05:13 #294
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_62243235
Ik stoor mij aan die boeren.
pi_62243251
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:05 schreef hexje het volgende:
Ik stoor mij aan die boeren.
Ik vind ze hilarisch af en toe
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:05:51 #296
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_62243266
huh? vanwaar nou die voedselbank straf?!
pi_62243283
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:05 schreef babette21 het volgende:
huh? vanwaar nou die voedselbank straf?!
Budget enzo
pi_62243293
Trieste boertjes zijn het eigenlijk
MOKUM XXX RATED
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:07:27 #299
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_62243312
Floor
pi_62243324
Ik open wel een nieuw topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo