Zou ik ook gokkenquote:
Waarom niet Floor en Jeroen? Schijnen ook vet op laag zaad te zittenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou ik ook gokken
Al kan het ook zo gemonteerd zijn dat er nog een koppel met ergere geldproblemen is
Daar werd deze aflevering toch niet echt aandacht aan besteed, of heb ik niet goed opgelet?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Waarom niet Floor en Jeroen? Schijnen ook vet op laag zaad te zitten
Zwart zaad.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Waarom niet Floor en Jeroen? Schijnen ook vet op laag zaad te zitten
Toch wel.. dat F&J zoveel geld uitgegeven hebben in het begin.... werd ook genoemd door Frits tijdens de conspiracy-bijeenkomst met K&Yquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar werd deze aflevering toch niet echt aandacht aan besteed, of heb ik niet goed opgelet?
Maar die zouden ook goed kunnen ja
Hmmm, spijkers op zwart water zoekenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Zwart zaad.
Zo, weer even een afevering meegepikt na 3 wkn vakantie.
Ik wil ze wel vergeten maar het lukt maar niet. Mijn collega's laten allemaal hun haar knippen door Brett...quote:Wie herinnert zich niet Brett & Tobias met de vaste klusjesman......
En de string van Floortjequote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:04 schreef Jose1985 het volgende:
Hebben jullie je ook zo geïrriteerd aan het feit dat we 5 minuten moeten gaan kijken hoe de dochter van Frits en Petra een Bosche Bol naar binnen werkt?
Waar blijven de klus beelden? (op dat zelf stuccen van Floortje na)
He, kom niet aan Frits en Petra! of ik weet je te vinden!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:04 schreef Jose1985 het volgende:
Hebben jullie je ook zo geïrriteerd aan het feit dat we 5 minuten moeten gaan kijken hoe de dochter van Frits en Petra een Bosche Bol naar binnen werkt?
Ja ik ook!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:25 schreef linebear het volgende:
ben benieuwd wie er uit gaat vanavond
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 07:37 schreef amaranta het volgende:
kvik keukens zijn niet duur. Is een ikea-achtig concept HEt wordt pasduur als je ze door hun laat plaatsen.
En het hangt er erg vanaf wat voor apparatuur je neemt natuurlijk.
Voorheen was dit niet nee. Toen verkochten stellen nog hun inboedel voor extra centjes.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
Maar is dit nou een regel die van tevoren al bekend was? Volgens mij hebben ze dit gewoon ineens verzonnen om de spanning er in te brengen.... beetje vaag eigenlijk
volgens mij is dit al het 2de of 3de jaar dat er een nieuw koppel komt hoor?!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:49 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Voorheen was dit niet nee. Toen verkochten stellen nog hun inboedel voor extra centjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |