"Hoer!" had an sich een hele goede TT geweest...quote:Op donderdag 18 september 2008 10:33 schreef on_air het volgende:
Called you whore right to your face.
Ik had BarbieHoer klaar staan.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
"Hoer!" had an sich een hele goede TT geweest...
Dat dacht ik al...quote:Op donderdag 18 september 2008 10:38 schreef Sersjee het volgende:
Gerard is een held en een muziekvriend voor het leven![]()
FF
Zegguh, niet eng gaan doen he, anders durf ik straks niet meer bij je in de auto te stappenquote:Op donderdag 18 september 2008 10:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Zegguh, niet eng gaan doen he, anders durf ik straks niet meer bij je in de auto te stappen
Komt door die liedjes, ik quote alleen de leuke stukkies eruit!quote:Op donderdag 18 september 2008 10:56 schreef Brennel het volgende:
Nounou, de hormoontjes spatten haast van het scherm
Dat geluidje maakte mijn spelletje op mijn spectra video spel computer, met bandje aangedrevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:Op donderdag 18 september 2008 11:15 schreef Sersjee het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik had m idd geen 45 gegeven!
zeker!quote:
Ik wil anders met haar bever spelen hoorquote:Op donderdag 18 september 2008 11:25 schreef Litton-Lane het volgende:
Joss Stoned![]()
Ze zingt ergens in dit lied zoiets raars:
"play with my little beaver..."![]()
Wáárom t woord bever...? Echt...quote:Op donderdag 18 september 2008 11:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik wil anders met haar bever spelen hoor
En als we daar nu eens mee stoppen..... Zou het dan nog goed komen?quote:Op donderdag 18 september 2008 11:46 schreef morpheus_at_work het volgende:de afkickkliniek kan weer betaald worden
Dit kun je toch niet menenquote:Palin`s standpunten. Ze wil dat het creationisme (God als schepper van de Aarde) naast de evolutieleer op openbare scholen wordt onderwezen. Ze bepleit seksuele onthouding voor tieners, en is tegen seksuele voorlichting en abortus. Ze betwijfelt of de mens de opwarming van de aarde veroorzaakt.
quote:Op donderdag 18 september 2008 12:02 schreef Litton-Lane het volgende:
Sorry, moest het even kwijt: Wilde jullie niet afschrikkenquote:Op donderdag 18 september 2008 12:08 schreef Litton-Lane het volgende:
Blof sucks!quote:Op donderdag 18 september 2008 12:21 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
er mag weer slap gekletst worden in dit topic.
quote:
HEE!quote:Op donderdag 18 september 2008 12:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nee, slap kletsen... Niet de waarheid vertellen
En dat voor een vrijdag.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Pffff, ik heb morgen echt de meest drukke dag in de geschiedenis van de Pedagogiekstudent!
Mwah, ik eindig wel met de Kamasutrabeurs in Utrecht, dus ach... dat ontspant weer hequote:Op donderdag 18 september 2008 14:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En dat voor een vrijdag.
Nou dat. O ja, en weekendquote:
quote:
Welke kleur...quote:Op donderdag 18 september 2008 17:09 schreef Jannekje7 het volgende:
Yoooo!
Even naar de action geweest en daar kwam ik goedkope haarverf tegen, dus eens uitgeprobeerd. Zit nu in mn haar, hoop dat t pakt (wisselt nog al eens bij mij).
En dan moet ik er later nog lichtere plukjes in aanbrengen ofzo, maar weet niet of ik dat leuk vind..
Helaasquote:Op donderdag 18 september 2008 17:14 schreef Sirolf het volgende:
Ik hier?
* Sirolf heeft al de hele dag het gevoel dat het vrijdag is...
Mja, de oorzaak ervan weet ik ook wel.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:21 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Helaas
Kan me indenken dat je dat voelt. Een collega van mij, had hetzelfde probleem. Bij mij voelt het als een maandag na een heel zwaar druk weekend...
Oeh, 's ff kijken wat voor lekkers er voor deze week weer op staatquote:Op donderdag 18 september 2008 18:30 schreef -Hans- het volgende:
playlist van MYA staat trouwens ook al online voor de liefhebbers. En zou de nieuwe Megahit ook op de playlist staan? Ik denk van wel want het kan toch haast niet anders dan dat de KoL de nieuwe 3FM Meeegahit is?!
Hij is er weerquote:Op donderdag 18 september 2008 19:01 schreef MartijnMuijs het volgende:
Hallo!
quote:'t Is een drukke week! Nog steeds ben ik hard in de weer met 'mijn' liedje, dat komende zaterdag zijn primeur moet beleven op 3FM. Hoe het er voor staat, houd ik even voor me, maar check overmorgen zeker Weekend DNA even!
Verder bleek Martijn gisteren opeens ziek omgevallen te zijn, waardoor ik MetMichiel mocht doen. Leuk! Morgenavond geniet Michiel van zijn laatste dag vrij, dus ontvang ik samen met Gerard Nicolette van Dam in Ekstra Weekend! Verder wordt het sowieso een spannende vrijdag, want er komt nieuws aan... Hou 'm hierrr!
http://domienverschuuren.(...)895/Man%20at%20work/
Ik vroeg hem vannacht naar de nieuwe nachtprogrammering, maar toen kon hij alleen nog maar vertellen dat Martijn vertrekt en dat Bert van Lent de nieuwe nachtjock is. Niets nieuws dus. Hij wist ook al dat het de op-een-na-laatste Domien is Wakker was, maar wat hij daarna mocht gaan doen wist hij nog niet.quote:Op donderdag 18 september 2008 19:12 schreef Sirolf het volgende:
Domien is weer bezig met de afdeling 'geruchten op gang brengen'.
[..]
Ben benieuwdquote:Op donderdag 18 september 2008 19:12 schreef Sirolf het volgende:
Domien is weer bezig met de afdeling 'geruchten op gang brengen'.
[..]
In plaats van Giel de ochtendshow doenquote:Op donderdag 18 september 2008 19:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vroeg hem vannacht naar de nieuwe nachtprogrammering, maar toen kon hij alleen nog maar vertellen dat Martijn vertrekt en dat Bert van Lent de nieuwe nachtjock is. Niets nieuws dus. Hij wist ook al dat het de op-een-na-laatste Domien is Wakker was, maar wat hij daarna mocht gaan doen wist hij nog niet.
Mjaaa, t zou bruin moeten worden, maar tis eerder mahonie; heel erg donker!quote:Op donderdag 18 september 2008 17:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Welke kleur...
Ooit eens in een ver verleden mijn haren geverfd. Highlights, maar als je vergeten wordt dan is heel je koep verkleurd. En ipv highlights had ik een oranje achtige koep....![]()
Mja, ik zelf ook...quote:Op donderdag 18 september 2008 19:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Janneke, mag ik 'n pallet bij je bestellen? *snotter*
Vanmiddag gekregen....ben heel benieuwd hoe hij isquote:Op donderdag 18 september 2008 19:29 schreef Timo20 het volgende:
Zometeen in de stad eens kijken of de nieuwe cd van Kings Of Leon al te krijgen is
*sluit zich aan*quote:Op donderdag 18 september 2008 19:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Blof!!
*steekt tong uit naar LL en... uhm... iemand anders die vanmiddag zat te zeuren over Blof*
Bah en bah... vies!quote:Op donderdag 18 september 2008 19:37 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Thee met honing icm Trachitol should do the trick
Als 't maar werkt, dat is 't belangrijkstequote:
Thanks, wilde 'm eigenlijk net veranderen maar heb nog niks passends gevonden..quote:kVind jouw avatar trouwens mooi!
Ik dien ook direct moties in tegen de hele PVV fractie, verdonk en de PvdD.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:01 schreef Marc63 het volgende:
Kunnen er ook moties van wantrouwen tegen kamerleden ingediend worden? Dan wil ik bij deze een oproep doen om er 1 tegen Wilders in te dienen.
Ze zouden ook kunnen doen dat diegene die de motie indiende weg moet als hij niet aangenomen wordt.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik dien ook direct moties in tegen de hele PVV fractie, verdonk en de PvdD.
Uch, zo iets vreselijks, fanfares. Vanwaar eigenlijk? Bepaald feest?quote:Op donderdag 18 september 2008 19:54 schreef Marc63 het volgende:
De fanfare trekt hier door de straten. Het startschot voor een weekend veel zuipen
Volksfeest. Kermis enzo.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Uch, zo iets vreselijks, fanfares. Vanwaar eigenlijk? Bepaald feest?
Ik hoop voor je dat je daar het antwoord al zeker op weet .quote:Op donderdag 18 september 2008 20:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik kuste een meisje, en genoot ervan!
De smaak van haar kersen lipstick!
Ik kuste een meisje, om te proberen!
Ik hoop dat mn vriendje 't niet erg vindt...!
Kind of my story...
Het gezellige shopcentrum van Hilversum!quote:Op donderdag 18 september 2008 20:20 schreef muisje-eliza het volgende:
wheeeej ben ff Hilversum in geweest
ik heb bij van Leest wat Blu-ray's ingeslagen en een leuk t-shirt bij de Mango....met Barbie erop
Tuurlijk, nu wel!quote:Op donderdag 18 september 2008 20:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je daar het antwoord al zeker op weet .
welke is het geworden, een bling bling telefoon ?quote:Op donderdag 18 september 2008 20:30 schreef muisje-eliza het volgende:mn nieuwe foon is binnen...ben er echt heeeeel erg blij mee
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
welke is het geworden, een bling bling telefoon ?
vraag je Martijn oftie een request wil draaien voor je en dan maar hopen dat ie m als laatste draaitquote:Op donderdag 18 september 2008 20:34 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik val echt om van de slaap... heb eigenlijk zin om nu al te gaan slapen.... alleen dan ben ik morgenavond weer zo snel moe, dus nog ff volhouden..
Die leest hij altijd!quote:Op donderdag 18 september 2008 20:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Maricha, wil je Martijn ff subtiel hinten dattie z'n mail even moet checken?![]()
Da's mooi, dan snapt-ie ook dattie me voor volgende week teruggemaild moet hebbenquote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:39 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Da's mooi, dan snapt-ie ook dattie me voor volgende week teruggemaild moet hebben![]()
Maar bedankt voor de mededeling!
Ow, leuk!quote:Op donderdag 18 september 2008 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
voor de mensen die mee gaan naar Muijs zn laatste uitzending:
morgen krijgen jullie n update (pm) van t kadootje wat ik ga maken voor m. dus morgen allemaal pm sjekken ajb
Ik hou hem in de gatenquote:Op donderdag 18 september 2008 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
voor de mensen die mee gaan naar Muijs zn laatste uitzending:
morgen krijgen jullie n update (pm) van t kadootje wat ik ga maken voor m. dus morgen allemaal pm sjekken ajb
kan altijd mijn oom lief aankijken die zit in de beveiliging van mediaparkquote:Op donderdag 18 september 2008 20:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow, leuk!
Ik ben aant informeren hoe wij eigenlijk binnen gaan komen zo midden in de nacht
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kan altijd mijn oom lief aankijken die zit in de beveiliging van mediapark
Ik zit momenteel middenin een programma, maar ik kom erop terug! Voor volgende week vrijdag ook :-)quote:Op donderdag 18 september 2008 20:39 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Da's mooi, dan snapt-ie ook dattie me voor volgende week teruggemaild moet hebben![]()
Maar bedankt voor de mededeling!
Ja dames en heren, we zitten er midden in!quote:Op donderdag 18 september 2008 20:42 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
Ik zit momenteel middenin een programma, maar ik kom erop terug! Voor volgende week vrijdag ook :-)
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Oww, krijg net een mail van een vriendin van me dat ze morgen niet naar school komt omdat... ze is omvergeskelterd!!
Minder grappig, t was een frontale botsing, waardoor ze achterover klapte en vol op dr rug viel... en nu heeft ze auw
Mooie lestijd!quote:Op donderdag 18 september 2008 20:52 schreef Brennel het volgende:
Auwtsch, da's minder. Maar omvergeskelterd... *gniffel*![]()
Ik moet zometeen 100% request missen; heb rijles van 9 tot 10![]()
Tot straks dan maar
Hoezo??quote:Op donderdag 18 september 2008 20:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
doet ze soms samen met Eric corton een programma?
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:56 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hoezo??
Nee, ze loopt stage op een medisch kinderdagverblijf.
Jeempie zo laat en gelijk in het donker das knapquote:Op donderdag 18 september 2008 20:52 schreef Brennel het volgende:
Auwtsch, da's minder. Maar omvergeskelterd... *gniffel*![]()
Ik moet zometeen 100% request missen; heb rijles van 9 tot 10![]()
Tot straks dan maar
Nee, precies.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:01 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ze doen 't toch echt zelf.. Naja, eigenlijk doen ze 't niet..
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:58 schreef muisje-eliza het volgende:
Gerard en Michiel herken ik meteen al die andere mensen echt niet hoor....wie is die vrouw joh
Ze hebben nog 'n kans. Maarja, die wordt er na vandaag niet groter op..quote:Op donderdag 18 september 2008 21:02 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nee, precies.
Mijn vriend zegt dattie er normaal wel om kan lachen, maar nu niet, want t is slecht voor t nederlands voetbal?
Het zal wel..
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mag ik Novastar aanvragen
Oja, da's wel leukig. Doet u maar, meneer de diedjee!quote:Op donderdag 18 september 2008 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
Erg fijn!!quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Dit is echt zo'n nummer waarvan ik heeeeeeeel hard ga rijden als ik op de snelweg rijd!
Heb ik nie...quote:Op donderdag 18 september 2008 21:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
sinds waneer heb jij n oto
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:31 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Heb ik nie...![]()
Maar mag soms die van mn mama meenemen
6de zintuig opnemenquote:Op donderdag 18 september 2008 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
*oeh* 6de zintuig begint...moeilijke keuze!!!! martijn zn aller laatste avond-uitzending....of......
Ping!!quote:Op donderdag 18 september 2008 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
*oeh* 6de zintuig begint...moeilijke keuze!!!! martijn zn aller laatste avond-uitzending....of......
Zwakquote:Op donderdag 18 september 2008 21:37 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ga toch ff banhangen...laatste half uurtje MM luister ik hierna af
toedeloe mensen
Een opel corsaatje uit... 2005 geloof ik. Niet veel vermogen, maar toch een lekker scheurbakkie!quote:Op donderdag 18 september 2008 21:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en dat is wat voor n oto?
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:42 schreef -Hans- het volgende:
Oh oh oh wat een juweel van een plaat.![]()
deze van Armin FT Sharon is ook niet verkeerd.
Die is super idd!!!!!!quote:Op donderdag 18 september 2008 21:37 schreef -Hans- het volgende:Muse - Bliss
Wat een ge-wel-dige plaat. en ajb Martijn niet door het mooie eind van de plaat praten.
Die gaan toch helemaal niet hard!quote:Op donderdag 18 september 2008 21:41 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Een opel corsaatje uit... 2005 geloof ik. Niet veel vermogen, maar toch een lekker scheurbakkie!
Yup. En dan geeeen "losing my religion". En dit vind ik eigenlijk ook wel een vreselijk zeiknummerquote:
Jawel hoor, moet je gewoon t gaspedaal ietsje harder indrukken!quote:Op donderdag 18 september 2008 21:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die gaan toch helemaal niet hard!!
Sportmotor?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:48 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jawel hoor, moet je gewoon t gaspedaal ietsje harder indrukken!![]()
(al geef ik toe, dat vermogen van zo'n sportmotor gaf wel zo'n enorme kick... kan dat corsaatje never nooit tegenop, hihi)
Ja, heb achterop gezeten bij vrienden... eerst op een Aprillia Falco, toen op een Aprillia... uh... Mille ofzo?quote:
Heb je geen turbo dan? De corsa van mn zus heeft dat namelijk wel. Trekt lekker op.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:48 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jawel hoor, moet je gewoon t gaspedaal ietsje harder indrukken!![]()
(al geef ik toe, dat vermogen van zo'n sportmotor gaf wel zo'n enorme kick... kan dat corsaatje never nooit tegenop, hihi)
Aha, op die (motor)fiets.! Nee, idd, daar kan geen auto tegen op. Dat zal lekker accelereren!quote:Op donderdag 18 september 2008 21:51 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, heb achterop gezeten bij vrienden... eerst op een Aprillia Falco, toen op een Aprillia... uh... Mille ofzo?
Heerlijk, dat vermogen dat je dan onder je kont voelt!
Niet dat ik weet...?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb je geen turbo dan? De corsa van mn zus heeft dat namelijk wel. Trekt lekker op.
Corsa Turbo? Diesel neem ik aan? Kan me niet voorstellen dat daar enig vermogen in zit.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb je geen turbo dan? De corsa van mn zus heeft dat namelijk wel. Trekt lekker op.
Gewoon benzine. Maar vraag me verder niet naar details, ik heb weinig verstand van auto-techniek.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Corsa Turbo? Diesel neem ik aan? Kan me niet voorstellen dat daar enig vermogen in zit.
Is ook een ander subforum voor geloof ik inderdaadquote:Op donderdag 18 september 2008 21:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gewoon benzine. Maar vraag me verder niet naar details, ik heb weinig verstand van auto-techniek.
Jij ook!quote:
Tnx voor everythingquote:Op donderdag 18 september 2008 21:58 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
Jij ook!
En de rest ook natuurlijk!
Bel je dan weer tijdens de Voicelift vanuit de trein?quote:Op donderdag 18 september 2008 22:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik gaat lekker slapen!
Veel plezier met EW morgen, zal er helaas niet bij zijn..
Trusteeee!![]()
Clioquote:Op donderdag 18 september 2008 21:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Soms rijd ik ook in die van Tam, een renault... nog iets.
Omdat je ook moet leren in het donker te rijdenquote:Op donderdag 18 september 2008 22:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook in het donker lessen
Ik ben het tegenovergestelde: ik zie met het laatste restje licht nog vrij veel.quote:
Dat komt van zelf wel en anders bril met gele glazen nemenquote:Op donderdag 18 september 2008 22:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Omdat je ook moet leren in het donker te rijden.
Met gele glazen benader je niet echt het nacht-effect dunkt mequote:Op donderdag 18 september 2008 22:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat komt van zelf wel en anders bril met gele glazen nemen
Verhoogt het contrast snachts , voor mensen die nachtblind zijnquote:Op donderdag 18 september 2008 22:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Met gele glazen benader je niet echt het nacht-effect dunkt me.
Nou, dit was als het goed is m'n laatste les in het donker voor ik examen heb, maar ik kan straks wel oefenen in de auto van m'n paquote:Op donderdag 18 september 2008 22:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ben het tegenovergestelde: ik zie met het laatste restje licht nog vrij veel.
Maar het is ook gewoon wennen hoor om in het donker te rijden. Denk dat als je dat gewoon even een flink aantal. keer kort na elkaar doet dat je je al een stuk beter voelt in de auto!
O ah, ok. Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Verhoogt het contrast snachts , voor mensen die nachtblind zijn
Bron: http://www.3fm.nl/page/3fm_muzieknieuws/275815/quote:Bert van Lent naar 3FM
(18-09-08) - DJ Bert van Lent krijgt per 1 oktober een plaats in de nachtopleiding van 3FM. Elke dinsdagnacht mag Bert de ether in.
Bert van Lent start per 1 oktober als DJ in 3FM Radio DJ Opleiding. De DJ gaat elke dinsdagnacht tussen 01.00 en 04.00 uur een programma maken. Domien Verschuuren maakt vanaf dezelfde datum elke dag het 3FM programma ‘Domien is Wakker’ in de uren tussen 04.00 en 06.00.
Aanstormend Talent
Bert van Lent kreeg rond zijn 16e levensjaar het radio-virus en meldde zich al snel daarna aan bij lokale omroep Betuwe FM.
Hij werkte voor Dijkland FM, BNN United (stage), Games FM, 100%NL & KX Radio.
In 2008 werd van Lent genomineerd voor de Marconi Award als aanstormend talent. Vanaf 1 oktober is hij op 3FM te beluisteren voor de AVRO. Zijn reactie: “Ik ben zo blij dat ik deze derde kans krijg. Drie keer is scheepsrecht en dan bij 3FM. Het kan niet beter”.
Domien is Wakker
Domien Verschuuren gaat vanaf 1 oktober elke doordeweekse nacht van 04.00 tot 06.00 zijn programma Domien is Wakker (NPS) maken. Domien: “Ik ben onbeschrijfelijk blij met deze kans. Ik heb me in de 3FM DJ opleiding kunnen ontwikkelen als radio dj, maar nu krijg ik de kans om heel veel vlieguren te maken. Elke dag een programma maken is toch de droom van elke dj”. Domien Verschuuren ontving in 2007 de Marconi Award voor aanstormend talent.
"Bijna alle grote DJ's van de Nederlandse radiostations startten ooit bij 3FM", zegt Florent Luyckx, zendercoördinator van 3FM. "Talent aan de 3FM opleiding krijgt de kans om in de nachten van 3FM mee te werken aan een programma en wordt daarbij intensief persoonlijk gecoacht". NPS eindredacteur Jurre Bosman: "Je kan zeggen dat Domien nu binnen de 3FM DJ opleiding begint aan zijn eindexamen. Elke dag radio maken levert zoveel ervaring. Ik ben ervan overtuigd dat hij zal slagen en zich nog verder zal ontwikkelen."
3FM DJ-opleiding
De 3FM DJ-opleiding is een instituut waar jaarlijks een tiental getalenteerde DJ’s de kans krijgt om nachtelijke vlieguren te maken en daarna door te groeien naar een groter publiek. Deelnemers aan de opleiding mogen één maal per week een show maken gedurende de nacht. De 3FM DJ-opleiding duurt gemiddeld 2 jaar.
Wut? Ik zie niets?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:13 schreef Sirolf het volgende:Nieuws!
[..]
Bron: http://www.3fm.nl/page/3fm_muzieknieuws/275815/
Het bekent alleen wel dat ik Domien bijna nooit meer zal horen (behalve dan op zaterdagavond misschien) aangezien ik tussen 4 en 6 altijd slaap...
Ik vind het wel top, mijn wekker gaat om 5:45 uur!quote:
Dan hebben ze het vast snel weer offline gegooid.quote:
Vind 't een mooi bericht, maar zou er niet te veel op af gaan. Morgen wordt alles duidelijk, maar niet op bovenstaande manierquote:Op donderdag 18 september 2008 23:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan hebben ze het vast snel weer offline gegooid.
Kwam 'm net tegen in de RSS-feed, maar daar is 'ie ook weer uit verdwenen.
Aha, dus de afdeling Internet heeft een flatertje gemaakt?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:52 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Vind 't een mooi bericht, maar zou er niet te veel op af gaan. Morgen wordt alles duidelijk, maar niet op bovenstaande manier
Nope. Glacier was er helemaal niet bij, da's Borisz.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:58 schreef Feivel1 het volgende:
VLNR Sersjee, Eliza (?), Glacier, Broekie
MichielV Ekdom
(Beetje late reactie, maar ik zat even niet achter mijn computerquote:Op donderdag 18 september 2008 21:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yup. En dan geeeen "losing my religion". En dit vind ik eigenlijk ook wel een vreselijk zeiknummer.
Ze hebben zooooooooooooveel moois gemaakt!!!
Dat ding komt 'hier' juist veel te veel voorbij vind ikquote:Op vrijdag 19 september 2008 02:33 schreef Rojan_UK het volgende:
Sexy MF! Lekkere plaat en ik mag hem hier niet op de radio draaien, dus het is geweldig om weer eens te horen.
Het zit niet in de planning, maar je weet t maar nooit hequote:Op donderdag 18 september 2008 22:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bel je dan weer tijdens de Voicelift vanuit de trein?
Je schudt te vaakquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:06 schreef cosmick het volgende:
Ik moet nodig naar de chiropractor, damn wat een stijve nek heb ik.
Of wat bewegen, dat kan opzich ook geen kwaad.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je schudt te vaak, je moet vaker
knikken
Heheh ja...en dan proberen we na al die jaren eindelijk niet meer om iets serieus te doen..quote:
Dit nummer dan niet, maar hé, de man is een Righteous Brother!quote:
Dat iedereen bij het horen van zijn naam aan Dirty Dancing denkt is niet mijn probleem, da's het probleem van die mensen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:38 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik mis dePI.
No one puts baby in the corner!
Maar jaah, Bill Medley associeer je al gauw met DD. En er is ook weer wat voor te zeggen dat ie dacht zo'n vreselijk zeiknummer te moeten maken.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat iedereen bij het horen van zijn naam aan Dirty Dancing denkt is niet mijn probleem, da's het probleem van die mensen.
Nee, tuurlijk niet. Commercieel gezien waren het niet bepaald fouten, in beide gevallen misschien wel de grootste hits van beide heren! Ik geloof dat ik Trijntje Oosterhuis bij DWDD nav de concerten van Wonder ook zoiets hoorde zeggen; die man heeft zoveels moois gemaakt dan het juist wel mooi 's dat ie af en toe wat anders probeert. Of dat dan muzikaal wat minder is, is niet erg.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:58 schreef Sersjee het volgende:
Je schrijft Stevie Wonder toch ook niet af vanwege I just called to say I love you? Iedereen heeft recht op het maken van fouten.
Het is meer bij het horen van dat nummer, niet zozeer bij het lezen van zijn naamquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat iedereen bij het horen van zijn naam aan Dirty Dancing denkt is niet mijn probleem, da's het probleem van die mensen.
Stevie is de man. Maar toch...quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:58 schreef Sersjee het volgende:
Je schrijft Stevie Wonder toch ook niet af vanwege I just called to say I love you? Iedereen heeft recht op het maken van fouten.
quote:Barry's Customer: Hi, do you have the song "I Just Called To Say I Love You?" It's for my daughter's birthday.
Barry: Yea we have it.
Barry's Customer: Great, Great, can I have it?
Barry: No, no, you can't.
Barry's Customer: Why not?
Barry: Well, it's sentimental tacky crap. Do we look like the kind of store that sells I Just Called to Say I Love You? Go to the mall.
Jah, moest ook aan High Fidelity denken [sowieso mijn favoriete film allertijden]quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:06 schreef on_air het volgende:
[..]
Stevie is de man. Maar toch...
[..]
Dat had ik dus ook in m'n hoofdquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:06 schreef on_air het volgende:
[..]
Stevie is de man. Maar toch...
[..]
Hell ya.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jah, moest ook aan High Fidelity denken [sowieso mijn favoriete film allertijden].
Ja. Welke dan? De beats e.d. van "Genie in a Bottle" vind ik stiekum nog steeds wel lekkerquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:19 schreef on_air het volgende:
Euh... vreemde overgang. Song 2, What a Girl Wants. En Miss Christina A. heeft toch wel betere nummer gemaakt.
Genie in a Bottle is goed, Fighter was redelijk en van haar laatste album was een nummer wat gewoon top swing was. Het is meer dat What a Girl Wants gewoon een nog hoger jeuk gehalte heeftquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja. Welke dan? De beats e.d. van "Genie in a Bottle" vind ik stiekum nog steeds wel lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |