ik ook nietquote:Op woensdag 24 september 2008 20:40 schreef L0t.. het volgende:
Ik kan Floortje en Jeroen sowieso niet uitstaan
jawel, die koop je aan het eind van het programma, van het geld dat over isquote:Op woensdag 24 september 2008 20:48 schreef VegaKip het volgende:
Maar dan heb je bij de oplevering van de woonkamer geen bank staan
Ik dacht dat je bedoelde geen bank kopen en dan op het eind pas iets kopen, maar je vind hun idee dus slimquote:Op woensdag 24 september 2008 20:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
jawel, die koop je aan het eind van het programma, van het geld dat over is
tenzij ze alles opmaken, nou ja, dan hebben ze dit mooie exemplaar in ieder geval nog![]()
het kán slim zijn, mits goed uitgevoerd... maar op één of andere manier heb ik daar minder vertrouwen inquote:Op woensdag 24 september 2008 20:51 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde geen bank kopen en dan op het eind pas iets kopen, maar je vind hun idee dus slim
Ikookquote:Op woensdag 24 september 2008 20:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
het kán slim zijn, mits goed uitgevoerd... maar op één of andere manier heb ik daar minder vertrouwen in
Die snapt sowieso niet veel volgens mij.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:58 schreef Tabloid het volgende:
Eleanor snapt er natuurlijk niks van.
quote:Op woensdag 24 september 2008 20:58 schreef Sanne het volgende:
[..]
Die snapt sowieso niet veel volgens mij.
Inderdaad, dacht precies het zelfde.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:02 schreef Sanne het volgende:
Ja slim, waterleiding voor de muur aanleggen. Weet je zeker dat het lelijk wordt en het geen goed doet aan de waarde van je huis.
quote:Op woensdag 24 september 2008 21:03 schreef VegaKip het volgende:
Een tweedehandsbank en wel een dikke tv
Voor zo'n jong ventje heeft ie wel behoorlijk overwicht. Ik zou ook naar hem luisteren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |