Ghehe.quote:
Eensch! Ik snap niet anderen dit accepteren, want Frits bijv heeft alleen maar mss wat extra lawaai gemaakt. Maar Expat Prick en Jolly Jumper zaten continu regels te overtreden. En dan iedereen dezelfde boete geven....quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:34 schreef dronkeykong het volgende:
500,- boete![]()
Voorheen was dat niet. Wat een BS
Was een citaat van Yarno, die trouwens wel heel erg keek alsof ie iemand ging vermoorden (zo dusquote:
Misschien hopen de producenten dat de bewoners nu meer over elkaar gaan klagenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Eensch! Ik snap niet anderen dit accepteren, want Frits bijv heeft alleen maar mss wat extra lawaai gemaakt. Maar Expat Prick en Jolly Jumper zaten continu regels te overtreden. En dan iedereen dezelfde boete geven....
Daarom passen die 2 zo goed bij elkaarquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:51 schreef babette21 het volgende:
wat heeft Jeroen toch een enorme kutkop
uhuhquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom passen die 2 zo goed bij elkaar
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:57 schreef VegaKip het volgende:
Op het laatste moment voor de oplevering natuurlijk
als ze het niet zouden menen, zijn idd een echt komisch duo. Je gelooft het bjina niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:12 schreef Kanariepietje78 het volgende:
muwha, er wordt gewoon gezweten tijdens een battle. nice! ben benieuwd...
ennem, ben ik de enige hier die jeroen en floor echt vet grappig vind?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |